Buon Cuore

Meer informatie over restaurant Buon Cuore

6,8
Lampekapje .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Zaterdag zijn wij hier wezen als aanvulling op een lang weekendje uit.Mijn man had een dubbelgeklapte Calzone(je kon hem ook gewoon als platte pizza geserveerd krijgen) Het deeg van de pizza zelf was vrij smakeloos, maar de inhoud maakte alles weer goed. Zelf had ik een Braccio di Ferro,dit was een combinatie,van kaas,tomaat,spek,ui,creme fraiche en spinazie. Dit was echt een geweldige samenstelling en hij zat dan ook bomvol met smaak. Een ware explosiie in je mond. De bediening was heel vriendelijk en de sfeer gezellig. Zeker aan te bevelen.
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Het enige wat de pizza doet lijken op een pizza is dat ie rond is. Beetje een festivalpizza maar dan erg zout en smakeloos.
Anton45 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Sfeervol restaurant met goede bediening en lekker eten. De pizza calzone shoarma kan ik je van harte aanbevelen, die eet ik hier al jaren.

Pasta's zijn ook ontzettend lekker.

Pizza's zijn wat aan de prijs maar dan ook groot van formaat en heerlijk. Je kan hier met een gerust hart een keertje eten.
Charel T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Ben gisteren 5 mei hier met vrouw en zoon gaan eten ik had sparerib met hot wings kip.wil even zeggen dat het niet om te eten was een en al vet en niet Door gebakken. De kip was rauw. De bediening vroeg of het gesmaakt had.we hebben netjes verteld dat het niet goed was,Maar.daar werd laconiek op gereageerd tot twee keer toe niet normaal. Het was ook heel erg met kruiden bestrooid om het te verdoezelen ivm de geur ervan.de bediening was trouwens ook zeer slecht ze kwamen gewoon drank opnemen terwijl we vollen glazen hadden. Nou dit restaurant zal ik echt niet mijn onze vrienden club aanraden en die is aardig groot. Ik had dit wel anders opgelost!
Aanrader SLECHT!!
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Hier komen wij geregeld voor een gezellige avond met lekker eten.
Bediening is altijd vriendelijk en het eten altijd goed. Door drukte kan het wel eens rumoerig zijn maar dat is logisch in een toeristische plaatsen als renesse. Wij houden daar wel van!
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Vreselijk druk. In een hoekje neergezet aan een klein tafeltje met 3 pers. We zouden een grotere tafel krijgen na een tijdje maar die kwam nooit. De drankjes waren vergeten en kwamen echt na een half uur pas. Uiteindelijk besteld 3 pizzas, en het duurde 1uur en 8min voordat deze werden gebracht. We twijfelde om weg te lopen, wat een ellende. Op de wc bleek ook het papier op te zijn, lekker klantvriendelijk. De rekening was ook een tegenvaller. Er werd in het begin iets snel gevraagd of we alvast een stokbroodje en olijven wilde. Er vanuit gaande dat dit een simpele apitizer zou zijn, bleek dit ons 10 eu te kosten. Dit doen we dus nooit meer!
Luca V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Slechte service, 7befiendes achter de bar, gezellig was het daar samen. En ze keken ons maar aan, gek dat we nog niets te drinken hadden na 15 minuten.
Net voor we weg wilden kwam er een dame die zich excuseerde.
Maar goed tafel af ruimen doen ze in drie keer, met drie personen.en nummer vier komt later met een doekje de tafel afvegen.
Maar goed de pizza was oké.
Als je glas leeg is , halen ze die weg, maar niet vragen of je nog iets Wilt drinken, nee daarvoor komt 5munuten later weer iemand anders.
Wat een organisatie, dramatisch.
Eigenaar je kunt op personeel besparen door betere, en ervarene aan te nemen.
Dan de rekening, een pizza kost ineens meer dan op de kaart stond, ca 50 eurocent oer pizza meer, en het brood met kruidenboter kost 2euro meer dan op de kaart.(5,50)
Wat een stelletje opl...
Kaart moest nog aangepast worden, web pagina ook zeker, en die worden dan nog bezorgd.
En toevallig ging het alleen bij onze tafel mis volgens de serveerster, nou dus niet. Bij de tafel naast ons had de een zijn soep al op daarna kreeg de rest, en de drukte viel mee, het was halfvol.
Volgende keer komt er voor ons zeer zeker niet. Voor dt soort bedrijfsvoering hoef je geen opleiding te hebben.
Wat een dramatisch restaurant.
Wilveld .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
We hebben lekker gegeten, goede pizza's en lekkere pasta. Vriendelijk bediening. Je kan er erg leuk zitten, zeker buiten.Tot zover uitsluitend lof. De afknapper kwam bij het krijgen van de rekening. Bij binnenkomst werd het eerste drankje opgenomen en gevraagd of wij brood met kruidenboter en olijven wouden. Dat leek ons lekker. Dat hier iets voor betaald moest worden voelden we wel aankomen. Dat hier €10,40 (??!!!) voor werd berekend op de rekening was wel een schokkende ontdekking. Behalve dat het zeker €5,40 teveel is, was het ook nog brood met kruidenboter van zeer matige kwaliteit.
