Burgerz Delft

6,4
6,4
Josefien V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekkere burgers maar 82 euro voor 4 burgers en 4 milkshakes toch wel heel erg prijzig. Voorlopig komen we er niet meer. Personeel is vriendelijk maar niet duidelijk; ze zeggen datje kunt wisselen met ingrediënten maar achteraf berekenen ze alles extra. Niet juist en niet klantvriendelijk.
Josefien V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Op zich een leuk tentje maar volgende keer gaan we toch ergens anders burgers eten. De burgers zijn wel lekker maar de patatjes erbij waren slap en echt niet lekker. Ook al huisgemaakt jammer. Ook zeer teleurgesteld over de rekening. Bij bestellingen konden we alles ruilen en in plaats van gewone patat ook patat van zoete aardappelen. De burgers zijn al duur, maar dan blijkt ook die slappe andere patatjes extra te kosten. Werd niet vermeld bij. We waren met 5 personen meer dan 100 euro kwijt. Hamburger 16 euro en shake. Jammer. Bediening blijft kalm maar reageert daarop niet handig. Dus volgende keer toch ander adresje.
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Gewoon goede burgers. Hier geluncht. Was druk op het terras en de enige dame in de bediening bleef ondanks die drukte kalm en vriendelijk. Goed formaat burger alleen het brioche broodje zou ik niet voor kiezen.
Jezzz .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Heerlijk gegeten, beste hamburger die we ooit op hebben! Je proeft echt dat het vlees vers is, medium-rare besteld en hij kwam keurig medium-rare aan. Ook over de grootte niets te klagen, zeker een flinke hoeveelheid.
De bediening was heel aardig en vrolijk, namen ondanks de drukte alle tijd voor ons, adviseerde ons bij het samenstellen van onze burgers en alles verscheen snel op tafel.
Zaak ziet er hip en strak uit, geweldig gedocoreerde muur, zeer orgineel!!
Ik kom zeker binnenkort weer en raad iedereen aan een heerlijke burger hier te halen!
Kris8081 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Gister gegeten bij Burgerz. De service was echt belachelijk, bij binnekomst kon er door het personeel geen gedagje of lach vanaf. Zoete aardappelpatatjes besteld en bij het krijgen waren ze koud en slap. Teruggestuurd, nieuwe gekregen en nog steeds alsof je op een mossel aan het kauwen was.
Ook de burger was prijs/kwalitatief niet waardig, miste ook bijvoorbeeld kaas op de burger terwijl wel op menu stond. Personeel was verder te beroerd om te vragen of alles was naar wens was, wat dus niet zo was. Bij het betalen van de rekening uiteindelijk de klacht doorgegeven. We werden verwezen door de mevrouw dat we wel even in de keuken mochten kijken dat de zoete aardappeltjes echt op 200 graden in de oven gaan. Ontzettend ongastvriendelijk. Inrichting was het enige postitieve aan dat restaurant!
Iovj ..
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Ik kende het restaurant in Den Haag al en daar kom ik graag, maar ook hier een positieve ervaring. De moeder aller hamburgers smaakte uitstekend en de milkshakes zijn overheerlijk. Zo lekker dat ik er zelfs twee heb genomen omdat ik niet kon kiezen. De bediening was vriendelijk en vlot.
Boris_Delft .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Jammer genoeg vandaag echt geen smakelijke hamburger gegeten: the Italian Job - een lamsburger met gegrilde seranoham, parmazaanse kaas en truffel-mayonaise. Het lamsvlees was te gaar en echt niet lekker. Mijn vriendin vond haar vegetarische burger ook niet best.
Wat ik ook jammer vind is dat de friet van gewone standaard snackbar kwaliteit is.
Eerder hier wel een lekkere burger gegeten en ik dacht dat toen ook de friet beter was.
Wel vriendelijke bediening en je kunt er lekker buiten op de boot zitten.
IsabelR .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
We kregen tot 3 keer toe het verkeerde drankje (ze deden overigens 10 minuten over een spa blauw en een cola terwijl ze gewoon stonden te kletsen achter de bar). Vervolgens had ik als bijgerecht de friet met parmezaanse kaas, maar kreeg knoflook frieten geserveerd. Ik gaf aan dat ik andere friet had besteld en kreeg als antwoord 'ja maar de parmezaanse kaas is op' dus er is zomaar iets op het bord gegooid. Wij komen hier niet snel terug
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Wij waren niet enthousiast. Bij binnenkomst hing personeel achter de bar, terwijl zo'n beetje alle tafels in het restaurant vies waren... De hamburger was qua smaak ok, maar iets te rauw voor medium. Daarnaast (of daardoor?) redelijk koud en toegevoegde kaas was geraspt en niet gesmolten. Ook de friet met parmezaan vond ik erg tegenvallen. Extra betalen voor een paar koude snippertjes parmezaan over normale friet (maar de marketing was goed, leek iets heel bijzonders...). Ik kom hier niet snel meer terug, genoeg fastfood zaken met betere burgers.
Isis B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Bij binnenkomst viel ons op dat 't interieur niet geweldig was: kil/steriel en de bankjes hadden stuk voor stuk versleten bekleding en harde dreunmuziek.

De burgers waren oke, de oreo milkshake was geweldig!
Goede porties.

