Burrito

De Clercqstraat 14I 1052 ND Amsterdam Nederland Kaart
31-206189807

Over restaurant Burrito

Mexicaans gezellig

Bienvenido! Kom binnen bij Burrito Amsterdam voor lekkerste Mexicaanse gerechten. Ga voor overheerlijke Enchilada's, de bekende Taco's en niet te vergeten de Burrito's en traditionele Fajitas. Geniet in een gezellige sfeer van lekker eten. Vergeet de Mexicaanse drankjes niet om je avond compleet te maken!

Meer informatie over restaurant Burrito

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Tristans17 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
3 jaar geleden hier een keer gegeten, deze week opnieuw. 3 jaar geleden was het goed, maar deze week een grote teleurstelling. We hebben tegelijkertijd met onze drankjes, nacho's besteld. Het waren ongeveer 15-20 nacho's, een erg kleine portie dus. Je krijgt bij binnenkomst wel een portie nacho's van de zaak, maar dat wisten we pas nadat we besteld hadden en 5 minuten laten een dame met de nacho's kwam. Hoofdgerecht hadden we nog niet besteld toen we het voorgerecht bestelden. We kregen het voorgerecht (de nacho's) en hebben nadat dit op was, ongeveer 30 minuten gewacht totdat we het hoofdgerecht konden bestellen. De dame die aan het werk was stond af te wassen in de keuken en maakte geen oogcontact. De eigenaar zat met gasten aan een tafel te praten. Uiteindelijk konden wij ons hoofdgerecht bestellen, dit was er relatief snel. Het bord van het voorgerecht werd niet meegenomen. De porties waren redelijk, niet erg groot. Ik had de chili con carne, was niets speciaals. Mijn vriendin had de burrito, was oke, maar ook niet bijzonder. Ondertussen hadden we nog een drankje besteld, deze werden gebracht maar de oude glazen lieten ze staan. Nadat we het hoofdgerecht op hadden hadden we zin in een toetje. Deze trek werd snel weggenomen. We hebben minstens een half uur met onze lege borden aan tafel gezeten. Ondertussen zette de eigenaar de muziek keihard, wij konden elkaar niet verstaan. Ook begon hij erg luid mee te zingen. Een toetje hoefden wij niet meer. Conclusie; het eten is redelijk, niet speciaal. Portie nacho's is weinig. Service; dame was erg slecht. Liet borden staan, keek niet rond of de gasten iets nodig hadden en afruimen duurde erg lang. De eigenaar houdt geen rekening met zijn gasten. Drie jaar geleden was het een fijn bezoek, na deze week zullen wij niet meer terug komen.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Eten,
We hebben heerlijk gegeten bij Burrito. De porties zijn redelijk ruim, dus hebben alles gedeeld. De smaak en presentatie was uitstekend. Goede suggesties van de bediening.

Service en bediening, uitstekend.

Decor,
Gewoon, zoals een Mexicaans restaurant moet zijn. Prima stemmige mexicaanse muziek. Leuke aankleding.

Prima kwaliteit prijs verhouding.

Een aanrader!!!
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Leuk gezellig sfeervol restaurant. Dan het eten: de voorgerechten zijn groot qua portie. In sommige gevallen erg veel, te veel kaas op de gerechten waardoor ze erg machtig worden en je genoeg zou hebben aan alleen een voorgerecht. Maar dan heb je beiden eigenlijk al besteld. Verder is het gewoon het bekende Mexican food. Geen verfijnde keuken en dat geeft ook niets. Al zou het het restaurant ten goede komen als ze al hun gerechten nog een kritisch tegen het licht zouden houden. Dan tillen ze het restaurant een niveau hoger. Eten is goed en ook erg veel waardoor er ook erg veel overblijft en dus weg gegooid wordt. Zonde! Dus op zoek naar een Mexican Restaurant. Dan kan je hier prima terecht. En de bediening is erg vriendelijk! Eet smakelijk!
Angela F.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Net weer terug van een heerlijk Mexicaans uitje. We hebben de fajitas (kip) genomen en hebben onder het genot van de Margarita's genoten van het heerlijke eten. Als toetje de homemade chocolade cake genomen. Met een zeer tevreden gevoel weer richting huis gegaan. Wat kun je hier toch lekker eten!
Rudo V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2015
Vandaag de Quesada grande gegeten bij Burrito. Echt ongelofelijk lekker. Snelle en hele vriendelijke service. Als je echt iets lekkers bij je eten wil drinken raad ik je de California special aan! Bedankt en tot de volgende keer Burrito!
Danny G.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
zin in Mexicaans dus bij Iens gekeken en zo bij Burrito terecht gekomen
bij binnenkomst was ons al duidelijk dat dit restaurant echt aan een make over toe is
alles straalt verwaarlozing uit maar het gaat tenslotte om het eten dachten we
de Margarita's waren alvast perfect dus
vooraf guacamole met te veel knoflook en vrij smaakloos
daarna combi van taco met kip en enchilada's met rundvlees bieden matig verder de salade over de bonen gedaan wat alles heel klef maakt en een bord dat er niet smaakvol uitziet en het ook niet is
we zijn maar niet aan nagerechten begonnen omdat we het wel gezien hadden
bediening is aardig ook daar is alles mee gezegd
duidelijk we komen hier nooit meer terug en snappen niets van de hoge iens waardering
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
p basis van de vele positieve reacties zijn wij op een zaterdagavond naar Burrito getrokken voor een avond Mexicaans genieten. Helaas keerden wij een illusie armer terug naar huis.

