Burgertrut

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:00

7,1
Tessa N.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Vandaag heerlijk gegeten bij de burgertrut. Ik had de cia Marco, echt een aanrader. Decor moet je van houden maar ik vond het wel sfeervol. Helaas moesten we meer dan een uur wachten op onze burger. Toen we na de burger een toetje wilde bestellen kregen we te horen dat we binnen een kwartier weg moesten i.v.m. een andere reservering. Zeer klantonvriendelijk, zeker aangezien we zo lang moesten wachten. Later werd ons nog een bank aangeboden, maarja dat kwam als mosterd na de maaltijd. Jammer!
Emy S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Burgertrut is een leuk alternatief restaurant in de luwte van de Markthal.
Erg aardig personeel, een beetje te relaxed af en toe, we moesten lang wachten en de bestelling ging even fout.

Het eten is heerlijk, zowel vega als biologische burgers. Elke week een extra buiten het menu om wat aangegeven wordt op borden. De drankjes zijn Rotterdams en lekker zonder toegevoegde suikers etc.

De inrichting is sober en als bezoeker kan je in de keuken kijken.

Gezellig restaurantje voor een hapje en een drankje voor een aardige prijs.

Kabeee .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Burgertrut. Ik had de veganistische Bollywood Burger en mijn vriend een vleesvariant. Genieten! Wel erg jammer dat we heel lang moesten wachten op ons eten. Je kunt de keuken in kijken, dus je ziet helaas ook dat de medewerkers niet er snel werken. Vooral de bediening was langzaam en niet oplettend. Daardoor ook maar het toetje overgeslagen, jammer.
Memariek .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Jummie! Wat een heerlijke en bijzondere vegaburgers! Goede smaak combinatie, ruim voldoende en deze keer een heerlijke special: broccolisalade! Bediening mag meer attent zijn, soms moet je erg lang wachten tot er iemand komt en vervolgens op je bestelling. Het interieur is lekker nonchalant met allemaal lampenkappen aan het plafond. En ze hebben heerlijke taart!
Ard K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Een zeer goed alternatief voor alle (!) hamburgerketens. Een burgertent waarin wordt gewerkt met een goede kwaliteit ingrediënten en ook voor vegatariers en veganisten heerlijke burgers aanbieden. Ik heb zelf genoten van de texas burger terwijl mijn dochter een heerlijk burger had waar ik ook nog even van de olijfjes (!) mocht meesnoepen. Het vlees is biologisch verantwoord wat bij niet veel hamburgertenten gezegd kan worden. Dit allemaal met lekkere salades en gebakken aardappeltjes met citroen mayonaise maakt een mooi geheel voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. Dus niet verder vertellen en lekker in het zeer eenvoudige decor gaan zitten genieten.
J M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Vorige maand op een vrijdag gehgeten. Leuke kaart, originele burgers. Ruime keuze voor vleeseters en vegetariërs.
Originele inrichting, beetje studentikoos. We keken zo de keuken in waar het bereiden van de bestelde gerechten vrij langzaam ging. Minpunt was de kok die met lang (samengebonden) haar toch een aantal keer met zijn handen de loshangende plukken terug duwde. Een schortje had ook netter gestaan. Burgers waren lekker, bediening niet erg gesmeerd. Op wat kleine verbeterpunten na een aardig adresje.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
In Burgertrut werden we als eersten in een verder lege zaak voor een lunch bediend door een aardig meisje dat snel onze bestelling opnam, waarna we konden horen en ruiken dat de O'love burgers met (hoera) oude kaas en pesto bereid werden. En die smaakten heerlijk, zonder frieten, maar met ouderwets gebakken aardappeltjes en citroen mayo. Een aanrader als je van echte burgers houdt. Vegetariërs en veganisten vinden er ook een aanbod, maar daar kan ik niet over oordelen. De inrichting komt uit kringloopwinkel en het lijkt een pop-up restaurant, maar ik hoop dat ze nog lang blijven.
Orange-elly .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Wat een leuke tent, wat een lekker eten! De Vegetarische kapsalon was onverwacht magisch. Ik ben geen vegetariër maar als ik voortaan deze kapsalon mocht eten i.p.v. de vlees versie zou ik het zo doen. Super vriendelijke personeel die met een glimlach en prachtige uitstraling zoveel positiviteit uitstralen dat je er vrolijk en dankbaar weggaat.
Leo N.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Wel lekker gegeten maar truttig om € 4,72 te vragen voor een karaf kraanwater. Luchtjes van de keuken gaan in je kleren zitten.
Jelle999 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Goede burgertent met gezellige inrichting. We waren zonder reservering binnengelopen en dat was geen probleem. De keuze is niet heel groot, maar wel voldoende. Ik ben uiteindelijk voor de weekspecial gegaan, een burger met rode biet. Het vlees was goed gebakken en ook de grootte van de burger was precies goed. Enig minpuntje was de bediening. Ze sprak geen Nederlands en was ook niet erg gemotiveerd.
Yorick ..
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Lekkere burgers met over het algemeen keus uit +/- 3 met vlees en +/- 5 vegetarisch met een drietal verschillende bijgerechten. De burgers wisselen met enige regelmaat maar zijn eigenlijk altijd van prima kwaliteit, zeker gezien de prijs van zowel burgers als drankjes. Leuk ook dat ze perencider en biologisch bier schenken!
Annika L.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Ze hebben vegetarische kapsalon. Need I say more? Misschien alleen dat ie HEEL ERG LEKKER was. Hij kan trouwens ook veganistisch, daar hebben we een vriend heel erg blij mee gemaakt. Ik ga hier zeker nog vaak terugkomen. Decor vind ik leuk, maar moet je wel van houden. Bediening was goed en snel, maar er was verder niemand, dus dat was ook niet zo heel moeilijk.
Davidb123 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Lekker eten, goed kwaliteit. De burgers zijn hier heerlijk en is absoluut voor herhaling vatbaar. Daarnaast is het personeel erg vriendelijk en is het decor wel oke.
Faat123 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Eerste keer hier gegeten. Bediening oke, decor simpel, maar de hamburger was zeker een 10 waard. Het was zo lekker! Ik kom zeker weer terug
Abi G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Oude tafels en simpele stoelen als je geluk hebt, picknick tafels met vaste banken zonder leuning als je pech hebt. Voor het decor of enig zitcomfort hoef je bij Burgertrut niet te zijn.

