Busaba

Maandag t/m Vrijdag 16:00 - 21:30
Zaterdag Gesloten

Eef100 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Pad Thai met garnalen was heerlijk! Smaak van de massaman curry zeer lekker, alleen maar enkele stukjes groenten erin. De massaman beef is met suddervlees, veel lekkerder dan droge biefstuk
Iwashungry .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Op het raam staat "Lekker en niet duur". Tja, zou better "Lekker duur" kunnen staan. 10 euro for 6 niet-meer-zo-verse garnalen met wat komkommer, uien en cilantro (althans, de saus was erg lekker, maar smaakte toch een beetje van lauwe garnalenwater) + 2 euro extra voor witte rijst die droog en bijna koud was (en wij wonen heel dichtbij). Zeker authentiek maar veel te duur voor wat je krijgt, zoals vele plekken in Amsterdam. Sigh!
Joly_123 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2014
Ik ben een groot liefhebber van Thais eten, dus ik eet het vaak en op veel plekken. Ik vind Busaba een van de betere die ik ken in Amsterdam. De masaman en rode curry zijn in elk geval te gek. Lekker pittig en zoet en goed gekruid. Ik heb zelf niet de ervaring dat er weinig groenten in de curries zouden zitten, integendeel. De mensen zijn verder vriendelijk en de tent is opgeruimd en schoon, wat ik voor afhaalrestaurants altijd met een 10 beoordeel.
Klank .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Verkeerde bestelling meegekregen, moesten zelf terugkomen bezorger ging dat niet doen. Slappe futloze hap, weinig groente, mie aan elkaar geklont, nauwelijks saus en geen smaak. Erg duur.
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
Hier gehaald, inktvis en het gerecht van de dag (gehakte kip). Tsja. Veel groente, dat is fijn. Ook best goede Thaise smaak. Inktvis was wat ooink-ooink, taai dus. Voor de prijs vind ik het dan niet super. Ik moest ook lang wachten, veertig minuten. Zag dat veel mensen eerst bellen om hun bestelling door te geven en dan het een halfuur later ofzo komen ophalen. Dat lijkt mij een beter plan!