Het interieur is een rommeltje. De stoelen zitten niet heel fijn. Op aandringen van een van de stamgasten ging de muziek halverwege de avond ook richting het maximale niveau van de speakers. Bij binnenkomst gaf ik Burrito echter nog het voordeel van de twijfel.

Het voorgerecht was niet in lijn met het interieur. Nacho's met kaas kan an sich ook niet heel erg misgaan, maar de guacamole erbij was goed op smaak. Het negatieve sentiment dat wij bij binnenkomst hadden was enigszins bijgesteld. Bij het hoofdgerecht begon de deceptie eigenlijk. Ik zou graag willen vermelden dat ik zeer teleurgesteld ben in mijn medebeoordeelaars. Deze keuken is het hoge cijfer absoluut niet waard. De kipburrito had de smaak van tonijn. De kidneybonen waren gortdroog. De salade, inclusief dressing, smaakte kant-en-klaar. Bij mijn partner was het niet veel beter. Omdat ik best een redelijke man ben heb ik nog wel een nagerecht besteld, zodoende Burrito te behoeden van een cijfer onder de vijf. Helaas kon ook het dessert het tij niet keren; Burrito scoort een magere vier.

Wat mij opviel is dat de eigenaar zeer geliefd is bij de stamgasten, met wie wij het genoegen hadden de avond te delen. Zij kennen de eigenaar bij naam en hij maakt een praatje met ze. Heel leuk om te zien. Daarmee hebben we ook de kern van wat Burrito is; het is een stamkroeg waar toevallig ook Mexicaans getinte gerechten geserveerd worden. Het is geen echt Mexicaans restaurant. Het is ook geen echt café. Het balanceert ergens tussen die twee in.
Rafra1 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Eten was simpel, hele decor en sfeer ook. Wij zijn gek op Mexicaans eten vandaar dat wij burrito gingen proberen omdat deze zulke goede recensies kreeg maar het viel ons erg tegen. We kregen 2 minuten na ons voorgerecht gelijk het hoofd gerecht. Stonden binnen 50 min weer buiten. Wij gaan hier niet meer heen.
Wouter A.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Toprestaurantje! Superlekker Mexicaans eten, lekkere cocktails, hele vriendelijke bediening, en goede prijzen. Kortom, een echte aanrader!
Martijn T.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
De bediening was erg vriendelijk, maar het eten was een beetje van het niveau van een tweederangs Mexicaans restaurant dat thuisbezorgt. Snap wel dat mensen hier voor de gezelligheid naartoe gaan, maar voor lekker Mexicaans eten kun je beter ergens anders heen gaan.
Soloturk .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Ik zou eigenlijk het beste een slechte beoordeling kunnen geven en Burrito voor ons zelf houden ...
Maar helaas... kan niet anders dan een dikke fantastisch geven. Eten erg lekker en schappelijk geprijsd. Bediening helemaal top. De zoon van de eigenaar deed de ontvangst en bediening.... we wilden hem aansluitend adopteren, wat een vriendelijk mens. Helemaal top... .Burp!
Len S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Eindelijk dan een bezoek gebracht aan Burrito. Gewoon een super gezellig tentje met een topbediening en echt heerlijk mexicaans eten. Borden worden zeer heet geserveerd; het gerecht blijft dus goed op temperatuur. Kan dus van de bucket-list worden geschrapt maar kom er beslist weer terug.
Leeuwendaeler .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Afgegaan op de hoge waardering en eindveiling weer eens Mexicaans na de deceptie bij Pacifico in de Warmoestraat. En echt geen spijt, eten was heerlijk, goed heet door de warme borden. Vooraf een verrassende avocado met garnalen, absoluut wat je niet verwacht, daarna een burito, héél smakelijk.nomade ons gezelschap een jarige had kregen we als dessert een vlammende verrassing. De jongeman achter de bar is ook super vriendelijk.nkortom een aanrader.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Drie maal gegeten bij Burrito, waaronder de keer na de wedstrijd NL-Mexico (winst voor NL). Niets drukt de pret bij Burrito. De ontvangst is altijd gastvrij, attent en met humor. Tweemaal enchiladas met rund gegeten en afgelopen keer op terras de kalfs spare ribs. Tafelgenoot had de Burrito en lijdt sindsdien aan Mexicanen food cravings. Nee I say more? Zin in Mexicaans en gezelligheid: Burrito op de de Clerq!!
