Butterfly Thai

7,1
6,8
Charles Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
online bestelling geplaatst en gebracht op het tijdstip gebracht zoals aangegeven op de orderbevestiging. Het bestelde menu B voor twee personen bestaande uit een voorgerecht, salade en hoofdgerecht smaakte goed. De gerechten waren goed gescheiden en gesealed. Voor een afhaalservice zeker voor herhaling vatbaar.

Het cijfer voor decor is gegeven omdat het systeem hier om vraagt. Ik ben er niet geweest.
Tim F.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Eten is lekker en goed warm. De service is belabberd. Ik had op zondag om half 6 telefonisch een bestelling doorgegeven en wilde die graag om half 7 afhalen. Dat was geen probleem volgens de jongen aan de telefoon. Bij aankomt bleek echter dat er nog niet eens was begonnen. Ik werd zoetgehouden met telkens de mededeling dat het nog een kwartier zou duren. Ook werd er gezegd dat ik voortaan maar op zondag om 2 uur 's middags moet bestellen. Daarna kreeg ook nog de jongen die de telefoon had bemand de schuld omdat hij de order niet had mogen aannemen vanwege de drukte. Het kwam blijkbaar bij niemand op om even terug te bellen dat het allemaal wat langer zou duren.
Uiteindelijk heb ik een uur gewacht en kreeg ik na aandringen een klein beetje korting en twee drankjes.

Nooit meer.
John_mensert .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Het eten was ok. Niet wow, maar ook zeker niet slecht. Ben wel beter thaise eten gewend.

Service is ook heel goed. Heel vriendelijk en behulpzaam.

Ga zo door !!