Buuf

Voordelig
Lang
Miriam L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Enkele weken geleden ontving ik een handgeschreven envelop met m'n naam erop. Buuf had in de buurt een uitnodiging verspreid met 3 kortingsbonnen. Heel persoonlijk en sympathiek. Gisteren toog ik enthousiast met een vriendin naar Buuf. Het restaurant heeft het gevoel van een buurtrestaurant met een gezellige ruimte en gemeleerd publiek. Maar dan het eten...ik koos voor het buffet. Daar kun je van 8 ontbijtbordjes allerlei groenten kiezen. Leuk concept! Helaas was de helft van de bordjes al zo goed als leeggegeten. Bij navraag of deze nog aangevuld werden, kreeg ik als antwoord dat dat niet ging gebeuren en dat ik het ermee moest doen. Geen verontschuldiging, niets. Hoe durf je iets te verkopen, als je het niet kan bieden? Met een half lege maag, ging ik weer naar huis. Zonde dat zo'n leuke actie, niet opgevolgd kan worden door leuk personeel en service.
Sophie1970 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Voor het eerst hier gegeten, een lunch van twee salades. En dat was best smakelijk. We zaten op het terras en de bediening was sympathiek. Aardig als je bijv onderweg naar het centrum wat wilt eten. Concept is origineel, eten bestellen aan de counter. Maakt het ook niet zo duur.
Marjorie W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Super leuk concept! Je besteld je eten bij de kassa, je krijgt een buzzer mee en als deze afgaat haal je je eten op! Dat scheelt duidelijk in de prijs, ik had een overheerlijke falafel met super lekker gegaarde couscous, bloem kool ardente zeer smakelijk allemaal. Al met al een geslaagde avond bij deze sympathieke mensen.
Ralph O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Na lange tijd hier weer eens gegeten, maar wat was het weer lekker. Het schaapsvlees had duidelijk voldoende garingstijd gehad, want het was heerlijk zacht en combineerde perfect met de portugese saus.
Ook fijn is dat in de zomer er wat meer plek beschikbaar is doordat ze dan het terras kunnen gebruiken.
Patricial- .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Gisteren eten afgehaald bij buuf. Lekkere verse maaltijd met veel groenten. Heel leuk initiatief die daghappen vega, vlees en vis!
Portie voor mee naar huis was echt ruim, de kleine eter kan er 2 dagen van eten.
Top!
Fredo L.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Eetcafé met gezellige, huiskamerachtige, relaxte sfeer om de hoek bij het Vondelpark (en zeker niet duur). Dit is geen restaurant voor speciale gelegenheden. Je moet je eten bij de kassa bestellen en je krijgt een apparaat mee dat gaat piepen als je eten gereed is. De bediening is zeer vriendelijk en het eten is heerlijk. We hebben ons hier zeer vermaakt na een middagje Vondelpark.
Marjon I.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Met grote groep meiden hier gegeten. Zwaar teleurstellend. Half 8 gereserveerd, kwart voor 9 kregen we een keer een soepje. Ik zal verder niet uitwijden over hoe goor dit soepje was. Het was wel lekker in vergelijking met de rest van het eten. Hoofd vervolgens weer drie kwartier op gewacht. Wat na die 45 minuten op m'n bord verscheen was een zwart geblakerd karige portie saté. De groente waren nat, not in a good way. Bediening deed wat ze konden maar zagen de lol er zelf tegen het einde ook niet meer van in. Het concept kan leuk zijn, maar aan de uitvoerig valt nog behoorlijk wat te verbeteren. Al met al een treurige ervaring.
Fleurtje30 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Wat gênant dat ze hier zwartgeblakerde saté durven te serveren. De aardappeltjes als bijgerecht waren ietwat beter. Bediening was gelukkig wel vriendelijk, maar kom hier niet snel voor het eten terug
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Gezellig uit eten voor een zeer schappelijke prijs. Buuf hanteert een leuke formule waardoor alles er heel gemoedelijk aan toe gaat. Er is een beperkte kaart met telkens wisselende gerechten, wat er op staat is verrassend lekker en helemaal niet duur. Wij kozen voor de rijkgevulde vissoep en voor de Fish Kibbeh, een soort taart met vis en bulger. Smakelijke composities maar wel erg veel peper! Hoe je het decor vindt is een kwestie van smaak, wij voelden ons helemaal thuis in de jaren 60 sfeer met oranje spullen en rondjes op het behang. Ga zelf maar eens kijken!
An B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Top zo'n tent in Nederland ! Eindelijk goed eten voor Spaanse en Italiaanse dorps prijzen ! Fijne tent, goed eten en eindelijk normale prijzen !
Patricial- .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Voor de eerste keer bij Buuf gegeten vandaag. Wat een leuk concept met wisselende daghappen voor een vaste prijs. Keuze uit: Vegetarisch/vlees en vis.
