Buon Gusto

Voordelig
Lang
Penoat .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Dit was ons vierde bezoek aan dit fantastische restaurant. Alle vier keren top. Deze ronde begon ik met de gevulde runderbouillon en mijn man had de cocquilles in Parma ham, dit gevolgd met Saltimbocca. De smaak was verukkelijk, echt Italiaans (en wij kunnen het weten, want we hebben er gewoond). We eindigden met koffie. Het was moeilijk om de verleiding van de heerlijke desserts (vanwege ons diet) te weerstaan deze ronde. Het restaurant is nu compleet met de schitterende serre (alleen voor niet-rokers). De service is zoals altijd natuurlijk elegant, attent en vriendelijk. Bergeijk heeft een schitterende aanwinst met dit restaurant. Het centrum ziet er nu vooral 's avonds erg romantisch uit.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het eten is top van kwaliteit. Borden zijn mooi opgemaakt. De bediening aan tafel is ronduit slecht. Personeel heeft totaal geen gevoel voor de wensen van de klant. Gastvrouw maakt een vriendelijke indruk, maar weet personeel niet te enthousiasmeren. Wij zijn na het voorgerecht weggegaan. Na twee uur wachten was het wel mooi geweest. De chef heeft een mooie kaart met fantastische gerechten. De bediening is een belediging voor de chef en de gasten.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wij hadden voor het 4 gangen verrassingsmenu gekozen. Van ht huis kregen wij eerst wat brood met olijfolie en een lekker glaasje soep. Elke gang van ons menu was werkelijk heerlijk. Alleen jammer dat de slagroom bij het dessert it een spuitfles kwam en geen echte slagroom is. Goed uitgebalanceerd menu. Lekker glas rosé erbij. Karaf kraanwater was geen enkel probleem. Zowel binnen als op het terras was het druk. Dan is 1 kok en een hulpkok echt te weinig want het enige echte minpunt vond ik dat wij overal erg lang op moesten wachten. 2,5 uur voor een menu zonder afsluitende koffie vind ik echt te lang. Bediening zeer vriendelijk en netjes en liep ook goed door.
De stoelen en tafeltjes werden wat hard bij lang wachten.
Dit restaurant is een aanrader als het niet zo druk is.

Jeliens .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Wederom heerlijk gegeten bij dit prettige Italiaans restaurant. Hier proef je dat met verse en eerlijke producten wordt gewerkt. Al verschillende malen diverse gerechten uitgeprobeerd maar alles is even smakelijk. Ruime proporties met een zéér goede prijs/kwaliteitsverhoudingen. Er wordt ook duidelijk naar je wensen geluisterd en rekening gehouden. Er heerst een prettige sfeer en een vriendelijke bediening, voor de gastvrouw is niets te veel. De huiswijn wordt altijd geserveerd met een glaasje water, top. De wijn is ook van prima kwaliteit.
Kortom, dit restaurant is een aanrader, wij komen er graag terug.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Hartelijke ontvangst, alle gerechten prima verzorgd , zeer smaakvol bereid en goed gepresenteerd. Hartelijke gastvrouw. Kleurrijke , gezellige en warme inrichting! Een aanrader!!
Noëlle V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Super restaurant! Heerlijk gegeten. Top bediening en als kers op de taart (omdat we zo lekker gegeten hadden), kwam de chefkok bij ons andere tafel zitten met de complete uitleg over de bereiding van het vlees! Nu kunnen we het zelfs thuis uitproberen. Super te vrede, hier komen we zeker terug!!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Als halve Italiaan ken ik de Italiaanse keuken als geen ander. Complimenten aan de chef en gastvrouw. Heerlijk gegeten en erg vriendelijk en persoonlijk contact. Binnenkort de afhaal maar eens proberen maar het lijkt ons moeilijk om deze avond te overtreffen. Een aanrader voor verschillende aangelegenheden.
Anet B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Lunch , lekker rustig op zondagmiddag : Als voorgerechtje de duivelse garnaaltjes gegeten , daarna cannelloni en de fettucce misto mare , heel lekker. En het toetje .....Lasagna met frambozen , ricotta en room , te lekker !
Mooie wijnen op de kaart. Gastvrouw Andrea met hart voor haar mooie zaak is heel attent en vertelt met passie over de heerlijke gerechten op de kaart en de goede wijnen. Wij komen zeer zeker terug voor dit kleine en fijne restaurant .
0211 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Een aanwinst voor Bergeijk! Puur en supervers eten.
Lekkere wijn en een vrolijke zeer gastvrije ontvangst/bediening.
Vandaag geluncht maar gaan zeker terug voor het diner!
Maikel_ .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Nieuw restaurant in het centrum van Bergeijk; een Italiaan zonder pizza-oven! Dat toont meteen aan dat het een restaurant is en geen 'afhaaltent'. De dinerkaart is bescheiden maar ik weet al dat ik een groot deel van die gerechten zou willen proberen. Gelukkig staan er tussengerechtjes op de kaart zodat er toch vier gangen te proberen zijn.

De eigenaresse staat met enkele dames in de bediening en ze hebben duidelijk ervaring/goede opleiding. Alles zeer correct. Omdat het lekker weer was, werden we geattendeerd op vertrekkende gasten van het terras zodat wij buiten konden zitten indien gewenst.

Gerechten vielen bij alle tafelgenoten goed in de smaak met een bijzondere vermelding voor de heerlijke chocoladetaart als dessert! Hoewel de kaart weinig verrassingen bevat, wordt er wel degelijk gekookt.