Jammer, deze verkoop truc voelt bijna als oplichting en zorgt voor een vervelende nasmaak van een leuke avond. Voor ons een reden om twee keer na te denken voordat we nog eens terug zouden gaan.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Gevestigd op eerste verdieping met groot balkon. Eten is goed en veel. Beetje teveel :-)
Personeel is vriendelijk maar geeft klant weinig aandacht. Je moet lang wachten voordat bestelling wordt opgenomen. Tussentijds wordt niet naar klant omgekeken. De wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was extreem lang. Zeker drie kwartier moeten wachten. Ook geen personeelslid gezien om tussentijds drinken op te nemen of om aan te geven dat het nog even ging duren.
Bij één voorgerecht (salade capresse) stond op kaart dat deze uit tomaat, mozzarella en basilicum bestond. Specifiek nog gevraagd of het daadwerkelijk zonder vlees is omdat het voor vegetarische personen is. Dat was het geval. Na opdienen bleek dat er onder het gerecht ham was verwerkt. Stond echter niet op de kaart. Personeel wist niet goed wat zij daar mee aan moesten. Foutje van de keuken werd gezegd maar verder geen actie.
Na voorgerecht werd tafel niet volledig opgedekt (nieuw bestek) Moest zelf op gevraagd worden nadat hoofdgerecht was opgediend.
Ondanks dat het eten goed was komen wij niet een volgende keer in dit restaurant.
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Lekker samen gegeten met 2 kinderen. Vooraf brood met smeerseltjes ( bleek later alleen kruidenboter te zijn, kaart was nog niet aangepast) en daarna 2 heerlijke pizza's en lasagne. Heerlijk vers beleg op de pizza's en de smaak van de lasagne was erg lekker. Aardige bediening, alleen jammer dat het niet zo druk was. Maar ja was ook buiten het seizoen...
CorneliaC .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2014
Heerlijk gegeten hier! Smakelijk belegde, verse pizza en voor de jongste een bordje friet! Super! Huiswijn was wat prijzig, maar wel erg lekker! Aanrader!
Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Pizza Siciliana niet met de hier gebruikelijke filets maar het hele ansjovisje op de pizza...niet zo zout als we gewend zijn, maar visjes die je in z'n geheel wegeet zijn altijd leuk. Wederom brood met smeersels als voorgerecht hier mocht je zelf van boter, kruidensaus en olie ter plekke je kruidenboter maken, bananenijscoupe toe!!
Alleen op die televisies zit niemand te wachten.
Anton45 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
We hebben hier maandag avond heerlijk gegeten voor de derde keer.
En we komen volgend jaar zeker weer terug.
De bella italia met verse tomaten en parmaham aanrader met het warme weer.
Moontje1990 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
mijn vriendinnen en ik hebben laatst hier gegeten, ondanks dat het druk was hadden ze snel een tafeltje voor ons op het terras. we hadden een mix van voorgerechten wat goed in de smaak viel. de pizza"s waren heerlijk en de zaak zelf zag er hip en trendy uit
groeten monique
Anouk J.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Vrijdag werden we vriendelijk binnengehaald. De serveerster nam daarna onze bestelling op. Deze leek er niet heel veel zin in te hebben. Een andere serveerster bracht ons eten en drinken. We hadden tagliatelle met zalm en spare-ribs. De Tagliatelle was oke, niet heel goed of slecht. De spare-ribs leken erg rauw. De friet was wel lekker knapperig. Na 10 min. kwam er pas iemand langs om te vragen hoe het smaakte. Mijn vriend was al over de helft van zijn eten. Of ik nog een keer in de oven wilde? Ik bedankte na het zien van de rode stukjes had ik geen trek meer en at de friet op. De serveerster had het vriendelijk aangeboden en snapte wat ik bedoelde en nam mijn bord weg. Een andere serveerster kwam terug: moet het niet in de oven? nogmaals bedankt. 'je wordt er heus niet ziek van als het in de oven geweest is' kwam er op een hele nare toon uit. Dit meisje had duidelijk niet van klantvriendelijkheid gehoord. Toch een domper. Het terrasje zag er verder gezellig uit. Daarna kwamen er 2 dames. Ze wilden voor ons zitten. Hetzelfde meisje maakte de tafel schoon. Nog voor ze gingen zitten bedachten de dames zich in wilden toch achter ons zitten. 'Ik snap niet wat dit tafeltje nou zo anders is als dat tafeltje' Weer op een hele nare toon. Klant is (vaak) koning en als de klant nog besloot voor het zitten om ergens anders te zitten hoef je echt niet zo naar te reageren. Uiteindelijk gingen we weg met een (te) hoge rekening voor deze avond en geen fijn gevoel. Jammer en dat terwijl er ook klantvriendelijke bediening rond loopt!
Customer_delight R.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Met een groep van 7 een prima maaltijd genoten. De pizza's zijn rijkelijk belegd. De bediening is adequaat en servicegericht. Omdat het restaurant zich op een eerste verdieping bevindt, scoren wij voor het decor een 7.