Burrata

Goudenregenplein 4 2565 GJ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Burrata

Pizza, Pasta, Vino, Enoteca , Slowfood, Wijnkelder voor privé feestjes, proeverijen of vergaderingen

Meer informatie over restaurant Burrata

6,2
Kan beter
Manon J.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Vanavond met 8 personen bij Pizza Burrata gegeten. Het begon al niet goed helaas, want onze reservering was 'vergeten'. We zijn daarna de hele avond heel traag bediend. Eten niet bijzonder lekker. Meerdere malen opnieuw om drankjes moeten vragen die maar niet kwamen. Bediening was onvriendelijk. Wij komen hier niet meer terug. Jammer.
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Vanavond ruim een uur gereden voor ons favoriete Italiaans restaurant, het was geweldig !! De keuze is elke keer weer moeilijk omdat alles lekker is. Deze keer gekozen voor antipasti inclusief de champignons, de gamba's, de pizza diavola en als dessert de tiramisu. De pizza is echt de lekkerste van Nederland !!!! De wijn Borgogno "No Name" is echt een top wijn, past overal bij. Bediening was scherp en prettig, super avond gehad. Tot snel !!
Louis J.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Pizza's smakelijk, bediening niet altijd even oplettend en soms ronduit kortaf. Ik vind het restaurant prima ingericht maar komt wel als een eetfabriek op me over.

Verder heb ik hier nu vier keer gegeten en de laatste drie keer duurde het veel te lang voordat iedereen zijn gerecht had. Er ontbraken telkens één of twee pizza's. Waardoor de een al bijna klaar is en de ander nog mag beginnen met eten. De bediening let hier ook niet goed op. Best zonde, pizza's zijn namelijk prima. De akoestiek kan ook beter.

Overal hebben de smaken die uit de keuken komen potentie maar de service en ervaring echt onder de maat. Al meerdere keren aangegeven ook. Ik zie alleen geen verandering. Gelukkig genoeg alternatieven in de buurt.
Arthur R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gisteren gegeten in deze pizzeria en wat schetste mijn verbazing: de pizza's waren op. Dacht dat het een grap was, bleek niet zo te zijn. Als alternatief een pasta amatriciana met burrata besteld. Was okay, niet meer dan dat maar de portie had qua grootte beter bij de kindermenu's kunnen staan. Leuke inrichting en dito publiek. Er moet door dit restaurant nog wel wat stappen worden gemaakt om de verwachting die ze zelf scheppen waar te maken. Ook in Den Haag voldoende prima alternatieven die de zaak wel op orde hebben.
Stefanie D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Even tussen neus en lippen door vertellen aan tafel dat er vandaag geen pizza's besteld kunnen worden want het pizza deeg is op...... reden: de pizza deeg maker was 2 dagen vrij. We hadden niet verwacht dat het vandaag zo druk zou worden..... hmmm
De pasta was lauw en niet lekker. Een half uur gewacht op brood en een fles wijn...
Ik raad dit restaurant aan niemand aan!
Harold T.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gisteren met collega's bij Burrata gegeten. Waardeloos. Veel te lang wachten op bediening; slechte bediening ook, ongeïnteresseerd, totaal niet de bedoeling hebbend de klant te pleasen. Tot overmaat van ramp konden wij geen pizza bestellen want het deeg was op...WTF.....hoe is dit mogelijk op vrijdagavond 19:30 uur??? Vervolgens een pasta uitgekozen welke volgens mij kant en klaar uit de vriezer kwam.....smakeloos en droog. Wat een armoe. Ga hier nu echt nooit meer heen. Slechtste Italiaanse restaurant mij bekend in de regio.
M. B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Vanavond geprobeerd te dineren in dit restaurant ter gelegenheid van het behalen van een examen.
Avond totaal verpest!
Kansloos management!
Het is de bediening gelukt om in minder dan half vol restaurant en een 1,5 uur tijd aan 4 pers een drankje en 6 bruchetta en 1 vitello tonato op Tevel te krijgen. Het hoofdgerecht zou nog 15 minuten duren..........
Om de score juist weer te geven moest alles in de min terwijl de inrichting best oké is.
A A.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Al een paar keer eerder gegeten hier. Dit keer was de veel te lange wachttijd niet het probleem maar lag het echt aan de service en eten. Als eerste een glas Montepulciano besteld. 1e gas wijn was goed. 2e was muf. Deze teruggestuurd maar het vervangende glas precies hetzelfde. Ober verzekerde mij dat er een nieuwe fles was opengetrokken. Ja, dus? Muf is muf maar ober vond het niet nodig hier iets aan te doen. Vervolgens 2x kinderijsje besteld. Als het om ijs gaat zijn mijn kinderen echt geen fijnproevers maar dit lieten ze allebei na 1 hap staan. Zelf ook geproefd en met alle respect; als het al niet lukt een fatsoenlijk kinderijsje (het was roomijs met een soort rumbonen/rozijnen of iets dergelijks!) te serveren dan is er iets goed mis. Dit was de laatste keer Burrata voor ons.
eveline K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Al een paar keer wezen eten, goeie kaart met veel keus voor iedereen. De bediening is erg attent en vriendelijk. De wijnkaart is ook top. Zeker weer voor herhaling vatbaar. De wijnkelder is ook erg leuk. Heb gelijk gevraagd wat de mogelijkheden zijn voor mijn aankomende verjaarsdag. Ik zeg burrata ga zo door..
Roos M.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Ben hier 2 keer geweest, 1ste keer gereserveerd maar moest half uur op een tafel wachten. Pizza was erg lekker, de pasta had alleen niet veel smaak. 2de keer was de bediening vriendelijk, maar eten (pasta en kalfsvlees) viel weer tegen op de pizza's na.
E.J. K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Vanavond met familie weer eens Burrata geprobeerd. Eerder ook al een slechte ervaring gehad en dat is helaas niet bijgesteld. Het eten is goed maar de wachttijd is ronduit slecht. Nu ook een (ruim) een uur moeten wachten op de pizza's hetgeen voor een gezin met (kleine) kinderen echt onacceptabel is. De bediening laat ook te wensen over, veelal Engels sprekend, en de reactie van de bedrijfsleider na op het lange wachten te zijn aangesproken was ook weinig bevredigend; te weinig ovencapaciteit en drukte. Kortom, voor ons geen Burrata meer.
Katinka H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Smaakloos eten en matige bediening die niet reageerde op onze feedback over het gebrek aan smaak in het eten.
Was ins eerste bezoek. Teleurstellend. Niet voor herhaling vatbaar!!
Sacha S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Eerste en laatste keer. Te duur voor wat je krijgt. 5.75 voor een flesje water. Wijn oké. Enigszins ongeïnteresseerde bediening en steeds iemand anders.
Eten veel te zout zowel voor als hoofd. Iets van gezegd geen reactie.
Pasta met zeevruchten te droog en net te el dente gekookt.
Geen herhaling waardig.
Margjek V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Tja, dan heb je een keer goed gegeten hier en ga je nog een keer en valt alles tegen.

