Burrata

Goudenregenplein 4 2565 GJ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Burrata

Pizza, Pasta, Vino, Enoteca , Slowfood, Wijnkelder voor privé feestjes, proeverijen of vergaderingen

Meer informatie over restaurant Burrata

7,1
Kan beter
Sacha S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Eerste en laatste keer. Te duur voor wat je krijgt. 5.75 voor een flesje water. Wijn oké. Enigszins ongeïnteresseerde bediening en steeds iemand anders.
Eten veel te zout zowel voor als hoofd. Iets van gezegd geen reactie.
Pasta met zeevruchten te droog en net te el dente gekookt.
Geen herhaling waardig.
Margjek V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Tja, dan heb je een keer goed gegeten hier en ga je nog een keer en valt alles tegen.

Bij binnenkomst moet je wachten, of eigenlijk word je genegeerd, minstens 5 minuten, tot iemand je aanspreekt. Maar goed. Zaterdagavond, stampvol, dus geef je het een kans. Tafeltje naast de toiletten, maar soi, we zijn een avondje uit. Kan het schelen. Vervolgens wordt er zonder je een blik waardig te gunnen, een wijnkaart op tafel gekwakt. Na een kwartier komt iemand vragen of je iets wilt drinken. Tenminste, ik denk dat dat gevraagd werd, want de serveerster had een piepstem en in het restaurant is het een teringherrie. Excusez le mot. Enfin. We eten een duo voorgerecht. Lekker, niet bijzonder. Hoofdgerecht dorade filet, wel.oke, niet bijzonder. Beetje duur voor een half visje, maar zeuren we niet over. Kwak spinazie ernaast en 3 gebakken aardappeltjes. Prima. Als toetje bestellen we scropino. Daar hebben we 3 kwartier op moeten wachten. Wordt dan uiteindelijk te koud en niet opgeklopt geserveerd. Jammer, maar ja, we zeuren niet. We zijn een avondje uit. Tenslotte nog een koffie en sambuca. En eerlijk is eerlijk, de koffie vond ik het beste van de hele avond. Snel gebracht en loeiheet, zoals ik um graag heb. 125 euro armer een illusie rijker vertrekken we. Wat een herrie, de muziek te hard, slechte akoestiek, ik kan mijn tafelgenoot nauwelijks verstaan. De wc is vies. Het personeel ongeïnteresseerd en nors. Dag Burrata, nooit meer.
Irkaloba .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Mooi restaurant, leuke inrichting,gezellig en druk. Prijs kwaliteit verhouding niet goed. Te duur voor wat je krijgt. bruschetta's waren aangebrand, pasta met n halve kreeft... Hier zat welgeteld 1 mini stukje kreeft in. Salt'em bocca niet mals genoeg helaas.
bediening aan tafel niet attent, ongeinteresseerd en nors. Jammer want dit is echt een leuke gelegenheid, een eventuele volgende keer (?) keer misschien pizza bestellen en hopen dat dit dan misschien de specialiteit van dit restaurant is?
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Op 28 januari 2017 bij Burrata gegeten en bijna alles ging mis. We hadden om 19.30 uur een door ons gewenst tafeltje gereserveerd voor 4 personen. We hadden nl. al eerder bij Burrata gegeten en de tafels aan de raamkant hebben last van tocht. Het door ons gereserveerde tafeltje was bezet. Ons werd medegedeeld dat het even zou uitlopen. Overigens bleek dat later bijna een uur te zijn. Er werd geen alternatief geboden. Daar moesten we zelf om vragen. De gastvrouw was niet vriendelijk en niet gastvrij. Er werd geen excuus aangeboden. Aan een andere tafel plaatsgenomen, moesten we lang wachten om een drankje te bestellen. We bestelden een fles wijn, maar er kwamen na weer lang wachten drie glazen. Deze teruggestuurd en vervolgens weer lang wachten op de fles. Vervolgens weer lang wachten op de menukaart. Het was er druk en de bediening en keuken hebben dat kennelijk niet onder controle. De inktvis wordt niet opgediend in ringen, zoals op de kaart staat, maar in stukjes en ze waren vet en rubberig. Frituur niet heet genoeg? Mijn tomatensoep is niet van verse tomaten gemaakt. Het hoofdgerecht wordt in gedeelten opgediend. Twee mensen zitten nog 10 minuten erop te wachten, terwijl de andere twee al het hoofdgerecht voor zich hebben. Mijn pizzabodem is in het midden niet gaar. Borden niet goed voorverwarmd. De pollo al forno is lauw. Weer lang wachten op de koffie. Dan de rekening. Daar staan de drie glazen wijn die we hebben teruggestuurd op. We verontschuldigen ons tegenover onze vrienden. We hadden hen Burrata aangeraden. We komen niet meer terug.
Dax B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Bij binnenkomst gezegd dat we gereserveerd hadden met zijn tweeën, en dat we nog even een drankje wilden drinken aan de bar. Vervolgens 2 minuten staan wachten, op een reactie van de gastvrouw. Zij vertelde ons niet of we konden gaan zitten, maar was alleen een beetje aan het scrollen op een iPad. Geen goed begin dus

Vervolgens aan de bar gezeten en een drankje gedaan. Restaurant zat bomvol. Barman niet gastvrij, klein praatje maken zat er niet in, en er kon geen lach vanaf.

