Burger Bar (Kolksteeg)

Kolksteeg 2 1012 PT Amsterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Burger Bar (Kolksteeg)

6,8
6,1
6,8
Kokkie257 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Te compact gebakken burger, daardoor rauwe gehaktbal en geen platte burger. Broodje te snel soggie en modderig. Moeilijk comminucen met staff deze keer, en daardoor burger ondermaats uiteindelijk. Jammer, ben beter gewend van BurgerBar!
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
De burgers zijn werkelijk heerlijk!!!! De jongens aardig en correct. Patat krijg je ook zelden zo goed. Alleen jammer van die enorm aanwezige slechte muziek, ik niet bij bendeleden op bezoek....
Jasper M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Allereerst goede burger voor een goede prijs. Nu het punt wat enorm slecht is (zelfs schandalig): Ik bestelde twee burgers aan de kassa. Het totale bedrag was 11,40, ik betaal met 15 euro en moet dus 3,60 terugkrijgen. De man geeft mij 2,60 terug, twee muntjes van 1 euro in plaats van een munt van 2 euro en een van 1 euro. Verbaasd zit ik in mijn hand te tellen of het wel klopt.

De man kijkt me dan aan en zegt met een denigrerende toon: "klopt het?" Nee het klopt niet ik krijg 3,60 terug en geen 2,60. Vervolgens pakt hij geïrriteerd het 1 euro muntstuk en geeft me voor de tweede keer een 1 euro muntstuk. Waarop ik zeg het klopt weer niet, hij pakt mijn euro weer terug en grabbelt in zijn kassa terwijl hij zegt er liggen allemaal 1 euro munten in mijn 2 euro vakje.

Bij de 3e poging krijg ik dus eindelijk een 2 euro muntstuk terug, echter dit 2 euro muntstuk ziet er uit alsof hij meerdere keren door de blender is gegaan. Ik wil dit niet accepteren en spreek de man er weer op aan. Wat er daarna gebeurde heb ik nog nooit meegemaakt... De man wordt boos en zegt bijna schreeuwend : "nou ga je wel erg ver!" Vervolgens pakt hij een normale 2 euro munt en zegt op een sarcastische manier: "is deze mooi genoeg voor je?".

Ik ben echt zeer teleurgesteld in deze tent, jammer want de burgers zijn wel lekker en dacht eindelijk een goede burgertent gevonden te hebben. Echter die man aan de counter zorgt ervoor dat je eetlust verdwijnt voordat je aan de burger kan beginnen. De manier waarop ik behandeld ben door hem vind ik echt schandalig!
LizBon .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Ik vind het fijn dat je alles kunt kiezen, precies zoals je het hebben wil. Nadeel is wel dat het altijd ontzettend lang duurt. De wachttijden zijn echt crazy! Ik gluur altijd naar binnen en als er twee mensen voor mij zijn sla ik ze al over. Het is voor mij een afhaalding, dus ik heb altijd honger als ik daar naartoe ga, dan heb ik geen zin om te wachten.

Wat ik ook jammer vind is dat alles altijd helemaal doorweekt en nat is, het broodje dus. Ik loop in minder dan 5 minuten naar huis, dus dat kan het niet zijn. Ik weet niet hoe andere burgertenten dat doen, maar dat is echt jammer. Maar verder is de smaak en alles wel goed! Dus ik ga er wel af en toe toch weer heen.
Saskia N.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Het eten was heerlijk! Voorgerecht malse kippenpootjes, om te smullen. De burger was ook erg goed.
De dame die ons hielp schoot ontzettend tekort. Niet vriendelijk, geen oplettende houding (zelf opstaan om drank te bestellen). De eigenaar daarentegen hielp ontzettend goed en werkte hard.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Na een dag op het water even langs de burger bar voor een snelle maar lekkere burger. Helaas ging er deze keer echter iets mis in de logistiek waardoor 2 burgers van ons gezelschap al geserveerd en verorberd waren voor de laatste werd geserveerd. Waarom deze langer op zich had laten wachten was een mysterie, maar dit was niet nodig geweest. De laatste burger was veel te lang gebakken en daardoor erg droog. Bij een van de andere burgers was de cheddar vergeten, waarna de rest van de topping er af werd geschept, een plak cheddar op de bakplaat werd gelegd voor een paar seconde, op de burger werd gekwakt en daarna werd de rest van de topping er weer bij gelegd. Als je dan ook nog geen plekje kan vinden om de burger op te eten wordt het een wat teleurstellende ervaring.
Jeanna V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Ik kom er al enige tijd niet meer, aangezien ik echt vind dat de burgers achteruit zijn gegaan, maar ik had trek in een burger en de Burgerbar was on route...dus ik waagde het er weer eens op.
De service kan ik niks op aanmerken, beleefd en snel, prima! De burger is helaas nog steeds niet ok. Droog broodje wat scheurt waardoor het moeilijk eten is en wat ook niet even op de plaat ging, vlees waar behoorlijk wat vocht uitkomt (een grote kledderboel) en jongens, doe die 'on the go' burgers eens handig ingepakt in een papiertje ipv zo'n doosje, dat eet makkelijker als je loopt! De smaak van het vlees an sich is prima en met de toppings is ook niks mis, laten we positief blijven, maar als ik geen haast heb loop ik liever even om.
Waus .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Ronduit teleurstellende ervaring bij de Burger Bar. Enigszins gehyped door de omschrijving 'een van de beste burgers van Amsterdam' aan te bieden werden we hier geconfronteerd met een gigantische maar ietwat droge en flauwe patty (de burger zelf) die meer weghad van een doorgegaarde gehaktbal dan een burger. Het flauwvlakke broodje (een zacht, smakeloos wit bolletje) viel al snel in klamme brokken uiteen door saus, vet en water van de salade.

