Burger Bitch

6,5
6,8
Kastje57 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Een gezellig vrijdagmiddagje Villa Arena hebben we afgesloten met een hamburger menu bij Burger Bitch op de Arena Boulevard. Wauw wat een heerlijke hamburgers! Ik had de Original Beauty, hamburger met o.a. sla, tomaat, bacon, ui en saus. En dan nog overheerlijk patat erbij. En mijn vriendin had de Crazy Chick met gegrilde kip, sla, tomaat en nog veel meer lekkers. Crazy lekker! Super lekker gegeten in een heel gezellig, trendy restaurant met vriendelijk personeel. We gaan er gewoon een regelmatig etentje van maken. Burger Bitch...we will be back!
Isabelle-S .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Met vrienden die op vakantie waren heerlijk op het terras gegeten. Van elkaar de verschillende burgers geproeft, want wat was de keuze moeilijk, wilden ze allemaal wel proberen. Was erg smakelijk, rijkelijk belegd met garnituur en een goede portie echte frieten met lekkere kruiden. Zeker om voor terug te komen. De kids kregen de frieten zonder kruiden, wat wel zo attent was. Het enige mindere vonden mijn tafelgenoten de witte koolsalade, ik vond het wel lekker. Een aanrader om daar de sfeer en de burgers te gaan proeven! Ik heb nu alweer zin in zo'n bordje. Hopelijk gaan ze een keer bezorgen!
Kayleigh C.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
De bitch maakt betere burgers dan de king die verderop zit. Helaas betaal je hier dan ook ruim het dubbele voor.
Rond etenstijd was het erg druk, waardoor de bediening gestrest aan het rondrennen was. We moesten dan ook een tijdje wachten op onze bestelde burgers. Gelukkig is de sfeer erg leuk en de muziek die op staat precies onze smaak, dus dat verzachtte de pijn. De stoelen zitten alleen niet echt lekker, dus toch een lager cijfer. De smaak van de burger maakte de rest weer goed. Heerlijk knapperige bacon en de saus is echt geweldig! De kwaliteit van de burger is super goed, maar ik vind het over het algemeen wel iets te duur. Toch zullen wij zeker nog eens terug gaan.
Gigi D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
BURGERBITCH! Ohh ohh ohh ik weet niet waar ik beginnen moet.
Woensdag 30-03-2016 vierde ik samen met mijn vrienden, vriendinnen en familie mijn 26ste verjaardag.
Bij binnenkomst was de bovenverdieping heel leuk versierd met ballonen en slingers, een ieder die binnenkwam werd op een warm en vriendelijke wijze verwelkomt. Het eten was abnormaal heerlijk, iedereen was zeer tevreden over hun Burgerbitchmeal!
Ik had begrepen van het personeel dat ze voor het eerst een grote (verjaardag) reservering hebben aangenomen. Daar heb ik helemaal niets van gemerkt omdat ze het zó goed deden. Personeel was super vriendelijk, leuk, geduldig, enthousiast en geweldig aardig, service was SNEL EN TOP!
KORTOM; Ik heb genoten van mijn verjaardag, het eten en van het personeel..

P.S. Wil ik de manager Arion super bedanken voor alles! Hoop dat jij ook een leuke verjaardag hebt gehad de 31ste!

BURGERBITCH TEAM! THANKS4EVERYTHNG!

Dajo R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Met een aantal collega's hebben we wel eens een burger hier gegeten. Voor een tent die uitsluitend hamburgers verkoopt zijn de burgers werkelijk van geen enkel niveau. Droog en smakeloos. De combinaties zijn ook gewoon niet zo lekker.

Als je chili-frietjes bestelt, dan verwacht je geen bordje chili-soep waar hier en daar wat frietjes in drijven. Het geheel ziet er niet smaakvol uit, de smaak zelf is navenant.

De zaak is koud en ongezellig, het personeel vooral hip en met elkaar bezig.

Er zijn fastfoodzaken in de omgeving die beter eten serveren voor een fractie van de prijs.
Marejo .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Een burger gedaan samen met mijn 5jarige zoon. Serveerster stelde kinder burger voor. Ik bestelde een gewoon classic/original met als verzoek geen uien en geen augurk.
Burgers werden gebracht. En ja hoor vol met uien en augurken zowel als topping als in de saus vies klef broodje erg zoet van smaakt burger uitgedroogd. Me zoon een burger zo klein dat hij zelfs zei papa is dit alles. Friet die er bij zat overladen met zout en eea kruide. Al met bleek einde van de €33 1burger met friet 1 cola 1 miniscule burger met friet en appelsap voor die kwaliteit. Geen burger bitch maar burger bagger
Arnoud R.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Perfecte plek voor een snelle, maar vooral lekkere hap rondom de Arena. Slechts 6 keuzes qua eten, allemaal burger, maar wel goed spul. Lekkere friet, goede saus, top gewoon. Op avonden met events is het hier wel erg druk, waardoor het personeel erg hard moet werken en minder aandacht voor de klanten heeft. Toch komen we hier graag nog een keer terug.
Johandegoede .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Wat een top tent....
wij hebben wederom heerlijk gegeten. De burgers zijn echt heel erg lekker, zo heb ik ze nergens anders gegeten. Goed vlees, super verse buns en dat saus...hhmmmm, in een woord heerlijk.
de bediening is heel erg "Amerikaans"attent en vriendelijk. ik vind de entourage ook heel erg flits en mooi. Voor ons was dit echt een avondje uit. Burger Bitch, keep up the good work....
Judi K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Waar-de-loos.
Nadat ik aan had gegeven dat ik geen augurk op mijn burger wilde, kwam ik erachter dat er door de hele burgersaus heen augurkjes zaten. De reactie van de serveerster: "Oh, wat stom van me. Helemaal niet aan gedacht. Ik zal hem even ruilen voor je." Zelf moeten vragen of het dan mogelijk was dat ik andere saus er op kreeg.
Ook hierna was de burger ronduit smerig. Het gehakt smaakte alsof het niet meer goed was. Hierna niet gevraagd ook of nu alles naar wens was. De tent is sfeerloos. Lijkt op een american-snackbar. Het personeel kiest zijn eigen youtube-liedjes uit die op een beamer te zien zijn. Loopt bovendien rond in joggingbroek.
De teamleider heeft later de schade geprobeerd op te lossen, door in elk geval mijn burger van de rekening af te halen. Netjes, maar maakte helaas niks goed.
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Wij zijn naar de Burger Bitch geweest voorafgaand aan een concert van Racoon in de Ziggo Dome. Hier werd erg leuk op ingespeeld door muziek van deze te draaien in het restaurant. Het eten was erg lekker. Gewoon een goede burger en lekkere frites erbij. Hier krijg je echt waar voor je geld. We werden ondanks de drukte erg snel geholpen. Personeel was vriendelijk en de inrichting leuk.