BURGERS

7,2
7,1
Marijle .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Vandaag hamburger gegeten bij Burgers. Het was er heel druk, dus we moesten heel lang wachten. Dat is dan jammer, maar het is niet anders. Wij hadden alleen iemand mee die nodig zn medicijnen thuis moest innemen, dus vroegen we na ruim een half uur wachten, hoe lang het ongeveer nog zou gaan duren. De vraag was zuiver informatief en niet kritisch gesteld. Toen stond meteen de baas voor mn neus. Op een zeer klantonvriendelijke, betuttelende manier werd ons gezegd, dat we de mensen niet van hun werk moesten houden. Zo werden ze uit hun concentratie gehaald! Hij had al openlijk ruzie met een ander over de lange wachttijd. Vind het echt niet kunnen als je zo je klanten afzeikt. Voor ons geen Burgers meer!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
De vegan Maya burger was interessant, maar ik vond 'm niet voor herhaling vatbaar. Ik ben wel erg benieuwd naar de andere vegetarische burgers en de andere toppings.
Ik zal hier alleen niet snel weer terugkomen, want ik vond de muziek vreselijk irritant (harde, repetitieve rapmuziek) en de houten krukjes zitten echt voor geen meter. Ik ga misschien een keertje afhalen.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Heerlijke burgers. Heb alle soorten, maten en toppings gehad en blijf het mooi vinden dat er gewoon een restaurant is gespecialiseerd in 1 gerecht. Elke burger wordt voor je neus bereid en smaakt naar meer. Wel zou een monthly-special leuk zijn. Je wordt snel geholpen en de prijs-kwaliteit verhouding is prima. Nooit meer een Mac D of BK burger voor mij.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Nieuw voor ons om hier te komen.
Burgers zijn erg groot, vooral voor de kinderen.
De lamsburger was niet helemaal gaar.
Er zat nog rood vlees in.
De speciaal aangegeven bestelde friet zonder zout werdt met zout afgeleverd en moest, nadat wij dat merkten met het eten, opnieuw gebakken worden.
Kan nog beter als er met aandacht de bestelling in de keuken behandeld wordt.
Semoi .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
The best burger in town! Ik eet altijd een vega of vegan burger en die zijn overheerlijk, net als de frietjes. Je gaat hier niet uitgebreid uit eten, gewoon even lekker een burger happen :)
Ricky V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2015
met hoge verwachtingen naar Burgers. Het was mij niet helemaal duidelijk hoe 'het concept' werkte. Bij binnenkomst staat er een rij voor een balie, blijkt dat je daar je eten besteld en dan met een pieper naar tafel gaat. Je voelt je een beetje dom als je direct doorschuift naar de tafels omdat je onbekend bent met deze handelswijze alhier. Als je je burger dan hebt besteld dan moetje nog een plekje vinden.
Dat kan wat netter cq beter aangegeven worden.

Ik had de lamsburger. Die was te droog en te weinig smaak. Niet bepaald uitgesproken burger waar ik voor terug kom. Friet wel ok, ook geen hoge ogen. Rommelige tafeltjes worden langzaam afgeruimd.

Presentatie is leuk. Grote lichtkoepel zorgt voor lichte ruimte. Krukjes prima voor maaltijd van burgerlengte.

Geen omfietsburger voor mij. Jammer.
Jackypoes .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
De aller aller lekkerste hamburgers van hoorn! ook nog eens leuke service en aardig personeel. Het is simpel maar leuk ingericht.
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Wat een zalige burgers hebben ze hier. Normaal "ben ik niet zo van de "Fastfood". Bij Burgers krijg je echt puur en biologisch vlees. Ik ben hier al een aantal keren geweest en bestel altijd de kipburger. Toch fijn om te weten dat de kip die je eet geen plof kip is en een beter leven heeft gehad. Zeker een aanrader voor als je een keer geen zin hebt om te koken of uitgebreid uit eten te gaan. De bediening is super vriendelijk. Toen ik een keer bij de scharrelslager aan de overkant vandaan kwam begon het vreselijk te regenen. Ik stond te schuilen en de eigenaar kwam naar buiten met een paraplu, die ik mocht lenen. Ik was toen nog geen klant maar wat een service. Het zit in je, of niet!
RlK .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Ik moet toegeven dat ik hier inmiddels al een aantal keer een burger en patat Gehaald/gegeten heb. De burgers zijn simpelweg van uitstekende kwaliteit en de bediening is ook dik in orde. Zou niet weten waar je in hoorn een betere hamburger geserveerd krijgt. Binnen zit je inderdaad niet echt sfeervol en het nodigt niet echt uit om te blijven zitten, dat is jammer. Ook zou het leuk zijn als er wat spannender biertjes op de kaart zouden staan, maar gaat het je simpel om een goede burger dan moet je hier zijn.
Smikkln .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Zojuist op lappendag (= laatste dag van de kermis) in Hoorn bij Burgers een hamburger gescoord.
Vanwege Lappendag was de verkoop buiten en heb ik het interieur van het restaurantje niet kunnen bekijken, vandaar het geschatte cijfer voor het decor.
Al wandelend richting de Hema de burger geconsumeerd, errug lekker en ik wou al eigenlijk meteen weer terug om er nog eentje te halen .....
Super smaakvol, sappig en goed formaat!
Ongekend lekker!

M .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2014
The best Burgers in town!!! Vergeet al die snelwegrestaurants, in hartje Hoorn heb je (voor dezelfde prijs!!!) een veel betere halte!!!! Verse producten (en echt dat proef je), geen rare oprispingen uren later, gewoon een goede en (h)eerlijke maaltijd.
Jammer dat ze niet bezorgen (toch?) maar he, met dat ritje op de fiets zijn de calorieën ook weer verantwoord! En ach, als je er dan toch bent, kijk je je ogen uit!
Sunshine2802 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Heel belangrijk van te voren te weten waarmee je dit plekje gaat vergelijken. Het is geen Haute cuisine en luxe uitgebreid dineren bij Burgers. Dus als je uitgebreid uit eten wilt met meerdere gangen zou ik het niet aanraden. MAAR! Als je lekkere en relatief goedkope burgers wilt (bijvoorbeeld in vergelijking met een franchise met een grote gele M of 'de king') is het hier goed vertoeven. Het is een beetje Amerikaans ogend concept. Je bestelt bij de balie welke burger je wilt hebben (keuze uit diverse soorten burgers zoals rund, lam en kip, ook een vega met portobello), welke toppings je erop wilt, eventueel friet erbij en een drankje. Je krijgt een zgn. 'disk' en je drankjes mee, je kunt zelf een tafeltje uitzoeken. Als de disk begint te piepen is je eten klaar. Dit mag je zelf ophalen. As simple as that. In vergelijking met een gemiddelde fast food keten zou ik 10 van de 10 keer voor Burgers kiezen. Sfeer binnen kan wat mij betreft nog iets beter, het nodigt niet uit tot lang blijven zitten (maar dat is volgens mij ook niet de insteek van de eigenaar). Personeel is vriendelijk en het eten is goed. Lekker vers broodje, kwaliteitsvlees, niets op aan te merken. Als je nog iets toe wilt hebben ze ook nog B&J ijs, maar ik zat zo vol dat dit er niet meer bij paste!