Burger Bar (Reguliersbreestraat)

BG Reguliersbreestraat 9 1017 CL Amsterdam Nederland Kaart
31-203305968

Meer informatie over restaurant Burger Bar (Reguliersbreestraat)

Petracom .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Ik heb in de afgelopen jaar bij de burger bar een burger of 5 gehaald en het lijkt steeds minder goed te worden. De laatste keer was het broodje wat droog en de burger zelf was ok. In ieder geval was het totaalplaatje niet om over naar huis te schrijven, beste mensen ook goed uitkijken voor zout
Gerben B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Ontzettend vette burger, waarbij het vocht uit 't broodje blijft "stromen". Gelukkig waren er genoeg servetjes voorradig, maar ik houd zelf toch wat meer van een burger waarbij je niet continue je handen en mond moet afvegen.

De burger was wel redelijk op smaak en goed belegd. Frieten waren ook wel oké, beetje aan de gezouten kant.
Ralph O.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Burgers zijn hier teruggelopen van een zeer goed naar een redelijk. De lekkere broodjes waaruit je kon kiezen zijn verdwenen. Toch lekker genoeg om in het weekend snel wat te eten (beter dan de naastgelegen fastfoodtokos). Kipburgers zijn gemaakt van kippendijen wat weer een plus is. Mocht je echter haast hebben om een film te halen, ze laten je lekker wachten ondanks de kip al klaar op de bakplaat ligt. Dikke min hiervoor
Paul_s .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Dit is geen uit eten gaan, maar wel een stuk beter dan de andere snackbarren in deze straat. Echte hamburgers (normaal en groot), die je zelf nog verder kunt aankleden met spek, kazen, etc. Verse knapperige patat. Ondanks alles toch nog vrij lang moeten wachten, maar gelukkig wel met zo'n buzzer op tafel.
Valerie J.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Mijn Angus burger van de burger bar viel tegen, vlees had prima bite maar was smakeloos. Er leek onvoldoende zout en peper te zijn gebruikt. Daarnaast had mijn burger amper saus. Het burgerbroodje werd al gauw zompig en viel uit elkaar. Al met al een teleurstellende ervaring. De friet was te licht of kort gebakken en daardoor zetmeelachtig. De sfeer en setting van de bar is wel weer leuk. Concept is een ware hype maar de burger zelf is naar mijn smaak highly overrated.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Heerlijke burgers, keuze in soort broodje, soort vlees, toppings hoe je je vlees wilt hebben, heerlijke broodjes naar eigen smaak dus. Je proeft dat je burgers lekker vers gemaakt worden en zult aan een burger niet snel te weinig hebben. Mocht je toch besluiten er frietjes bij te nemen, krijg je daar ook geen spijt van: heerlijke dikke frieten, stevig van buiten met een goede zachte binnenkant!
Voor mij als Rotterdammer blijft het een vreemde gewaarwording dat je in dit soort zaken niet in het Nederlands wordt aangesproken, maar gelukkig red ik me prima in het Engels.
Verder is het een vrij kleine zaak, waar je dus de kans loopt niet te kunnen zitten, maar van een veredelde snackbar verwacht ik niet anders, voegt wat mij betreft zelfs toe aan de sfeer.
Al met al: Kom hier als je een echte goeie burger wilt eten en verwacht niet meer dan een geupgrade snackbar met superburgers!
Monin .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2014
Wat een bar en wat een BURGER! Echt een superconcept! Aan de toonbank bestel je je burger, je kan zelf het type (rund)vlees bepalen en ze wegen het zelfs voor je af om te kijken of het wel en XL is of niet. Verder lekker zitten en kijken hoe ze achter de counter te werk gaan! Wat een leuke en lekkere tent is dit!
John888 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2013
Mijn favoriete burgertent in Amsterdam. Een vers voorbereide hamburger met keuze uit verschillende kwaliteiten rundvlees (iers, kobe etc.) en diverse toppings o.a. champignon, jalapeno's, avocado, blauwe kaas enz. En - erg belangrijk - huisgemaakte friet! 2 keer duurder dan de fastfood concurrenten maar minstens 10 keer lekkerder en (hopelijk) gezonder. De menu is niet te ingewikkeld, zelf bestellen hoort erbij, soms is er geen zitplaats (de lange tafel of de bar tafels) en als het druk is kan het ook 10 minuten duren maar dan heb je een van de lekkerste burgers in Amsterdam. Zelfs met stempelkaart!
Anne_m .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Zo hoort een BURGER te zijn in een Fast Food concept. HEEERLIJK VERS!
Vlees smaken geweldig, ik had een Kobe 200g hamburger met Cheddar en spek. Het was echt uitstekend. Prijs was ongeveer €11 maar zeker UITSTEKEN als je naar de burger en locatie bekijkt.

Let op: Zitplaatsen is vrij beperkt vergelijken met Mac Donald en Burger King maar gewoon gaan. You Will Love It.

Conclusie: Gaan! Je zult niet teleurgesteld worden.