Burger Club

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Burger Club

MarloesvD .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Een klein tentje waar je zo voorbij zou lopen, maar wel met hele lekkere hamburgers! Ik hoorde dat ze een prijs gewonnen hebben - in mijn ogen terecht, want ik heb er gesmuld. Zelfs de frietjes van mijn dochter waren heerlijk. De ober sprak geen Nederlands, wat voor ons geen probleem was, maar misschien wel handig om te vermelden.
Ryan B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Nog nooit zoiets meegemaakt als dit. Na vermeld te hebben dat de hamburgers doorbakken waren, zijn wij uitgescholden door de kok. Dit is werkelijk onacceptabel...
Danielle O.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Ook de service is goed en niet duur. Met z'n tweeën waren we voor burgers, friet en een wijntje 30 euro kwijt. We komen zeker terug!
Kaat79 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk eten, slechte service. Ga hier niet heen wanneer je zwanger bent. Ik bestelde om die reden de MRIJ burger well done. Wat een toestand! 'Weet u het zeker?' 'Ja, zou ook liever anders willen, maar rauw vlees lijkt me niet gezond voor de baby.' 'Neem anders het varkensvlees?' 'Nee, daar houd ik niet van'. 'De kipburger zou voor ons makkelijker zijn.' 'Waarom dan?' 'Nou, we hebben met onze chef afgesproken geen rund meer aan zwangere vrouwen te verkopen, omdat de burger dan te vaak terug wordt gestuurd.' Hoe moeilijk is het om een burger te doorbakken?! Nou, heel moeilijk. Na veel gedoe kreeg ik dus mijn burger, wat blijkt: rood vlees. Ik durfde de ober het bijna niet te laten weten... Met bonzend hart toch maar gedaan en met rollende ogen bracht hij mijn bord weer naar de keuken. Vervolgens genoten van een fijn doorbakken burger. Maar wat een
onderneming om dit voor elkaar te krijgen. :-(
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
What's not to like? Burgers waar vlees op zit dat niet is door gebakken, veel smaak heeft en bovenal naar vlees smaakt. Wij waren met zijn drieën en kozen voor twee Cheeseburgers en een Burger Club. Mijn grote favoriet was toch zeker wel die Burger Club. Pittig, zonder daarbij het vlees te overstemmen. De frietjes gebakken in olijfolie en rozemarijn voegen daadwerkelijk iets toe en zijn niet alleen maar lekker om je honger mee te stillen.

De inrichting is rustig, relaxt en geeft je een rustgevend gevoel. De bediening is vriendelijk en gastvrij. De gastvrouw weet waar ze het over heeft en windt er geen doekjes om. Het is wat het is, niet meer en zeker niet minder. Rotterdamse nuchterheid.

Wij komen terug, zonder twijfel. Want de Burger Club heeft met recht de lekkerste burger van Rotterdam!
patrick_p .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
In onze zoektocht naar een lekkere hamburger in Rotterdam kwamen wij bij de Burger Club uit.
Door de keuze van verschillende soorten vlees voor de burger zelf, en de diverse variaties die op het menu staan wordt je iedere keer aangenaam verrast van de heerlijke verschillende smaken.

De zaak heeft een relaxte inrichting en door de open keuken is het fijn om te zien hoe je burger wordt bereid.
Het personeel is (kind)vriendelijk,kundig en staat open voor eventuele eigen ideeën voor uw burger.

