Buriram

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras
Buitenlander A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Ik ben Amerikaan en we eten heel veel Thais eten in Amerika. De eten en bediening bij Buriram was super. Ik vond de sauzen een beetje zout (ze voegen suiker toe, volgens hen) maar dat is mijn persoonlijk smaak. Maar de wijnen, als het normaal is in Nederland, was niet zo goed, vooral de rood wijn.
bout .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Bij aankomst bij Buriram werd ons verteld dat zij niet deelnemen aan de IENS / AH actie en ook nog nooit hebben gedaan !! Dit was een teleurstelling daar wij met 4 personen waren en ook voor 4 personen actie bonnen bij ons hadden. Daar ik regelmatig bij Biriram eet en uitstekend eet !! xijn wij gebleven en hebben heerlijk gegeten maar niet via de actie !!
Hoe is dit mogelijk daar ik wel via uw site heb gereserveerd en een bevestiging heb ontvangen?
Heel graag ontvang ik een reactie.
Mvrgr Niels Martin
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
In plaats van de traditionele steak hadden we vandaag trek in iets anders. Aangezien Buriram al goed gewaardeerd werd op Iens voor ons genoeg reden dit restaurant te proberen.
De locatie is niet top, maar door middel van inrichting en wandschilderingen is geprobeerd het geheel een Aziatisch uiterlijk te geven. Dat moet je smaak zijn of dat moet je voor lief nemen als je van Aziatisch eten houd.
We zijn beiden frequent in Azië geweest (ook in Thailand) en hebben ook diverse goed aangeschreven Thaise restaurants in Nederland bezocht. Daar kan wat ons betreft er nu eentje aan toegevoegd worden.
Allereerst worden we verrast met een amuse. Dat hebben we in Aziatische restaurants nog niet vaak meegemaakt. Daarna kiezen we een compleet menu, maar wel aangepast naar onze eigen voorkeur. Dat blijkt geen enkel probleem.
Het menu bestaat uit een voorgerecht en daarna verschillende gerechtjes die als een soort van rijsttafel worden geserveerd. De gerechten zijn heerlijk en de porties ruim.
De blik in de keuken die ons geboden wordt leert dat alle koks ook daadwerkelijk van Aziatisch komaf zijn. Daarnaast wordt zeer hygiënisch gebruik gemaakt van haarnetjes en handschoentjes.
De jonge bediening is vriendelijk en professioneel. Bij elk gerecht wordt aangegeven wat er op tafel komt en wat er voor ons aangepast is en ook de lege glazen worden goed in gaten gehouden. Heel goed.
Niet onbelangrijk is dat de prijzen hier zeer redelijk zijn. De prijs/kwaliteit is uitstekend!
Het enige minpuntje wat we hier kunnen ontdekken is dat de mensen die eten komen afhalen steeds door het hele restaurant moeten lopen. De afhaalbalie zit achter in het restaurant en heeft volgens ons geen eigen in/uitgang. Voor ons trouwens geen reden om hier niet terug te komen. Verder een aanrader!
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Gisteren de fout gemaakt te reserveren bij een restaurant dat ook afhaalrestaurant is. Ik kom hier niet meer terug. Het duurde meer dan een kwartier voor er bediening kwam om te vragen wat we wilden drinken en daarna nog drie kwartier voor het eerste gerecht kwam. Dat was niet het bestelde voorgerecht, maar meteen het hoofdgerecht.
We eten regelmatig in Amsterdam bij een Thais restaurant, maar hier smaakte het eten duidelijk minder.
Het gratis glas wijn om het gebrek aan service goed te maken, maakte onze avond niet goed. Jammer!
Santdori .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Wij hebben in Almere al een geweldige Thai genaamd "Thai coon" dat is voor ons een maatstaf.
Maar dit restaurant was minstens net zo goed. Bijzonder was hun kruiden gebruik. Origineel en zeer smakelijk. Alle gerechten bijzonder goed en origineel geserveerd.
EetKees .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wéér heerlijk gegeten bij dit Thaise restaurant in de Hoornse haven. Ongedwongen, vrolijke bediening. Over twee weken hier weer afgesproken. Bepaald geen straf. Aanrader.
Hlduinkerken .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Wij vonden het eten niet lekker, we hebben heel vaak Thais gegeten maar dit viel tegen. De bediening liet erg lang op zich wachten, wel wilden ze ons tegemoetkomen met een ander gerecht, maar daar hadden we geen zin meer in.
Marijke P.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Goede vegetarische curry met knapperige tofu en perfect gekookte rijst. Voor vegetariërs echt genieten, ook door de lekkere groenten die in de curry verwerkt waren.
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Heerlijk vegetarisch gegeten. (Rode curry). Aardige bediening, alleen duurde het soms wat lang voordat er iemand langskwam.
Evelienodk .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wij hebben zeer lekker gegeten, er heerst een goede sfeer en de prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed. Wij zullen zeker terugkeren om andere gerechten uit te proberen!
Emmie V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Ik was sceptisch: een Thai in een provinciestad, dat kan niet veel voorstellen!?
Aangetrokken door de goede cijfers op iens, hebben we toch maar een kijkje genomen. En dat was een goede beslissing!
Genoten van 2 heerlijke curry's. De groene curry was zeer heet (waarvoor gewaarschuwd werd), maar de smaak was fantastisch. Echte Thai in de keuken, dat blijkt.
De bediening was erg attent. De prijs was ook prima. Enige mini-minpuntje is het decor. Het is wat cliché, wat ouderwets en er lopen regelmatig mensen langs om af te halen. Maar dat valt die mensen niet kwalijk te nemen.
