Burgermeester (Albert Cuypstraat)

Albert Cuypstraat 48 1072 CV Amsterdam Nederland Kaart
31-206709339

Meer informatie over restaurant Burgermeester (Albert Cuypstraat)

7,2
6,3
Zora200 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Niet meer wat het geweest is. Vroeger was alles krakend verse en van de hoogste kwaliteit nu is alles maar zo zo.
Ik ging met het personeel praten en ze zeiden mij dat de ´verse groenten´ tegenwoordig in de ochtend )wij waren er s´avonds'' al gegrild worden. Ook lijken de burgers stukken kleiner geworden te zijn en minder rijk belegd. Twee van mijn 3 kleine burgers waren ronduit droog te noemen. Ken ik niet eerder van de Burgermeester. Mijn partner was ook ontevreden over zijn grote burger ... er liep vet uit en veel minder ´groen´er op dan vorige keren.

Het speciale is er echt af in vergelijking met andere burgerbars.
Herma G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Ongezellige tent.

Geen wijn, geen bier, geen frietjes.

Rabarberlimo zonder prik besteld, 2 x met prik gekregen. Sorry...
Geen salade leverbaar.
Hier uw lamshamburger. Had een rund besteld. Oh ja, dat is het ook.
Slechte bediening.
Hamburger, aardappel uit de oven en andere salade waren redelijk.
Al met al een chaotisch zooitje, niet voor herhaling vatbaar.
Sophie H.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Superlekker trio van mini burgers gegeten. 1 met rund en gegrilde groente, 1 met lamsvlees en lekkere zoete uien en 1 met cheeseburger. Alledrie hartstikke lekker en precies genoeg. Lekkere broodjes en een verfrissende priklimo erbij!

De omgeving is minder maar volgens mij is dat ook de bedoeling, of afhalen maar als je gelijk op wilt eten zijn er wat bankjes; het gaat om het eten. Aardige jongens achter de kassa en de grill.
Sara B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Slecht gebakken burger, geen truffel en nauwelijks ei, kortom; een teleurstellende uitvoering van de Biefburger Royaal. Kwaliteit lijkt te dalen met het verlopen van de tijd. Jammer, voorheen hier wel goede burgers verorberd.
Chris R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Originele burgers van kip, lam, rund en meer. Je raakt hier nooit op uitgekeken. Daarom kom ik hier zo vaak. Burgers zijn hier een gezonde keuze. Het is eerlijk en hoge kwaliteit vlees. Het wordt elke dag vers wordt aangeleverd.

De burgers hebben een goede structuur in het vlees. Heel mals en luchtig. De burger is lekker groot en heeft altijd een speciale saus die erbij past.

De gepofte aardappel en maiskolf zijn een verassend goede keus in plaats van gefrituurde frietjes. De verse milkshakes maken het helemaal af!

De Burgermeester is ideaal als je een lekkere burger wil en een bewuste keuze wilt maken van wat je eet. Dit allemaal binnen een redelijk budget.

Neem hier graag buitenlandse vrienden heen voor een snelle goede burger. And it always hits the spot!

