Burgerij Amsterdam CS

De Ruijterkade 40B Amsterdam Nederland Kaart
31-207220850

Over het restaurant Burgerij Amsterdam CS

Voortreffelijke burgers

What’s in a name? Hier worden je verwachtingen (en misschien wel je stoutste culinaire dromen) waargemaakt. Misschien wel de beste burgers van de stad. En daar hoef je dus niet eens het centrum voor in. Sterker nog, je kunt gewoon op het Centraal Station blijven en na je hamburger de trein weer terug naar huis pakken. Maar uiteraard kun je er ook voor kiezen om met een goede bodem op pad te gaan. Winkelen, cultuur, nachtleven?

Meer informatie over restaurant Burgerij Amsterdam CS

Maandag t/m zondag 09:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Burgerij Amsterdam CS

Quinten B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijke burger van de maand gegeten. Naast het aanbod aan burgers ook veel verschillende (lokale) biertjes op tap en fles. Heerlijk vers fruit met ijs als dessert!
Maikel K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
lekkere burgers, steeds verrassend die burger van de maand. Leuk dat ze ook boeken verkopen over hoe ik deze heerlijke burgers ook thuis kan maken. Het personeel is vriendelijk en snel. midden in de drukte binnen gekomen, maar wel snel en lekker gegeten.
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heel vreemd dat er niet met meer dan 8 pers gereserveerd kan worden Personeel zeer vriendelijk en attent
Kwaliteit eten ok
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Tafel voor 6 gereserveerd en toch 75 minuten moeten wachten op een hamburger.
Job B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
De burger viel erg tegen voor die prijs... geen uiteten gevoel omdat het eten erg snel kwam. Wel een gezellige sfeer opzich
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuke plek met uitzicht over het IJ met lekker eten (ook meerdere vegetarische burgers). Het personeel is attent en vriendelijk.
Meriem B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lief personeel en heerlijk gegeten!
bentevs .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Voor een lekkere en snelle hap wanneer je uit de trein stapt. De Burgerij heeft super sappige burgers. Na een lange reis van 2 uur ben ik hier echt bij gekomen. Hemels!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Eten zeer vers, goed opgemaakt bord royaal eten. Patat lekker krokant. Gezellig personeel en dus ook vriendelijke bediening. Ik kom zeker terug!!
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Erg lekker eten voor een mooi prijsje. Het personeel is aardig en de gerechten werden vlot gebracht. Het aanbod aan verschillende soorten sauzen was groot en je hoeft niet bij te betalen als je meer saus wilt. Kortom: Toptent!
Sebastiaan D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Prima locatie voor een zeer goede hamburger. Met groep van 7 personen. Service was vriendelijk en snel. Echt een fijne aanwinst in het mooie Amsterdam CS.
Channah I.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Het eten was heerlijk, maar de bediening was helaas niet zo goed. Ten eerste konden we 3 hamburgers van de kaart niet meer bestellen omdat dat "op" was ( het was pas 13 : 30 ), vervolgens liet een van de medewerkers een hamburger vallen op een van onze vrienden, daarna werd er een andere drankje gegeven dan was besteld. Tot slot ontbrak de bosui bij de gepofte aardappel ( terwijl dat wel werd genoemd op de kaart ), maar in plaats van dat dat netjes werd genoemd bij het brengen van het bijgerecht, moesten we daar zelf achterkomen en werd ons verteld dat het op was en toen we vroegen naar een alternatief voor de bosui, was dat er niet...

Bij het afrekenen werd er, tot onze verbazing, geen vergoeding o.i.d. aangeboden ter compensatie, maar moesten we het doen met een "sorry".
Kortom het eten was lekker maar de bediening teleurstellend.
Nicki V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Hier geweest voor een afscheid van collega's, alles onderdeel van eten + een comedyshow. De service was vriendelijk, drinken kwam snel op tafel. Wel werd het water tot 2x toe vergeten. De burgers lieten erg lang op zich wachten, in totaal hebben we ruim een uur niets te eten gehad. Vervolgens kwam er ook te weinig salade en frietjes, wat na noemen wel geleverd werd. Het was jammer dat we uiteindelijk zo gehaast hebben moeten eten, want het eten was prima.
frieda H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
dat was eens maar nooit weer! voor die prijs kan het veel beter het jij en jouw is vliegt over tafel onder in het bakje friet zat een zwart balletje van iets? bleek de verbranden resten van bitterballen te zijn. men kwam wel zijn excuus aan bieden en kletste iets over de frituurmand we kregen wel een gratis drankje. maar terug komen zullen we zeker niet doen
josine K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
We hebben hier een lekker burgermenu gegeten. Ze hadden interessante burgers met daarbij knapperige friet en genoeg saus. De bediening was vriendelijk en het eten kwam snel op tafel. Prima plek om even een hapje te eten.
vlaardingerbroek .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Wat een rare tent is dit. Wij zijn in totaal tussen bestelling en service bediend door niet minder dan 7 minderjarigen en niemand leek te weten wat hij aan het doen was. Een van onze zogenaamd verse burgers was bevroren. We hebben 3 keer moeten vragen om sauzen en 1 persoon in ons gezelschap kreeg tot 2 x toe de verkeerde burger gereserveerd.