Bij binnenkomst moet je wachten, of eigenlijk word je genegeerd, minstens 5 minuten, tot iemand je aanspreekt. Maar goed. Zaterdagavond, stampvol, dus geef je het een kans. Tafeltje naast de toiletten, maar soi, we zijn een avondje uit. Kan het schelen. Vervolgens wordt er zonder je een blik waardig te gunnen, een wijnkaart op tafel gekwakt. Na een kwartier komt iemand vragen of je iets wilt drinken. Tenminste, ik denk dat dat gevraagd werd, want de serveerster had een piepstem en in het restaurant is het een teringherrie. Excusez le mot. Enfin. We eten een duo voorgerecht. Lekker, niet bijzonder. Hoofdgerecht dorade filet, wel.oke, niet bijzonder. Beetje duur voor een half visje, maar zeuren we niet over. Kwak spinazie ernaast en 3 gebakken aardappeltjes. Prima. Als toetje bestellen we scropino. Daar hebben we 3 kwartier op moeten wachten. Wordt dan uiteindelijk te koud en niet opgeklopt geserveerd. Jammer, maar ja, we zeuren niet. We zijn een avondje uit. Tenslotte nog een koffie en sambuca. En eerlijk is eerlijk, de koffie vond ik het beste van de hele avond. Snel gebracht en loeiheet, zoals ik um graag heb. 125 euro armer een illusie rijker vertrekken we. Wat een herrie, de muziek te hard, slechte akoestiek, ik kan mijn tafelgenoot nauwelijks verstaan. De wc is vies. Het personeel ongeïnteresseerd en nors. Dag Burrata, nooit meer.
Irkaloba G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Mooi restaurant, leuke inrichting,gezellig en druk. Prijs kwaliteit verhouding niet goed. Te duur voor wat je krijgt. bruschetta's waren aangebrand, pasta met n halve kreeft... Hier zat welgeteld 1 mini stukje kreeft in. Salt'em bocca niet mals genoeg helaas.
bediening aan tafel niet attent, ongeinteresseerd en nors. Jammer want dit is echt een leuke gelegenheid, een eventuele volgende keer (?) keer misschien pizza bestellen en hopen dat dit dan misschien de specialiteit van dit restaurant is?
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Op 28 januari 2017 bij Burrata gegeten en bijna alles ging mis. We hadden om 19.30 uur een door ons gewenst tafeltje gereserveerd voor 4 personen. We hadden nl. al eerder bij Burrata gegeten en de tafels aan de raamkant hebben last van tocht. Het door ons gereserveerde tafeltje was bezet. Ons werd medegedeeld dat het even zou uitlopen. Overigens bleek dat later bijna een uur te zijn. Er werd geen alternatief geboden. Daar moesten we zelf om vragen. De gastvrouw was niet vriendelijk en niet gastvrij. Er werd geen excuus aangeboden. Aan een andere tafel plaatsgenomen, moesten we lang wachten om een drankje te bestellen. We bestelden een fles wijn, maar er kwamen na weer lang wachten drie glazen. Deze teruggestuurd en vervolgens weer lang wachten op de fles. Vervolgens weer lang wachten op de menukaart. Het was er druk en de bediening en keuken hebben dat kennelijk niet onder controle. De inktvis wordt niet opgediend in ringen, zoals op de kaart staat, maar in stukjes en ze waren vet en rubberig. Frituur niet heet genoeg? Mijn tomatensoep is niet van verse tomaten gemaakt. Het hoofdgerecht wordt in gedeelten opgediend. Twee mensen zitten nog 10 minuten erop te wachten, terwijl de andere twee al het hoofdgerecht voor zich hebben. Mijn pizzabodem is in het midden niet gaar. Borden niet goed voorverwarmd. De pollo al forno is lauw. Weer lang wachten op de koffie. Dan de rekening. Daar staan de drie glazen wijn die we hebben teruggestuurd op. We verontschuldigen ons tegenover onze vrienden. We hadden hen Burrata aangeraden. We komen niet meer terug.
Dax B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Bij binnenkomst gezegd dat we gereserveerd hadden met zijn tweeën, en dat we nog even een drankje wilden drinken aan de bar. Vervolgens 2 minuten staan wachten, op een reactie van de gastvrouw. Zij vertelde ons niet of we konden gaan zitten, maar was alleen een beetje aan het scrollen op een iPad. Geen goed begin dus

