Burger Bitch

ArenA Boulevard 79 1101 DL Amsterdam Nederland Kaart
31-208102147

Over het restaurant Burger Bitch

Dit is een restaurant waar je nu niet echt standaard hamburgers geserveerd krijgt. Alleen al de namen zijn opvallend en de hele presentatie heeft niets te maken met de fastfood hamburgers die je ergens anders kunt eten. Wat denk je van de Juicy Lucy? Of ‘She’s Smoking’? Klinkt alvast zeer prikkelend! Heerlijke hamburgers: rijk belegd, goed vlees en voldoende om de avond mee door te komen.

Meer informatie over restaurant Burger Bitch

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Burger Bitch

Tim S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Vaak de reclame gezien van Burger Bitch in de bioscoop en nu toch maar hier een keer naar toe geweest en hier geen spijt van gehad. Veel keus in burgers. Het smaakte best goed al had ik iets meer verwacht. Misschien wat meer qua pittigheid maar was verder goed te eten. Het personeel is erg vriendelijk en het ging ook best snel. De indeling is niet heel overzichtelijk en het schoonmaken van de vloer kan wel beter. Maar zat er verder prima.
QAmsterdam .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
We dachten even snel een hapje te gaan eten met 2 kids (1 en 3). Helaas duurde het echt heel erg lang en was het een complete chaos. Ons eten stond al klaar op de bar bij de keuken (zagen 2 grote borden en een kinderhamburger staan), maar het personeel stond zeker 10 min te overleggen van wie het was. Uiteindelijk zelf maar gehaald en koude frites. Overigens klopte de bestelling niet, maar zei de serveerster dat dit echt voor ons was. Werd er later nog een burger gebracht, die we ook niet besteld hadden en de kok was er ook helemaal klaar mee. Uiteindelijk maar een andere burger opgegeten. 2 burgers met frites, kindermenu en paar drankjes €51. Volgende keer burger king.
Boyd V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Rover en ik hebben voor de tweede keer heerlijk gegeten. Complimenten ook voor de bediening maar die met die blonde krullen vind ik de leukste????tot snel!
Boyd van der Zoyd en Rover van der Zoyd
Sarah D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Dit was de derde keer in een jaar tijd dat ik hier ben geweest omdat ik graag bij Pathé Arena kom.
Ik was hier een jaar geleden al een keer en in de zomer een keer.
Een jaar geleden had ik hier een top burger gegeten, vandaar dat ik nog een keer terug wou komen. Ik moet wel zeggen dat het gebrek aan organisatie me toen al opviel maar ik dacht dat zal wel komen omdat ze nog niet zo lang open waren, je moet ze toch de tijd geven een redelijk team neer te zetten.
Toen ik van de zomer hier weer kwam was het duidelijk al een stuk beter, leuk en vriendelijk personeel en de burgers waren misschien nog wel beter geworden!!
Het was dan ook echt een teleurstelling om ruim een jaar na dato terug te komen in een totale wanorde, personeel was zacht gezegd onvriendelijk en er kon nog geen eens een sorry vanaf toen ik aangaf dat mijn burger koud was geserveerd.
De muziek stond veel te hard en het personeel was meer met elkaar en hun telefoon bezig dan met ons.
Ik schaamde me dat ik mijn vrienden hiermee naartoe heb genomen.
Zeer onprettige ervaring al met al.
Volgende keer toch maar weer in het centrum eten, ik denk niet dat ik hier nog een vierde keer zal terugkomen...
haraldotfe .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Op een vrijdagavond besloten we gezellig even te gaan eten bij de burger bitch. Dit doen we wel vaker voordat we doorgaan naar de bioscoop gaan.
Normaliter is het door de aparte sfeer prettig eten met een ruime keuze van burgers.
Afgelopen keer was de ervaring echter slecht. Het leek wel of er een compleet nieuwe set aan mensen aan het werk waren.
We waren met zijn vijven en maar vier van ons kregen het bestelde eten op tijd.
Ok het kan zijn dat het vijfde gerecht iets meer tijd koste echter na een korte wachttijd toch maar even nagevraagd.
De serveerster ging erachteraan en kwam melden dat er haast achter
gezet zou worden.