Aan tafel uiteindeljk hele goede en vriendelijke service van een jongedame gehad. Vandaar het hogere cijfer voor de service. Zij was gastvrij, vriendelijk en kon ons goed helpen.

Het eten was ronduit heerlijk. Vooraf de halve burrata met zijn tweeen en als hoofdgerecht een heerlijke pizza met een hele goede bodem. Niks meer dan complimenten voor het eten.
R.F. D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk eten, service varieert van goed tot matig. Leuke sfeer echter bij drukte zeer rumoerig. Muziek staat veel te hard waardoor mensen hard moeten praten. Niet wenselijk bij een restaurant waar muziek op de achtergrond behoort niet op de voorgrond.
Margjek V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten hier. Aan de prijzige kant, maar wel de prijs waard. Vooraf had ik pittige garnalen. 3 mooie dikke en goed bereidde garnalen. Heerlijk. Als hoofdgerecht de specialiteit van de week, rode poon. Ook voortreffelijk bereid en lekker mals. Erbij wat spaghetti en een bergje sla. Enige waar ik persoonlijk last van had was de grote hoeveelheid olijfolie. Alles dreef wel in de olie. Maar dat is persoonlijk, omdat ik daar snel last van heb. Verder prima en gezellig. Bediening ook beleefd en redelijk snel. Verbazingwekkend druk ook voor een doordeweekse avond.
Komen zeker nog een keer terug.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We zijn net terug en het viel heel erg tegen, helaas. Gastvrouw was nors. Antipasto was niet bijzonder. De stukjes parmezaanse kaas waren van net onder de korst, keihard en uitgedroogd, ook duidelijk te zien, wel uitgeserveerd. Er zaten in allebei de glazen wijn dode vliegen! Mijn pizza was erg verbrand en niet smakelijk. Ik heb zelfs zout en peper opgedaan. Er is geen koffie, of ander drankje aangeboden, we moesten gewoon de hele rekening betalen. Slechte zaak.. Wij komen niet meer terug.
Zenobie V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Eten was ronduit slecht. Misschien zijn de pizza's wel OK, maar de zogenaamd italiaanse hoofdgerechten zijn niet lekker. Niet voor herhaling vatbaar. Jammer, want de aankleding is mooi en de bediening was heel vriendelijk. Wij hebben onze bordjes niet leeg gegeten.
Beste Verkijk,
We willen graag weten wat uw hoofdgerecht was...een cijfer 2 is nog al wat?!
En twee maal een 6 voor het mooie interieur en heel vriendelijke bediening ook?!
Met stip een 4 voor uw eerste recensie op Iens.
Niet leuk voor u en voor ons.

Essie O.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Lekker gegeten, leuk ingericht restaurant, alsof je je even buiten de Bomenbuurt waant ???? Bediening een beetje rommelig maar wel erg aardig personeel wat het dan weer goed maakt. Eten is goed, veel wordt vers bereid en dat proef je ook. Iets vroeger op de avond waren er veel kinderen, als je wat rustiger wilt eten kun je beter iets later komen. Zeker een aanrader!
Melissa B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
SERVICE SLECHT, REST OKE.
WIj zijn twee keer met een groep van 6 wezen eten (vrienden). Drinken werd meerde malen vergeten (karaf water, fles wijn). De hoofdgerechten kwamen niet tegelijk (pasta's en pizza's). Bediening is vriendelijk maar vergeten echt veel dingen (borod bij het voorgerecht). Dessert en koffie kwamen niet samen.

