Meer informatie over restaurant Burger's Patio

Duur
Lang
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Voor mijn verjaardag hier met 5 vrienden gegeten. Alle gerechten waren heerlijk en de service was perfect. De groentesnack tussen het voorgerecht en hoofdgerecht was een leuke verrassing.
Mirije N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Eten was ronduit rommelig, lof bij geitenkaas veel te bitter, kaas zelf van een rolletje afgesneden en te weinig (twee plakjes). Bresaola was lekker maar weinig. Mijn hoofdgerecht was spaghetti met patrijsworstjes, worstjes met vreemde smaak, niet mijn ding, maar serveerster was zeer correct en vroeg mij gelijk of ik iets anders wilde, keurig! Vlees van hertenburger te grof dus die liet mijn vriendin ook staan. Toetje en bonbons wel lekker.
Al met al redelijk dus, mede door service een erg leuke avond gehad.
Olga H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Dit keer was het eten teleurstellen. De hertenbiefstuk te lang gebakken en droog, het toetje ook droog. Bediening aardig maar traag en vergeetachtig.
Geert K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We hebben er heerlijk gegeten. Sfeer was goed en top bediening. Enige minpunt vonden we beperkte drank keu s voor de zwangere tafelgenoten. Het aanbod was af geweest als ze een non alcohol aanbod hadden. De enige optie was frisdrank of een malt biertje.
Jaegerap .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Klassiek restaurant in de Jordaan. Eten is altijd lekker een service altijd vriendelijk. Ze hebben geinvesteerd de laatste jaren in geluidsdemping. Was vroeger een lawaaierige plek, maar nu is de akoestiek erg goed.
Malu V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Prima gegeten bij Burgers Patio. We konden lekker buiten zitten in het gezellige straatje.

Bediening was zeer vriendelijk. We kregen naast het lekkere brood een extra amuse omdat het voorgerecht wat langer duurde dan verwacht. Ceviche was ok, iets te koud geserveerd en wat teveel ui en paprika erbij naar mijn smaak maar de brandade was erg lekker. Als hoofd had ik de kleine pasta, wat voor mij ruim voldoende was, het lamsvlees was perfect bereid en botermals. De wijn per glas was prima geprijsd, viognier lekker.

