Burgerfabriek

Warmoesstraat 73HS 1012 HX Amsterdam Nederland Kaart
31-203627952

Over restaurant Burgerfabriek

Toewijding voor kwaliteitsburgers

De naam Burgerfabriek is misschien een tikkeltje misleidend. De burgers bereiden ze hier namelijk met de grootste zorg en met toewijding voor kwaliteitsproducten. Het interieur past wel weer bij de naam; lekker stoer en industrieel. Een welkome aanwinst voor De Wallen.

Meer informatie over restaurant Burgerfabriek

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

6,8
6,4
6,5
Gurdhian M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
De burgers zijn heerlijk hier. Service is snel en vriendelijk. Burgers waren snel klaar, ondanks dat het druk was.
De thema is goed verwerkt, het ziet eruit als een fabriek.
Judi7h .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Hier heb ik gegeten met een gezelschap van 3. Mijn twee disgenoten namen allebei een hamburger, die niet erg bijzonder was. Mijn hotdog met zuurkool was matig: de zuurkool was lauw, en er zat ondefinieerbare bruine saus op het kleffe broodje waar behalve de kleur niks van was terug te vinden. Een tafelgenoot kreeg, ondanks meerdere keren herhalen dat hij graag een burger zónder de kaas wilde (lactose-intolerantie), toch een burger met cheddar. Gelukkig werd dit binnen een paar minuten verholpen door de chef.
Voor de prijs die je betaalt is het eten zwaar onder de maat. Voor 10 euro per broodje verwacht ik toch op zijn minst iets dat lekkerder smaakt dan een premade burger van een willekeurige snackbar -- en dat was niet het geval. Helaas, volgende keer beter.
Rachel V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Wij waren bij De Burgerfabriek vlak bij Rembrandtplein. Bij binnenkomst leek het zo leuk. Onze bestelling werd netjes afgenomen, maar we moesten we vragen of ze even de tafel wilde schoonmaken. Vanaf daar ging het mis. De burgers werden snel gebracht maar de toppings op beide burgers klopte niet, zonder excuses kregen we later een nieuwe burger, maar de eerste burger was koud. Het bestek was niet goed schoon, de 7 Up zat geen prik op, de patat was enorm zout, de burgers waren doorbakken en droog en de smaak was ver te zoeken. Tijdens de betaling draaide de dame zich om en een bedankt en nog een fijne avond kon er ook niet vanaf. Dit alles heeft ons ook nog €32,- gekost. Verhouding prijs kwaliteit is dus 0,0.
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Recensie betreft de vestiging Reguliersbreestraat.

Het ziet er leuk uit, zo'n hippe burgerbar waar de burgers boven een houtskoolvuurtje worden geroosterd, maar 11 euro voor een hamburger met een plakje kaas en een zakje friet??? Verder was de hygiene op zaterdagavond ver te zoeken; door het serveren op houten planken wordt het allemaal nog onhandiger om te eten, en naast ons vielen de hotdogs op de vloer omdat de serveerster de bestelling niet kon vasthouden ... Laat staan dat in de binnenstad van Amsterdam tegenwoordig nog Nederlands wordt verstaan.
Ylva L.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Flauwe burger, saai en niks bijzonders. kortom, het eten viel tegen, de bediening was erg vriendelijk en servicegericht!
Shelley O.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Ik heb de vegetarische 'burger' besteld, omdat ik trek had in een burger. Ik kreeg echter geen burger maar een stapel groente op een broodje. Het was lekker, maar geen burger zoals ik me voorstelde toen ik hem bestelde. Tegenwoordig zijn er tal van vegetarische burgers te maken en te krijgen, dus ik begrijp niet waarom ze niet een vegetarische burger kunnen verkopen, zoals er op het menu staat. Daarnaast wil ik nog kwijt dat de avocado die op m'n burger zat smaakte alsof hij uit de diepvries kwam. Er zat een bijsmaakje aan zoals ik hem heb geproefd wanneer ik diepvries avocado at. En de patat was slap en de ketchup smaakte naar curry.
Het meisje dat ons bediende was beleefd, maar de rest van het personeel was ongeïnteresseerd. Ze keken niet op of om toen we betaald hadden. Ik zou het wel zo netjes vinden om nog even gedag te zeggen of desnoods een knikje te geven. Ook gooide een van m'n tafelgenoten per ongeluk een glas bier om. Een van de mannen die er werkte zag het maar nam geen actie om even een doekje te brengen.
Ik snap het wel want het is maar een klein tentje, maar de zitplek was erg krap. Het is leuk gedaan om een soort van hippe fabriekssfeer neer te zetten, maar dat maakt het er niet erg gezellig op.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Prima burgers, erg veel keus. Ook erg goede broodjes.Wel zijn de tl balkjes boven de tafels erg fel en daardoor iets minder gezellig. Drankjes zijn ook vrij prijzig maar dat zal ook wel door de locatie komen.
Dekker90 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Toptent!

Heerlijke burgers, enorm veel keuze. Diverse malen hier gegeten en elke keer was het uitstekend. Hamburgers in combinatie met een heerlijk biertje maakte het voor mij helemaal af!
Rachel W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Nieuwe tent in de warmoesstraat. Ik was aangenaam verrast, helemaal omdat de burgertent waar ik normaal heen ga gesloten was voor verbouwing. Ze hebben een enorme scala aan burgers, wat het moeilijk maakt om te kiezen. Ondertussen ben ik hier drie keer geweest. De eerste keer was de burger echt heerlijk, de laatste twee keren waren de burgers echter veel te well done. De frietjes zijn ook erg lekker en fijn dat de ketchup al op tafel staat. Het decor is erg donker en de tafels staan dicht op elkaar. Ik kom hier zeker vaker, alleen hoop ik dat de koks wel blijven letten op de gaarheid van de burgers. Een tent met veel potentie.