Uiteindelijk kwam het gerecht echter dit kwam zo laat dat het gewoon vergeten was en nog gemaakt moest worden.
Dit liet ons in een situatie dat vier personen klaar waren met eten en 1 persoon nog moest beginnen.
Het ergste is dat er niet eens sorry vanaf kon. Een erg slechte ervaring.

We hebben het maar naast ons neergelegd en toegewijd aan beginners fouten. Iedereen moet toch eens beginnen en leren.
Met het personeel dat we voorheen altijd tegenkwamen zou dit niet zo gelopen zijn.

Toch maar weer even wachten met het volgende bezoek om het nieuwe personeel wat tijd te geven om in te werken.
Kastje57 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Een gezellig vrijdagmiddagje Villa Arena hebben we afgesloten met een hamburger menu bij Burger Bitch op de Arena Boulevard. Wauw wat een heerlijke hamburgers! Ik had de Original Beauty, hamburger met o.a. sla, tomaat, bacon, ui en saus. En dan nog overheerlijk patat erbij. En mijn vriendin had de Crazy Chick met gegrilde kip, sla, tomaat en nog veel meer lekkers. Crazy lekker! Super lekker gegeten in een heel gezellig, trendy restaurant met vriendelijk personeel. We gaan er gewoon een regelmatig etentje van maken. Burger Bitch...we will be back!
Isabelle-S .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Met vrienden die op vakantie waren heerlijk op het terras gegeten. Van elkaar de verschillende burgers geproeft, want wat was de keuze moeilijk, wilden ze allemaal wel proberen. Was erg smakelijk, rijkelijk belegd met garnituur en een goede portie echte frieten met lekkere kruiden. Zeker om voor terug te komen. De kids kregen de frieten zonder kruiden, wat wel zo attent was. Het enige mindere vonden mijn tafelgenoten de witte koolsalade, ik vond het wel lekker. Een aanrader om daar de sfeer en de burgers te gaan proeven! Ik heb nu alweer zin in zo'n bordje. Hopelijk gaan ze een keer bezorgen!
Kayleigh C.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
De bitch maakt betere burgers dan de king die verderop zit. Helaas betaal je hier dan ook ruim het dubbele voor.
Rond etenstijd was het erg druk, waardoor de bediening gestrest aan het rondrennen was. We moesten dan ook een tijdje wachten op onze bestelde burgers. Gelukkig is de sfeer erg leuk en de muziek die op staat precies onze smaak, dus dat verzachtte de pijn. De stoelen zitten alleen niet echt lekker, dus toch een lager cijfer. De smaak van de burger maakte de rest weer goed. Heerlijk knapperige bacon en de saus is echt geweldig! De kwaliteit van de burger is super goed, maar ik vind het over het algemeen wel iets te duur. Toch zullen wij zeker nog eens terug gaan.
Gigi D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
BURGERBITCH! Ohh ohh ohh ik weet niet waar ik beginnen moet.
Woensdag 30-03-2016 vierde ik samen met mijn vrienden, vriendinnen en familie mijn 26ste verjaardag.
Bij binnenkomst was de bovenverdieping heel leuk versierd met ballonen en slingers, een ieder die binnenkwam werd op een warm en vriendelijke wijze verwelkomt. Het eten was abnormaal heerlijk, iedereen was zeer tevreden over hun Burgerbitchmeal!
Ik had begrepen van het personeel dat ze voor het eerst een grote (verjaardag) reservering hebben aangenomen. Daar heb ik helemaal niets van gemerkt omdat ze het zó goed deden. Personeel was super vriendelijk, leuk, geduldig, enthousiast en geweldig aardig, service was SNEL EN TOP!
KORTOM; Ik heb genoten van mijn verjaardag, het eten en van het personeel..