Maar wat ons behoorlijk tegenviel was het personeel; wat een stelletje ongeinteresseerde lui bij elkaar, er kon geen lachje of vriendelijk woord af.
Zowel in de bediening als de koks, die af en aan liepen om buiten een peuk te roken(?!!)

Hier komen we niet meer terug, ondanks dat het eten best oke was.
Rinus B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2014
Vergeet de grote ketens, ga voor een burger naar Burgerz. Veel keuze in burgers en toppings. Goed broodje, goed vlees, royaal belegd, pure smaak. Als bijgerecht kan ik de dikke, knapperige knoflookfrieten aanbevelen. Minder keuze in dessert, de cheesecake is prima maar de brownie nogal droog. Op een zonnige dag kunnen eten op de terrasboot in de gracht, dat is natuurlijk altijd top. De bediening is vriendelijk, soms wat weinig oplettend.
NorahsS .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Kwa prijzen ligt het hoog, maar het is een leuk concept en ze hebben niet alleen runderburgers maar ook lam, dus kan ik ook genieten van burgers. Op de prijzen na die ik niet vind matchen met service en inrichting en soms de burgers, vind ik het concept verder prima te doen.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Heerlijke smakelijke burgers, vlotte bediening, eerlijke formule, waar voor je geld. Op ons verzoek bakten ze de frites extra knapperig. De hamburgers heerlijk sappig. We komen hier zeker terug!
Groenen .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Burgers waren totaal niet de kwaliteit die ik gehoopt had, zat een zwart randje aan, nu kan dit natuurlijk tijdens het grillen maar dit was té. Na heen zending is het goed gemaakt maar vond het toch iets tegen vallen. Hoewel mijn dochter ze wel fantastisch vond. Over smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggen. Bediening was attent
Maatom61 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Uitstraling doet leuk aan, Burgers waren te rauw voor Medium rare en we zaten 10 minuten aan een smerige tafel voordat er eens iemand van het te weinig aanwezige personeel langskwam.
Na de goede verhalen over Burgerz was dit eigenlijk wel een deceptie.
Fredmetdepet .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
Met mooi weer op de terrasboot gezeten, verplichte kost voor deze locatie. Ook even binnen geweest, zag er goed uit en zeer origineel.
Eten was goed. Nacho's (met pittige kip en jalapeno) waren erg lekker. The Mother of All Burgers was goed, Mean Chili Bean (vegetarisch) was heel erg lekker, een aanrader!
Bediening was vriendelijk en eten kwam redelijk snel.
Bonus: mooie en schone toiletten.
Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2013
Laatst voor de 2e keer wezen eten bij Burgerz. Mijn eerste ervaring was niet zo heel goed. Weinig smaak aan de burger en hoge prijzen voor een (oke grote) burger met wat friet (gemiddeld zo'n 15 euro) en dat is dus exclusief drankje. Ik blijf erbij dat ik het allemaal wat duur vind voor wat je krijgt, maar moet zeggen dat de burger die ik laatst nam (met Pesto, rucola en parmaham) erg lekker was. Er wordt met verse producten gewerkt en dat proef je! Nu nog wat eurootjes minder en het is helemaal in orde.
Yorick ..
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Hier twee keer binnen een half jaar gegeten, in beide gevallen was een van de twee bestelde burgers ipv 'medium rare' rauw afgeleverd, ook wanneer het twee gelijke burgers met afwijkend beleg betrof. In beide gevallen het gerecht mee terug gegeven waarna deze de eerste keer vervangen is door een beter exemplaar, de tweede keer is deze echter alleen opnieuw opgebakken, wat de smaak niet ten goede komt. Een teleurstellende ervaring voor een restaurant waar je heen gaat voor goede hamburgers, ik kan dit restaurant dan ook alleen aanraden voor de erg goede milkshakes en lekkere bijgerechten, niet voor de hamburgers.
DenDaan .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Nou voor hamburgers in vele soorten en maten moet je inderdaad bij Burgerz zijn, beter dan de generieke happen van de bekende burgerketens. Vooral de keuze uit diverse soorten brood en stijlen spreekt mij aan. Het decor mag allemaal best wat Amerikaanser, wat drukker, meer neon en rock en roll. Ik zou de tent alleen maar met booths inrichten en niet die hoogzitjes. Qua bediening is het jonge personeel altijd een goede keuze voor de vrolijke en ontspannen sfeer. Wellicht kan de prijs/hoeveelheid beter. Meer french fries en gratis brood & iced water vooraf (da's uiteraard in USA vanzelfsprekend). Details maken het 100% want de basis is goed. Ik kom er snel weer een burgertje pikken, want ben benieuwd hoe het er nu voor staat !
Kiora .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Heerlijk burger gegeten gisteren, echt op zijn Amerikaans. Vlees was van hoge kwaliteit en goed gegaard. Minpunt is wat mij betreft dat het te groot was. Ik kon mijn mond er niet omheen krijgen. En de "cheddar" was eigenlijk "Amerikaanse kaas", geen echte kaas. Bij de frites kreeg ik ook echte Amerikaanse mayo, waar ik van hou! Heb geen van de voorgerechten geprobeerd, maar dat ga ik zeker volgend keer doen: nachos, zoete aardappel frites etc... Ook hadden ze veel keuze voor vegetariers: maar liefst 4 vegetarische burgers.