Burrito

De Clercqstraat 14I 1052 ND Amsterdam Nederland Kaart
31-206189807

Over het restaurant Burrito

Mexicaans gezellig

Bienvenido! Kom binnen bij Burrito Amsterdam voor lekkerste Mexicaanse gerechten. Ga voor overheerlijke Enchilada's, de bekende Taco's en niet te vergeten de Burrito's en traditionele Fajitas. Geniet in een gezellige sfeer van lekker eten. Vergeet de Mexicaanse drankjes niet om je avond compleet te maken!

Meer informatie over restaurant Burrito

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom
9,1

Jouw recensie over het restaurant Burrito

Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
34567 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
de kok maakt al het eten vers klaar, de ontvangst is erg aardig, sfeer heel gezellig, eten erg lekker en goedkoop.aanrader.
Olivier O.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Simply perfekt
Atie V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Kom er vaker, prima eten, goede sfeer en bediening! Aanrader!
Paula A.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Gezellig restaurant, lekker gegeten, de gastheer was vriendelijk en de service is goed. .
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
eten was prima.
sobere inrichting, kan best een opfrisbeurt gebruiken
Michelle H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Klein maar knus gezellig restaurant.
Heerlijke Mexicaanse gerechten.
Prijs kwaliteit is prima.
En zeer vriendelijk personeel zijn altijd in voor een praatje.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Super heerlijk eten en de gastvrijheid is van het hoogste niveau. Alsof je bij de heren thuis uitgenodigd bent. Prima, niets aan veranderen, wij komen nog vaak terug.
Richard N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We wilden nog iets eten voor dat we naar een theater gingen, en hadden gereserveerd om half 6, maar toen was het nog rustig. Ontvangst was vriendelijk en ongedwongen. Er zaten wat buurtbewoners te kletsen, maar toen we binnenkwamen gingen die net weg. Het restaurantje heeft een lekker ongedwongen karakter. We verwachten geen culinaire maaltijd, maar van de nacho's vooraf werden we toch wel erg gelukkig. Als hoofdgerecht namen we beiden een combinatie van gerechten, ik ben de namen even kwijt, maar ook die waren naar mijn mening erg lekker. Veel kaas in en om de tortilla's waardoor het wel machtig werd, en de bijgerechten zoals rijst wat overbodig zijn. Conclusie: een leuke tent om met vrienden lekker te eten, zonder poespas.
Trudi K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Burrito! De biefstuk was heerlijk mals en de taco's heerlijk. Een aanrader! Wij komen hier regelmatig. Alleen op maandag gesloten.
Trudi K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wij komen hier regelmatig. Het is nu een yuppenbuurt geworden. Het eten is heerlijk, Mexicaanse muziek en uitstraling. Omdat mijn vriendin allergisch is voor melk heeft de kok het menu aangepast. Vriendelijke mensen. Weinig klandizie Hopelijk komen er nu meer. Restaurant is niet duur. Dus stop met die burgers en ga lekker Mexicaans eten bij Burrito!
Tristan S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
3 jaar geleden hier een keer gegeten, deze week opnieuw. 3 jaar geleden was het goed, maar deze week een grote teleurstelling. We hebben tegelijkertijd met onze drankjes, nacho's besteld. Het waren ongeveer 15-20 nacho's, een erg kleine portie dus. Je krijgt bij binnenkomst wel een portie nacho's van de zaak, maar dat wisten we pas nadat we besteld hadden en 5 minuten laten een dame met de nacho's kwam. Hoofdgerecht hadden we nog niet besteld toen we het voorgerecht bestelden. We kregen het voorgerecht (de nacho's) en hebben nadat dit op was, ongeveer 30 minuten gewacht totdat we het hoofdgerecht konden bestellen. De dame die aan het werk was stond af te wassen in de keuken en maakte geen oogcontact. De eigenaar zat met gasten aan een tafel te praten. Uiteindelijk konden wij ons hoofdgerecht bestellen, dit was er relatief snel. Het bord van het voorgerecht werd niet meegenomen. De porties waren redelijk, niet erg groot. Ik had de chili con carne, was niets speciaals. Mijn vriendin had de burrito, was oke, maar ook niet bijzonder. Ondertussen hadden we nog een drankje besteld, deze werden gebracht maar de oude glazen lieten ze staan. Nadat we het hoofdgerecht op hadden hadden we zin in een toetje. Deze trek werd snel weggenomen. We hebben minstens een half uur met onze lege borden aan tafel gezeten. Ondertussen zette de eigenaar de muziek keihard, wij konden elkaar niet verstaan. Ook begon hij erg luid mee te zingen. Een toetje hoefden wij niet meer. Conclusie; het eten is redelijk, niet speciaal. Portie nacho's is weinig. Service; dame was erg slecht. Liet borden staan, keek niet rond of de gasten iets nodig hadden en afruimen duurde erg lang. De eigenaar houdt geen rekening met zijn gasten. Drie jaar geleden was het een fijn bezoek, na deze week zullen wij niet meer terug komen.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Eten,
We hebben heerlijk gegeten bij Burrito. De porties zijn redelijk ruim, dus hebben alles gedeeld. De smaak en presentatie was uitstekend. Goede suggesties van de bediening.