P.S. Wil ik de manager Arion super bedanken voor alles! Hoop dat jij ook een leuke verjaardag hebt gehad de 31ste!

BURGERBITCH TEAM! THANKS4EVERYTHNG!

Dajo R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Met een aantal collega's hebben we wel eens een burger hier gegeten. Voor een tent die uitsluitend hamburgers verkoopt zijn de burgers werkelijk van geen enkel niveau. Droog en smakeloos. De combinaties zijn ook gewoon niet zo lekker.

Als je chili-frietjes bestelt, dan verwacht je geen bordje chili-soep waar hier en daar wat frietjes in drijven. Het geheel ziet er niet smaakvol uit, de smaak zelf is navenant.

De zaak is koud en ongezellig, het personeel vooral hip en met elkaar bezig.

Er zijn fastfoodzaken in de omgeving die beter eten serveren voor een fractie van de prijs.
Marejo .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Een burger gedaan samen met mijn 5jarige zoon. Serveerster stelde kinder burger voor. Ik bestelde een gewoon classic/original met als verzoek geen uien en geen augurk.
Burgers werden gebracht. En ja hoor vol met uien en augurken zowel als topping als in de saus vies klef broodje erg zoet van smaakt burger uitgedroogd. Me zoon een burger zo klein dat hij zelfs zei papa is dit alles. Friet die er bij zat overladen met zout en eea kruide. Al met bleek einde van de €33 1burger met friet 1 cola 1 miniscule burger met friet en appelsap voor die kwaliteit. Geen burger bitch maar burger bagger
Arnoud R.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Perfecte plek voor een snelle, maar vooral lekkere hap rondom de Arena. Slechts 6 keuzes qua eten, allemaal burger, maar wel goed spul. Lekkere friet, goede saus, top gewoon. Op avonden met events is het hier wel erg druk, waardoor het personeel erg hard moet werken en minder aandacht voor de klanten heeft. Toch komen we hier graag nog een keer terug.
Johandegoede .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Wat een top tent....
wij hebben wederom heerlijk gegeten. De burgers zijn echt heel erg lekker, zo heb ik ze nergens anders gegeten. Goed vlees, super verse buns en dat saus...hhmmmm, in een woord heerlijk.
de bediening is heel erg "Amerikaans"attent en vriendelijk. ik vind de entourage ook heel erg flits en mooi. Voor ons was dit echt een avondje uit. Burger Bitch, keep up the good work....
Judi K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Waar-de-loos.
Nadat ik aan had gegeven dat ik geen augurk op mijn burger wilde, kwam ik erachter dat er door de hele burgersaus heen augurkjes zaten. De reactie van de serveerster: "Oh, wat stom van me. Helemaal niet aan gedacht. Ik zal hem even ruilen voor je." Zelf moeten vragen of het dan mogelijk was dat ik andere saus er op kreeg.
Ook hierna was de burger ronduit smerig. Het gehakt smaakte alsof het niet meer goed was. Hierna niet gevraagd ook of nu alles naar wens was. De tent is sfeerloos. Lijkt op een american-snackbar. Het personeel kiest zijn eigen youtube-liedjes uit die op een beamer te zien zijn. Loopt bovendien rond in joggingbroek.
De teamleider heeft later de schade geprobeerd op te lossen, door in elk geval mijn burger van de rekening af te halen. Netjes, maar maakte helaas niks goed.
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Wij zijn naar de Burger Bitch geweest voorafgaand aan een concert van Racoon in de Ziggo Dome. Hier werd erg leuk op ingespeeld door muziek van deze te draaien in het restaurant. Het eten was erg lekker. Gewoon een goede burger en lekkere frites erbij. Hier krijg je echt waar voor je geld. We werden ondanks de drukte erg snel geholpen. Personeel was vriendelijk en de inrichting leuk.