Echt een aanrader.
Primabikken .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
bij binnenkomst lijkt het een beetje op een snackbar uit de jaren 70. Saai maar soms past dat bij het gene wie je bent. Soms is tijdloos prima. De burgers waren daarentegen erg lekker en zeer goed gebakken. Broodje iets te groot tegenover de burger die er tussen zat. Redelijk goed geprijsd. Prima tent
Eduard D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Heerlijke hamburgers voor een redelijke prijs. Regelmatig halen we hier af en vooral de texelse lams burger is verrukkelijk. Daarnaast nemen we vaak de gepofte aardappel met heerlijke room. De maiskolf is lekker erbij.
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Hartstikke duur je mag wel wat verwachten voor die prijs.
Waarom geen Burger van de maand voor een lager bedrag.
Het eten is oke.
Alwin D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Betere burgemeester dan aan de Elandsgracht! Burgers zijn bij beide uitstekend. Deze keer was de service ook nog goed. Dit keer een lamsburger genomen. Prima keus.
ProeverHH .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Heerlijke burger gegeten vanmiddag. Super lekker en je proeft de verse ingredienten. Service is ook heel aardig en attent. Geen gastronmische bediening maar dat kun je verwachten bij een zaak als de burgermeester. Ik kom hier al jaren en inmiddels mag het interieur wel een opknapbeurt gebruiken.
Timothea B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Een dikke 8 voor de burgers hier. Haal wel af, want restaurantje is niet echt gezellig. Burgers zijn elke keer heerlijk bereid en door de mooie ingredienten nog redelijk verantwoord ook ;-) Ook speciale verzoeken doen ze nooit moeilijk over. Wij komen hier graag!
Pkwanten .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Een eetgelegenheid met een meer verantwoorde burger in vergelijking met een fastfoodketen. Bediening was vriendelijk. Alleen bij binnenkomst vond ik het redelijk koud in het restaurant en de ventilatie deed het niet erg goed wat het rook nogal naar bak- en braadlucht. De hamburger (Bief Royaal: Blonde d'Aquitaine rund, truffel ei, pancetta) smaakte goed echter ik vond deze in vergelijking met de burgers van Burger King en de West-Amerikaanse fastfoodketen: "In-N-Out" wat aan de flauwe kant. Toch wil ik hier terugkomen om meerdere burgers te proberen, het aanbod is redelijk divers.
Erwin G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Tijdens het winkelen een burger hier gegeten.
Ik had een meesterburger met kaas.
Het vlees was erg mals en sappig. Het broodje viel door de vele vleessappen en saus uit elkaar, waardoor je het broodje niet meer goed vast kon houden en je handen vies werden. Het broodje is in dat opzicht niet geschikt voor een hamburger.
Was niet super on der indruk van deze burger, maar het is een goede middenmoot.
Henry O.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2014
Ik kom hier al jaren voor de heerlijke hamburgers. Vind ze zonder bestek wat moeilijk te eten, maar ach. De smaak is geweldig. Ik ga bijna altijd voor de meester biefburger, met lekker veel groenten erop. Ik haal altijd af; de inrichting is gewoon die van een fastfood hamburgertent.
Matsuza .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Vriendelijk, hip hamburger restaurant in 'Amerikaanse' stijl. De hamburgers kan je zo gek maken als je zelf wil; alles is mogelijk. Grote (monochrome) foto's van koeien aan de muur maken je bewust van het vlees dat je eet. Een goede zaak! Vooral gezellig lunchen.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Dit was het eerste filiaal in de keten die voorloper was in de "betere burger"-trend. Die verwachting maken ze prima waar. Smakelijke en eerlijke burgers en uiteraard minder snel op tafel dan bij de Mickey D. Aanrader: neem 3 verschillende miniburgertjes voor 12 EUR. Inrichting is diner-achtig. Niet zo gezellig als een eetcafe maar minder kil en hufterproof dan een hamburgerketen. Je kunt hier met goed fatsoen afspreken.
Theodort .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Aan de overkant zit een snackbar maar daar ga ik dus echt niet meer heen. Probeer de 3 miniburgers als je van alles wat wil proeven. De kip en lamsburger zijn sowieso altijd een verstandige keus. Als lunch rustiger dan als diner dus meer kans op een zitplaats.
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Na een diner aan de overkant had mijn tafelgenoot nog honger, dus hier een lekkere cheeseburger gehaald. Het beviel hem goed, een flinke burger met fijne toppings! Op de kaart stonden overigens een heleboel interessante burgers.
Ik had niet zoveel trek meer, dus nam de frambozen/munt milkshake bij wijze van dessert en wat was die lekker zeg! Een enorm glas, heerlijk romig en veel smaak.

Het ziet er alleen niet uit van binnen. Een ongezellige vreetschuur sfeer. Dus als ze daar nog iets aan doen, ga ik er zeker nog eens zelf een burger eten.
Renze V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2014
Gister bij de BurgerMeester gegeten wat voor mij de eerste keer was. Voor een redelijke prijs van €12,- mag je een keuze maken uit 3 hamburgers van de kaart, welke dan in het klein voor je gemaakt worden. Hier heb ik dan ook voor gekozen! Goede smaak en lekkere verse producten. Het enige wat ik een beetje miste waren wat frietjes 'on the side', hoeft niet veel te zijn omdat de burgers zelf al wel groot genoeg zijn maar voor de smaak wat lekkere frieten bij je burger is verzekerd winnen! Kortom, prima tent waar ik zeker nog weleens een burgertje zal halen!
Stephan N.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
De Meester Burger was goed, maar niet bijzonder. Ik vond de saus te waterig waardoor je erg moet uitkijken om niet vies te worden. Service vind ik matig en zelfs een beetje arrogant. Het is meer een afhaaltent dan daadwerkelijk een restaurant, want bediend worden is er helaas niet bij. Leuk alternatief voor een fastfoodrestaurant, maar dan wel zonder frietjes.