Burrata

Goudenregenplein 4 2565 GJ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Burrata

Pizza, Pasta, Vino, Enoteca , Slowfood, Wijnkelder voor privé feestjes, proeverijen of vergaderingen

Meer informatie over restaurant Burrata

7,1
Levendig
Dax B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Bij binnenkomst gezegd dat we gereserveerd hadden met zijn tweeën, en dat we nog even een drankje wilden drinken aan de bar. Vervolgens 2 minuten staan wachten, op een reactie van de gastvrouw. Zij vertelde ons niet of we konden gaan zitten, maar was alleen een beetje aan het scrollen op een iPad. Geen goed begin dus

Vervolgens aan de bar gezeten en een drankje gedaan. Restaurant zat bomvol. Barman niet gastvrij, klein praatje maken zat er niet in, en er kon geen lach vanaf.

Aan tafel uiteindeljk hele goede en vriendelijke service van een jongedame gehad. Vandaar het hogere cijfer voor de service. Zij was gastvrij, vriendelijk en kon ons goed helpen.

Het eten was ronduit heerlijk. Vooraf de halve burrata met zijn tweeen en als hoofdgerecht een heerlijke pizza met een hele goede bodem. Niks meer dan complimenten voor het eten.
R.F. D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk eten, service varieert van goed tot matig. Leuke sfeer echter bij drukte zeer rumoerig. Muziek staat veel te hard waardoor mensen hard moeten praten. Niet wenselijk bij een restaurant waar muziek op de achtergrond behoort niet op de voorgrond.
Margjek V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten hier. Aan de prijzige kant, maar wel de prijs waard. Vooraf had ik pittige garnalen. 3 mooie dikke en goed bereidde garnalen. Heerlijk. Als hoofdgerecht de specialiteit van de week, rode poon. Ook voortreffelijk bereid en lekker mals. Erbij wat spaghetti en een bergje sla. Enige waar ik persoonlijk last van had was de grote hoeveelheid olijfolie. Alles dreef wel in de olie. Maar dat is persoonlijk, omdat ik daar snel last van heb. Verder prima en gezellig. Bediening ook beleefd en redelijk snel. Verbazingwekkend druk ook voor een doordeweekse avond.
Komen zeker nog een keer terug.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We zijn net terug en het viel heel erg tegen, helaas. Gastvrouw was nors. Antipasto was niet bijzonder. De stukjes parmezaanse kaas waren van net onder de korst, keihard en uitgedroogd, ook duidelijk te zien, wel uitgeserveerd. Er zaten in allebei de glazen wijn dode vliegen! Mijn pizza was erg verbrand en niet smakelijk. Ik heb zelfs zout en peper opgedaan. Er is geen koffie, of ander drankje aangeboden, we moesten gewoon de hele rekening betalen. Slechte zaak.. Wij komen niet meer terug.
Zenobie V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Eten was ronduit slecht. Misschien zijn de pizza's wel OK, maar de zogenaamd italiaanse hoofdgerechten zijn niet lekker. Niet voor herhaling vatbaar. Jammer, want de aankleding is mooi en de bediening was heel vriendelijk. Wij hebben onze bordjes niet leeg gegeten.
Beste Verkijk,
We willen graag weten wat uw hoofdgerecht was...een cijfer 2 is nog al wat?!
En twee maal een 6 voor het mooie interieur en heel vriendelijke bediening ook?!
Met stip een 4 voor uw eerste recensie op Iens.
Niet leuk voor u en voor ons.

Essie O.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Lekker gegeten, leuk ingericht restaurant, alsof je je even buiten de Bomenbuurt waant ???? Bediening een beetje rommelig maar wel erg aardig personeel wat het dan weer goed maakt. Eten is goed, veel wordt vers bereid en dat proef je ook. Iets vroeger op de avond waren er veel kinderen, als je wat rustiger wilt eten kun je beter iets later komen. Zeker een aanrader!
Melissa B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
SERVICE SLECHT, REST OKE.
WIj zijn twee keer met een groep van 6 wezen eten (vrienden). Drinken werd meerde malen vergeten (karaf water, fles wijn). De hoofdgerechten kwamen niet tegelijk (pasta's en pizza's). Bediening is vriendelijk maar vergeten echt veel dingen (borod bij het voorgerecht). Dessert en koffie kwamen niet samen.

