Burrata

Goudenregenplein 4 2565 GJ Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Burrata

Pizza, Pasta, Vino, Enoteca , Slowfood, Wijnkelder voor privé feestjes, proeverijen of vergaderingen

Meer informatie over restaurant Burrata

Duur
Lang
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We zijn net terug en het viel heel erg tegen, helaas. Gastvrouw was nors. Antipasto was niet bijzonder. De stukjes parmezaanse kaas waren van net onder de korst, keihard en uitgedroogd, ook duidelijk te zien, wel uitgeserveerd. Er zaten in allebei de glazen wijn dode vliegen! Mijn pizza was erg verbrand en niet smakelijk. Ik heb zelfs zout en peper opgedaan. Er is geen koffie, of ander drankje aangeboden, we moesten gewoon de hele rekening betalen. Slechte zaak.. Wij komen niet meer terug.
Zenobie V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Eten was ronduit slecht. Misschien zijn de pizza's wel OK, maar de zogenaamd italiaanse hoofdgerechten zijn niet lekker. Niet voor herhaling vatbaar. Jammer, want de aankleding is mooi en de bediening was heel vriendelijk. Wij hebben onze bordjes niet leeg gegeten.
Beste Verkijk,
We willen graag weten wat uw hoofdgerecht was...een cijfer 2 is nog al wat?!
En twee maal een 6 voor het mooie interieur en heel vriendelijke bediening ook?!
Met stip een 4 voor uw eerste recensie op Iens.
Niet leuk voor u en voor ons.

Essie O.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Lekker gegeten, leuk ingericht restaurant, alsof je je even buiten de Bomenbuurt waant ???? Bediening een beetje rommelig maar wel erg aardig personeel wat het dan weer goed maakt. Eten is goed, veel wordt vers bereid en dat proef je ook. Iets vroeger op de avond waren er veel kinderen, als je wat rustiger wilt eten kun je beter iets later komen. Zeker een aanrader!
Melissa B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
SERVICE SLECHT, REST OKE.
WIj zijn twee keer met een groep van 6 wezen eten (vrienden). Drinken werd meerde malen vergeten (karaf water, fles wijn). De hoofdgerechten kwamen niet tegelijk (pasta's en pizza's). Bediening is vriendelijk maar vergeten echt veel dingen (borod bij het voorgerecht). Dessert en koffie kwamen niet samen.

Ik zou voorlopig niet terug gaan, misschien over een tijd als het wat rustiger is.
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Voor tweede keer bij Burrata gegeten en wens dat de kwaliteit op dit niveau blijft,samen weer heerlijk gegeten de lintpasta met zee vruchten en mijn partner risotto,we hebben een genoten .
De bediening is voortreffelijk en vooral heel vriendelijk en als iets niet helemaal naar wens is geef je dit aan en ze doen er direct iets mee ,hiep hiep hoera denk dat we een favoriet restaurant hebben gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sandramaryse .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
We hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten! Leuk restaurant, goede bediening!
We komen zeker terug.
Sandra & Gerard
Beste Sandra en Gérard,
Dank je wel en we zien jullie graag nog eens.
Veggietraveller .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Met zijn drietjes een pizza gegeten, maar helaas leek het deeg van de pizza meet op een soort pannekoekendeeg, ondanks dat er op de muur groot geschreven staat dat er echte Napolitaanse pizza's geserveerd worden, lijkt dit nergens naar. Bovendien had de fles Negroamaro de temperatuur van een lauwe soep. Men was wel zo vriendelijk, na de klacht, om de fles in een koeler te zetten om de wijn op temperatuur te krijgen. Hoewel op temperatuur blijkt deze wijn ook geen aanrader te zijn.
Willemtops .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Gisteravond niet gereserveerd, laatste tafeltje gekregen. Wat een bruisende tent. Vol actie, show en uitstekend gastvrouwschap. Heel veel tijd hadden we niet dus een pasta gerecht en twee pizza's besteld. De rode wijn van de kaart was veel te warm maar een ijsemmertje was snel geregeld. Een Montepulciano d'Abruzzo. Prima wijn, betaalbaar. fijn glaswerk. De gerechten waren prima, simpel maar met goede ingrediënten. Ben blij met deze sympathieke plek bij ons in de buurt.
Beste Willem tops,
Dank u wel voor uw recensie en hopen u graag nog eens terug te zien.
Vriendelijke groet,
Team Burrata
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Al tijden op zoek naar steenoven pizza's in Den Haag. Via, via, gehoord van Burrata. vandaag 2 pizza's afgehaald en eerlijk waar, nog nooit zo'n lekkere pizza thuis gegeten. Absoluut de moeite waard!!