De maaltijden zijn vers bereid en worden geserveerd op een warm bord. Ook het salade buffet ziet er goed uit. Voor de prijs echt wel de moeite waard als je een gezonde maaltijd wilt. Wel is het zelfbediening, maar zelf vind ik dat geen probleem; ik kom zeker terug! Ohja en de cheesecake is een aanrader!
Emily V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Ik vind het enig ingericht. De chef was ook erg aardig maar zijn collega's, heel passief. Ik vind het concept leuk dat je zelf alles pakt, maar als ik met vieze borden in mijn handen bij de kassa sta (nadat het een half uur op mijn tafel is blijven staan) en bediening kijkt me aan en loopt door, dat vind ik echt niet kunnen. Verder wilden we betalen en toen kreeg eerst een collega van de kassadame nog een hele uitleg over wat hij allemaal zou kunnen gaan doen, vind ik gek. Het eten was heel veel, maar weinig smaak. Liever een kleinere portie van hogere kwaliteit.
RitaV .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Leuke ongedwongen tent. Goede prijzen en eten, bediening is vriendelijk. Ook leuk dat het naast het Vondelpark zit. Zou hier wel weer heengaan.
Gioia H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Het decor vind ik helemaal geweldig! Super gezellig en sfeervol. De service was ook top. Ik wilde graag een warm broodje beenham, die hadden ze niet maar wilde die erg graag voor mij maken. Ook nam ik warme chocolademelk met slagroom. Achter kwamen ze er achter dat de slagroom op wat (of bijna op want ze gaven mij een klein bakje nog) maar ze vonden dat er niet uitzien dus ik kreeg het gratis. Broodje beenham was alleen niet geweldig. Er zat veel mosterd op wat aardig overheersend was. Maar ik geef ze erg graag een tweede kans, genoeg andere lekkere dingen op de kaart!
SophieRehberg .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Super leuke buurt tent met lekker eten. De hele dag werken, snelle daghap of even een goedkoop dinertje - alles kan. Je moet ervan houden om jezelf te bedienen, maar de bediening die er is is zeer attent en vriendelijk. Super redelijke prijzen en zeer goed eten. Aanrader in Oud West.
Yvonne Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2015
Ik vind het echt een leuk concept! Super goedkoop eten maar wel erg lekker! Je moet van het buzzer principe houden, maar als gaat je niet stoort moet je het zeker eens proberen. Laatst hier een broodje zalm tartaar met guac gehad... super vers brood, lekkere zalm en veeeeel én spotgoedkoop! De standaard items op de avondkaart vind ik een beetje tegenvallen, maar de 6 wisselende daghappen zijn altijd wel variërend en lekker!
Nathanael H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Buuf, leuke naam en leuk locatie op een hoek gelegen. Eten was wel heerlijk ik zelf had een hamburger. Het brood en sla was goed alleen de sauzen was minder van smaak. Dat de groente meest smaak had. Wel een huiselijk look binnen leuk gedaan en de gekleurde stoeltjes en rustice tafeltjes buiten. De picknick banken waren wat minder op te zitten omdat het wiebelde en niet stevig genoeg vast zit. Vandaar een 6. En jammer van de service dat je alles zelf moet bestellen.
Trouv .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2015
Prima tentje voor de buurt om snel en makkelijk wat te eten. Ondanks de relatief lage prijzen zijn de porties perfect, een goed bord vol. Het eten is wat je van de prijs mag verwachten, maar je loopt zeker niet met honger de deur uit.
Leonie K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
Tsjah. Een vervelende eerste kennismaking met Buuf. Het buffet was heerlijk! Echt niets op aan te merken. Veel keuze en goede smaken. De burger (er werd niet gevraagd hoe je hem gebakken wilde hebben en ik was vergeten aan te geven dat ik hem perse doorbakken wilde) was rare (zij vonden medium). Toen ik naar de keuken liep om door te geven dat ik hem doorbakken wilde kreeg ik een diepe zucht als reactie. Hij werd van mijn bord gehaald en iets later kreeg ik een seintje dat hij in orde was en excuus dat hij zo rauw was. Na 1 hap was hij nog steeds rare, maar omdat hij intussen al helemaal uit elkaar gevallen was wilde ik hem niet meer terugsturen (mijn fout). Ik at dus maar een hamburger met sla, tomaat, saus en zonder vlees. Toen de borden werden afgehaald vroeg het personeel of het had gesmaakt waarop ik antwoordde: nee, want mijn burger was nog steeds rauw. Waarop ik als reactie kreeg: ja ik zie het. I.p.v. een excuus of oplossing.
Herbert D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Als je gewoon geen zin heb om te kopen en even snel een lekkere gezonde maaltijd wilt hebben in een ongedwongen sfeer, dan is Buuf de uitgelezen plek om wat te eten.
Ze hebben elke dag weer wat anders op het menu staan en daarnaast hebben ze ook nog een beperkte ala carte menu. Wijn/bier/frisdrank kan je zelf pakken en ook je maaltijd moet je zelf even bij de counter halen. Ik vind dit geen enkel probleem, sterker nog ik vind wel zo huiselijk.