Burgers & Beers Cafe

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Burgers & Beers Cafe

• Kom je met de auto?
    Parkeer het dichtste bij op het parkeerterrein achter de markt, voor navigatie: Emile van Loonpark
  • : Emile van Loonpark

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:00

• Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Duur
Lang
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
n.a.v. recensies hier voor een burgertje naar toe. Wachttijd beetje lang wat misschien voor ieder anders is maar 1 uur wachten op een hamburger is wel wat lang, en ondanks dat er weinig mensen waren. Prijs/kwaliteitsverhouding matig. Interieur van alles wat. Zeepautomaat in de toilet maar wel een lege........ zitten op stalen stoeltjes is (ondanks een kussentje), niet prettig
Fenne V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Als je het over een biercafe hebt dan is dit in ieder geval een goed voorbeeld. Ze hebben genoeg keuze en doen daarnaast erg hun best om naast de gangbare bieren ook nog bijzondere maandbieren te serveren. Wat erg opvalt is dat je in dit cafe ook bijzonder goed kan eten, iets dat in veel cafe's niet vaak is, ons werd verteld dat de winterkaart wel eens een paar grote veranderingen kon hebben maar als het smaakt als de heerlijke nacho schotel en de butcher die ik heb gehad en mijn man een special, de drunk chicken (heerlijke kip uit de oven) dan komen wij dat zeker graag proberen. Vriendelijk personeel en persoonlijke aandacht, we voelde ons zeer welkom. Tot de volgende keer
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Als je een lekkere hamburger wilt eten of genieten van heerlijke speciaal biertjes dan is dit wel de perfecte plek. Leuke bediening en de live music in het weekend is een enorme plus punt.

Je kan er ook super lekker lunchen, ik had de boerengezond en een cheesecake.. de moeite waard.
ik kom zeker terug.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Gisteren hebben we hier voor de 2e keer gegeten. Het weer was aangenaam dus konden we op het terras zitten met uitzicht op de Markt. Mijn medium gebakken burger was lekker. Goed gebakken en lekker pittig. De frites/aardappelpartjes in de schil gebakken en in een puntzak geserveerd waren ook oké.
Mijn tafelgenoot bestelde een salade met gamba's en was daar erg over te spreken. Een groot diep bord met een flinke salade en een veel grote gamba's. Prima van smaak. Ook hierbij dezelfde smakelijke frites.
Helaas was het biertje van mijn partner nog niet goed genoeg gekoeld. We hebben daar wel wat van gezegd, maar niets meer op terug gehoord.
De bediening is enthousiast, soms wat te. Mijn partner was nog bezig met haar salade toen de serveerster die al wilde afruimen.
Al met al hebben we gewoon smakelijk gegeten met hier en daar een klein minpuntje. Gezellige zaak met aardige vlotte bediening. Prijstechnisch goed.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Via via gehoord van dit nieuwe restaurant. Op een zondag maar eens binnen gelopen. De inrichting is industrieel maar netjes. Het is een vrij open ruimte waardoor gehorig (met name bij groepen). Het menu bestaat uit diverse burgers met aankleding. Verder kun je een aantal bijgerechten bestellen (mais, frites etc). Ook kan je de gekozen hamburger nog verder aankleden (kaas, bacon etc). Ruime keuze in diverse burgers (zelf vis en vegetarisch!). We hadden gekozen voor de ladyburger en de Godzilla. Bij medium prima gegaard en goed gekruid. De frites prima de maiskolf heerlijk. We hadden geen behoefte meer aan een voor- of nagerechten. Er staan geen aparte voorgerechten op de kaart maar de barhap kan als prima voorgerecht dienen! De bediening was attent en netjes. Prima restaurant voor een goede hambuger(s)!!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Dit is een pas geopende trendy zaak waarin oud en nieuw op een leuke wijze gecombineerd zijn tot een relaxt café waar je van een lekkere burger kunt genieten. Het oude doorleefde meubilair is helaas niet heel comfortabel om te zitten. Gelukkig waren er kussentjes voorhanden. De muziek kwam deze avond hoofdzakelijk uit de jaren 70 en zorgde voor een aangename ambiance.
Men hanteert een beperkte kaart die voor je neus op een placemat staat afgedrukt. Er zijn geen voorgerechten of nagerechten, alleen zelfgemaakt gebak is als dessert te bestellen.
Vanuit de hapjes-kaart kun je wel wat vooraf nemen. Wij kozen garlic bread en olijven. Dat was prima. Een grote portie groene olijven en een mandje met lekker, warm, donker knoflookbrood vergezeld door schaaltjes met pesto en boter. Zeer smaakvol.
Er is een ruime keuze aan burgers, variërend van diverse rundersoorten zoals Black Angus en Wagyu tot vis en veggie. Wij kozen voor de Butcher en de Elite. Beide burgers zijn 200 gram zwaar en worden op een groot formaat broodje geserveerd. Bij de Elite zit o.a. guacamole. De smaak van mijn burger, van Wagyu-rund was prima. Ik vond het vlees nog wel vrij rood voor een mediumbereiding, maar het smaakte goed. Mijn tafelpartner was ook erg te spreken over haar burger van Black Angus rund, het was alleen te veel.
We namen er huisgemaakte frites bij en die waren heerlijk. Als nagerecht kun je kiezen uit 4 soorten gebak. Ik koos voor blueberry crumble pie en kreeg een flinke punt. De taarten worden dagelijks huisgemaakt en dat proef je. Heerlijk. Als afsluiter een lekkere kop hete koffie.
Bij de burgers dronken we een biertje.(Vedette Blond) De bierkaart is wel vrij standaard met niet al te veel speciale bieren. Hier is wel wat meer mee te doen. Vedette Blond misstaat daar geenszins op.
We hebben hier op een vrijdagavond lekker gegeten. De bediening is vlot en vriendelijk en de prijzen zijn oké. Aanwinst voor Roosendaal!

Chris V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Deze zaak is recent geopend en gelijk maar eens uitgeprobeerd. Bij binnenkomst is al duidelijk te maken dat men aandacht aan en ander heeft besteed. Aangename ontvangst door vriendelijk personeel dat duidelijk ervaring heeft.

De inrichting is eigentijds, bar van 'sloophout' en verder details in 'oud' metaal. Wel vaker gezien maar hier zorgt er voor een aangename sfeer.

De stoelen zitten wat ongemakkelijk want het zijn van die gerecyclede metalen fabriekskantine stoepjes, leuk om te zien maar hard.

Op de mooi uitgevoerde placemats op tafel. De menukaart. Verschillende 'design'-hamburgers (ook een vegetarische), salades en wat cakes.

De hamburger smaakte uitstekend, duidelijk een originele aanpak en zeer goed smaak.

Tot en met het verlaten van de zaak ontzettend correct en vriendelijk personeel. Een voorbeeld voor andere zaken.

Aanbevolen dus en we komen vast en zeker terug

Een paar kleine tips:

- Zorg in ieder geval dat er voldoende kussentjes voor de stoelen zijn.
- Wanneer je je zaak 'Burgers & Beers Café' noemt besteed dan evenveel aandacht aan de 'Beer' kaart als aan de 'Hamburger' kaart. Nu komen die 'Beers' er een beetje bekaaid vanaf want het is/lijkt de standaard kaart van de bierleverancier. Be zelf geen bierliefhebber maar je moet je naam toch eer aandoen.
- Kijk een naar wat kleine voorgerechten, want die staan niet op de kaart. Ik weet wel dat het een 'diner' is en geen restaurant maar het zou op mij prettig overkomen als je er iets te verkrijgen is de voorgerechten sector.