Burgerz Scheveningen

Duur
Lang
Angélique W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Burgers waren prima, fijn dat je ook zoete aardappel frieten kan bestellen. Eten was dus prima, personeel mag zich beter aan hygiëne regels houden, losse lange haren en een korte broek kan echt niet in een restaurant ! daarnaast was het best prijzig, 4 maal een burger met frites en 2 drankjes pp met 1 kindermenu 110 euro !! Dat is wel fors. We moesten ook 3 kwartier wachten op ons eten terwijl het erg rustig was
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Met collega's gegeten bij dit "burgerrestaurant".
Deze zaak ligt op een prachtige lokatie op de kop van de haven.
Over het eten kunnen we kort zijn. Je krijgt hier wat je mag verwachten namelijk een prima burger. Niets meer en niets minder.
Bediening vriendelijk.
Advies: wel wat meer aandacht voor de hygiëne, zeker op het buitenterras.
Olga F.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Na een wandeling over de boulevard .eind van de dag .hier gegeten hebben we de burgers besteld.met als voorgerecht de tortilla chips erg lekker.ze vroegen aan ons rare of iets doorgebakken.de bediening was erg vlot goede uitleg. Erg vriendelijk. Niet lang hoeven wachten.echt een aanrader. Top

Joke444 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Burgerz Scheveningen. Mijn man ging uiteraard gelijk voor de grootste burger, maar ook ikzelf besloot om weer eens een rundvleesburger te nemen. Meestal eet ik kip, omdat rundvlees mij zo tegen valt. Dat was nu zeker niet het geval, het was echt heerlijk! De burgers zijn duidelijk met zorg bereid, evenals de heerlijke friet. Als toetje hebben we nog een Frappuccino milkshake genomen. Die maakte het echt helemaal af.
Het uitzicht over de haven is prachtig en het personeel is erg vriendelijk. Zeker een aanrader!
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Een smakelijke spicy chiliburger gegeten hier, en de overkant van de tafel was ook te spreken over haar keus: de tonijnburger. Wel is het behoorlijk aan de prijs. Voor een wat 'luxere' burger met wat friet betaal je al snel 14 euro of meer.
De junior burger, ook met friet, was wat weinig voor onze zoon van 9.
De locatie is top, met een mooi uitzicht over de Scheveninger haven.
De bediening was vriendelijk. Wel mogen ze wat attenter zijn. Het was bepaald niet druk maar voordat we nog een rondje drinken konden bestellen waren we een kwartier verder.