Ik zou voorlopig niet terug gaan, misschien over een tijd als het wat rustiger is.
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Voor tweede keer bij Burrata gegeten en wens dat de kwaliteit op dit niveau blijft,samen weer heerlijk gegeten de lintpasta met zee vruchten en mijn partner risotto,we hebben een genoten .
De bediening is voortreffelijk en vooral heel vriendelijk en als iets niet helemaal naar wens is geef je dit aan en ze doen er direct iets mee ,hiep hiep hoera denk dat we een favoriet restaurant hebben gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sandramaryse .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
We hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten! Leuk restaurant, goede bediening!
We komen zeker terug.
Sandra & Gerard
Beste Sandra en Gérard,
Dank je wel en we zien jullie graag nog eens.
veggietraveller .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Met zijn drietjes een pizza gegeten, maar helaas leek het deeg van de pizza meet op een soort pannekoekendeeg, ondanks dat er op de muur groot geschreven staat dat er echte Napolitaanse pizza's geserveerd worden, lijkt dit nergens naar. Bovendien had de fles Negroamaro de temperatuur van een lauwe soep. Men was wel zo vriendelijk, na de klacht, om de fles in een koeler te zetten om de wijn op temperatuur te krijgen. Hoewel op temperatuur blijkt deze wijn ook geen aanrader te zijn.
willemtops .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Gisteravond niet gereserveerd, laatste tafeltje gekregen. Wat een bruisende tent. Vol actie, show en uitstekend gastvrouwschap. Heel veel tijd hadden we niet dus een pasta gerecht en twee pizza's besteld. De rode wijn van de kaart was veel te warm maar een ijsemmertje was snel geregeld. Een Montepulciano d'Abruzzo. Prima wijn, betaalbaar. fijn glaswerk. De gerechten waren prima, simpel maar met goede ingrediënten. Ben blij met deze sympathieke plek bij ons in de buurt.
Beste Willem tops,
Dank u wel voor uw recensie en hopen u graag nog eens terug te zien.
Vriendelijke groet,
Team Burrata
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Al tijden op zoek naar steenoven pizza's in Den Haag. Via, via, gehoord van Burrata. vandaag 2 pizza's afgehaald en eerlijk waar, nog nooit zo'n lekkere pizza thuis gegeten. Absoluut de moeite waard!!

