Burrata Goudenregenplein

Goudenregenplein 4 2565 GJ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Burrata Goudenregenplein

Benvenuto! Proef heerlijke Italiaanse specialiteiten bij Burrata aan het Goudenregenplein in Den Haag. Met een uitgebreide menukaart maak je een reis door de Italiaanse keuken. Van heerlijke pasta's en verse ovengebakken pizza's tot verschillende vis- en vleesspecialiteiten. Keuzemogelijkheden genoeg!

Binnen Burrata wordt er gebruik gemaakt van Slow Food producten: puur, schoon en eerlijk eten & drinken. Naast inkoop van deze producten wordt de Slow Food gedachte ook volledig op de bereidingswijze toegepast.

Waar komt de naam Burrata eigenlijk vandaan? Burrata is een mozzarella gevuld met room die ze in de jaren 50 in Andria (Puglia) per ongeluk hebben ontdekt bij het maken van mozzarella. De Burrata wordt veelal gebruikt als voorgerecht, in salades, in pasta's en op pizza's. Vanzelfsprekend ook te vinden op de menukaart!

Uit eten gaan wordt met de authentieke Italiaanse gerechten van Burrata een ware beleving!

Meer informatie over restaurant Burrata Goudenregenplein

• Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Burrata Goudenregenplein

Anna S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Was weer héérlijk, Costata, vis soep, pizza salami, melanzane en pasta bolognese dit keer.
Dit alles met de Eo montepulciano en Bolle pinot Grigio..
Top en tot snel weer
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Lekker gegeten, was een drukke avond waardoor er veel geluid was en niet iedereen aan onze rafel met elkaar kon praten. Verder wel erg gezellig.
Nuria R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten! De Italiaanse dames inde bediening deden het erg goed. Akoestiek een beetje lastig voor mensen met een verminderd gehoor. Tip: neem dan geen ronde tafel, dan is het prima te doen. Burrata is zeker een aanrader, ook met je kinderen.
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Was weer heerlijk en gezellig! Dit keer geen pizza, maar de giotto (rood) , pasta bolognese, melanzane en de pasta matriciana mmm
Flesje bolle water en een glas soave dit keer.
Tot een volgende keer????
E. V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
pizza gegeten met een glas wijn, was prima, maar stevig aan de prijs
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Vriendelijke bediening. Eten was lekker! Voldoende keus. Goede doorlooptijd. Gezellige omgeving. Kom zeker nog eens terug!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Gisteren een SUPER avond gehad bij Burrata! Heerlijk gegeten & genoten van de super bediening! Wát een geweldige zaak. Bomvol, lekker betaalbaar eten en enthousiast en kundig personeel, wij komen zeker terug.
babisch .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Pasta was smakeloos.
Wachttijd tussen het voor en hoofdgerecht was erg lang.
We vierde er een verjaardag en er zou zoals afgesproken met het personeel een verrassing komen, die is er nooit gekomen.
Lex S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Wij zijn hier geweest op een dinsdagavond. De zaak zat ongeveer halfvol. Inrichting is erg leuk met een mix van authentiek en industrieel. Eten was prima, ook voor de vegetariërs in het gezelschap. Bediening was ok, maar wat stijfjes. We hadden niet het gevoel dat ze blij met ons waren; houding was correct maar niet gastvrij. Jammer.
Pizza was lekker, maar had hier en daar aangebrande puntjes. Vooraf hadden we bruschetta en antipasto italiano. Daarna Pizza Il Bruciato (heerlijk pittig), Spighe con ricotta e Tartufo al Burro è Salvia (gevulde pasta met truffel en ricotta) en Ravioli ai Porcini. Allemaal heerlijk.
Geslaagde avond.
Maiken S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Wij komen hier vaker maar moesten vanavond een uur en kwartier op onze hoofdgerechten wachten. Niet best (en ook niet gezellig!) met 3 kleine kinderen.
Zoals onze oudste dochter zei: hier hoeven wij niet terug te komen. Zij heeft wel een punt!
Maiken S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Laurenske S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten, service was perfect, maar was met gezelschap die hier vaak komen en bekend zijn. Erg mooie zaak, gezellig. Vongole gegeten, was heerlijk, 's nachts wel beetje buikpijn, schelpjes zijn wat dat betreft soms tricky. Dus hoop dat er goed op versheid wordt gelet. Stukje pizza (4 kazen) gehad van tafelgenoot, was lekker ook. Waren met vier en vier keer tevreden.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Het is ons weer goed bevallen bij Burrata,
personeel is snel en zakelijk, af en toe wat vrijblijvend.
Eten en drinken werden snel geleverd en waren weer van de kwaliteit
die je mag verwachten. Al met al, altijd weer gezellig om heen te gaan.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Bij binnenkomst was de zaak compleet vol, en gonzende herrie.
Eenmaal even binnen went dat en als het wat minder vol is later op de avond is het geluid prima. Bediening wel vriendelijk maar niet echt vakkundig. Smaakvolle inrichting.
lekker gegeten en gedronken, ondanks dat ik de keuze buiten de pizza's niet groot vond. Vooraf de combi voor 2 personen, mijn tafelgenoot had een echt goede pizza en ik het rundvlees prima rosé .
Ga er vast nogmaals heen, ga dan echt voor de pizza's.
G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Wij hadden gereserveerd, kregen een tafeltje met weinig privacy en nadat we de menukaart hadden gekregen, onze pizza's hadden gekozen en deze wilden bestellen, kregen we te horen dat pizza's niet mogelijk waren om te bestellen. De hele avond niet meer. Terwijl dit 3/4 van de menukaart betreft.
Wij zijn vertrokken naar een ander restaurant.
Mariette D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Het eten was lekker. De bediening slecht. Lang moeten voor alle gerechten en de wijn. Dit was lokaties Gouden Regenplein
Jacinta S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten, en vriendelijke bediening.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Klantvriendelijk personeel. Leuke locatie. Kortom wij hebben genoten!!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Eten was best goed, bediening kon iets attenter
Robbie S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Het eten was zeer goed, zoals altijd Er liep een blond engels sprekend meisje, die geen gedag zei toen ze de eerste keer drinken kwam brengen.
Er is 1 grote maar aan deze gelegenheid, de akoestiek. Die is erg slecht, veel te rumoerig en te veel echo, ik zou er een keer een dbmeting laten doen. Ze moeten van die dempende platen tegen het plafond schroeven.
Dit is voor een reden om er niet meer heen te gaan.