Buon Appetito

Weverstraat 44 1791 AE Den Burg (Texel) Nederland Kaart

Over restaurant Buon Appetito

Authentiek Italiaanse gerechten op Texel

Zin in een echte Italiaanse pizza? Bij Buon Appetito kun je dagelijks genieten van de typisch Italiaanse keuken. De pizzabodem wordt bereid volgens het originele recept van de grootvader van de eigenaresse. Er worden uitsluitend verse en vooral echte Italiaanse ingrediënten gebruikt. In een buitengewone Italiaanse sfeer en met wijnen tegen een eerlijke prijs, ga je gegarandeerd een heerlijke avond tegemoet!

Meer informatie over restaurant Buon Appetito

6,6
vanderglas .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Bij aankomst kwamen wij er achter dat we de verkeerde ahbon bij ons hadden. Dus hebben we gewoon van de kaart gekozen en gegeten. Eten was prima
Marian O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hadden gereserveerd met AHbonnen. Ons werd een keuzemenu gepresenteerd van € 30. Eén van ons koos voor een tomatensoep, pizza en een kopje koffie. Dan is € 30 toch echt teveel! Vooral als je buiten komt en een bord ziet staan waarop een 3-gangenmenu staat voor € 19,95. Jammer....
Het eten was overigens heerlijk
Barbara R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten!!! De gorgonzolasaus bij de kipfilet zou je het liefst van het bord likken. Ook leuk om de pizzabakker zo aan het werk te zien als je naast de keuken zit. Voor de entourage zou Herman den Blijker gerust eens langs mogen komen.
Andries D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Best gezellig tentje en veel reserveringen (zo bleek toen we daar al zaten). Eten was redelijk, maar niet heel bijzonder.
han-pam .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gezellig restaurant en vriendelijke personeel. Belachelijk dat je minimaal 120 tekens moeten tikken. Dit moet echt veranderd worden.
Marietje B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Hoofdgerecht was erg flauw en drinken werd nauwelijks aangeboden. Wel mocht ik twee smaken pizza in een bestellen, dat was goede service. En de voorgerechten waren erg lekker. We waren er met restaurantbonnen en hadden een aangepast menu maar wel veel keuze.
Cathy M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Weer prima gegeten. Interieur ziet er nog wat sjofel uit, maar de goede kok maakt alles goed. Kom graag terug. De pizza Contadina is mijn favoriet, heerlijke gegrilde groentes op een krokante bodem.
Elma T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Vanavond hier gegeten met de ahrestaurant actie. Bediening was vriendelijk. Voorgerecht eenvoudig (parmaham). Hoofdgerecht penne met zalm was lekker en goed warm. Tiramisu niet verkeerd maar wel eens lekkerder gehad. Kortom, 30€ , voor een driegangenmenu wat betreft specialiteit te veel. In combi met actie prima. Pizzabodem van pizza voor kleinzoon was te slap. Gezellige ambiance.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Ik vond het een duur etentje, ondanks het 2e menu gratis. De prijs van het driegangen diner was 30,00euro. Dit was pas bij binnenkomst op de menukaar te zien., Zeer klein voor -en zeer klein nagerecht met een pizza....Normaal ben je daar veel minder voor kwijt. Dus al met al 40,00 kwijt incl 3 drankjes.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Goed eten had een heerlijke varkenshaas met blauw schimmelkaas boterzacht Vrienden kipfile gevuld was gewoon goed fijne bediening. Voor herhhaling vatbaar
Gerrit G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Met AH actie gereserveerd. Jammer dat er een speciale kaart is samengesteld voor deze actie. Hierdoor wordt de beoordeling over het restaurant moeilijk . De smaak van het menuutje was op zich goed. Echter hetgeen werd aangeboden op de speciale menukaart was wel heel simpel en beslist veel te duur. (€ 30,-).
Zou op basis van deze constructie en de prijs dit restaurant helaas niet aanbevelen.
IlseLv .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Niet helemaal naar verwachting gezien de vorige recensies. Redelijk eten: iets te simpele salade voor, oké lasagne, en zoet toetje achteraf. Het eten vind ik relatief duur voor als je de volle mep zou betalen (30e pp). Met de kortingscoupon is het qua prijs-kwaliteit wel ok.
Pnommk .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Vriendelijk personeel, heel lekker gegeten, tiramisu voortreffelijk ! Komen er beslist terug om de andere gerechten te proeven.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Ontzettend slecht gegeten.
Er zat geen smaak of kraak aan het eten en het was
Porties waren erg klein
En erg depressieve sfeer.
We hebben nog nooit zo slecht ergens gegeten.

Word door ons erg afgeraden om hier
te gaan eten.
M.P.C. K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Tijdens een weekendje op Texel hier gegeten met Albert Heijn bonnen. Het keuzemenu zag er goed uit. We kozen bij de voorgerechten voor de parmaham op een bedje van salade en de tomatensoep. Bij het hoofdgerecht was de varkenshaas lekker mals. Wat prettig was we konden extra salade bestellen. Het restaurant zat helemaal vol en de twee serveersters hadden het behoorlijk. Het duurde even voordat we ons eerste drankje hadden, maar het eten werd snel gebracht. De bediening was zeer vriendelijk.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Met AH actie gegeten in klein Italië, midden in het dorp. Vrolijke Italiaanse muziek, nette bediening. Vooraf knapperige Parma ham in een salade. Als hoofdgerecht penne met zalm. IJS toe. Lekker begin van een weekje op dit eiland.
Janhannie1946 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Ik heb echt heerlijk gedineerd de varkenshaas was uitmuntend bereid .ik ben er zeker van als ik weer op texel verblijf ik zeker naar bon aan petitie kom om te eten .ik wil zeker de kok.een pluim toe schuiven om
Postmacr .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Hebben met ah restaurantactiebon met 2 personen gegeten. Mijn man had sla met parmaham vooraf, zeer grote pizza shoarma met koffie na. Zelf had ik 2 kleine plakjes knoflookbrood vooraf, paar plakjes varkenshaas in roomsaus met sla en beetje pilaf rijst en dame blanche toe omdat de huisgemaakte tiramisu op was. (Anders had de blanke dame niet op het aktiemenu gestaan.)
Al met al lekker gegeten alleen vond ik 1 keuzemenu met€ 30,00 euro wel ruim betaald. Omdat door de aktie het 2e menu gratis was viel de totaalprijs voor beide gerechten uiteindelijk nog mee; € 35,60 voor beide menu's inclusief 2 frisdrank. Wel hele vriendelijke bediening. Wat jammer was is het niet gelijktijdig serveren van de gerechten. Varkenshaas werd ruim na pizza geserveerd, koffie ruim na de dame blanche.
Michael F.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
De service in dit restaurant is erg goed. De inrichting ziet er een beetje rommelig en cheapy, zoals een verouderd Grieks restaurant, ik mis de Italiaanse indentiteit, die uitstraling. Dat kan veel beter. Pizza's op een kapot bord opdienen is niet zo netjes. Voor de rest geen hoogstaande eetkunsten, maar wel lekker.
Leeuwestein1946 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Een gezellig, knus en simpel restaurantje met goed en voldoende eten met een prima service!. Wij zullen dit Italiaanse restaurant zeker aanbevelen aan vrienden die op Texel met vakantie komen!