Sacha007 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Net hier gegeten en een geweldige avond gehad. Het eten is verrukkelijk! Mijn Amerikaanse vriendin uit het zuiden, die Tex-Mex goed kan beoordelen, kon niet geloven hoe "Close to home" dit restaurant was! Vervolgens even een praatje gemaakt eigenaar. Zoals elk restaurant, heeft ook dit restaurant een schitterend verhaal. De service was uitzonderlijk! (Zeker voor Nederland)
We komen graag een keertje terug! Ontzettend bedankt!
Erna H .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Na hier al te lang niet geweest te zijn, spontaan op de fiets gestapt. Net als vorige keren was het rustig, wat wij niet begrijpen met zulk lekker eten én ontzettend aardige bediening! Nacho's komen meteen op tafel en uitgebreide uitleg bij de tequila. Grote twijfel: toch maar weer die lekkere enchilada's of quesedilla's of de kalfsspare-ribs proberen? Mijn tafelgenoot kiest de enchilada's met kip en gehakt die prima smaken. Ik kies toch de spare-ribs en krijg geen spijt: heerlijk mals, het vlees valt haast van de botjes en zeer smakelijk gekruid, mmmm! Als ons gevraagd wordt of het ons gesmaakt heeft en of het genoeg was, kunnen we dat slechts met een voldane glimlach volmondig beamen! We komen snel weer een keer langsgefietst!
Carla C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2014
Als we dit restaurant een 12 konden geven zouden we dat zeker doen. Wegens te weinig parkeergelegenheid in het centrum zochten we een alternatief en afgaande op de recenties bij Iens kozen we voor Burrito. Geen moment spijt gehad, de voorgerechten (pasteitjes en garnalen) waren perfect en ook op de hoofdgerechten (quessedillo, grote garnalen en het gerecht voor 2 personen) was niets aan te merken. Voeg daar een supervriendelijke bediening aan toe en je hebt een top avond. Het is jammer dat we geen foto's kunnen plaatsen.
Dus ondanks een luidruchtige familie van 12 personen een tafel verder hebben wij genoten van het eten en de familie (kok/eigenaar en zijn zoon) van Burrito. Hier komen we snel terug.
Uiteten57 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Na jaren eindelijk weer eens hier gegeten. Goed te zien dat Ali, de eigenaar, er nog steeds is, nu bijgestaan door zijn supervriendelijke zoon.
Het eten was nog steeds goed en veel en de margarita's heerlijk.
We gaan hier zeker weer wat vaker naar toe.
Ai Lien O.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Burrito is een restaurant waar ik vaak terugkom. Niks fancy, wel altijd een heel erg lekkere burrito en een zeer gastvrije sfeer. Ik kies steevast voor de burrito met rund, een soort draadjesvlees Mexicaans gekruid in een burrito met genoeg kaas en als gewild jalapenos erover. Daarbij sla, rijst en bonen. Het is zeker een flinke maaltijd, want aan de rijst en bonen kom ik meestel niet toe. Ook de taartjes die de eigenaar ons liet proeven waren super. Ik denk dat ik hier nog jaren terug zal blijven komen.
Baguetteattack .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Good Mexican Food, reasonably priced, very friendly owner and staff who adjusts to your wishes in order to satisfy you. Atmosphere and interior is 'gezellig', a bit on the more stereotypical Mexican restaurant side however, as opposed to Los Pilones with a more arty/contemporary vibe and better MExican fodo. Still a place I go to every now and then, if I fancy Mexican food and have been to Los Pilones too many times in a row. So especially given the price and the freindly atmosphere a good place to go to.