Prijs - kwaliteit verhouding uitstekend. Al met al een aanrader!
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
We waren met z'n vieren. Al bij het binnenkomen gaf de dame van de bediening ons een prettig gevoel. Professionele nabijheid zou je het kunnen noemen. Voor de meegekomen familieleden was het de errste keer hier en wij waren al lang niet meer geweest. Mijn nicht nam het menu en was daar van het begin tot het eind erg tevreden over. twee van ons hadden buikspek met salade vooraf en de vierde een warm geitenkaasje op salade. Als hoofdgerecht kwamen op tafel een schartong op onder andere venkel, een mooie kippenbout met avocadosaus en lamscoteletten. En daarbij de al lang beroemde knapperige patat met schil. Ook qua wijnen werden we prima gïnformeerd en die werden ook gewaardeerd. Kortom we hebben een fijne avond gehad in Burger's Patio.
PatrickBon .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Het plan was in de Jordaan te eten; we zaten op het terras voor de deur en dan zit je echt in het hart van de Jordaan. Kwalitatief eerlijke en heel goede keuken en een oprecht vriendelijke en snelle bediening. Er wordt aandacht aan de gasten geschonken en de bediening straalt plezier uit. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Een absolute aanrader!
Fheeth .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Had verwacht rustig in de patio te kunnen eten, maar zat buiten voor het restaurant en dat was ons eigenlijk te rumeurig. Bediening stond op auto-pilot en was aan de trage kant terwijl het niet druk leek. Eten was erg lekker.
MartijnDekk .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
De bediening was super! Aardige meiden, hebben er alles aan gedaan om ons een leuke avond te bezorgen! Eten was goed, de antipasti vonden we alleen wat weinig. Maar dat was dan ook het enige! Top zaak!
Eduard O.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Ik heb hier in het verleden al verschillende keren gegeten en opnieuw ben ik niet teleurgesteld. Nu was ik hier met een groot gezelschap, van tevoren gereserveerd, zodat we in enige "afzondering" vlakbij de patio aan een grote tafel kwamen te zitten, waar we onze korte toespraakjes ongestoord konden houden. De bediening was weer alleraardigst. Ondanks de omvang van het gezelschap kon à la carte besteld worden (daarnaast was er een lekker menu) en alles kwam in een gepast tempo op tafel. Iedereen was tevreden. De wijnen waren prima (uitgebreide wijnkaart). De prijs-kwaliteit verhouding is goed. Het restaurant zelf is qua decor niet heel bijzonder, maar dat kan ook niet in de Jordaan; de omgeving is echter des te leuker, tot laat in de avond ontzettend gezellige buurt.
Kortom, wij komen weer terug.
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Alle gerechten, drie gangen a la carte, waren verrassend goed, zowel qua opmaak als smaak. Er werd vlot en vriendelijk bediend. De gerechten en de wijnen werden goed toegelicht, met name de kaasplank. Dat maken wij wel eens anders mee. Het tafeltje op de sfeervolle patio maakte de avond compleet......oh nee ik vergeet nog wat, de verhouding prijs-kwaliteit! Die is ook prima! Een aanrader en wij komen deze zomer absoluut nog een keer terug bij De Patio! De negens zijn voor uitzonderlijke uitschieters en tienen geven wij niet! Een overall score van een acht komt bij ons niet vaak voor, chapau dus voor de Patio.
Nicolettehallb .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Prettige en vriendelijke service. Gekoeld water wordt metern op tafel gezet.
Hoofdgerecht uitstekend. Aardbeien toetje, wel orgineel, maar de aardbeien hadden verser gekund!
P.h.disco .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Blijft uitmuntend lekker eten en drinken. De boerderijkip: oeh, pasta: perfect. De crudité is lekker fris tussendoor en de frietjes zijn subliem. En: voor mij staat Burger's Patio sinds mensenheugenis model voor hoe personeel met klanten om zou moeten gaan. Als je de kans krijgt: op een aangename zomeravond is de patio onovertroffen in Amsterdam.
Ingrid357 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Heerlijk gegeten, prettige bediening met oprechte interesse in de klant !
Ruimtelijk ingericht, goede akoestiek en informele sfeer.
Wolfdenengelse .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijk eten! Samen met me vriendin geweest. Was erg gezellig en een fijne zweer. Ik zat binnen, maar er is ook een prachtige tuin. Top service en lekker eten. Kort gezegd: kom ernaartoe.
Rhmwouters .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Erg lekker en smaakvol eten. Ik had het marktmenu. Zeer betaalbaar. De drankjes zijn wel aan de prijs; daarin zit het verdienmodel.
Goed, eerlijk, smaakvol eten. Mooi opgediend.
Vlotte, goede en attente bediening.
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Leuk restaurant. Keuken is Italiaans met een twist, modern. Het duurt even voor je eten geserveerd wordt, maar dan is alles wel vers.
Bediening was uitsteken, zeer gastvrij en informeel-correct.
Eten op een warme dag op de patio was een extra.
Vatbaar voor herhaling/
Rineke B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Bij binnenkomst werden we meteen begroet en naar onze tafel gebracht. Meteen werd een karaf water en brood neergezet. Heel vriendelijke bediening. Omdat het mooi weer was vroeg ik of we buiten konden zitten. Helaas waren alle tafeltjes bezet, maar zodra er een tafel vrij was, werden we hierop geattendeerd. Dus toch nog even buiten gegeten. Gezellige, drukke straat waar veel restaurantjes en café's zitten. We hadden vooraf de tomaat-basilicumsoep en als hoofgerecht de vegetarische lasagne. Het smaakte heel lekker en je kon proeven dat alles met verse producten was bereid. Ik raad iedereen aan om bij Burgers Patio te gaan eten!
Toror .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Het hoofdgerecht was het lekkerst hoewel de barbequesaus niet erg origineel was vond deze keer het marktkennis niet zo bizonder . Vaak heb ik het gegeten en vond het dan zeer goed