Buriram

Meer informatie over restaurant Buriram

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Per boot te bereiken
9,1

Jouw recensie over het restaurant Buriram

Marian Van Z.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Heerlijk
Authentieke Thaise keuken. Normaal geprijsd
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Zoals altijd fantastisch gegeten en de bediening is erg vriendelijk. We moesten alleen wachten op de menukaart omdat daar niet voldoende van aanwezig waren. Dit werd wel uitgelegd. Ik zal er zeker niet om wegblijven. Het was het wachten waard.
EM S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Werkelijk een topper, restaurant Buriram aan de Vismarkt in Hoorn! Klein, druk, sfeervol, de drie steekwoorden die in me opkomen, los van het heerlijke eten.
P.m. S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Heerlijk gegeten, we waren wat vroeg en hadden niet gereserveerd maar toch een plekje voor ons tweeën. Reserveren wel aan te raden, was na ons snel vol en aantal klanten werden vanwege plaatsgebrek weggestuurd.

Eten was erg goed, gaan we zeker nog eens doen
J J.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
De groene curry met garnalen was op zich ok, maar miste verse groente, wat erbij zat leek oud. Wel lieve bediening. Partner had ossenaas, die was taai. Lang wachten, ook ophet drinken. Het was erg warm in het restaurant. Heb betere thaise restaurants beleefd.
I. S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten ! Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar !
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
We hadden gevraagt voor de ronde tafel maar we kregen een andere tafel. Helaas wel allemaal de diaree s'avonds.
Meryem J.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Het eten is heerlijk! Je kunt echt proeven dat er liefde, moeite en tijd is ingestoken. Het personeel is altijd super vriendelijk!!! Ik kan niet wachten om hier weer te komen eten!!!
Kathleen H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Vanwege Valentijnsdag was t erg druk, dat is op zich geen probleem maar er was maar 1 vrouwtje voor de bediening. Ze hield zich kranig, maar daardoor waren de wachttijden wat lang....
Het eten is geweldig!!!
Greet H.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Zaten dicht bij de bar dat is wat onrustig terwijl de tafeltjes bij de ingang leegstonden
Angret S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar, vooral het voorgerecht met hapjes van alle gerechten is erg lekker.
Leny E.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
geweldig restaurant met zeer vriendelijke persoonlijke bediening en heerlijk eten! Aanrader.
D. S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk eten!
Antonio P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Was een leuke avond met heerlijk eten.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Prima eten en bediening
Christa Z.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Vriendelijke en servicegerichte bediening en superlekker eten.
Gitta B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening. Inrichting wat sober.
James M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Ik ben Amerikaan en we eten heel veel Thais eten in Amerika. De eten en bediening bij Buriram was super. Ik vond de sauzen een beetje zout (ze voegen suiker toe, volgens hen) maar dat is mijn persoonlijk smaak. Maar de wijnen, als het normaal is in Nederland, was niet zo goed, vooral de rood wijn.
bout .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Bij aankomst bij Buriram werd ons verteld dat zij niet deelnemen aan de IENS / AH actie en ook nog nooit hebben gedaan !! Dit was een teleurstelling daar wij met 4 personen waren en ook voor 4 personen actie bonnen bij ons hadden. Daar ik regelmatig bij Biriram eet en uitstekend eet !! xijn wij gebleven en hebben heerlijk gegeten maar niet via de actie !!
Hoe is dit mogelijk daar ik wel via uw site heb gereserveerd en een bevestiging heb ontvangen?
Heel graag ontvang ik een reactie.
Mvrgr Niels Martin
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
In plaats van de traditionele steak hadden we vandaag trek in iets anders. Aangezien Buriram al goed gewaardeerd werd op Iens voor ons genoeg reden dit restaurant te proberen.
De locatie is niet top, maar door middel van inrichting en wandschilderingen is geprobeerd het geheel een Aziatisch uiterlijk te geven. Dat moet je smaak zijn of dat moet je voor lief nemen als je van Aziatisch eten houd.
We zijn beiden frequent in Azië geweest (ook in Thailand) en hebben ook diverse goed aangeschreven Thaise restaurants in Nederland bezocht. Daar kan wat ons betreft er nu eentje aan toegevoegd worden.
Allereerst worden we verrast met een amuse. Dat hebben we in Aziatische restaurants nog niet vaak meegemaakt. Daarna kiezen we een compleet menu, maar wel aangepast naar onze eigen voorkeur. Dat blijkt geen enkel probleem.
Het menu bestaat uit een voorgerecht en daarna verschillende gerechtjes die als een soort van rijsttafel worden geserveerd. De gerechten zijn heerlijk en de porties ruim.
De blik in de keuken die ons geboden wordt leert dat alle koks ook daadwerkelijk van Aziatisch komaf zijn. Daarnaast wordt zeer hygiënisch gebruik gemaakt van haarnetjes en handschoentjes.
De jonge bediening is vriendelijk en professioneel. Bij elk gerecht wordt aangegeven wat er op tafel komt en wat er voor ons aangepast is en ook de lege glazen worden goed in gaten gehouden. Heel goed.
Niet onbelangrijk is dat de prijzen hier zeer redelijk zijn. De prijs/kwaliteit is uitstekend!
Het enige minpuntje wat we hier kunnen ontdekken is dat de mensen die eten komen afhalen steeds door het hele restaurant moeten lopen. De afhaalbalie zit achter in het restaurant en heeft volgens ons geen eigen in/uitgang. Voor ons trouwens geen reden om hier niet terug te komen. Verder een aanrader!