Het menu is simpel: keuze uit zeven burgers, waarvan drie van vlees. Daarbij een aantal specials op de muur geschreven. (Waar we pas achter kwamen nadat we een bestelling hadden geplaatst -- het personeel heeft ons hier niet op gewezen). Een keertje de menu kaarten vervangen zou geen kwaad kunnen. Er is de keuze uit drie of vier bijgerechten.

De burgers waren goed te eten, maar verder niet memorabel. De aardappel partjes als bijgerecht waren ok, maar de coleslaw die we hadden, daar waren we niet over te spreken.

Komen we hier nog een keer terug? Waarschijnlijk niet.
DB010 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Voor een lekkere, vegetarische burger in Rotterdam, ga ik altijd langs bij de Burgertrut. Persoonlijk vind ik de alternatieve uitstraling van het restaurant helemaal niks. Het decor en de sfeer: daar moet je van houden of niet. Ik behoor tot de laatste categorie. Ook het personeel is niet bijster snel en behulpzaam. Maar dan heb je die vegetarische burgers en dat is de reden dat ik al meerdere malen bij de Burgertrut binnen zat. De burgers zijn heerlijk en er zijn voldoende vegetarische opties. Ook de sidedishes zijn goed te doen. Reden genoeg om dus toch nog even langs te gaan. En mocht je het echt niet volhouden, dan kan je altijd nog afhalen!
Cecile O.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
De naam is natuurlijk al briljant, dus toen m'n vriendin deze tent suggereerde hoefde ik geen seconde na te denken. We werden bij de deur opgevangen en kregen direct een tafeltje voor twee toegewezen. Het decor is wel grappig met die vintage lampen, alleen jammer dat ze muren en plafonds in de kleuren van IKEA of Zeeman hebben geschilderd ;-)
De hamburgers waren echt heerlijk, ik had de Jalapeño Business, een goeie mix van lekker pittig/spicy en ook zachte smaken en lekker wat groenvoer en kaas ertussen ook. Het brood vond ik ook opvallend lekker. Fijn dat ze Fritz cola hebben.
De bediening was wel wat traag / onoplettend, we zijn na een tijd wachten maar zelf een menukaart gaan zoeken. Ook voor het plaatsen van de bestelling moesten we flink zwaaien. Maar de hamburger liet niet lang op zich wachten en was dus heerlijk.
Diiana_8 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Met een aantal vriendinnen de Burgertrut bezocht. Het decor zag er gezellig uit. Het nadeel was echter wel dat er geen normale tafels waren met stoelen voor 6 personen. Wij moesten hierdoor aan een picknicktafel zitten zonder rugleuning. Na een uur hadden we al last van onze ruggen, waardoor het eten minder smaakte. De bediening was helaas wat aan de trage kant. Er werd pas laat om drinken gevraagd en het eten werd ook niet snel geserveerd. Na alle goede beoordelingen op Iens.nl te hebben gelezen, had ik mijn hoop gevestigd op een heerlijke burger. Deze viel eerlijk gezegd een beetje tegen. Het was niet vies, maar echt geweldig ook niet. Daarnaast hadden wij aardappeltjes/frietjes besteld, maar deze bleken zompig en totaal niet lekker te zijn. Voor mij voorlopig geen burgertrut meer.
Putters010 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Uniek ingericht zaakje met de lekkerste burgers uit Rotterdam. Mijn voorkeur gaat altijd naar de jalapeno burger. Er hangt een gemoedelijke sfeer en dat is wel fijn als je even lekker wilt eten en ontspannen en niet te vergeten het goede team wat er staat.
Timon V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Decor past bij deze hipstertent, prima dus. Burger voor mijzelf niet zoveel als bij een burgertrut op de witte de with, wel goedkoper. Mijn vriendin vond de vegaburger heel lekker. Helaas duurde het lang voordat er een medewerker ons kwam helpen / tafel schoonmaken / nieuwe bestelling (drankje) kwam opnemen.