Smaak is ronduit flauw zonder topping. Niet echt een succes. Uitzicht is als je op de goede plek zit wel bijzonder. Akoestiek is vreselijk.
Claire-Hermans .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wat een amateuristisch zooitje zeg! Iedereen liep als een kip zonder kop rond! Erg chaotisch. Drie kwartier op een hamburger gewacht. Enige wat positief was is dat we erg goed zijn geholpen door een Jongen genaamd Emiel.! Maar we komen niet meer terug
Daan Z.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Normaal ben ik altijd positief ingesteld als ik veel uiteenlopende recensies lees, het glas is immers altijd half vol! Helaas, ondanks mijn positieve instelling, kwam ik bedrogen uit. Laten we het met opbouwende kritiek benaderen. We hadden de Smokey Bacon en de Samurai Salmon besteld samen met friet en salade. Daarvan waren de frietjes erg lekker. Niet te vet, niet te droog. De salade was prima maar niet bijzonder. Normaal.

Nu dan de burgers...Helaas moet ik hier erg kritisch zijn want ze waren niet goed. Het vlees is smakeloos en dun maar door de ingrediënten op de burger geeft het de illusie dat het een smaakvolle hap is. Neem echter de ingrediënten apart en het is huilen met de pet op. Het gebakken ei was compleet door gebakken en was niet meer dan een smakeloze witte schijf. En dat voor een euro meer.

De samurai Salmon was ook niet bijzonder. De vis was droog en niet vers. Het zal me niets verbazen als de vis uit een vacuüm verpakking getrokken werd, die smaak en textuur is meteen herkenbaar. Daarnaast was de wasabi smaak te heftig waardoor je meer een wasabi burger eet dan een zalm burger met een hint van wasabi.

Nu dan de bediening. Hier kan ik echt niet over spreken. De bediening is absurd traag, doen meer aan socialisen met elkaar dan daadwerkelijk werken en vergeten bestellingen. De Salmon burger hadden ze doodleuk niet aangeslagen waardoor die niet was gemaakt. We moesten lang wachten op de eerste burger maar de Salmon kreeg voorrang en was er binnen 2 minuten al. Wonderbaarlijk dat dat wel heel snel kan maar dat ik voor de eerste burger 30 minuten heb moeten wachten. Daarnaast moesten we lang wachten tot we aangesproken werden bij binnenkomst. We moesten lang wachten tot ons eten werd geserveerd. We moesten zelfs lang wachten toen we wilde betalen. En met lang bedoel ik +- 10 minuten. Niet overdreven want ik heb het geklokt.

De collega's hadden het maar wat leuk om te kletsen in de hoek bij de bar, maar klanten aanspreken gebeurde gewoon niet, ondanks dat de tent vol zat. Er werd pas gereageerd als ik zwaaide, ondanks dat ons eten allang op was. Pinnen duurt ook 10 minuten want mevrouw was ons vergeten. Oeps. Er werd niet eens gevraagd of het had gesmaakt...waarschijnlijk te vaak een nee ontvangen dus het proberen niet waard?

John, als ik weg was gelopen zonder te betalen hadden je werknemers het niet eens geweten. En ik had niet eens willen betalen voor zulke magere broodjes.

Je zit op zo'n top locatie, en dan heb je zo'n slechte tent. Het is gewoon zonde omdat er waarschijnlijk zat andere fantastische burger restaurants staan te popelen om zo'n locatie te kunnen bemachtigen.
Raoul .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het enige verschil met de bekende fast food ketens is de prijs. Je betaald Bij Burgerij Amsterdam CS namelijk het dubbele voor een zelfde soort burger. Owja ken je die burger van de gouden M? Die is eigenlijk nog veel lekkerder. Mooie grap zijn ook de posters en foto's van de burgers, hierdoor lijken ze groot & lekker. Grapje. Als je hier gaat eten dan heb je vast net als ons per ongeluk de keuze gemaakt om weer eens een ander eettentje uit te proberen. Wat een afgang.
Beste Raouleten,
Wat vervelend dat je een slechte ervaring bij ons hebt gehad. Wij kunnen echt veel beter.
Kun je mij een bericht sturen met je contact gegevens
J.coerver@burgerij.nl
Dan zoek ik contact.
Mustafa79 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Laatst weer bij de Burgerij geweest. Eerste keer was in principe wel bevallen. Toen had ik de clasico besteld. Op het menu wordt vermeld dat de hamburger uit 85% rundvlees bestaat. Dat viel mij nu op. Ik eet wel vaker bij andere hamburger tenten en daar gebruiken ze gewoon 100% rundvlees. Waar bestaat die 15% dan uit? We kregen te horen dat het varkensvlees was. Ik vind wel dat dit duidelijk vermeld moet worden. Er zijn namelijk best veel mensen die alergisch zijn voor varkensvlees.