Burgersch

6,5
6,9
Marloes T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Wij hadden geen goede ervaring met dit restaurant. Vantevoren op de website gekeken. Er was veel keuze op de kaart qua burgers en bijgerechten en voor ieder wat wils voor ons vierkoppig gezelschap. Eenmaal in restaurant bleek er een flink vereenvoudigde kaart te zijn. Met hele andere (saaie) burgers en alleen friet mogelijk als bijgerecht. Er was niet alleen weinig keuze maar de burgers waren zeker niet interessant. De vraag of we een ingrediënt mochten toevoegen of wisselen werd negatief beantwoord. Vreemd! Als je de burgers toch vers maakt, is het een kleine moeite om een lapje bacon toe te voegen of een andere saus te gebruiken. Het was ook helemaal niet druk in de zaak. Bediening ook zeer matig, het duurde heel lang voordat ze eindelijk drinken kwamen vragen. Het leek wel alsof de baas op vakantie was en het personeel maar iets deed om er makkelijk van af te zijn. Wij gaan niet meer terug, genoeg andere burgertenten in de buurt waar je wel heerlijk kan eten!!
RoZu16 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Afgelopen vrijdag eens een burger gaan eten bij Burgersch. Ik vond het tegenvallen. De burger en de frietjes smaakten goed, maar wat een sfeerloze (donkere) zaak. Menu-kaart is simpel, je staat hier snel weer buiten. Op een vrijdagavond drie tafeltjes. Daarnaast vind ik de prijs/kwaliteit wel wat aan de hoge kant. Er zijn betere burgerzaken in Maastricht.
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
De naam van het restaurant verraadt de menukaart. Burgers zijn wat ze maken en dat doen ze uitstekend. De kalfsburger was heerlijk mals en de juist combi van ingrediënten. Er had wat minder saus op de burger gemogen maar dat is persoonlijk.
De bijgeleverde friet was matig; leek er op dat het nogmaals gefrituurde friet was. Had zo de keuken niet mogen verlaten.
Caspar0 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Een leuke zaak met een toegankelijke ambiance.
Mooie huisgemaakte pure producten zonder teveel poespas.
Combineer dit in lekkere burgers, met een goede prijs/kwaliteit plus down to earth medewerkers en je hebt gewoon een top concept te pakken!
Zo zou ik Burgersch omschrijven, ook de afhaal (precies dezelfde kwaliteit, maar dan ingepakt voor mee naar huis) is een aanrader!