Burgerfabriek (Reguliersbreestraat)

Reguliersbreestraat 44I 1017 CN Amsterdam Nederland Kaart
31-202212417

Meer informatie over restaurant Burgerfabriek (Reguliersbreestraat)

Jouw recensie over het restaurant Burgerfabriek (Reguliersbreestraat)

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Zo, dat was een heerlijke pittige Mexicaanse burger met lekkere verse frites. Na de film hadden we geen zin in iets ingewikkelds en ons oog viel op de Burgerfabriek. We hebben nog wel even gecheckt bij de mensen die aan het raam zaten of het inderdaad lekker was (zo zag het er wel uit), want mijn culinaire verwachtingen zijn niet hoog in de Reguliersbreestraat. Maar, het eten was dus goed, bediening was aardig en de inrichting is leuk voor zo'n mini locatie.
Nina D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
lekkere Amerikaanse hamburger en lekkere frietjes. Gewoon prima! Zouden alleen wat extra frietjes bij het menu mogen. hh
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Ik ben niet zo tevreden over de Burgerfabriek. Ben er nu 2 keer geweest om snel wat te kunnen eten alvorens een terrasje te pakken. Laatst bestelden we 2 hamburgers. Omdat het toch een soort fastfood is hoop je deze snel te hebben, maar we moesten 20 minuten wachten. Toen de bestelling eindelijk kwam bleek er maar 1 hamburger opgenomen te zijn. Hoe kan dat nou? Als er toch 2 mensen komen eten kun je toch wel begrijpen dat ze vast 2 hamburgers bestellen en er niet eentje gaan delen. Er kon er nog wel een besteld worden, maar dit zou weer 20 minuten duren dus dan laat maar. Verder vind ik de burgers ook niet heel bijzonder, niet wat je verwacht bij een echte burgertent. En de prijzen zijn wel erg hoog. Als het even kan kom ik hier niet weer.