Gasten Bedankt, kom zeker terug!!
Beste Angelique16,
Fijn dat de pizza gesmaakt heeft.
Vriendelijke groet,
Team Burrata
fransrees .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Vanuit Limburg op naar de Italiaan, sinds een half jaar dacht ik opvolger van een Chinees. Het was rustig en de bestelde spaghetti Bolognese en de pizza Frutti di Mare kwamen snel op tafel. De spaghetti mocht blijven; de pizza ging nog sneller weer terug. Op de kaart stond: pizza met kleine garnaaltjes, vongole (tapijtschelpen) en inktvis. Er kwam een exemplaar met 4 of 5 grote mosselen, geen inktvis en de gamba moest de kleine garnalen vervangen. Al met al net of de kok zijn eigen menukaart niet goed had bekeken. De tapijtschelpen waren er wel.
De pizza werd opnieuw gebracht en was nu voorzien van inktvis, maar de kleine garnalen waren er niet. Gebleven was de gamba die door het 2e verblijf in de oven smakeloos en droog was geworden en de rand van de pizza was door dezelfde oorzaak hier en daar zwart verbrand.
De wijn was lekker, maar met € 5,50 per glas stevig aan de prijs.
We werden door 2 obers bediend. De ene deed zijn werk, dat was al; de tweede deed het met plezier en heeft daarmee voor een 7 gezorgd.
Komen we terug? Nou nee, het stikt immers overal van de Italiaanse restaurants.
Beste Fransrees,
Dank u wel voor uw mening..., er zijn idd een hoop Italiaanse restaurants op uw terugweg naar Limburg!
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Service was goed! Gerechten waren divers en lekker. Mooie inrichting. Een detail was de authentieke steenoven belegt met gouden mozaïek steentjes, mocht je dat over de streep trekken. Een echte eyecatcher zou ik zeggen.
Bedankt voor deze mooie recensie Rik27,
Donna1989 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Wat een leuke winkel. Super leuk ingericht, echt goed over nagedacht. Het eten is heerlijk en er hangt een leuke sfeer. Personeel komt erg professioneel over en stralen plezier in hun werk uit. Goede organisatie, dikke pluim!
Beste Donna1989,
Dank je wel voor de recensie,
Vriendelijke groet Burrata
Marjolein J.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Wij hebben hier gegeten voor moederdag. Het was erg druk en rumoerig, maar ook gezellig. Personeel doet erg zijn best, is druk bezig. Onze bestelling bleek per ongeluk opzij geschoven te zijn, waardoor we erg lang moesten wachten op onze drankjes en voorgerecht. Dit maakte het vriendelijke personeel overigens wel goed. Vooraf carpaccio (prima), calamaris (prima) en gebakken champignons (oké). Als hoofdgerecht hadden we een pizza thono die goed smaakte, pasta carbonara met wel erg veel taaie spekjes, een vitella tonato (prima) en ravioli met paddenstoelen. De vulling van de ravioli was wat droog en de saus had romiger gekund, maar het was smakelijk. We hadden geen plek meer voor een toetje, onder andere door het lange wachten. Maar het was een prima avond. Leuk de open pizzakeuken waar kinderen hun eigen pizza mogen maken.
Beste marjo333,
Dank u wel voor input...
Vriendelijke groet Burrata
Stanley A.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten en tot dezelfde conclusie gekomen.... Personeel was onder bemand. 15 minuten wachten opbeen wijntje is te lang. Personeel zelf doet uiterste best en is ook goed maar de planning en organisatie kan stukken beter. Om ons heen hoorden we ook diverse klachten over het eten en zagen we regelmatig borden terug gaan naar de keuken. De pizza die wij hadden was wel prima en echt Italiaans. Het restaurant heeft echt wel potentie maar er moet wel wat veranderen...
He Stanley,
Bedankt voor je mening. We hadden hem liever van jou zelf gehoord. Apart dat je deze recensie schrijft dit medium.
Wel fijn dat jullie pizza lekker was en sorry dat de wijn wat langer duurde...
Groetjes
John V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
net bij jullie gegeten het voor gerecht antipasta voor 2 personen dat was redelijk vond de gerechten waaronder de carppacio te koud mijn pizza frutti di mare was ronduit tiest met garnaaltjes (om precies te zijn 1 uitgedroogde grote gamba) 3 mosselen wederom uitgedroogd 5 schelpjes vongole 3 waren leeg 2 ook verschompeld calamaris was met een loep te vinden kortom een waardeloze pizza had er een glas rode wijn bij besteld alleen die moet ik nog krijgen verder was het erg rumoerig en staan de tafels boven op elkaar weinig privesie daarbij gaat het personeel er vanuit dat je engels kunt spreken kortom ik begrijp niet dat de gouden pollepel een 8.1 geeft? beetje jammer.......
Beste John364,
Jammer dat uw bezoek tegenviel. Bij een evt volgend keer, zou u het dan kunnen aangeven. Dan kunnen we wat oplossen.
Annamaria H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Mooie zaak met een werkelijk prachtige bar. Daar zouden ze meer mee moeten doen. Pizza's acceptabel, niet de beste, zeker niet de slechtste. Deeg en ingrediënten van goede kwaliteit en gebakken in een mooie steenoven. Er moet misschien meer aandacht aan de samenstelling. Pasta's in bizar grote porties, met honger zal je zeker niet weggaan. Zo ook voor de voorgerechten, veel te grote porties en daarom ook hoog geprijsd. Een portie inktvis is genoeg voor vier personen. Wel briljant zijn de cocktails, Negroni's waren spectaculair lekker en goedkoop. Service is meest import, ik hou er wel van, maar ik begrijp de cultuurclash, zeker gezien de locatie. Ik zeg buurtfeestje, na 3 Negroni's is iedereen gegarandeerd geïntegreerd.
JJpost .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Prima Italiaan in de gezellige bloemenbuurt. Vooraf , warm brood met olijfolie, daarna met 3 personen 2 pizza's gegeten; margarita en zeevruchten, afgesloten met een prima espresso. Fijn adres!
Beste JJpost,
Dank u wel voor uw recensie en zien u graag nog eens terug.