Burgerlijk Amsterdams

31-200000000

Meer informatie over restaurant Burgerlijk Amsterdams

Renze V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Normaal gesproken zou ik een slechte eet ervaring niet zo graag via het internet verspreiden. Echter soms zijn er van die momenten, dat je iets uit frustratie wel doet. Ik heb vanavond een hamburger gehaald bij Burgerlijk. Na een kwartier buiten te hebben gewacht ben ik naar binnen gegaan om te vragen of mijn hamburger al bijna klaar zou zijn. Helaas waren ze nog niet begonnen.

Snel werd mijn hamburger in elkaar geduwd, en 10 minuten later stond ik buiten, om mijn hamburger later thuis op te kunnen eten. Eenmaal thuis aangekomen was de hamburger al in 2 stukken gebroken, en zat er naast vele verbrande stukken geen lekkere smaak aan. De frietjes waren prima, maar bij een hamburgertent verwacht ik toch echt wel een lekkere hamburger... Om over de prijs maar niet te praten...
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Wat mijn vriendin en mij betreft is dit de absolute Nr1 Burger tent! Altijd goede kwaliteit burgers en genoeg aan variatie. Alles is lekker vers. Vooral de verse frietjes zijn top! Prima prijs kwaliteit. Wij komen graag vanuit Breukelen om een Hamburger bij deze tent te eten. Wat we jammer vonden aan ons laatste bezoek is dat de tent vol stond met bezorgers van verschillende bedrijven. Dat bederft wel een beetje de sfeer. De jongens die er stonden hebben ons ondanks de afhaal drukte super geholpen.
Pino94 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Weer een heerlijke burger gegeten bij Burgerlijk op de Constantijn Huygenstraat 63. Deze zaak is nog niet zo lang geleden geopend en ziet er gelikt uit! Er is genoeg ruimte en de aankleding is heel gaaf. Het eten was heerlijk en best snel klaar. Ik heb "the beast" geprobeerd, een gigantische (en lekkere) burger!!! Ik kom weer terug! :)
Lan V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Sappige burger met prima toppings, maar de paddies mogen best wat groter (in ieder geval net zo groot als het broodje). Een beetje vreemde saus op de burger, deze was heel erg zoet en als je dat niet verwacht, is het best een teleurstellende verrassing. De frietjes zijn lekker, grote porties!

Burgerlijk is best ok om snel een burger naar binnen te happen, maar ik zou er niet snel weer eten. Er zijn betere/lekkerdere burgertenten in Amsterdam.
Emile- Jan E.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Heerlijke hamburger in een heel klein zaakje. Vriendelijke bediening. Maar wat jammer als er zoveel aandacht aan de toppings het vlees en de sauzen is besteed er zo'n slecht broodje omheen zit. Ik zou bijna zeggen zo'n goede burger verdient een betere en dat is heel jammer. Het is te zacht en te zompig
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Voor mij is dit de absolute nummer 1 burger tent! Hiervoor kom ik graag naar Amsterdam. Verse hamburgers, friet en homemade sausjes! Ik heb al verschillende combinaties geprobeerd en allemaal heerlijk. Het is helaas erg klein en vaak erg druk. Er is niet echt een bediening. Je doet je bestelling bij de keuken/toonbank en de hamburgers worden naar je toe gebracht. Voor mij geen min punt als je een heerlijke snelle hap wilt. Ga zo door!
Anuska D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Blijft een van mijn favorites! De burgers hier zijn zo lekker dat je van je stoel afglijd! Zacht, vol van smaak, royaal en juicy. De frietjes zijn ook nog eens homemade en onmisbaar bij de killingburger.. Minpunt, de zaak is ontzettend klein en de deur slaat hard dicht (niet zo fijn als je naast de deur zit). Bediening is altijd vriendelijk. Zeker een aanrader want dit is een stukje Amsterdam wat je echt geproefd moet hebben.
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Positief dat je je burgers compleet naar wens samen kunt stellen. Het vlees was van goede kwaliteit, frites huisgemaakt. Ook de gekozen extra's waren niet verkeerd. Het broodje zelf was echter zeer slap / zacht, van zichzelf en vanwege de toegevoegde sauzen en het vrijkomende vleessap. Daardoor werd het een crime de burger op te eten.

Het zit hier vaak vol, dus je moet geluk hebben. Vriendelijke bediening.
Danny_w .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Piepklein tentje. 3 soorten burgers (rund, kip, vega) met veel keuze uit verschillende toppings. Wat een heerlijke burgers! Voor mij gedeelde eerste plaats in Amsterdam. ik ga hier zeker vaker zo'n flinke sappige smaakvolle hamburger te eten! Superlekker