Wij komen graag terug bij de nr.1 Burger restaurant van Rotterdam

Floor V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Een ruim voldoende voor de Burger Club. Prima burger, maar de beste van Rotterdam? Nee. De BC-burger met MRIJ-rundvlees was droog met te weinig smaak en pit om de grote winnaar te kunnen zijn. De rekening liet erg lang op zich wachten, terwijl het niet superdruk was. Leuk om gezien te hebben, maar niet voor herhaling vatbaar. Daar heeft Rotterdam genoeg leukere burgertenten voor.
Michael H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Absoluut de beste Burgers in town! De menukaart is overzichtelijk maar het kiezen is moeilijk met zoveel keus. Je kunt uit 3 soorten vlees kiezen. Echt te lekker allemaal. Ook de patat met bijzondere los te kiezen sausjes erbij zijn heel lekker. Een aanwinst voor de stad.
Engin B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
burgers zijn niet slecht, maar ook niet bijzonder. Ze zijn ook duurder dan andere gourmet burger joints in Rotterdam. We kwamen op een donderdagavond, en waren netjes geholpen. Ik denk niet dat ik terug kom.
Kookboekje .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
De burgerclub heeft heerlijke burgers. Lekker brood, goede saus en dat met heerlijke wagyu beef. Personeel erg attent en adviseerde een heerlijk rood wijntje bij het gerecht. Echt een restaurant naar mijn hart, eenvoudig, goed geprijs en vooral erg lekker! Ik kom hier graag terug.
Rachel N.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Kleine toko, soort beach club sfeertje. Dure burgers waar je bijzonder lang (1u15min) op moet wachten terwijl er niet heel veel andere tafels bezet zijn, geen zaak vol dus. Dame in de bedoening wel uiterst aardig, daar ligt het niet aan.
Fijn om weer een hamburger zaak te hebben geprobeerd maar geen top3 resultaat.
Sebas_Scholten .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
De burgers van de Burger Club zijn werkelijk heerlijk. Aangezien ik zelf een echte bourgondiër ben vind ik de mini trio een uitkomst. Ik heb namelijk van elk vleessoort kunnen genieten omdat ik van alle burgers de 'kleinere' variant op mijn bord kreeg. De Waygu heb ik uiteindelijk bestempeld als mijn favoriet. Eet je liever geen vlees of heb je daar simpelweg geen trek in? Dat is bij de Burger Club geen enkel probleem. Je kan namelijk ook genieten van overheerlijke salades. Ik vind dat de Burger Club alle ingrediënten heeft voor een perfect avondje uit: een mooie uitstraling, vriendelijk personeel, heerlijk eten en lekkere drankjes. Geniet van de burgers onder het genot van verschillende soorten tonic, gin of wijn. Natuurlijk hebben ze ook non-alcoholische drankjes voor de minderjarigen onder ons.
Ro C.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
We hebben op de vrijdagavond gegeten. Kleine burger restaurant met vriendelijke bediening. De tafeltjes zijn dichtbij elkaar geplaatst, zodat je minder privacy hebt.
De drie kleine burgers met verschillende soorten vlees was een leuke keuze. Verder gekozen voor de Juicy burger met Wagyu. We vonden de kaas overheersend in de burger. De frites met saus kunnen we aanbevelen. De koffie is bijzonder goed.
N J.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
Leuke burgertent met uiteraard heerlijke burgers! Ik had gekozen voor een proeverij van de drie soorten vlees, Amerij, Wagyu en iberico. Leuk om deze verschillende soorten vlees zo te proeven. De Wagyu is mijn favoriet, waarschijnlijk ook de minst magere van alle drie;)
Mijn zusje koos voor de cheeseburger van de Emerij, ook heerlijk! De burgers lieten wel wat lang op zich wachten, maar was zeker het wachten waard! Wij komen terug.
jwjw .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Met m'n collega aan het eind van de werkdag binnengestapt bij Burger Club. Hele vriendelijke en gezellige bediening, een prima pilsje, maar veel belangrijker: een waanzinnige burger. Mooi medium gebakken (doen ze standaard en staat netjes op de kaart), keuze uit 3 soorten vlees (waarvan ik er nu 1 geproefd heb), echte kwaliteitsburger. Heerlijk vlees, zoals je het zelden aantreft, en dat in een restaurantje waar je zo binnenstapt in een gemoedelijke sfeer. Prima frietjes ook erbij. Hier kom ik zeker nog vaak terug om de prachtige variaties aan vlees en burgers te proberen. Klasse!
Ilse D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Met zn tweetjes hier gegeten na een borrel, we kwamen laat binnen. Gelukkig was dit geen enkel probleem. Het was erg rustig maar dat is niet zo gek om die tijd op een doordeweekse dag. Door de opzet van het kleine restaurantje was het ook niet storend. Bediening was ontzettend vriendelijk en de kok verstaat zijn vak. Als je bij het wester paviljoen een borrel hebt en honger krijgt, zou ik je dan ook aanraden om niet daar te blijven hangen maar de straat over te steken en bij de burger club een burger te bestellen dan krijg je pas echt waar voor je geld. Wij hadden de burger club special en de bbq , maar vooral die laatste was echt top. De frietjes zijn ook lekker en te bestellen met elke saus die je maar kunt bedenken. Yup, deze tent moet je echt op je to-do lijstje zetten.
Tony M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Een lekkere hamburger op z'n tijd kan heerlijk zijn, maar dan wel in een restaurant dat aandacht besteed aan kwaliteitsvlees en de juiste bereiding.
Die trof ik absoluut bij de Burger Club!
Heerlijke Wagyu burger met een prima Tempranillo erbij, mooie combi, heerlijk.
Het personeel is service gericht en er hangt een prima sfeertje in deze burgerzaak. Eenvoudig interieur, ietwat koel maar toch gezellig vanwege de buzz en drukte.
Ik ga er beslist nog een keer eten.

Michael V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Met drie soorten vlees is het moeilijk kiezen, daarom de slider gekozen, drie kleine classic burgers van MRIJ, wagyu en iberico. Het enige jammere is dat de burgers met twee happen op zijn! Bediening vriendelijk en attent, er werd ruim de tijd genomen om uit te leggen wat er op ons bordje lag. Ik ga zeker nog eens terug om de grote variant uit te proberen!
Linde H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Slechte service..ik kwam binnen en er kon geen gedag of glimlach van af. Ik kwam echter alleen een burger meenemen maar er kwam een andere meneer binnen en niemand begroette hem. Jullie keken hem alleen aan en gingen verder met waar jullie mee bezig waren en lieten hem 10 minuten staan , tot hij maar besloot er van door te gaan . Dit gebeurde nog een keer met 2 andere mensen die binnen kwamen. Ik vind het onbeschoft. De burgers waren echter wel lekker.
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Als je lekkere burgers wilt eten, sla dan deze tent over. Als je gezellig een uur wilt kletsen met je vrienden (todat eindelijk je burger klaar is) is dit een leuke tent, met vriendelijke bediening.
Burgers worden bereid op een (veels te kleine) bakplaat welke staat in elke snackbar. De burgers hebben gewoon helemaal geen smaak en zijn heel erg flauw. We konden kiezen uit 3 soorten vlees en we gingen voor de duurste (wagyu beef), dit is ook de enige reden dat ik geen 1 heb gegeven. 75 euro voor 3 half rauwe burgers en wat frietjes en drinken is weggegooid geld. Naast een onbekwame kok moet de bakplaat ook echt vervangen worden door minimaal een grillplaat of iets dergelijks. Zonde van het vlees ook. Wel een gezellig decor, klein maar gezellig.