Gasten Bedankt, kom zeker terug!!
Beste Angelique16,
Fijn dat de pizza gesmaakt heeft.
Vriendelijke groet,
Team Burrata
Fransrees .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Vanuit Limburg op naar de Italiaan, sinds een half jaar dacht ik opvolger van een Chinees. Het was rustig en de bestelde spaghetti Bolognese en de pizza Frutti di Mare kwamen snel op tafel. De spaghetti mocht blijven; de pizza ging nog sneller weer terug. Op de kaart stond: pizza met kleine garnaaltjes, vongole (tapijtschelpen) en inktvis. Er kwam een exemplaar met 4 of 5 grote mosselen, geen inktvis en de gamba moest de kleine garnalen vervangen. Al met al net of de kok zijn eigen menukaart niet goed had bekeken. De tapijtschelpen waren er wel.
De pizza werd opnieuw gebracht en was nu voorzien van inktvis, maar de kleine garnalen waren er niet. Gebleven was de gamba die door het 2e verblijf in de oven smakeloos en droog was geworden en de rand van de pizza was door dezelfde oorzaak hier en daar zwart verbrand.
De wijn was lekker, maar met € 5,50 per glas stevig aan de prijs.
We werden door 2 obers bediend. De ene deed zijn werk, dat was al; de tweede deed het met plezier en heeft daarmee voor een 7 gezorgd.
Komen we terug? Nou nee, het stikt immers overal van de Italiaanse restaurants.
Beste Fransrees,
Dank u wel voor uw mening..., er zijn idd een hoop Italiaanse restaurants op uw terugweg naar Limburg!
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Service was goed! Gerechten waren divers en lekker. Mooie inrichting. Een detail was de authentieke steenoven belegt met gouden mozaïek steentjes, mocht je dat over de streep trekken. Een echte eyecatcher zou ik zeggen.
Bedankt voor deze mooie recensie Rik27,
Donna1989 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Wat een leuke winkel. Super leuk ingericht, echt goed over nagedacht. Het eten is heerlijk en er hangt een leuke sfeer. Personeel komt erg professioneel over en stralen plezier in hun werk uit. Goede organisatie, dikke pluim!
Beste Donna1989,
Dank je wel voor de recensie,
Vriendelijke groet Burrata
Marjolein J.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Wij hebben hier gegeten voor moederdag. Het was erg druk en rumoerig, maar ook gezellig. Personeel doet erg zijn best, is druk bezig. Onze bestelling bleek per ongeluk opzij geschoven te zijn, waardoor we erg lang moesten wachten op onze drankjes en voorgerecht. Dit maakte het vriendelijke personeel overigens wel goed. Vooraf carpaccio (prima), calamaris (prima) en gebakken champignons (oké). Als hoofdgerecht hadden we een pizza thono die goed smaakte, pasta carbonara met wel erg veel taaie spekjes, een vitella tonato (prima) en ravioli met paddenstoelen. De vulling van de ravioli was wat droog en de saus had romiger gekund, maar het was smakelijk. We hadden geen plek meer voor een toetje, onder andere door het lange wachten. Maar het was een prima avond. Leuk de open pizzakeuken waar kinderen hun eigen pizza mogen maken.
Beste marjo333,
Dank u wel voor input...
Vriendelijke groet Burrata
Stanley A.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten en tot dezelfde conclusie gekomen.... Personeel was onder bemand. 15 minuten wachten opbeen wijntje is te lang. Personeel zelf doet uiterste best en is ook goed maar de planning en organisatie kan stukken beter. Om ons heen hoorden we ook diverse klachten over het eten en zagen we regelmatig borden terug gaan naar de keuken. De pizza die wij hadden was wel prima en echt Italiaans. Het restaurant heeft echt wel potentie maar er moet wel wat veranderen...
