Burger Bar Utrecht

6,9
7,1
Dj107 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
De beste burgers in Utrecht. Altijd prima geholpen en lekkere burgers met goede friet! De service is altijd goed en er word goed geluisterd als je iets niet op je burger wilt hebben.
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Lekkere burgers in Hartje Utrecht. Zoals bijna alle burger zaken kan je hier zelf je burger samen stellen met allerlei verschillende toppings. Gewoon doen zou ik zeggen.
Egerrits .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Beste hamburgers van Utrecht! Ruime keus, aardig personeel. Bar zelf ziet er karig uit, lijkt meer op een snackbar dan een echte bar, maar dat mag de pret wat mij betreft niet drukken. Dit zijn by far de beste burgers van Utrecht met Pickles en Meneer Smakers op grote afstand.
Mdl89 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Helaas helaas is mijn liefde voor de BB na gisteravond over. Dat de burger niet medium rare is en de friet niet echt doorbakkken is kan gebeuren. Maar dat er een haar in de friet zit en dit bij melden enkel wordt gevraagd of je alleen nieuwe friet wil zonder excuus of een schoon bord. Mwehh, niet vragen of het gesmaakt heeft (nadat ze trek helemaal weg was en dus er nog een halve burger inclusief de hele friet lag) Echt heel slecht. Jammer dat de dames er niet waren, want dan was dit nooit gebeurd. Dan krijg je wel een goede burger medium rare, normale doorbakken friet en zeker geen haar in je friet (en mocht dat wel gebeuren dan wordt dat normaal opgelost) Nee de heren waren te druk met het meezingen van liedjes van Eminem en met elkaar.
Jani N.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Lekker burgers. Vriendelijk bediening. is gelegen aan een mooie locatie in de schoutstraat. Mooi decor. Betaalbare prijzen. Wij gaan vaker daarheen. Dit is een aanrader.
Annavankool .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Ik heb een heerlijk, verse burger gegeten. Het was een kipburger en duidelijk vers, waardoor hij lekker sappig en vol van smaak was. Ik was verrast van de moderne inrichting, vriendelijke bediening. Het duurde alleen even voordat we geholpen werden door de drukte. Zeker een aanrader
Peter11 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Wij hebben hier ontzettende lekker chicken burgers gehad. Alle ingredieenten waren vers en ook nog zelf samen te stellen. DE inrichting is modern en de bediening vriendelijk. Prijs kwaliteit verhouding is helemaal prima.
Rubenvdl .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Super goede burgers met alles er op een aan. Zelfs met avocado is mogelijk. Daarnaast lekkere friet. Ik ben er alleen nog steeds niet achter welk vlees het lekkerst is, zelfs het goedkoopste vlees smaakt erg goed. Voor een euro of 11 heb je een goede burger en friet.
Freek_ .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Van vrienden al wisselden verhalen gehoord, maar toch maar een keer geprobeerd.
Bij binnenkomst is het gelijk een ontzettende herrie, het is allemaal krap en je hebt vooral het idee dat je in een doornormale snackbar staat. Personeel was wel vriendelijk, ondanks de drukte en deed goed hun best.

De burger zelf was niets bijzonders. Niet slecht, maar vooral ook niet echt aan te raden. Er zijn betere Burgerzaken in Utrecht.
Danisf .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Leuk concept! Je hebt keus uit 5 burgers van "gewoon" tot wagyu of black angus gehakt. Ook heb je keus voor een groot (270 gr) of kleine (200 gr) hamburger. Daarnaast kan je het net zo lekker maken als jij dat wilt met diverse toppings zoals kaas, bacon, uitjes enz. tevens friet aanwezig. Minpunt vond ik de vrij kleine ruimte en kleine tafels wat trouwens wel erg handig is ingericht. Alle tafels hebben bestek en diverse sausjes. We hebben wel even moeten wachten op onze burgers.
Ben blij dat ik niet met mijn kinderen perse naar de bekende fastfoodzaak hoef te brengen voor een hamburger. De lekkerste hamburger ooit, aldus mijn zoon!
Papa Piet .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Onze verwachtingen waren wellicht te hoog, maar wij vonden het tegenvallen. De burgerbar is wat ons betreft teveel gehyped. Je kunt kiezen uit diverse soorten vlees voor je burger, wij kozen irish beef, vervolgens kun je kiezen voor diverse soorten kaas, wij kozen cheddar, en dan kan je kiezen uit toppings van rodekool met appelmoes tot avocado en geroosterde uien. Vlaamse friet erbij en mayonaise. Iedere keuze wordt apart in rekening gebracht, zo zit je al gauw aan een tientje voor een burger met friet. En dat vonden wij het niet waard, het vlees was goed maar de burger was niet echt goed in verhouding kwa smaak. Geen sausen, minimaal plakje cheddar, te harde uien. Decor is dat van een strakke amerikaans aandoende snackbar (alle opschriften zijn in het engels) Heren wc 'bulls' Dames wc 'cows'. Onze puberzoons vonden dat wel grappig, vandaar een 7 voor decor. Echt lekker zitten vonden wij het niet tussen het openstaande kelderluik en het gratis zicht op het eveneens openstaande magazijn.
Service was ok. Je bestelt aan de bar, betaalt vooraf en krijgt het eten dan aan je tafel. Vriendelijk personeel.