Ik zou voorlopig niet terug gaan, misschien over een tijd als het wat rustiger is.
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Voor tweede keer bij Burrata gegeten en wens dat de kwaliteit op dit niveau blijft,samen weer heerlijk gegeten de lintpasta met zee vruchten en mijn partner risotto,we hebben een genoten .
De bediening is voortreffelijk en vooral heel vriendelijk en als iets niet helemaal naar wens is geef je dit aan en ze doen er direct iets mee ,hiep hiep hoera denk dat we een favoriet restaurant hebben gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sandramaryse .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
We hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten! Leuk restaurant, goede bediening!
We komen zeker terug.
Sandra & Gerard
Beste Sandra en Gérard,
Dank je wel en we zien jullie graag nog eens.
veggietraveller .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Met zijn drietjes een pizza gegeten, maar helaas leek het deeg van de pizza meet op een soort pannekoekendeeg, ondanks dat er op de muur groot geschreven staat dat er echte Napolitaanse pizza's geserveerd worden, lijkt dit nergens naar. Bovendien had de fles Negroamaro de temperatuur van een lauwe soep. Men was wel zo vriendelijk, na de klacht, om de fles in een koeler te zetten om de wijn op temperatuur te krijgen. Hoewel op temperatuur blijkt deze wijn ook geen aanrader te zijn.
willemtops .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Gisteravond niet gereserveerd, laatste tafeltje gekregen. Wat een bruisende tent. Vol actie, show en uitstekend gastvrouwschap. Heel veel tijd hadden we niet dus een pasta gerecht en twee pizza's besteld. De rode wijn van de kaart was veel te warm maar een ijsemmertje was snel geregeld. Een Montepulciano d'Abruzzo. Prima wijn, betaalbaar. fijn glaswerk. De gerechten waren prima, simpel maar met goede ingrediënten. Ben blij met deze sympathieke plek bij ons in de buurt.
Beste Willem tops,
Dank u wel voor uw recensie en hopen u graag nog eens terug te zien.
Vriendelijke groet,
Team Burrata
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Al tijden op zoek naar steenoven pizza's in Den Haag. Via, via, gehoord van Burrata. vandaag 2 pizza's afgehaald en eerlijk waar, nog nooit zo'n lekkere pizza thuis gegeten. Absoluut de moeite waard!!

Gasten Bedankt, kom zeker terug!!
Beste Angelique16,
Fijn dat de pizza gesmaakt heeft.
Vriendelijke groet,
Team Burrata
fransrees R.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Vanuit Limburg op naar de Italiaan, sinds een half jaar dacht ik opvolger van een Chinees. Het was rustig en de bestelde spaghetti Bolognese en de pizza Frutti di Mare kwamen snel op tafel. De spaghetti mocht blijven; de pizza ging nog sneller weer terug. Op de kaart stond: pizza met kleine garnaaltjes, vongole (tapijtschelpen) en inktvis. Er kwam een exemplaar met 4 of 5 grote mosselen, geen inktvis en de gamba moest de kleine garnalen vervangen. Al met al net of de kok zijn eigen menukaart niet goed had bekeken. De tapijtschelpen waren er wel.
De pizza werd opnieuw gebracht en was nu voorzien van inktvis, maar de kleine garnalen waren er niet. Gebleven was de gamba die door het 2e verblijf in de oven smakeloos en droog was geworden en de rand van de pizza was door dezelfde oorzaak hier en daar zwart verbrand.
De wijn was lekker, maar met € 5,50 per glas stevig aan de prijs.
We werden door 2 obers bediend. De ene deed zijn werk, dat was al; de tweede deed het met plezier en heeft daarmee voor een 7 gezorgd.
Komen we terug? Nou nee, het stikt immers overal van de Italiaanse restaurants.
Beste Fransrees,
Dank u wel voor uw mening..., er zijn idd een hoop Italiaanse restaurants op uw terugweg naar Limburg!
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Service was goed! Gerechten waren divers en lekker. Mooie inrichting. Een detail was de authentieke steenoven belegt met gouden mozaïek steentjes, mocht je dat over de streep trekken. Een echte eyecatcher zou ik zeggen.
Bedankt voor deze mooie recensie Rik27,
Donna1989 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Wat een leuke winkel. Super leuk ingericht, echt goed over nagedacht. Het eten is heerlijk en er hangt een leuke sfeer. Personeel komt erg professioneel over en stralen plezier in hun werk uit. Goede organisatie, dikke pluim!
Beste Donna1989,
Dank je wel voor de recensie,
Vriendelijke groet Burrata
Marjolein J.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Wij hebben hier gegeten voor moederdag. Het was erg druk en rumoerig, maar ook gezellig. Personeel doet erg zijn best, is druk bezig. Onze bestelling bleek per ongeluk opzij geschoven te zijn, waardoor we erg lang moesten wachten op onze drankjes en voorgerecht. Dit maakte het vriendelijke personeel overigens wel goed. Vooraf carpaccio (prima), calamaris (prima) en gebakken champignons (oké). Als hoofdgerecht hadden we een pizza thono die goed smaakte, pasta carbonara met wel erg veel taaie spekjes, een vitella tonato (prima) en ravioli met paddenstoelen. De vulling van de ravioli was wat droog en de saus had romiger gekund, maar het was smakelijk. We hadden geen plek meer voor een toetje, onder andere door het lange wachten. Maar het was een prima avond. Leuk de open pizzakeuken waar kinderen hun eigen pizza mogen maken.
Beste marjo333,
Dank u wel voor input...
Vriendelijke groet Burrata