Burger 'n Shake

31-202212856

Meer informatie over restaurant Burger 'n Shake

BlackCobra .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Een kwalitatieve goede hamburgers voor een lage prijs. Wij waren in ieder geval blij verrast. Ons werd ook de patat aanbevolen. Dus wij toch maar een zak proberen.

Uiteindelijk een tweede zak patat gratis erbij gekregen (dat is scoren que service gerichtheid).
Patat was inderdaad erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.
Waiman L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We zijn gisteren expres hier naar toe gereden. Had een chicken lemon burger en die was verrukkelijk, de frites erbij en een lekkere bananenmilkshake. Er was helaas geen plek meer voor een toetje. Het smaakt allemaal erg lekker! Service is vriendelijk en geduldig. decor is mooi, met hoge en lage tafels. de prijs/kwaliteit verhouding is goed. Burger was 5, friet 2, shake bijna 3 euro. Voor een tientje heerlijk gegeten .
Ikram A.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Chicken 'n Lemon is mijn absolute favoriet! De frietjes (met schil!) zijn huisgemaakt en het design is uitnodigend. Fastfood zonder schuldgevoel!
Patryk M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
We komen hier sinds de opening en we blijven komen. Het vlees van de hamburger wordt zelf gemaakt, de frites zijn huisgemaakt en de milkshakes gebruiken ijs van ijscuypje. Het smaakt allemaal even lekker! Service is prima en decor is modern functioneel, met mogelijkheid om binnen of buiten te zitten. Het zit ook goed met de prijs/kwaliteit verhouding.
Ralph O.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Goede balans tussen een lekkere burger van lekker vlees tegen een goede prijs (mcdonaldsprijs voor een echte burger). Kreeg bovendien ook nog een klein gratis portie huisgemaakte patat om te proeven. Lekker vers gesneden met schil.