He Stanley,
Bedankt voor je mening. We hadden hem liever van jou zelf gehoord. Apart dat je deze recensie schrijft dit medium.
Wel fijn dat jullie pizza lekker was en sorry dat de wijn wat langer duurde...
Groetjes
John V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
net bij jullie gegeten het voor gerecht antipasta voor 2 personen dat was redelijk vond de gerechten waaronder de carppacio te koud mijn pizza frutti di mare was ronduit tiest met garnaaltjes (om precies te zijn 1 uitgedroogde grote gamba) 3 mosselen wederom uitgedroogd 5 schelpjes vongole 3 waren leeg 2 ook verschompeld calamaris was met een loep te vinden kortom een waardeloze pizza had er een glas rode wijn bij besteld alleen die moet ik nog krijgen verder was het erg rumoerig en staan de tafels boven op elkaar weinig privesie daarbij gaat het personeel er vanuit dat je engels kunt spreken kortom ik begrijp niet dat de gouden pollepel een 8.1 geeft? beetje jammer.......
Beste John364,
Jammer dat uw bezoek tegenviel. Bij een evt volgend keer, zou u het dan kunnen aangeven. Dan kunnen we wat oplossen.
Annamaria H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Mooie zaak met een werkelijk prachtige bar. Daar zouden ze meer mee moeten doen. Pizza's acceptabel, niet de beste, zeker niet de slechtste. Deeg en ingrediënten van goede kwaliteit en gebakken in een mooie steenoven. Er moet misschien meer aandacht aan de samenstelling. Pasta's in bizar grote porties, met honger zal je zeker niet weggaan. Zo ook voor de voorgerechten, veel te grote porties en daarom ook hoog geprijsd. Een portie inktvis is genoeg voor vier personen. Wel briljant zijn de cocktails, Negroni's waren spectaculair lekker en goedkoop. Service is meest import, ik hou er wel van, maar ik begrijp de cultuurclash, zeker gezien de locatie. Ik zeg buurtfeestje, na 3 Negroni's is iedereen gegarandeerd geïntegreerd.
JJpost .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Prima Italiaan in de gezellige bloemenbuurt. Vooraf , warm brood met olijfolie, daarna met 3 personen 2 pizza's gegeten; margarita en zeevruchten, afgesloten met een prima espresso. Fijn adres!
Beste JJpost,
Dank u wel voor uw recensie en zien u graag nog eens terug.
Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Op Paaszaterdag waren we met 10 personen bij Burrata, waaronder 5 kinderen. Wij en de kinderen hebben van een heerlijke lunch genoten! De kinderen mochten in de keuken hun pizza komen decoreren en de pizzabakker verbaasde hun met het maken van de bodem... Het was niet druk, waarschijnlijk omdat de lunch niet zo bekend is. De ontvangst was zoals je hoopt dat ie zal zijn: Italiaans, gastvrij, vrolijk en lieve aandacht voor de kinderen.
We namen een schotel met antipasti en die was erg goed. Burrata zou zelf hun lekkerste antipasti voor ons selecteren en dat was een goed idee. Daarna kwamen verschillende gerechten die er allemaal goed uitzagen: pizza Toet met zalm van Jacobus en burrata en rucola, pasta vongole en pizza Margarita. De bodem was zoals hij moet zijn en de 'vulling' was tongstrelend en vormde een prachtig plaatje! Na lieten we ons een scroppino goed smaken. Die werd aan tafel bereid. Een topmiddag; we komen zeker terug!
Beste anneketanneke,
Dank u wel.., hier doen we het voor
IN2016 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
