Burgers van Barneveld

Schoutenstraat 33 3771 CE Barneveld Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Burgers van Barneveld

Een van de betere burgerrestaurants waar niets je doet denken aan de fastfoodketens waar alles standaard en industrieel wordt gemaakt. Hier eet je een kwaliteitshamburger die van lokale producten en dagverse ingrediënten wordt gemaakt. Verantwoord vlees waar de smaak en malsheid vanaf spat. Het is de bedoeling dat geniet van een hamburger, de tijd neemt om te proeven en een hamburger weer gaat zien als een delicatesse. Eenmaal hier geproefd wil je nooit meer iets anders!

Meer informatie over restaurant Burgers van Barneveld

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag en donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag 12:00 - 23:00

6,7

Jouw recensie over het restaurant Burgers van Barneveld

Bart V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Klein restaurantje ingericht als een American Diner. Lekkere goed bereide hamburgers. Zeer ruime hoeveelheden. Je merkt wel dat het 'restaurant' zich ook richt op afhaalmenu's... dat was dan ook de enige klandizie naast ons, verder geen tafelgasten. Als je no-nonsense en snel wil eten is dit een goede plek, voor uitgebreid tafelen zou ik elders gaan.
Jonathan P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Prima burgertent met een sfeervolle inrichting.
We werden snel en goed geholpen.
Roland V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Geperste hamburgers, droog gebakken op koude, maar getoaste broodjes.
Voor ons een ervaring rijker, illusie armer.
Smaken verschillen, de groep achter ons had spareribs en zaten te smullen.
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Leuke plek en gezellige sfeer. Leuke kaart met goede gerechten tegen redelijke prijzen (af en toe wat aan de hoge kant naar mijn mening) wat wel opvalt is dat de bediening wel een upgrade kan krijgen. In dien zin dat toen ik er voor de eerste keer, een week ervoor was, er meer mensen stonden en de tweede keer helaas een timide meisje wat ook nog erg stil was. Als je dan een bestelling doet en je wacht dan al 40 minuten en er komt ook geen berichtje dat het langer gaat duren en men komt ineens vertellen dat er een ingrediënt niet meer is en of mijn gezelschap dan maar wat anders wil bestellen dan valt dat niet goed. Gelukkig is dat door de jongedame in kwestie nog best goed opgelost want ineens kon het wel voorzien worden. De Bruger maakt alles meer dan goed, een lekker stuk brood, een goed stuk vlees en vooral goede smaken! Een aanrader voor een goede burger!