Burrata Goudenregenplein

Goudenregenplein 4 2565 GJ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Burrata Goudenregenplein

Pizza, Pasta, Vino, Enoteca , Slowfood, Wijnkelder voor privé feestjes, proeverijen of vergaderingen

Meer informatie over restaurant Burrata Goudenregenplein

6,6

Jouw recensie over het restaurant Burrata Goudenregenplein

Anne-Marie O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Hoewel het eten best redelijk was, komen wij hier niet meer terug. drie kwartier wachten op een voorgerecht (een plankje met wat vleeswaar en kaas) en daarna weer meer dan een half uur voor het hoofdgerecht.Het dessert hebben we maar gelaten voor wat het was.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk en super gezellig gegeten. Hadden gereserveerd maar door omstandigheden haalden we het niet om op tijd te zijn, even gebeld en werd van 19.30 naar 20.30 geschoven zonder probleem.
En dit terwijl het bomvol was in de zaak, SUPER
en als afsluiter een Limoncello van het huis is ook een geweldig gebaar !!!
Josefien H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Sfeervol restaurant met lekker pizza's (goede bodem!) en aardige bediening.
flos H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
personeel mag beter opletten op behoefte gast
edwin V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
goede ontspannen sfeer, prima eten.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Zeer goed restaurant, lekker eten, gezellig, goede service
ann P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk eten en goede gezellige bediening.
De vitello tonato, de antipasti met gegrilde groenten, tagliata van la granda, de pizza met pikante salami en de pasta vongole zijn mijn favoriet
Margit V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Bummer! Een prachtige zaak, waar (te?) veel aandacht is besteed aan de inrichting. Wat ook opvalt is het flink aantal medewerkers dat rondloopt. Er wordt wel heel vaak gevraagd of we nog wat willen drinken. Helaas is het belangrijkste punt, het eten, bedroevend van kwaliteit: twee ondermaatse pizza's calzone hebben nauwelijks vulling, zijn van boven zwart en van onder gewoon rauw deeg. Twee pastagerechten bestaan uit een minieme hoeveelheid goedkope pasta (geen verse!) met een kwak potjespesto cq. peperolie. Er zat geen enkel garnituur bij! Prijs/kwaliteit zwaar beneden de maat. Arrivederci? Ik dacht het niet...
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het eten was niet lekker. We waren met z'n 3-en en 2 hoofdgerechten waren niet lekker. De pasta quattro fromaggi smaakte niet naar kaas maar naar carbonara en de lasagna had geen smaak. De lasagna bladen waren doodgekookt en smaakte naar water. Het beston ook maar uit 2 laagjes en toen we er wat van zeiden....werd er geantwoord dat het zo hoort, dat het zo klaargemaakt wordt in Italië een specifiek gebied waar het vandaan komt. Ik mocht wat andees bestellen maar op eigen kosten...dus je betaald de Lasagna die je niet eet en dan het extra gerecht.
Toen werd ons ter compensatie koffie of thee aangeboden een ander drankje mocht niet.
Vond het super slechte service!!
Zou daar zeker niet meer terug gaan.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Vond het super slechte service!!
Zou daar zeker niet meer terug gaan.
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Mijn hoofdgerecht was aan de kleine kant, maar werd gelijk aangevuld. Van mijn mede dish genoten waren de borden veel te koud daardoor het gerecht lauw. Bediening perfect.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Voor de tweede keer hier geweest en weer was er geen contact met de bediening. Ze wisten vorige keer niet of we nu al gegeten hadden of nog moesten eten. We hadden dus al gegeten. Dit keer was het dat de mayonaise voor de frietjes erna kwam en de drankjes ook erna. Jammer. Wij komen niet meer terug.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten was fantastisch , goede sfeer en het ziet er goed uit allemaal . Het enige wat een minpunt was dat de bediening ons steeds vergat. We moesten lang wachten op onze drankjes en de bediening steeds roepen. Onze heel kant had daar last van. Wij zaten als je binnen kwam links op de grote bank aan een twee persoons tafeltje.
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Ontvangst en bediening vond ik vrij slordig. Bv het doorgeven van bestek en gerechten. Bij het binnenkomen werden we niet begroet. Zelf een plekje aan de bar gezocht en een drankje gevraagd. We moesten zelf aangeven dat we geresveerd hadden en dat we een tafeltje wensten. Het was geen bijzonder drukke avond.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De pizza's waren OK, maar alles werd overheerst door de herrie in de zaak. De akoestiek is verschrikkelijk. Je kunt je partner al bijna niet verstaan, maar dus ook de bediening nauwelijks. Op hun beurt kunnen die dus moeilijk contact maken. Wij kregen een wijn geserveerd uit een verkeerd jaar: Er stond 2012 op de wijnkaart maar we kregen 2015 geleverd. Door de herrie konden we dat niet aan de bediening duidelijk maken. We hebben het maar laten zitten, maar komen hier niet meer terug.
Otto H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
De sfeer was goed, het eten uitstekend en we lieten ons verassen omdat het anders verliep dan gedacht en we geen andere kant meer uit konden. We hadden hier met de familie een afspraak om Italiaans te gaan eten, hetgeen ons ook goed lukte ! IENS mag echter rustig contact met ons opnemen.
Niels A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Het eten was heeeerlijk! Daarnaast vonden wij de service wat minder, erg jammer..
Janneke C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Mooie zaak en lekker eten, We waren iets later dan we gereserveerd hadden en dit was na een telefoontje geen probleem, vriendelijke bediening en het tempo zat er goed in, wat in dit geval gunstig was voor ons kan me wel voorstellen dat je als je gezellig wilt tafelen het allemaal iets te snel vind gaan. Dit zal liggen aan de families die het restaurant bezoeken met kleine kinderen. We zijn erg benieuwd naar de nieuwe locatie in het centrum van Den haag en gaan hier snel eten.
heleen D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was prima. De bediening echter laat te wensen over, er wordt veel rondgelopen maar weinig op de gasten gelet. Als het eten geserveerd wordt, komt dit een aantal minuten na elkaar. We waren met twee personen. Druk was t niet en toch zat er minstens 3 minuten tijd tussen het uitserveren van t hoofdgerecht. Ik heb daar iets van gezegd, de medewerker ging direct in de verdediging met het argument; nou, was hooguit 2 minuten.... heel amateuristisch. Na t hoofdgerecht duurde het ook weer lang, voor een medewerker bij ons kwam. We hebben koffie genomen maar daarna weg. Niet voor herhaling vatbaar. We voelden ins niet verzorgd
G Sophia V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst , tafel bij het raam , gelijk een drankje , gehele avond goed verzorgd, regelmatig is er gevraagd , alles naar wens ? Het is een aanrader voor een gezellige avond uit .