In het pand van het Indische restaurant Sarinah aan het Goudenregenplein zit nu de Italiaanse pizza annex slowfood zaak Burrata, een drukke tent, leuk ingericht, veel jongeren maar ook gezinnen. Perfecte plek om op zn Italiaans te borrelen aan de bar of aan de hoge tafels. Een veelheid aan cocktails op de kaart, waaronder een overdadige aperol spritz. De bediening is jeugdig, vlot en vriendelijk. Maar de keuken blijft helaas achter. We moeten erg lang op het eten wachten. Voorgerecht is okee: een uitgebreide antipasti schotel voor 2 waarbij we zelf mogen aangeven wat we zeker niet willen missen: de vitello tonato, die lekker is. Maar bij het hoofdgerecht gaat het echt mis. Het met veel bombarie aangekondigde slowfood rundvlees van LaGranda is een grijs stuk doodgegaard vlees met wat vieze strepen van de grill, de hamburger smakeloos, evenals de erbij geserveerde aubergine. Borden vrijwel onaangeroerd gelaten en dat gebeurt ons niet vaak... Jammer dat de keuken deze verder prima locatie naar beneden trekt.
Beste IN2016,
Dank u wel voor uw mening!
John K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Nieuwsgierig geworden door de recensie in het AD van afgelopen week dachten wij een leuk avondje voor 2 te boeken bij Burrata. Na zo'n recensie denken meer mensen dat dus het was erg druk en we konden pas laat terecht. Bij binnenkomst werden we correct ontvangen en naar onze tafel gebracht. Tot zover ging het goed. Vervolgens duurde het een kleine 7 minuten voordat we toevallig ontdekt werden door de serveerster. Alvast een beetje water besteld en om de wijnkaart en menukaart gevraagd. Binnen 2 minuten stonden er ongeveer 3 mensen van de bediening die elk wel probeerden om ons te helpen met menukaarten, drinken en eten bestellen. De fles water werd gebracht en onder het genot van een glas water de wijn uitgezocht, alvast een beetje brood vooraf besteld en de menukaart doorgenomen en al het lekkers bekeken. Bij het brengen van de wijn vroeg de serveerster of zij gelijk al het eten kon opnemen. Uitgelegd dat we al brood als vooraf besteld hadden en gaven onze gerechten door. Je zou denken alle ingrediënten voor een gezellige avond. De realiteit werd anders. Bijna gelijk met de wijn kwamen de hoofdgerechten, het brood kwam zelfs iets later. Aangegeven dat er bij het verschijnen van het hoofdgerecht er geen behoefte meer was aan een voorgerecht dus het brood hebben we terug gestuurd. De geserveerde gerechten zagen er appetijtelijk uit maar waren niet door en door warm. De smaak was redelijk. Het gerecht was karig voorzien van de vongoles. Verder viel ons op dat de muziek steeds harder ging staan. Toen wij vroegen of het normaal was dat de muziek zo hard stond kregen we als antwoord dat dit wel de bedoeling was na 22.00 uur. Dacht tot echt dat we in een restaurant zaten en niet in een discotheek. Al met al een teleurstelling. Gelukkig kennen we een hoop leuke restaurants waar we gewoon aan tafel met elkaar kunnen kletsen terwijl de muziek ook gewoon aan staat. Denk niet dat ik nog snel een keer terug ga. Bovendien vond ik de prijs/ kwaliteit verhouding niet helemaal in balans.
Beste John,
Dank u wel voor uw input.
We hebben het idd erg druk gehad n.a.v recensie AD, desondanks ook heel veel positieve reacties, helaas delen mensen de negatieve vaak op dit medium en dat mag!
In het weekend zetten we als de keuken dicht gaat aan de bar kant de muziek wat harder, en dan willen we absoluut geen discotheek zijn.
De meesten mensen vinden het leuk om nog even na te borrelen aan onze bar.