Buon gusto Trattoria en B&B

6,8
6,6
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Aperitief: bubbelloze Prosecco, werd vervangen na klacht
Voorgerecht: Ceviche di Tonno. Niet slecht maar povere presentatie voor € 16,50 pp.
Hoofdgerechten:
Lamsrack, losse lamskarbonaadjes, povere presentatie, € 27,50.
Filetto di Mazo met gorgonzolasaus. Miniscule portie die dreef in overvloedige hoeveelheid saus. Na opmerking werd een aanvullend stuk vlees gebracht dat helaas oneetbaar was vanwege de vele zenen. Wel € 28,50.
Wijn: De bestelde Chianti Classico bleek niet voorradig, wèl een zeer drinkbare Dolcetto d'Alba à € 27,50.
Al met al vertrokken wij na het aanbod van gratis koffie en limoncello afgeslagen te hebben. Wij hadden het gehad met Buon Gusto
Lekkereten28 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Toen dit restaurant net geopend was, hebben wij hier gegeten. Het viel ons op dat het personeel geen horecaervaring had (geen kennis van de kaart). Vorige maand nog maar eens geprobeerd. Wederom personeel dat geen idee heeft wat er op de kaart staat. Verder staat personeel met rug naar de zaak gezellig een hele tijd met elkaar te kletsen dus geen aandacht voor de klanten. De pizzabodem was net niet helemaal gaar, de pizza was erg matig belegd, de ingedrienten van het voorgerecht tegen de uiterste houdbaarheidsdatum en de rekening erg hoog. Al met al was de tweede ervaring nog slechter dan de eerste keer. Jammer.
LekkerbekAnouk .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Vanavond gegeten met twee volwassenen twee kinderen en een dreumes. Vriendelijke reservering aan de telefoon voor 17:40 aangenomen, netjes. Had al aangegeven dat we niet lang zouden blijven zitten en voor 19:00 u weg zouden zijn voor een eventuele tweede zitting.

Vriendelijke ontvangst in het restaurant. Helaas net te fris om op het mooie terras te zitten. Achteraan het terras een mooi nieuw speeltoestel met een glijbaantje. Mooi restaurant, allemaal netjes en fris. Een leuk nisje aan de open ruimte.
In het restaurant stond de kinderstoel klaar en er zat één ander gezin aan het voorgerecht. Druk was het er nog niet. Drankjes kwamen vlot. De zelf meegebrachte maaltijd voor de baby werd zonder moeite opgewarmd, fyn.
Er leek voldoende vriendelijk personeel, zowel in de bediening als in de keuken. De eigenaar moest toch alles aansturen en dat was te veel. Nieuwe gasten ontvangen, wijn openen, de vaatwasser, bestellingen opnemen etc.
De affettato misto ruim een half uur zicht wachten. Daarna weer veel te lang wachten voor de hoofdgerechten die niet tegelijk uitgeserveerd werden. Een Tagliolini Buon Gusto kwam als eerst, de Bistecca daarna. Na even wachten kwam de variant op de Calzone de Nurago oid. en na lang wachten en vragen kwam dan ook de pizza die al die tijd klaar bleek te staan in de keuken. Tagliolini was heerlijk van smaak, helaas even naar de keuken terug moeten sturen om warm te houden omdat ik met de baby naar de , overigens hele mooie, verschoontafel, moest vanwege het lange wachten.
Mijn bord terug krijgen koste ook weer heel wat geduld. De Bistecca was al bijna op toen ik kon beginnen..de pizza was er toen nog niet. De bistecca 300 gram was rood zoals gevraagd, prima en mooie kwaliteit; alleen een bordje lichte salade ernaast was echt niet voldoende.
De Tagliolini was ook heel smakelijk, romig maar niet vet, erg verfijnd gerecht!! Goede verdeling van alle ingrediënten èn, ook erg fijn: voor een primi toch voldoende als hoofdgerecht. De pizza's ook prima.
De koks uit Italie doen maken hun belofte waar dat wel. Lekker eten, maar wat een rommeltje in het restaurant, dat ook niet echt opgemerkt lijkt te worden. Een kleine erkenning (de baby liet weten dat t m echt te lang liet duren), uitleg of een vraag om begrip was voor ons voldoende gewest, we zijn echt niet zo moeilijk.
Heel jammer.
Westdop .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Tegen half 7 waren we eerste gasten en mochten geen tafel kiezen. Volgende 2 gasten 10 minuten later wel. Wij namen beide een vleesgerecht voor 21 en 23 euro, waarbij groenten apart moesten bestellen en betalen! Kregen uiteindelijk alleen een homp vlees op het bord zonder enige entourage en schaaltje sla zonder bestek. Verder helemaal niks. Vlees smaakte goed, alhoewel medium gevraagd, medium plus gebakken. Aan de tafel naast ons zat iemand zijn garnalencocktail in een ijscoupe met mes en vork te eten. Het plezier in eten was ons wel vergaan, geen zin meer in koffie of dessert. € 70 voor 2 stukken vlees, 3 wijntjes en een flesje water.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Heerlijk authentiek Italiaans restaurant. Zalig gegeten in een geweldig ambiance.
Zeker een aanrader. Wij komen met veel plezier hier terug.
Leonore H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Heerlijk gegeten! Pizza's uit de houtoven en dat proef je! Ook heerlijke voorgerechten! Leuke eigenaren die een praatje komen maken. Een absolute aanrader!
Stefanie L.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Alles is heerlijk, verse en echte streekproducten met liefde bereid. Vriendelijke bediening.
Een gemoedelijke en gezellige sfeer.
We hebben ook geslapen in de B&B, mooie kamer en goede bedden. Ontbijt prima.
Buon Gusto is een aanrader!!!
DickV .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Buiten pizza om,kleine kaart.Bediening kent de gerechten niet.Gastheer en gastvrouw wel.We gaan over een tijdje nog eens proberen,waarschijnlijk loopt alles dan beter en zijn de aanloop prikkelen opgelost.Succes gewenst.