Service en bediening, uitstekend.

Decor,
Gewoon, zoals een Mexicaans restaurant moet zijn. Prima stemmige mexicaanse muziek. Leuke aankleding.

Prima kwaliteit prijs verhouding.

Een aanrader!!!
Natascha R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Leuk gezellig sfeervol restaurant. Dan het eten: de voorgerechten zijn groot qua portie. In sommige gevallen erg veel, te veel kaas op de gerechten waardoor ze erg machtig worden en je genoeg zou hebben aan alleen een voorgerecht. Maar dan heb je beiden eigenlijk al besteld. Verder is het gewoon het bekende Mexican food. Geen verfijnde keuken en dat geeft ook niets. Al zou het het restaurant ten goede komen als ze al hun gerechten nog een kritisch tegen het licht zouden houden. Dan tillen ze het restaurant een niveau hoger. Eten is goed en ook erg veel waardoor er ook erg veel overblijft en dus weg gegooid wordt. Zonde! Dus op zoek naar een Mexican Restaurant. Dan kan je hier prima terecht. En de bediening is erg vriendelijk! Eet smakelijk!
Angela F.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Net weer terug van een heerlijk Mexicaans uitje. We hebben de fajitas (kip) genomen en hebben onder het genot van de Margarita's genoten van het heerlijke eten. Als toetje de homemade chocolade cake genomen. Met een zeer tevreden gevoel weer richting huis gegaan. Wat kun je hier toch lekker eten!
Rudo V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2015
Vandaag de Quesada grande gegeten bij Burrito. Echt ongelofelijk lekker. Snelle en hele vriendelijke service. Als je echt iets lekkers bij je eten wil drinken raad ik je de California special aan! Bedankt en tot de volgende keer Burrito!
danny G.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
zin in Mexicaans dus bij Iens gekeken en zo bij Burrito terecht gekomen
bij binnenkomst was ons al duidelijk dat dit restaurant echt aan een make over toe is
alles straalt verwaarlozing uit maar het gaat tenslotte om het eten dachten we
de Margarita's waren alvast perfect dus
vooraf guacamole met te veel knoflook en vrij smaakloos
daarna combi van taco met kip en enchilada's met rundvlees bieden matig verder de salade over de bonen gedaan wat alles heel klef maakt en een bord dat er niet smaakvol uitziet en het ook niet is
we zijn maar niet aan nagerechten begonnen omdat we het wel gezien hadden
bediening is aardig ook daar is alles mee gezegd
duidelijk we komen hier nooit meer terug en snappen niets van de hoge iens waardering
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
p basis van de vele positieve reacties zijn wij op een zaterdagavond naar Burrito getrokken voor een avond Mexicaans genieten. Helaas keerden wij een illusie armer terug naar huis.

Het interieur is een rommeltje. De stoelen zitten niet heel fijn. Op aandringen van een van de stamgasten ging de muziek halverwege de avond ook richting het maximale niveau van de speakers. Bij binnenkomst gaf ik Burrito echter nog het voordeel van de twijfel.

Het voorgerecht was niet in lijn met het interieur. Nacho's met kaas kan an sich ook niet heel erg misgaan, maar de guacamole erbij was goed op smaak. Het negatieve sentiment dat wij bij binnenkomst hadden was enigszins bijgesteld. Bij het hoofdgerecht begon de deceptie eigenlijk. Ik zou graag willen vermelden dat ik zeer teleurgesteld ben in mijn medebeoordeelaars. Deze keuken is het hoge cijfer absoluut niet waard. De kipburrito had de smaak van tonijn. De kidneybonen waren gortdroog. De salade, inclusief dressing, smaakte kant-en-klaar. Bij mijn partner was het niet veel beter. Omdat ik best een redelijke man ben heb ik nog wel een nagerecht besteld, zodoende Burrito te behoeden van een cijfer onder de vijf. Helaas kon ook het dessert het tij niet keren; Burrito scoort een magere vier.

Wat mij opviel is dat de eigenaar zeer geliefd is bij de stamgasten, met wie wij het genoegen hadden de avond te delen. Zij kennen de eigenaar bij naam en hij maakt een praatje met ze. Heel leuk om te zien. Daarmee hebben we ook de kern van wat Burrito is; het is een stamkroeg waar toevallig ook Mexicaans getinte gerechten geserveerd worden. Het is geen echt Mexicaans restaurant. Het is ook geen echt café. Het balanceert ergens tussen die twee in.
Raaike D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Eten was simpel, hele decor en sfeer ook. Wij zijn gek op Mexicaans eten vandaar dat wij burrito gingen proberen omdat deze zulke goede recensies kreeg maar het viel ons erg tegen. We kregen 2 minuten na ons voorgerecht gelijk het hoofd gerecht. Stonden binnen 50 min weer buiten. Wij gaan hier niet meer heen.
Wouter A.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Toprestaurantje! Superlekker Mexicaans eten, lekkere cocktails, hele vriendelijke bediening, en goede prijzen. Kortom, een echte aanrader!