Buppha

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jan-Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Altijd goed lachse bediening en heerlijke goed gevulde gerechten. Beste thai van Amsterdam by far! Heerlijk rode curry gehad met de juiste soort basilicum. Top hoor.
Shaheed G.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Wij bestelden viskoekjes en een garnalensoep om mee te nemen. Wij moesten best lang wachten.
De soep was waterig, te weinig, niet smaakvol en er zaten maar 2 garnaaltjes in met champignons voor 6,75 euro. De viskoekjes waren vettig en hadden niet de juiste smaak. Ook was de saus wat er niet bij hoort. Al met al is dit niet een origineel Thaise keuken.
Plashoeve .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Ik vind het restaurant er wel prima uitzien.Vandaag voor het eerst eten gehaald tevens meteen de laatste keer.Er werd mij verteld bij het bestellen dat het wel een half uur kon duren,ik vond dat okay en ben een rondje gaan lopen.Na 30 minuten kwam ik terug om vervolgens nog eens 30 minuten te wachten.Ik had gebakken rijst met Biefstuk in rode currysaus besteld 2 maal.Na een uur was het klaar toen bleek er rijst bij te zitten,ik vertelde dat ik gebakken rijst had besteld,dat was niet waar.Als ik gebakken rijst wilde kon ik nog eens 20 minuten wachten,met bijbetaling van 7,50.IK zei dat ik het daar niet mee eens was,maar het was take it or leave it!Ik ben nmet de rijst weggegaan en gezegd dat dat ook de laatste keer was.dus de service is schandalig slecht en het eten kan beter. jammer
Dion W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Zeer lekkere Thaise gerechten!

We hebben verschillende gerechte van de kaart geprobeerd. Als snack hadden we de verschillende spring rolls, vooral die met banaan en saté saus was erg lekker! Daarna een soepje met garnalen welke ook zeer goed was. Als hoofdgerecht hadden we een wok gerecht met kip, cashew noten en soya saus en een groene curry. Beide super! Vooral de groene curry was echt zoals ik hem nog ken uit Thailand. Hij was alleen wel een stuk milder terwijl hij volgens de kaart zeer pittig zou moeten zijn. De zeer gastvriendelijke eigenaar bood het al aan, maar volgende keer vraag ik of hij de curry een tandje pittiger kan maken!

Zeer de moeite waard! Je kunt er ook afhalen en ze bezorgen ook!
Rivieren .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
We komen hier al een aantal jaren met enige regelmaat. Altijd is het eten heerlijk en de service uistekend. Zowel als we afhalen als in het restaurant eten.

Als je van pittig eten houd dan is de kai pad kraprauw (als ik dat goed schrijf) aan te raden. Het is een pittige Thais kip gericht met o.a. basilicum en kip.

Iets minder pittig maar ook heerlijk is de Thaise rode curry met groente en rundvlees.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2014
Supervriendelijke ontvangst en bediening. We voelden ons zeer welkom. Ook het eten, een rode curry met biefstukreepjes, was zeer smakelijk. We komen zeker terug!
Miich01 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Ik kom al jaren in dit restaurantje in de van Woustraat.

Al jaren is de kwaliteit hetzelfde en ik kan er niets anders over zeggen dan dat het fantastisch is.
Altijd even vers en vol van smaak. Mocht je niet van pittig houden, maken ze het wat minder pittig. Is je rijst op en wil je toch wat meer, komen ze aan met de "rijstpan" en scheppen ze extra voor je op.

De service is ook altijd erg goed! De eigenaar verwelkomt je met open armen en doet zijn best, samen met de medewerkers, om het de klant naar zijn/haar zin te maken.

Het is een klein, maar fijn restaurantje. Altijd netjes en schoon en ook strak ingericht.

Het is zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een goede Thai waarbij je gegarandeerd heel goed eet, voor een zeer schappelijke prijs.
Femmex .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Mijn moeder en ik wilde een lekker hapje eten en zo kwamen we bij dit kleine thaise restaurantje terecht op een paar minuten loopafstand van mijn huis. Bij binnenkomst was het nog rustig, aangezien wij er al om 5 uur waren, maar naar mate het later werd kwamen er steeds meer mensen binnenlopen (Ook om af te halen). We kozen het tafeltje bij het raam en daar zat je prima. Het is een heel klein tentje dus niet veel zitplekken en de inrichting is simpel maar oogde netjes.
Als voorgerecht hadden wij beiden een soepje (Thom kha kai) en mijn moeder had een ander soepje, dat eruitzag als een bouillon. Ik vond mijn soep erg goed maar mijn moeder vond er te weinig smaak aan zitten en koriander te overheersend.
Als hoofdgerecht een heerlijke groene curry met biefstuk en mijn moeder had een ander biefstuk gerecht. Beide echt om je vingers bij af te likken. Goed op smaak, juiste temperatuur, verse ingredienten en een prima hoeveelheid.
Nagerecht ijs met banaan in een soort krokant jasje, simpel maar lekker. Prijzen vallen ook erg mee, dus al met al voor ons toch een tentje om terug te komen.
De ober/ eigenaar? was overigens een erg vriendelijk mannetje. Zo iemand waar je vrolijk van wordt als je hem ziet!
Aryane M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Heerlijk gegeten bij Buppha.De kipsaté en viskoekjes waren zeer goed,alsmede de vis met groenten.Een prima keuze voor een hapje Thais.Minpuntje:Het is erg klein en de tafels staan dicht op elkaar;geen aanrader voor mensen met een intiem etentje in gedachten want de privacy is ver te zoeken.Verder helemaal tevreden,ik ga zeker nog een keer terug.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Ondanks de goede recensies, waaronder die van Johannes van Dam in het Parool van 13 mei jl. viel dit tegen, De gerechten waren goed op smaak. Het verschil tussen een gerecht met 1 of 2 pepers is nauwelijks waarneembaar. Het restaurant oogt netjes en verzorgd. Ook de bediening is erg vriendelijk. Mochten we weer eens in Amsterdam zijn en Thai willen eten dan zoeken wij even verder.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2013
Erg lekker gegeten. De gerechten zijn met zorg bereidt en smaken heerlijk. Had een lekker singha biertje met een lekkere rode curry zonder cocos met gebakken varkensvlees echt heel lekker. Geen poes pas maar gewoon lekker
Caroline G.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2013
Deze thai is mijn favoriet in de stad! De viskoekjes zijn ontzettend goed, de bediening is geweldig en dat maakt de algehele ambiance ook goed. Het decor mag wat verfrissender, maar in deze tijden kunnen ze prima voortborduren op alleen al het heerlijke eten. Geweldig. Aanrader!!
Myriam G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Supervriendelijke bediening en supergoed Thais eten. De computer deed het niet op de avond dat wij er waren (een onverwacht drukke maandag), dit zorgde voor stress in de keuken. De aardige ober bleef rustig en vrolijk, hij heeft de innemende lach van Bill Cosby.
De viskoekjes behoren tot de top van de stad, verder ook lekkere panang.
Het is een eenvoudige buurtzaak zonder pretenties.