Burgerij Amsterdam CS

De Ruijterkade 40B Amsterdam Nederland Kaart
31-207220850

Over het restaurant Burgerij Amsterdam CS

Voortreffelijke burgers

What’s in a name? Hier worden je verwachtingen (en misschien wel je stoutste culinaire dromen) waargemaakt. Misschien wel de beste burgers van de stad. En daar hoef je dus niet eens het centrum voor in. Sterker nog, je kunt gewoon op het Centraal Station blijven en na je hamburger de trein weer terug naar huis pakken. Maar uiteraard kun je er ook voor kiezen om met een goede bodem op pad te gaan. Winkelen, cultuur, nachtleven?

Meer informatie over restaurant Burgerij Amsterdam CS

Maandag t/m zondag 09:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Burgerij Amsterdam CS

Linda_vds .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Wat een heerlijke burgers, vriendelijke staf en leuke plek. We zaten aan het raam met uitzicht op het Ij, Het was heerlijk, snel en goed! Een aanrader.
W. V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Bij binnenkomst niet ontvangen. Ik moest als gast helemaal naar achteren lopen naar de medewerker om aan te geven dat ik een tafel wilde. Meneer verstond mij niet en in plaats van mijn richting op te lopen, bleef hij staan. Werd niet aan tafel gebracht (Wat niet perse hoeft, maar het leek meer self service). Eten was daarentegen lekker.
Betty E.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Ambiance was erg gezellig, bediening erg vriendelijk en snel. en het eten was erg lekker.
Melanie G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Super leuke zaak, lekker eten en handig als je met de trein bent. Ik kom graag bij de Burgerij.

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Dorris S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Leuk restaurant, ik zou alleen de gastvrijheid wat hoger in het vaandel willen staan. De benadering is vrij onpersoonlijk. Maar misschien kun je van een hamburgerrestaurant ook niet meer verwachten.
Enya P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Te vel licht. Natte glazen. Slechte bediening. Meisje wat ons bediende was wel heel vriendelijk!!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Zie hiervoor; vooral bediening beviel ons zeer. Verder krijg je precies wat beloofd wordt. Je zit verder wel vrij dicht op elkaar, maar dat kan moeilijk anders...
Harma S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Gezellig restaurant, smakelijke gerechten, betaalbaar en heerlijk dicht bij de treinen! De hamburgers waren uitstekend, goed advies over de side-dishes, zodat we niet te veel bestelden.
Margriet87 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Was prima eten voor een goede prijs! Vlotte bediening en we konden op tijd en vol gegeten naar onze theateravond. De Dolce Vita is overigens een aanrader!
roshita B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
nog nooit zo vies gegeten!

we moesten lang wachten en ze vergaten steeds de helft te brengen.. daar iets van gezegd en vervolgends kregen we iets wat we niet besteld hadden
toen we eenmaal het eten hadden was het echt supper vies
Luca T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heel lekker gegeten en heel goede service!
Je krijgt heel snel je eten en drinken.
Goede prijs-kwaliteit!
Zeker een aanrader!
Quinten B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijke burger van de maand gegeten. Naast het aanbod aan burgers ook veel verschillende (lokale) biertjes op tap en fles. Heerlijk vers fruit met ijs als dessert!
Maikel K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
lekkere burgers, steeds verrassend die burger van de maand. Leuk dat ze ook boeken verkopen over hoe ik deze heerlijke burgers ook thuis kan maken. Het personeel is vriendelijk en snel. midden in de drukte binnen gekomen, maar wel snel en lekker gegeten.
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heel vreemd dat er niet met meer dan 8 pers gereserveerd kan worden Personeel zeer vriendelijk en attent
Kwaliteit eten ok
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Tafel voor 6 gereserveerd en toch 75 minuten moeten wachten op een hamburger.
Job B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
De burger viel erg tegen voor die prijs... geen uiteten gevoel omdat het eten erg snel kwam. Wel een gezellige sfeer opzich
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuke plek met uitzicht over het IJ met lekker eten (ook meerdere vegetarische burgers). Het personeel is attent en vriendelijk.
Meriem B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lief personeel en heerlijk gegeten!
bentevs .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Voor een lekkere en snelle hap wanneer je uit de trein stapt. De Burgerij heeft super sappige burgers. Na een lange reis van 2 uur ben ik hier echt bij gekomen. Hemels!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Eten zeer vers, goed opgemaakt bord royaal eten. Patat lekker krokant. Gezellig personeel en dus ook vriendelijke bediening. Ik kom zeker terug!!