Burrata Goudenregenplein

Goudenregenplein 4 2565 GJ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Burrata Goudenregenplein

Benvenuto! Proef heerlijke Italiaanse specialiteiten bij Burrata aan het Goudenregenplein in Den Haag. Met een uitgebreide menukaart maak je een reis door de Italiaanse keuken. Van heerlijke pasta's en verse ovengebakken pizza's tot verschillende vis- en vleesspecialiteiten. Keuzemogelijkheden genoeg!

Binnen Burrata wordt er gebruik gemaakt van Slow Food producten: puur, schoon en eerlijk eten & drinken. Naast inkoop van deze producten wordt de Slow Food gedachte ook volledig op de bereidingswijze toegepast.

Waar komt de naam Burrata eigenlijk vandaan? Burrata is een mozzarella gevuld met room die ze in de jaren 50 in Andria (Puglia) per ongeluk hebben ontdekt bij het maken van mozzarella. De Burrata wordt veelal gebruikt als voorgerecht, in salades, in pasta's en op pizza's. Vanzelfsprekend ook te vinden op de menukaart!

Uit eten gaan wordt met de authentieke Italiaanse gerechten van Burrata een ware beleving!

Meer informatie over restaurant Burrata Goudenregenplein

• Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Burrata Goudenregenplein

Cees W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Bediening soms slordig maar wel vriendelijk.
Lekker gegeten. Jammer dat aan het raam het koud was om te zitten. De airco blaast daarheen.
Ella86 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Beetje saai, smaakloos eten. Pizza's lekker dunne korst, maar weinig smaak en sommige wat karig belegd. Wel snelle, vriendelijke en goede service.
Carolien D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Samen met lieve mensen buiten gegeten. Ik had de spaghetti Vongole en deze was heel erg rijkgevuld met schelpen, heerlijk op smaak en snel op tafel. Mijn kinderen hadden een pizza en waren ook heel erg blij. Het minder Italiaanse deel was ook goed en de biefstuk was prima volgens de gasten. Ik raad aan de toch meer Italiaanse gerechten te kiezen.
Marius D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Ene gerecht beter dan het andere, maar niet verrassend. Gezien stevige prijzen twijfel ik of ik hier weer terug kom.
T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
We kwamen hier met het gezin op een maandagavond voor een eenvoudige maaltijd: voorgerecht en pizza. Als voorgerecht namen we een burrata, waar het restaurant naar is vernoemd. Deze was smakelijk, de drankjes waren prima en de kinderen kregen een kleurplaat. Dat was allemaal fijn. Vervolgens hebben we echter heel erg lang gewacht op de pizza, zo'n drie kwartier. Dat is helaas dodelijk voor een etentje, want op den duur valt het gesprek dood en denk je alleen nog maar aan het eten. Bovendien waren we vroeg op de avond aangekomen, toen het nog rustig was, en hadden meteen besteld, dus we begrepen niet waar het oponthoud door werd veroorzaakt. Toen de pizza's ten slotte kwamen, waren we ook niet erg onder de indruk. Ze waren vochtig en zout.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk gegeten we zaten met zijn vieren aan een ronde tafel heel gezellig. Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht vond ik te weinig tijd zitten! Vriendelijke bediening! Echt een aanrader ga zeker terug!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Ongezellige en gehorig. Ongezellige bediening. Ze kwamen allemaal erg gehaast over. Nog voor dat we wat te drinken konden bestellen kwamen ze al vragen of we het al wisten. Tijdens het afrekenen werd mij geen blik gegund. Lopende band werk. Eten is in verhouding te duur. 15 euro....voor diepvries calamaris kan gewoon niet. Een streepje op het wijnglas om precies genoeg te krijgen? 5.95 voor een simpele slobberwijn.
Kortom te groot te druk en hierdoor erg ongezellig
G.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Lekker eten, goede service en fijne sfeer. Top personeel. De gerechten zijn prima, de bediening is klantgericht en leuk.
Ger S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Niets lekkerder dan op een mooie avond buiten genieten van een aantal voorgerechtjes met een goed glas wijn erbij. Het blijft fijn om een plek in de buurt te hebben waar dat kan!
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Was weer super lekker en heel gezellig.
Vissoep was top, complimenti????
Addie P.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Eten was heerlijk!!! Wel erg rumoerig en soms lang wachten voordat er bediend werd. Wel een aanrader !
Arjo R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Leuke afsluiting van het weekend, was lekker en gezellig, aanrader voor een bezoek met relaties, vrienden en of familie.
Ontspannen sfeer en prima eten.
S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een leuke zaak met goede sfeer. Of je hier nu met vrienden komt of met familie, voor iedereen is er wat wils. We komen zeker snel weer terug.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Verrassend heerlijk gegeten en ik kom zeker nog een keer terug. Hele mooie inrichting. Grote zaak en het zit altijd vol.
Magnus Agnar M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Excellent pizza
S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
De kruidenboter is te hard! Dit mag wel smeuïger geserveerd worden want smeren is niet te doen. Het personeel wat geen NL spreekt is soms erg frustrerend want men begrijpt je niet. Wel heel lekker gegeten. Wij gaan er zeker nog een keer naar toe!
Midas V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Was lekker, snelle vriendelijke bediening. gunstige prijs. lekker gegeten. Kom er zeker weer terug. Is ook lekker in de buurt.
T.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Heerlijk gegeten; wij komen zeker nog eens terug. Het eten is verrukkelijk, de bediening erg goed. Er heerst een ontspannen sfeer en de bediening heeft oog voor de klant en tijd voor een grapje. Kortom, we hebben deze avond genoten.
B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Een ruim opgezet restaurant met een vriendelijke, vlotte bediening. Mijn gasten vonden de bassen in de muziek wat hard. Dat ging eventjes zachter maar daarna weer harder. Verder een prima avond uit met een schilderij op m'n bord als toetje (tiramisu met ijs)
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Wat weer heerlijk en lekker wijnen.
Bediening kan meer verkopen als ze beter opletten..., voor de rest altijd gezellig!