Hoewel de tent er leuk uitziet en de grofhouten banken prima zitten, zaten we behoorlijk koud en op de tocht en werd er niet genoeg schoon gemaakt - we zaten deels nog tussen de troep van onze voorgangers. Alles behalve voor herhaling vatbaar.
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
ben vaste klant bij de burgerbar,liep er een keer uit nieuwsgierigheid naar binnen en was aangenaam verrast door het aanbod en de uitstekende kwaliteit van het rundvlees. Ik ben een fan van medium-raw,lekker bloederig en dat doen ze hier goed,dus ik trakteer me zelf 1 a 2 keer per week op een burger bij de diverse vestigingen van de burgerbar.was nooit een fan van Mac.D. of the Burgerkoning maar nu zijn die twee ketens me definitief kwijt als klant,burgerbar rules!! ;-)
Charlotte R.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Het is altijd maar afvragen of je een plekje kan vinden aan tafel bij de Burger bar. Het is een beetje lastig zitten daar maar wel erg lekker. Dus wringen we ons maar weer tussen de tafels en bankjes. Afgelopen keer waren we om 2 uur 's ochtends op zoek naar eten en tot onze blijdschap was de Burger bar open. De blauwe kaas saus is mijn favoriet om de burger en de frietjes mee in te dopen. Het zijn flinke burgers dus voor de kleine eters kan je ook makkelijk een burger en patatjes delen.
P K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Burger bar is een keten in amsterdam met 3 restaurants. Ik ga zelf meestal naar de warmoesstraat omdat je daar even normaal en rustig kunt gaan zitten eten.
De restaurants van deze keten maakt zonder twijfel de beste hamburgers van nederland.
Je kunt verschillende soorten rund kiezen, en je mag ook gewoon aangeven hoe ver gebakken je het vlees wilt, standaard maken ze hem medium/welldone.
Keuze uit vele verschillende toppings, gebakken ei, gebakken ui, bacon, champignons, kaas, etc etc...
En uitstekende kwaliteit patat, precies de goede aardappel die precies goed is klaargemaakt tot patat zoals patat hoort te zijn.
Als extra bijgerecht kan ik de gefrituurde uienringen zeer aanbevelen.
Enige minpunt is dat de restaurants eigenlijk allemaal veel te klein zijn. Ik zoek zelf altijd de rustigste momenten uit omdat je anders niet normaal kunt eten door de rij mensen die staat te wachten en de vele mensen die zitten te eten op een kleine oppervlakte.
Arneos .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2013
Eindelijk, een lekker hamburger met goede frites. Burgers met variatie in vlees en toppings. Goed gegrild en met veel smaak. De frites zijn prima. De blue cheese saus was er erg lekker bij. Als het dan ook nog eens vriendelijk op tafel wordt gezet heb je een prima lunch! Kom hier graag terug!
4Taste .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Heb zondag hier snel gegeten en dat was een goede keus. De angus burger (medium gebakken) samen met blauwe kaas, champion en cheddar was helemaal zoals ik hem had voorgesteld, voortreffelijk van smaak! Volgende keer weer een ander combinatie en dan met de wagyu burger!
Amy A.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Burger Bar, heerlijke burgers! Echt goed vlees, vooral de wagyu beef burger met avocado als topping. Heerlijk! Ook de angus burger mag er wezen. Frietjes ook lekker krokant, doordat ze 2x worden gefrituurd. Personeel niet erg vriendelijk en service gericht, daar zouden ze nog aan kunnen werken. Daarnaast is het ook een beetje aan de prijzige kant, maar het is zeker de moeite waard! Wie van hamburgers houdt, mag/kan deze in Amsterdam niet missen.
Evelien D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2013
Voor de lekkerste hamburger ga je naar de Burger Bar!! Wat een genot! Kies je burger/vlees, het formaat en je toppings. De guacamole is een must. Binnen is het klein/ druk, gewoon een snackbar. Buiten is een klein tafeltje waar je prima kunt zitten. Ook de friet is heerlijk (alleen minder om mee te nemen, dan wordt het klef. De burger is juist wel nóg lekkerder als ie wat klef wordt).
Bert-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Great burgers, nice ppl. When i am near during diner or lunch, i usually grab a burger from them. Esp like one w angus, avocado and peppers!
Omnomnom .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
De lokatie is voor mijn gevoel sfeerloos, en te klein. Het is echt bedoeld voor een snelle hap. Als je binnenkomt zit achterin de zaak de open keuken met de kassa. Links heb je hoge tafels met barkrukken. Rechts heb je een lange tafel waaraan iedereen naast elkaar zit. Pluspunt: je hebt rechtsachter een kraantje om je handen te wassen na het eten van de kliederige burger.

De service was slecht. De bediening sprak geen Nederlands, maar ook geen goed Engels. De bestellingen gingen fout en de tafels waar we aan zaten waren vies.

De vegetarische burger met portabello is lekker. Zeker voor een vegetarische burger. De porties zijn ook flink groot. Ik kreeg mijn bord niet leeg, dus voor kleine eters is het wellicht verstandig om een portie friet te delen.
M84 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2012
Heerlijke verse en sappige hamburgers! Keuze uit verschillende soorten vlees en 'toppings'. Medewerkers spreken soms geen Nederlands.
Winfried R.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2012
Ik was aan de locatie in de Warmoesstraat. Goede burger, wel wat harde muziek en erg vriendelijke bediening. Mooie bordtekeningen boven de keuken!
Kariem .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
ik vind dat ze hier echt lekkere burgers hebben , het gaat snel , ze bereiden het met veel zorg ... de jongens zijn altijd aardig en je wordt goed geholpen.