Mick 7.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Laatste zomerse van het jaar denk ik, en de 1e november had veel slechter kunnen beginnen. Zon, weinig wind, veel mist in Scheveningen op het strand, je kon de kustlijn niet eens meer zien en zelfs op de boulevard het Kurhaus niet eens meer.
Na een hoop geslenter over de boulevard toch wel trek gekregen, maar de restaurants trokken vandaag niet zo. Dan komen we in de haven dit restaurant tegen.
Een burgerrecensie, hoe doe je dat? Iedereen weet hoe je een hamburger moet verorberen, toch?
Maar dit is mijn eerste keer in een burgerrestaurant, genoeg keuze uit runderhamburgers met diverse toppings, Wagyu hamburgers, vegetarische burger met zwarte bonen en nog veel meer.
Kon geen keuze maken en liet me verleiden door de Small Bite, Big Taste (3x hamburger van 80 gram uit rundvlees, lam en kip). Vergezeld tegen meerprijs met knoflookfrites.
Sappige hamburgers (standaard medium, voor mij precies goed. Well done zijn die van de fastfood keukens), voorzien van lekkere toppings, kaas, salsa, knoflook en broodjes.
Kortom, een tevreden klant. En mocht je nou denken van 3 kleine hamburgertjes niet zo vullen, dan heb je het mis. Een grote eter is zo gevuld!
Bashuisman .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Wij komen vaak in hamburger zaken maar uit alle eerlijkheid was dit een van de beste. Wij liepen hier toevallig langs en zijn blij dat we naar binnen zijn gegaan. Leuke zaak, relaxed sfeertje en aardige bediening. Zeker een aanrader.
XxDh .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Wat een leuke zaak! Dat is eigenlijk het enige wat ik kan zeggen! Leuk personeel die goed naar de wensen van de gast luisteren.
Er werd mij zoals de recensie hier onder ook verteld dat het wat langer zou duren omdat er grote tafels zaten.
Ook bij mij waren de burgerz er redelijk snel en hebben we er ook echt van genoten!????
Ik ben samen met een vriendin wezen eten wij komen zeer zeker terug! Al is het alleen al voor de echt lekkere milkshakes!
Shelley O.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Bij binnenkomst ging het al fout. Ik had netjes gereserveerd en een bevestiging ontvangen, maar mijn naam was niet bekend bij het meisje dat ons hielp. Uiteindelijk kregen ik en m'n vriend toch een plekje toegewezen.
Ik kwam als vegetariër eigenlijk voor de Dutch weed burger. Ik wilde die heel graag een keer proberen. Wat ik al vreemd vond is dat er op de website andere ingrediënten stonden dan op de kaart. Toch heb ik hem maar besteld. Toen ik dat had gedaan werd mij echter verteld dag de weed burger op was en dat ik een andere keuze moest maken. Het kan natuurlijk gebeuren dat iets op is, maar de keuze als vegetariër is al minder groot. Ik was dus erg teleurgesteld.
Het wachten op de burgers duurde lang. Na 60 minuten hadden we nog niets. En tussendoor werd er ook niet gevraagd of we nog wat te drinken wilden, terwijl we onze drankjes al 45 minuten op hadden. Er werd niet naar ons op of om gekeken.
Toen wij ons eten kregen na een uur wachten hadden wij geen bestek. Uiteindelijk hebben we dit maar zelf gepakt. Wat een zooitje.
Dootje82 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Wij hebben hier gegeten met de vuurwerk dagen. Misschien dat ik geen recentie moet schrijven op t moment, maar een andere keer als t wat minder druk is. Want drukte daar kunnen ze niks mee, te onervaren personeel wat daar rond loopt is mijn mening. T duurde al even toen we net aan tafel zaten dat we een kaart hadden. Eenmaal besteld, kwamen de drankjes meteen, burgers duurde wel lang. De burgers waren voor ons prima, wel een beetje jammer van de zoete aardappel friet die 3/4 zwart was, dat serveer je dan toch niet. En bij t nagerecht maakte de serveerster een opmerking waar een gast niets mee te maken heeft, nog voordat ze bestelling ging opnemen zei ze dat dit haar wijk niet was. Oftewel dat ze de tafel nummers niet wist. Dat was ook wel duidelijk, want bij t afrekenen stonden de shakes niet op de rekening. 2 milkshakes van t huis, toch wel grappig.