Vervolgens aan de bar gezeten en een drankje gedaan. Restaurant zat bomvol. Barman niet gastvrij, klein praatje maken zat er niet in, en er kon geen lach vanaf.

Aan tafel uiteindeljk hele goede en vriendelijke service van een jongedame gehad. Vandaar het hogere cijfer voor de service. Zij was gastvrij, vriendelijk en kon ons goed helpen.

Het eten was ronduit heerlijk. Vooraf de halve burrata met zijn tweeen en als hoofdgerecht een heerlijke pizza met een hele goede bodem. Niks meer dan complimenten voor het eten.
R.F. D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk eten, service varieert van goed tot matig. Leuke sfeer echter bij drukte zeer rumoerig. Muziek staat veel te hard waardoor mensen hard moeten praten. Niet wenselijk bij een restaurant waar muziek op de achtergrond behoort niet op de voorgrond.
Margjek V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten hier. Aan de prijzige kant, maar wel de prijs waard. Vooraf had ik pittige garnalen. 3 mooie dikke en goed bereidde garnalen. Heerlijk. Als hoofdgerecht de specialiteit van de week, rode poon. Ook voortreffelijk bereid en lekker mals. Erbij wat spaghetti en een bergje sla. Enige waar ik persoonlijk last van had was de grote hoeveelheid olijfolie. Alles dreef wel in de olie. Maar dat is persoonlijk, omdat ik daar snel last van heb. Verder prima en gezellig. Bediening ook beleefd en redelijk snel. Verbazingwekkend druk ook voor een doordeweekse avond.
Komen zeker nog een keer terug.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We zijn net terug en het viel heel erg tegen, helaas. Gastvrouw was nors. Antipasto was niet bijzonder. De stukjes parmezaanse kaas waren van net onder de korst, keihard en uitgedroogd, ook duidelijk te zien, wel uitgeserveerd. Er zaten in allebei de glazen wijn dode vliegen! Mijn pizza was erg verbrand en niet smakelijk. Ik heb zelfs zout en peper opgedaan. Er is geen koffie, of ander drankje aangeboden, we moesten gewoon de hele rekening betalen. Slechte zaak.. Wij komen niet meer terug.