Maumau91 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Na een avondje heftig stappen en bier drinken besloten we even lekker te gaan eten, ons uitgangspunt was dat we een keer iets anders wilden dan de gebruikelijke dürüm of kapsalon. Toen kwamen we de Burgerbar tegen en besloten we om hier naar binnen te gaan. Het interieur voelde erg 'hipster' aan, we kregen het bier en de burgers nog net niet in jampotten en op dakpannen geserveerd. Hoewel we al de nodige goudgele rakkers ophadden, waren onze verwachtingen hoog. Echter, bleken de expressburgers (want die bestelden we) niet goed doorbakken te zijn. Er is ons niet gevraagd hoe wij onze burgers wilden hebben. Mijn kameraad vond zelfs een dikke lange zwarte haar in zijn burger. Hij keurde deze tent dan ook volledig af. Ikzelf had dit niet, maar ik was wel van mening dat er nog wat ketchup en/of mayonaise of curry op de burger mocht zitten, ik weet niet of deze mogelijkheden aanwezig waren, maar ik werd hier niet op geattendeerd. Om de beleving compleet te maken bestelde ik naast mijn burger ook een heerlijke halve liter pilsener van de tap, afkomstig van het merk Heineken. Deze kreeg ik echter niet gelijktijdig met de burger geserveerd en moest hier om zeuren. Ik heb deze uiteindelijk wel gekregen, maar ik en mijn kameraad zijn na deze avond weer een ervaring rijker en gaan voortaan onze oude gewoonten voort zetten door weer kapsalons en dürüm te halen.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Twee paar weken geleden naar de Burger Bar met een vriendin. Wij bestelden een Black Angus burger met kaas en uien en een friet met mayonaise om te delen. Omdat wij behoorlijke trek hadden en het lichtelijk druk was lieten we de friet alvast komen. De friet was prima, niets speciaals. We gaven zelf aan aan dat de burger well done moest zijn, hier werd niet naar gevraagd. Na dik een kwartier gewacht te hebben kwam daar onze burger. Mijn vriendin snijdt de burger door tweeën en wij zien dat deze nog steeds rood van binnen is, waarop wij het vriendelijke meisje in de bediening hierop wijzen. Ik ben zwanger dus het is voor mij zeer belangrijk dat vlees goed doorbakken is, wat er overigens niet toe zou moeten doen. Zij loopt naar de 'kok' waarop hij een blik trekt en een houding aanneemt die ik interpreteerde als "wat doen ze nou moeilijk, dit is prima gebakken". De kok begint naar mijn idee enigszins geïrriteerd het broodje te ontleden en legt zo de in tweeën gesneden hamburger weer op de bakplaat. Ik wist niet wat ik zag. Ik vind dit onacceptabel, wij staan op en vragen aan het meisje ons geld terug voor de burger. Waarop zij iets roept naar de kok en hij met grote handgebaren aangeeft dat het oke is. Zij bood gelukkig haar excuses aan, maar de kok heeft het voor ons behoorlijk verpest. Als ik zoveel geld betaal voor 1 hamburger wil ik ook dat deze naar wens is en als er iets niet goed gaat, los je dat niet op deze manier op. Wij komen niet meer terug bij deze burger bar.
Safira .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Veel verschillende keuzes aan burgers.
De burgers zijn aan te passen naar je eigen smaak. Wel weinig zitplaatsen. Wij waren met 6 personen en moesten wachten tot iemand opstond. Goed nieuws, ze waren druk. Dat was wat onze aandacht trok.
Wij zullen hier zeker nog een burger komen eten!
Saskiavv .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Hier samen met vrienden gegeten, werd me geadviseerd om hier een burger te proberen dus dacht met wie anders doe je dat dan met je vrienden. En hij had gelijk het was een top burger, eten was snel klaar. Fijne bediening en decor was oké.
NinanJ .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Hier een burger geprobeerd nadat ik recensies heb gelezen, en eerlijk is eerlijk het is me zeer goed bevallen. lekker knapperig vol van smaak en bediening doet zijn werk goed.
Dus ben tevreden.
Mdl89 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Beste burgers van Utrecht! Als burger liefhebber heb ik de burgers in Utrecht geprobeerd en de Burgerbar springt er met verve bovenuit. Hier begrijpt het personeel dat medium-rare echt wel rood is en niet, zoals vaak gebeurd, flink doorbakken. De hamburger is vers en is smaakvol. De frietjes altijd lekker krokant gebakken. Gezellige plek voor een avond uit is het niet, maar voor een goede hamburger na het werk, zeker in het weekend als ze tot 5 geopend zijn, gaat er zeer goed in.
Remco B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Leuke zaak! Niet heel bijzonder maar je kunt er lekker eten in een ongedwongen sfeer! Gin tonic was lekker. Aanrader voor door de weeke!
Herman620 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Moderne en frisse inrichting, goede concept voor snelle burger. Met hele smaakvolle burger. Het is het allemaal zeker waard. fijne bediening en leuke sfeer die er binnen hangt. En goede prijzen die goedkoop zijn. Leuk om te proberen
Ra-shid .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Lekkere kip burger , heel sappig . Er was een goede prijskwaliteit. De locatie is midden in het centrum van Utrecht. De bediening was vriendelijk de inrichting mooi en modern. Wij komen hier zeker terug.