Burger zaken

Oude Hoogstraat 2 1012 CE Amsterdam Nederland Kaart
31-203307417

Meer informatie over restaurant Burger zaken

7,2
7,2
Judi K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Lekkere burgers. Veel opties om zo samen je ideale burger samen te stellen. Is groot genoeg om flink vol te zitten, zeker voor lunch.
Er is niet echt sprake van service. Je moet zelf bestellen aan de bar en je drinken komt in een blikje.
Het decor is okay, maar de tent is heel klein. Op zich leuk om aan het raam te zitten en te kijken naar de voorbijgangers. Leuke tent om even te eten tijdens een middagje winkelen, maar ik denk dat als ze uit zouden breiden naar een groter pand met bediening, er nog veel enthousiaster op gereageerd zou worden.
Jamievries .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Voor mij een iets te 'hip' barretje. Burger was prima, maar niet perse heel bijzonder.
Wel leuk bediend door vlot en attent personeel. Overall een prima zaak maar mogen wel iets spannenders doen met hun burgers!
Allard S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Burgers, dat is m. One trick pony zoals er wel meer zijn in Amsterdam. Prima burger, best snel en prima te eten. Frietjes kun je skippen, dat is niks. Black Angus burgertje is lekker, goed formaat, jammer dat de zaak zelf een beetje smutzich is, daardoor krijg je een beetje een snackbar gevoel. Prijs-kwaliteit is dik in orde!
Erwin G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Even snel een burger gegeten hier.
Ik had een black angus kaas / bacon burger en mijn tafelgenoot een wagyu blauwe kaas burger.
Best ok. Mijn burger was mals en sappig, maar die van mn maat was te gaar gebakken. Dat is met Wagyu een beetje zonde, omdat dit bijna het duurste vlees is dat er bestaat.
Voor de rest was het wel aardig: kleine, drukken tent en redelijk snelle bediening.
Gewoon als je even een paar niveaus hoger wilt eten dan bij de 2 bekende fastfoodketens.
Fairvalue .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Prima burger, goede (Vlaamsige) friet, lekkere saus. Vlees zou iets meer peper en zout mogen, maar dat kun je zelf oplossen met een extra topping of saus. Compact zaakje, waar het druk kan zijn, maar je burger wordt gewoon rustig engoed gebakken en dat duurt eventjes. Tafeltjes worden keurig schoongehouden. De blonde acquitaine burger van 2 ons is goed, de Texelse lamsburger wordt door het gezelschap bijzonder op prijs gesteld. Zoals bij al dit soort zaken is de burger relatief goedkoop en de toppings relatief duur. Maar goed voor 5,90 heb je een burger van 2 ons met kaas, die ergens naar smaakt, vers voor je gebakken is en je hebt niet na 30 minuten alweer trek in iets anders.