Burgers & Zo

Meer informatie over restaurant Burgers & Zo

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00
Foody2016 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
de burgers zien er goed uit en smaken prima.
Toch vind ik ze wel iets aan de prijzige kant. Service is altijd prima. Ook handig dat ze bezorgen!
Zipp .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Burgers & Zo heeft mij nog nooit teleurgesteld. Kwaliteit-prijs verhouding is goed. Zowel lekkere hamburgers als lekkere friet. Verder zit je er ook prima, met op de mooie dagen zelfs een fijn terras.
Enige minpunt is dat het soms wat lang duurt.
Ankstaven .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
en aardige bediening , de burgers zijn goed gekruid en voldoende kwalitatief vlees, en zo zijn de frietjes ook,fijn entourage goed adres
Zondermeer .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Op een druilerige zaterdagavond lekker zitten eten bij burgers en zo. Een leuke burgertent die er erg goed uit ziet: gezellig, schoon en vrolijk. Bovendien heb je een leuk uitzicht op de paardenmarkt. De bediening is vriendelijk. Onze bestelling deed er zo'n 25 minuten over om op tafel te komen, een normale wachttijd in een restaurant. De hamburgers zijn hier zalig en lekker kruidig. Alleen de jalapenos zijn niet heet genoeg naar onze smaak, maar dat is persoonlijk. Lekkere friet, alleen niet vers gesneden. De satésaus is erg lekker, ze gebruiken wijcko satésaus en voegen daar zelf iets aan toe (dit stond de kok toevallig te doen achter de balie). al met al een goede ervaring, zeker voor herhaling vatbaar.
Marleen S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Wat ons betreft is Burgers & Zo de moeder aller snackbars. Wow, wat een perfecte prijs-kwaliteitverhouding! Ik nam de vegaburger en mijn vriend de Japanse Waguburger. Verse broodjes, prima burgers, heerlijke sausjes. Daarbij deelden we een portie friet (ook supervers) en een boerensalade. Ook die was krakend vers en bovendien met een heerlijke dressing - niet zo'n glazige zure van de horecagroothandel zoals elders maar een smaakvolle honingmosterddressing. Hij een verse vruchtenshake erbij, ik een goed biertje of twee (Skuumkoppe) en hup, voor nog geen 30 euri een perfecte en voedzame maaltijd. Gezond en heerlijk 'snacken' , dat verdient wat ons betreft een 10. Oke, nog 1 minpuntje: de radio op de achtergrond. Met reclame en al. Verder alles perfect.
LionneB .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Tijdens de kermis gegeten bij Burgers en zo. Het restaurant ziet er leuk uit maar is erg vol. Er is een klein plekje waar kinderen kunnen spelen en een terras.
Het was erg druk (door de kermis). Ze waren hier duidelijk niet op berekend. Toen we gingen zitten zaten er al mensen aan een tafel ongeduldig om zich heen aan het kijken. Ook wij moesten lang wachten. We bestelde één hamburger, één vegetarische burger en en een portie friet. Hier moesten we drie kwartier op wachten.

De hamburgers zelf waren wel erg de moeite waard.