Een rommelige bediening dus, hoop dat ze t de volgende keer beter doen, we gaan het zien!!!
Leopold63 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Erg slordige en slechte service. Vieze krukken en gelijk vlekken in je kleren. Rauwe hamburgers en te bij de hand personeel. Vieze ramen, vieze tafels, hondenpoep op terras ... GEEN AANRADER ! Het draait alleen op het uitzicht op de Scheveningse haven.
Clairekalf .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Dit was de 2de keer in Scheveningen en vonden het weer heerlijk. Wij hebben hier op 15 augustus gegeten niet wetend dat het in Scheveningen 'vuurwerk avond' was. De zaak zat prop vol maar gelukkig was er nog een plekje vrij. Wij besteld 1 rund en 1 vegetarische hamburger op aanrader van een medewerker. (die trouwens aangaf dat het misschien wat langer zou duren dan normaal). Binnen 25 minuten kregen wij onze hamburgers, niet heel erg lang gewacht dus. Leuke sfeer, klasse bediening en een leuke avond gehad.
Tonnetjerond .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Burgerz krijg van mij een tien, omdat het een van de weinige burgertenten is die een lekkere vegetarische burger heeft. De mean chilli bean zou ik aan iedereen aanraden. Heerlijk met de jalapenos erbij! De patat was niet zo bijzonder. Tijdens het wachten hadden we tortilla chips met een rode saus, kaas en jalapenos. Hier maak je mij blij mee! De reden dat de service echter een 5 krijgt, is omdat een vriendin van mij een burger rare had besteld en hem medium kreeg. De service zei doodleuk: probeer nou maar. Van een tent die om burgers draait, verwacht ik dat de klanten een burger naar wens krijgen. Niet zat zij een burger iemand forceren waar zij expliciet niet om gevraagd hebben.
Veste46 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Omdat wij altijd slecht heb gegeten bij de strandtenten, besloten wij om een burger bij Burgerz te gaan eten, ik besteld de "The Mother of all Burgers
Beef burger with mixed lettuce leaves, tomato, red onion, gherkin, grilled bacon, fresh cheddar cheese, tomato-basil salsa and a fried egg" en mijn partner de Californication, ik weet niet hoe je met zoveel dingen op een burger of kip burger zo een smaakloze burger kan maken, de vlees was smaakloos, geen zout en droog en absoluut geen smaak, hetzelfde voor de kip, onze brioche broodjes (,40c) duurder waren oud en uitgedroogd. Ik vind de prijzen aan de hoge kant voor burgers. De service was ok en de decor binnen is zaai, buiten heb je wel een mooi uitzicht op de haven.
Joost M.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Dan pretendeer je een top burger-restaurant te zijn.... maar lukt het je niet om een warme en smaakvolle burger op tafel te krijgen!

De gekozen hamburger was koud, zo ook de frietjes. Na dit gemeld te hebben bij de ongeïnteresseerde bediening krijg je 10 minuten later dezelfde burger, maar dan doorgebakken terug. Toch jammer als je medium besteld hebt. Helaas zijn ze ook vergeten enige smaak er aan te brengen, wat in combinatie met een hap koude groente en een laf broodjes het een teleurstellende ervaring maakt.
Ook de vega burger was lauw, niet goed gegaard en niet op smaak.

