Over restaurant Butlerstable

Kwalitatief goede gerechten die het waard zijn

In restaurant Butlers Table hoef je geen simpele gerechten te verwachten. De chefkok weet iedereen in elk gerecht te verrassen met bijzondere smaakcombinaties, die ook nog eens mooi zijn opgemaakt op het bord. De butler geeft een goede service en uitleg van wijnen. Eigenaar Marcel serveert verrassende topwijnen en chef Joris is een waar talent in de keuken. Zowel voor lunch als voor diner is restaurant Butlers Table een aanrader.

Meer informatie over restaurant Butlerstable

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duur
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Sfeervolle plek, niet stijfjes zoals je verwacht bij de naam van het restaurant. Je kunt niet a la carte eten, alleen kiezen uit een aantal gangen. Hierdoor kan met een klein team het restaurant gerund worden. Leuk om te zien dat de chef zelf de gerechten komt brengen en hierover vertelt. Er werd direct water en brood op tafel gezet. Enkele aardige amuses en vier prima gangen gegeten. De gerechten zien er mooi uit en smaken gebalanceerd. Qua smaakbeleving waren er geen echte verrassingen.

Over de bediening waren we een stuk minder te spreken, vooral vanwege het volgende incident: Tussen de gangen door werd witte wijn aangeboden met als opmerking dat er vis zou volgen. De wijn werd geschonken maar toen de gang kwam bleek het vlees te zijn, dat uiteraard niet paste bij de wijn. Bij afruimen van de tafel gevraagd of er met de gangen iets mis was gegaan vanwege de verkeerde match, waarop zeer laconiek werd gereageerd met "we gooien hier alles door elkaar". Vervolgens liep de "butler" weer aan. Niet één keer is nog gevraagd of alles naar wens was en bij het presenteren van de rekening bleek niet alleen dat deze wijn €8,75 had gekost, maar ook dat er €8,- is gerekend voor een karaf water die ongevraagd op tafel is gezet. Erg jammer van de ervaring, de kok verdient een veel betere beoordeling.
Naomi L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Heerlijk gegeten vegetarische 3 gangen verrassingsmenu afgewisseld met amuse.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Zalige amuses. Mooie oogstrelende gerechten, met een goede service van de butler. De tataar van kalfsborst was de absolute topper!
Leonieke H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Verassend! Eerste woord wat opkomt.. En alles zeggend! Geweldige antourage, heerlijk eten en enorm persoonlijk!.. Bij twijfel... Doen! U zult blij verrast worden!
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Het was heerlijk tafelen!
Onder het genot van een champagme op het terras trapten we de avond af. 3 kleine amuzes als starter. Alsof er een engeltje op je tong piest...
De kok serveert zijn eigen gerechten. Met gepaste passie en zelfvertrouwen. Een van ons at vegetarisch en ook dat was heerlijk van smaak.
Wijn was lekker. Relaxte ambiance. Enige minpunt was dat de avond zo snel voorbij was ;)
Ronald.stoot .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
De gerechten hebben bij voorkeur de zure smaakloos en teveel smaken in het gerecht zelf. De werkwijze intern is onduidelijk, niet alles is geprijsd of wordt met prijs aangevoden. Het bedienen als butler is grappig maar mist nog het diepere verhaal. Aankleding, prijs en vooral smaak zijn niet in balans met prijs.
Laurie M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
We hebben heerlijk gegeten, goede wijn-spijs combinaties, in een mooi decor. Hadden het gevoel dat we in de watten werden gelegd. Kortom, voor herhaling vatbaar!
Janneke J.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Voortreffelijk gegeten, uitstekende bediening en een fijne sfeer! Weliswaar prijzig, maar zeer de moeite waard. Mooie en originele smaakcombinaties. Ga hier eten en laat je verrassen!
