Burger Bar (Warmoesstraat)

Warmoesstraat 21II 1012 HT Amsterdam Nederland Kaart
31-207740300

Meer informatie over restaurant Burger Bar (Warmoesstraat)

AMeHa .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Gezellige knusse burger bar, vriendelijk personeel. De burger vond ik matig. Het vlees was lekker, dat wel. Wat ik jammer vond was het volgende: droog broodje, teveel saus, bij elke hap droop het op mijn bord. Maar ik geef toch nog een voldoende omdat de rest wel prima was.
Kimberley K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Vd week bij burger bar gegeten onvriendelijk personeel smaakloze burger en nog duur ook qua prijs verhouding! Als je om zout en peper vraagt om er nog redelijk smaak aan te brengen wordt er gezucht en 5min later gebracht!
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Lekker hoor, zeker als je denkt dat een hamburger iets is wat je eet in het restaurant met de grote gele M. Ruimte keuze uit verschillende soorten vlees en uit toppings. Personeel is leuk en vrolijk, spreekt alleen (vaak) geen Nederlands. Oja, neem het vooral mee, want het is geen prettige plek om te zitten, vaak veel te druk en slechte akoestiek.
Uam .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Uitstekende hamburgers. Keuze uit verschillende soorten vlees en grote van de hamburger. Nog belangrijker vind ik het feit dat je kan aangeven hoe je de burger gebakken wilt hebben. Zeker met het mooie vlees vind ik het zonde om hem doorbakken te eten. Keuze uit de toppings is ook prima. De friet is lekker maar mag iets luchtiger zijn. Er is een open keuken en het ziet er zeer schoon uit. Vriendelijke staff en in deze vestiging ook genoeg ruimte om prima te zitten. Kortom, een prima keuze om eens een goede burger te eten!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Geweldige burgers, ruime keuze aan toppings en vrolijk personeel.
Ik kom zeker terug en een aanrader voor iedereen die van goed vlees houdt.
Ferdinand P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Tja, wat kan je beoordelen aan een hamburger? Iedereen denkt aan McDonalds als je het over hamburgers hebt maar dit is werkelijk waar een hele andere wereld. Deze hamburger is groot, wordt vers gemaakt (je ziet het gehakt langzaam een hamburger worden onder de vaardige handen van de kok) en je kan kiezen uit diverse toppings. De hamburgersaus is ook super. Na een hamburger van de Burger Bar is er geen weg meer terug, nooit meer Burger King, nooit meer McDonalds.