Verder was er van bijna elk bordje of schoteltje wel een stukje af en zou de bediening beter bij een fastfoodketen kunnen gaan werken.
Faemke Z.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Gisteren met een gezelschap van 9 mensen bij Burgerz gegeten. Had veel positieve verhalen gehoord over de Prinsestraat, maar Scheveningen lag meer op de route.
Wat een tegenvaller! Het begon al met het feit dat de drie mensen die als eerste binnen kwamen een kwartier zaten te wachten zonder dat er werd gevraagd of ze iets wilden drinken. Uiteindelijk in etappes besteld toen we compleet waren.
Het eten werd opgenomen.
Er werd gevraagd of je gewone friet bij je hamburger wilde of iets anders. Er wordt niet bij verteld dat het bijvoorbeeld € 0,75 (!) kost als je sla (met minimale dressing) wilt i.p.v. friet.
Toen alles werd gebracht, was er bij een bestelling friet gedaan, terwijl het sla moest zijn. Eén persoon had extra kaas besteld (kost ook weer extra), maar dat was niet op de burger gedaan. Een ander wilde juist geen kaas (die € 0,75 waren dan weer van de rekening af gehaald), maar dat zat er gewoon op. Ach, we hadden allemaal trek en doen niet moeilijk, maar het stapelde zich behoorlijk op.
De hamburgers waren oké, maar niet meer dan dat. De zoete aardappel uit de oven was slap en zacht. Ik had drie hamburgertjes, waarvan de rundhamburger rauw was van binnen. Nou vind ik dat persoonlijk wel lekker, dus heb er niets van gezegd, maar het hoort natuurlijk niet.
Drankjes duurden lang. Water kon alleen per fles. Toen daar door ons iets van werd gezegd, kwam er gelukkig wel gewoon een karaf kraanwater.
De rekening viel uiteindelijk 100% mee, omdat de bediening het e.e.a. vergeten was aan te slaan. Bij het verlaten van de zaak zat de serveerster voor de deur een sigaretje te roken… Ach, de zaak was toen toch al bijna leeg.
Winnen123 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Gezellig ongedwongen restaurant voor alle leeftijden met een leuk burgerconcept. Heerlijke burgers gegeten en knoflook frites. Sympathieke bediening en leuke aankleding van binnen.
Aanrader.
Maria P.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Gisteren met een vriendin bij Burgerz gegeten. Zij wilde Paleo eten en dat zou daar kunnen. Het zat vol, een goed teken. Ik kreeg een glas rode wijn geserveerd, 3,70 bleek later op de rekening, deze prijzen zijn op de kaart niet terug te vinden. De wijn was zalig en van een uitstekende temperatuur en de glazen half vol (ipv half leeg ;-) ik nuttigde er derhalve 3. Ik besteld een Funky Cheese burger met frietjes. Kan ik iedereen aanbevelen, spek, blauwe kaas ik kwam zelfs noten tegen, rood ui. En dit gerecht kost nog geen 15 euro. Van een goede kwaliteit en vult ook prima. Mijn tafelgenote had een hele uitgebreide vraagstelling over sla ipv brood, zoete aardappel in plaats van frietjes, kan het zonder suiker en de bediende bleef luisteren, tips geven, navragen, net zolang totdat mijn tafelgenote een voor haar geschikte bestelling had samengesteld (suikervrij, carbvrij en paleo). Toen haar gerecht uitgeserveerd werd was ze niet tevreden over het vlees hier zou nog een saus bij moeten en die werd geleverd met excuses (deze saus zat normaal op het broodje en omdat ze geen brood had was de saus vergeten). Ook vond ze de zoete aardappelen niet goed. Vervolgens kwam de kok uit de keuken om toe te lichten hoe deze zoete aardappelen gemaakt worden en dus echt anders zijn dan frites en ook dat het best wel lastig is deze knapperig te krijgen. Mocht ze een andere portie willen dan zou dat geen probleem zijn. Mijn tafelgenote heeft uiteindelijk alles opgegeten inclusief alle zoete aardappels waar ze in eerste instantie kritiek op had. Het heeft haar dus goed gesmaakt anders lepel je de schaaltjes tot de laatste kruimel niet leeg, nietwaar ? De rekening, 6 drankjes en twee hoofdgerechten 50 euro. Ik kom hier zeker terug en neem ik mijn hongerige puberzoon mee !
Kay B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Leuk restaurant aan de haven, mooi uitzicht en supervriendelijke bediening, al zijn ze wel wat traag met het opnemen van de bestelling terwijl het toch niet druk was. Dit is wel een aandachtspuntje voor de bediening. Stoelen zaten lekker en de tafeltjes waren redelijk schoon.

De burger vond ik vrij middelmatig, en eigenlijk veel te duur voor wat je kreeg. Ik had betere kwaliteit en mooiere smaken verwacht, denk ik.

Mijn man had de spicy chili burger die er geweldig uitzag en smaakte. Mijn californication (Kip burger) vond ik niet zo denderend: een homp smakeloze kip (beetje zout en peper had al veel gescheeld), met een veel te klein likje avocadomousse onder slappe sla, een plakje half-rauwe bacon en een vreemd smakende tomaten pesto die wel van rauwe tomaten gemaakt leek. Jammer, want je verwacht een romige, zoete en volle tomatensmaak, en die kwam maar niet.

De friet had ik omgezet naar Go Parm en dat had ik niet moeten doen. wat was dat vies zeg: een scheut vieze olie en slechte kwaliteit parmezaanse kaas erover die niet gesmolten was maar onderin het bakje terecht kwam was geen feest. Zonde van de verder wel erg lekkere frietjes.

Ik was rond de €15 kwijt voor mijn hamburger en vond dit achteraf gezien echt véél te duur. Ze hadden er op zijn minst een bakje rauwkost erbij kunnen serveren voor die prijs.
JPX .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
We konden hier op een zaterdagavond zomaar terecht. Het eten was super en ook de bediening was erg aangenaam. We hebben hier met z'n tweeën nog prima kunnen na-tafelen. Zeker de moeite waard.