Buon Appetito

Weverstraat 44 1791 AE Den Burg (Texel) Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Buon Appetito

Authentiek Italiaanse gerechten op Texel

Zin in een echte Italiaanse pizza? Bij Buon Appetito kun je dagelijks genieten van de typisch Italiaanse keuken. De pizzabodem wordt bereid volgens het originele recept van de grootvader van de eigenaresse. Er worden uitsluitend verse en vooral echte Italiaanse ingrediënten gebruikt. In een buitengewone Italiaanse sfeer en met wijnen tegen een eerlijke prijs, ga je gegarandeerd een heerlijke avond tegemoet!

Meer informatie over restaurant Buon Appetito

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras
6,9
Roelof V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We hebben vooraf gereserveerd via de Albert Hein site voor korting via een ah spaaractie. Bij het afrekenen werd dit niet door het restaurant geaccepteerde en moesten we het gehele bedrag betalen. Zeer teleurstellend. De bediening was erg gehaast.het eten smaakte goed.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Super lekker gegeten voor een schappelijke prijs! Vlotte en vriendelijke bediening! Een aanrader voor iedereen die naar Texel komt.
Ora B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Erg lekker gegeten en leuke Italiaanse sfeer!
carlo G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Komen hier zeker terug was erg goed
Duco V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Helaas troffen we het met een zeer rumoerig aan gezin. Toen die weg waren was de sfeer zeer goed. Bediening goed tot zeer goed.
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Mooie, schone zaak met leuke foto's aan de muur. We aten een lekker voorgerecht, antipasti italiani, en goede pizza.
Bediening is erg hartelijk.
jhdevanderschueren .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten, snelle bediening, vriendelijk personeel; muziek wat te luid naar onze smaak, verder alle lof. Voor vakantiegangers die niet langer dan anderhalf uur in een restaurant willen zitten is de snelle bediening ideaal
gerda J.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de sfeer was erg gezellig! Zeker voor herhaling vatbaar en we komen zeker terug..
Ook de huiswijn was erg lekker en we kregen bij binnenkomst direct een karaf met water geserveerd.
jwbuijk B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Gezellig en gemoedelijk
Goed eten in ruime porties
Wel staan de tafeltjes wat dicht op elkaar, geen probleem tijdens het eten, wel tijdens het op staan.
pvdoorn .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Bediening was vlot en goed. Na een uur waren we al weer klaar wat eigenlijk ons wel goed uit kwam.
mldg .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Vlotte en vriendelijke bediening. Goede verse groente. Personeel is goed op de hoogte wat betreft voedselallergie, in ons geval pinda. Aanbevelingswaardig!
Niels E.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een klein, maar sfeervol restaurantje. Leuk om te zien hoe je eigen pizza wordt gemaakt. Bediening was goed, maar vond de prijzen wel een beetje aan de hoge kant..
Benno O.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Lekker, echt Italiaans, gegeten. De Vissoep en Ossobuco waren prima. Leuke bediening hoewel één van de, volgens ons niet vaste, serveersters iets subtieler door de zaak mag gaan met een iets geringer geluidsniveau.
Elfin M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Lekker gegeten, vooral de 'lange pizza's is een aanrader. Interieur is zoals het moet zijn; lekker knus en iets gedateerd. Helemaal top!
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Voortreffelijk gegeten.
Wat een vriendelijke ontvangst, complimenten, we voelden ons direct welkom in dit Italiaanse restaurant.
Onze tafel stond gereserveerd klaar met de speciale AH actie menu kaart.
Veel keuze o.a. als hoofdgerecht alle pizza's van de kaart die voortreffelijk smaakten en vers door de pizza kok werden gemaakt.
Kwaliteit was top. We bestelden de huisgemaakte tiramisu als dessert, een aanrader.
Kortom, ga zo door en we komen hier zeker nog eens terug als we naar Texel gaan.
Wilfred B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Het eten is prima. Alleen de bediening is matig tot slecht. De mensen die er liepen hebben weinig tot geen ervaring in de horeca. Tevens vindt ik dat als je boekt staat er 2de 3 gangen diner gratis.
Maar je kan niet ale cart eten. Dan moet je zeggen dat hun het menu bepalen. Dan is het aan ons de keus of je dat wilt.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Tijdens onze korte vakantie op Texel hebben wij hier heerlijk gegeten, blij dat we die extra kilometers hebben gefietst om hier te komen (we zaten eerder in het rumoerige De Koog op een terrasje).
Will K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Een gemoedelijk restaurant met een zeer goede keuken. Vriendelijk deels Italiaans personeel. Snelle bediening en ondanks dat we met een AH actie kaart kwamen was de verrekening heel soepel.
Connie K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Niet aanvoelen als mensen in gesprek zijn er niet zomaar tussenkomen om te vragen of we nog wat wensen . Wij gaven aan de we ons zelf wel zouden melden als we nog wat wilde drinken. Binnen 2 min stonden ze al weer aan de tafel . Jammer
Annette A.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Prima service. Echte Italiaanse kok. Fijn dat er snel tafel gevonden was. Uitstekende keuze dus