Fphhclaessen .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Leuke ervaring en lekker eten. Prima en aardige bediening. Goeie combinatie met wijnen. Minpuntjes: geen volledige rekening gehouden met de wensen ("geen geitenkaas en dan toch een gerecht met sterke kaas). Het sanitair: 1 toilet voor iedereen. Kan niet bij deze prijzen.
Kimmie_H .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Heerlijk relaxte avond gehad met lekker eten in een fijne omgeving. Het is een klein restaurant en ondanks dat het op een dinsdagavond niet vol zat, niet het idee gehad dat het leeg was. We moesten nog even wachten op de derde persoon die aansloot, maar kregen alvast wat drankjes en kleine hapjes om de trek wat aan te wakkeren. Daarna voor een 5 gangen menu gekozen. De kok laat je duizelen met een stortvloed aan ingrediënten, moeilijk om alles te onthouden, maar de smaken zijn fantastisch. Kom er graag nog eens terug.
A_R .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Zowel het eten als de service zijn bijna Michelin-ster-waardig. Heerlijke bijpassende wijnen ook. Al drie keer een topavond gehad. Prijs-kwaliteit-verhouding uitstekend. Highly recommended!
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Op grond van de goede recensies hadden we gekozen voor Butlers Table. Daar hebben we geen spijt van gehad. Vriendelijke ontvangst en gezellige ambiance. Maar hoewel het altijd om een totaal-beleving gaat was het belangrijkste natuurlijk de kwaliteit van het eten en daar hebben we helemaal niets op aan te merken. Verrassende presentaties en goede uitleg over wat er werd geserveerd. De makreel was verrukkelijk maar de absolute topper was de ossenhaas.
Erg grappig dat je alles in het restaurant kunt kopen, tot de stoelen aan toe waar je op zit! We komen hier zeker vaker terug!
Jules H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Heel lekker gegeten en gedronken (driegangen verrassingsmenu). Complimenten voor het team. De butler zorgde ondertussen voor een gemoedelijke en gezellige sfeer.
Mahagany .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
We hadden er al veel over gehoor maar het is zeker de moeite waard. Een prettige sfeer, gezellige kleine tafeltjes.
Enthousiaste, zeer ervaren butler en chefkoks.
Heerlijke, verrassende gerechten en zeker waar voor je geld.
We komen graag nog eens terug.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Heerlijke verwenavond met lekkere amuses en een super diner met lekkere wijn. Alleen jammer dat er geen lage tafel meer beschikbaar was. Volgende keer bij het reserveren naar vragen. We komen zeker terug.
Raklerks .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Eten is briljant. Heb restaurant gevonden op Iens en ging af op de zeer goede recensies.
Service is persoonlijk en daarmee dus erg goed. Aankleding is lekker anders en heel erg gezellig in een soort huiskamer stijl Hebben meteen extra gang besteld na de overheerlijke amuses en voorgerecht. Heb aardig wat restaurants gezien op mijn reizen maar kan me niet herinneren dat ik ooit zo goed gegeten heb. Een sterke aanrader voor iedereen die zakelijk of persoonlijk indruk wil maken voor keuze van een uitstekende restaurant en uiteraard briljante chefkok.
Carmenmaanicus .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Goede ambiance, lekker eten en prima bediening. Alle gerechten waren voorzien van een bijpassende (prima) wijn. Het enige overbodige was de start, aperitief (bubbles) te duur en verhoudingsgewijs minder goed dan de wijnen die daarna geschonken werden.
Marianne211 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Een heerlijke avond gehad, prachtige gerechten met bijzondere smaakbeleving . In een sfeervolle ambiance ! Wij komen zeker terug, dank jullie wel ????
Jvaneerd .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Wederom lekker gegeten bij Butler&Co. Wij komen er graag. Vriendelijke mensen, een ontspannen en gemoedelijke sfeer. Een mooi gekozen inrichting.
Wendy345 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Heerlijk eten en zeer goede service!
Verrassingsmenu waarbij je kunt kiezen hoeveel gangen je wilt. Wijnarrangement ook een aanrader