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Authentiek Thaise gerechten, knusse sfeer en hartelijke attente bediening. En dat in het hart van de Hoornse haven. Absolute aanrader.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Heerlijk eten voor een zeer goede prijs. Daarnaast ook erg vriendelijk personeel en zelfs op een dinsdagavond is het hier gezellig. Wanneer je zin hebt in de Aziatische keuken is dit een van de betere keuzes in Hoorn. Veel variatie ook in de menu's en goede dosering. Enige beperking is de ruimte, deze is niet al te groot waardoor je nogal dicht op elkaar zit.
Jab001 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Op 8-12-15 met z'n veertienen gegeten bij Buriram. Er kon vrij van de menukaart worden besteld en zoals afgesproken werd iedereen gelijktijdig voorzien van het voorgerecht, vervolgens het tussengerecht, het hoofdgerecht en tenslotte het nagerecht, zodat we echt tezamen konden eten. Ik vind dat echt een behoorlijke prestatie van het keuken- en bedienend personeel, want er waren ook nog tal van andere gasten die ook moesten worden bediend. Ons gezelschap bestond hoofdzakelijk uit mensen die voor het eerst kennis maakten met de thaise keuken. De reacties tijdens en na het eten waren uitsluitend positief, wat mij tot tevredenheid stemde, want de keuze voor Buriram was door mij bepaald. Ondanks dat de thaise keuken als basis redelijk pittig is, werd op verzoek verschillende gerechten niet pittig klaargemaakt zonder dat het ten koste ging van de smaak. Buriram verdient een grote pluim voor de bijzonder geslaagde avond.
Natascha R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Gisteravond heerlijk gegeten met vrienden. Wij waren al eerder bij Buriram geweest en tevens een keer "de afhaal" gedaan maar het eten is zalig. Verfijnde gerechten en met liefde bereid. Wat jammer is, is dat er door de bediening wordt aangegeven of iets pittig is ja dan nee. Echter, voor de een is mild echt pittig en voor de ander pittig te mild. Ofwel, waar meet je dat aan af. Ik had zelf rundvlees met groenten op een warme plaat geserveerd maar dat ws mij echt veel te flauw qua smaak. Ik heb ervan ook wat saus van de zeewolf van mijn partner overheen gedaan. Smaak was prima maar was geen pittigheid in het gerecht te bekennen. Wij waren laatst in Bussum bij een "Thai" en daar stond op de menukaart de pittigheid van ieder gerecht benoemd in pepertjes. Van 1 tot 5 pepertjes. Dan hoef je ook niet op het allerlaatste moment te switchen als de bestelling wordt opgenomen en de bediening deelt je dan mede dat het gerecht wellicht te pittig kan zijn als je de satésaus van de starter al te pittig mocht vinden. Dus kreeg je aan tafel: oeps, dan maar even snel wat anders uitkiezen. En dat is niet prettig. Verder was het spijtig dat er bij het serveren van de 4 nagerechten qua tijd zoveel tussen de desserts zat. Er werden twee bordjes geserveerd en een aantal minuten later de rest. Dan is het ijs van de als eerste geserveerde desserts al redelijk gesmolten en de slagroom (helaas leek deze WEER uit een bus te komen waarom niet vers) al ingezakt en verdwenen. Dat waren onze bevindingen. Staat buiten kijf dat het eten gewoon goed is. Op de gebruikte producten valt geen commentaar te leveren. Op naar Buriram zou ik zeggen!
Kellydegroot1 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Heerlijk gegeten, we waren met een groepje van 6 personen. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en aan tafel geplaatst. Op de menu kaart was voldoende keuze uit diversen voor- hoofd- en nagerechten. Het personeel was goed op de hoogte van wat het restaurant te bieden had en wist er het nodige vanaf! Het eten was heerlijk, een echte aanrader!
Henkhurk .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Wij waren er met 10 mensen, en allemaal waren we het er over eens, het eten en de bediening was fantastisch. Een dikke 10 dus voor beide.
Het is wel aan te raden om van te voren af te spreken als je met een grote groep gaat, de ruimte is beperkt. Eten en Prijs is goed in verhouding. Zeker waar voor je geld. Aanrader als Voor gerecht is Buriram mix, dit geeft een indruk van verschillende smaken uit de Thaisekeuken. Dit restaurant is absoluut een aanrader.
VenKo .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
We hebben hier prima gegeten: Biefstukreepjes met Thaise curry en Kip in oestersaus met groenten. Vooraf hadden we viskoekjes. Alles was erg vers en de smaken waren goed. Hoewel we niet vaak Thais eten, geeft deze ervaring zeker aanleiding om eens vaker naar de Thai gegaan.
De bediening liep zich het vuur uit de sloffen, maar ze gaf ondanks de drukte (dinsdagavond!) geen krimp.
Walter W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Zelf had ik Kai Phad Ped (kip met rode curry, long beans en kleine Thaise aubergines) en mijn vrouw Nua Nam Tok (pittige biefstukreepjes met bosuitjes, rode uien en koriander).
Natuurlijk hebben wij onze gerechten met elkaar gedeeld. Alles in alles is de versheid te herkennen en de herinneringen aan ons verblijf in Thailand kwamen direct weer naar boven.
Mild pittig. Niet scherp bij de eerste hap, maar langzaam ontwikkelt de pittigheid zich zonder te overheersen.
En alles geserveerd met Thaise vriendelijke gastvrijheid.
De volgende dag meteen maar weer hier gegeten.
Mlindqvist .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Rundvlees en varkensvlees heerlijk mals, geen enorme hoeveelheden, precies goed. Verfijnde smaak.
Tafeltjes wel erg dicht bijelkaar en 1 iemand voor de bediening is te weinig als het restaurant vol zit.