Buon Appetito

Weverstraat 44 1791 AE Den Burg (Texel) Nederland Kaart

Over het restaurant Buon Appetito

Authentiek Italiaanse gerechten op Texel

Zin in een echte Italiaanse pizza? Bij Buon Appetito kun je dagelijks genieten van de typisch Italiaanse keuken. De pizzabodem wordt bereid volgens het originele recept van de grootvader van de eigenaresse. Er worden uitsluitend verse en vooral echte Italiaanse ingrediënten gebruikt. In een buitengewone Italiaanse sfeer en met wijnen tegen een eerlijke prijs, ga je gegarandeerd een heerlijke avond tegemoet!

Meer informatie over restaurant Buon Appetito

6,6
M V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Het eten was heerlijk. Ook onze zoon van 5 zei dit uit zichzelf. Hij had de pizza knakworst. Mijn pizza was zeer smakelijk. De lamsschenkel was botergaar. De bediening was wat rommelig maar vriendelijk. Enige minpuntje was het binnenklimaat. Bij binnenkomst vroeg op de avond nam ik sigarettenrook waar. Later vermengd met kookgeurtjes en aanbrandlucht. De ramen besloegen. Ons was het wat benauwd. Maar omdat het eten erg goed was, zullen we vast nog een keer terug gaan.
marieke D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij dit no-nonsens restaurant. De bruschetta en caprese vooraf. De smaken waren heerlijk en echt Italiaans. Net als de risotto en tortellini. De pizza's waren ook goed volgens de kids. Extra leuk detail is dat je vanuit het restaurant de werkzaamheden van de pizzabakker kunt volgen. Zelden in Nederland zo goed Italiaans gegeten.... bij een 'gewoon' Italiaans restaurant. Oja , goede koffie.. bijna vergeten!
patrickvos1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Restaurant maakte een amateuristische indruk. De vegetarische lasagne was zeer droog en vlak qua smaak .

Ik zou dit restaurant niet aanbevelen.
hansbakker41 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Lekker gegeten, voorgerecht en risotto was lekker en pizza's erg smakelijk en voorzien van een goede bodem en zeker voor herhaling vatbaar.
Yvonne C.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Vanavond lekker gegeten in het hartje van Den Burg op Texel. Van de pizza's van onze jongens, de ravioli met porcini en truffel tot de toetjes; prima gegeten tegen een redelijke prijs. voor herhaling vatbaar!
J. D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Vriendelijk ontvangen. Tafel was gereserveerd zoals afgesproken. Het eten zag er verzorgd uit en smaakte heerlijk.
Bediening ook vriendelijk en netjes. In het centrum gelegen.Een echte aanrader voor een etentje buitenshuis.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Dat viel een beetje tegen. We hadden eerder die week gegeten bij Vincent City Lounge en alhoewel we daar heerlijk en bijzonder gegeten hebben waren we daar goedkoper uit?! Dat zou je toch niet verwachten... De drankjes waren zelfs duurder als eerstgenoemd restaurant terwijl je dat toch anders verwacht bij een Italiaan die qua menu basic en zuinig is. Je hebt een standaard gerechtenkaart voor de AH-actie of je mag een pizza kiezen maar niet 1 waarvan ik zeg WOW! Daarnaast was de hoeveelheid van de gerechten niet zo veel als je zou verwachten. Ik die niet veel kan eten had er genoeg aan en het was op maar een gewone man/vrouw heeft daar niet genoeg aan? En als je wilt uitwaaien op een eiland dan lust je wel wat.... Tot slot stonden we na een 3-gangenmenu ook al met een klein uurtje weer buiten?! Dat was wel erg snel als je alle tijd hebt? Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
vanderglas .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Bij aankomst kwamen wij er achter dat we de verkeerde ahbon bij ons hadden. Dus hebben we gewoon van de kaart gekozen en gegeten. Eten was prima
Marian O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hadden gereserveerd met AHbonnen. Ons werd een keuzemenu gepresenteerd van € 30. Eén van ons koos voor een tomatensoep, pizza en een kopje koffie. Dan is € 30 toch echt teveel! Vooral als je buiten komt en een bord ziet staan waarop een 3-gangenmenu staat voor € 19,95. Jammer....
Het eten was overigens heerlijk
Barbara R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten!!! De gorgonzolasaus bij de kipfilet zou je het liefst van het bord likken. Ook leuk om de pizzabakker zo aan het werk te zien als je naast de keuken zit. Voor de entourage zou Herman den Blijker gerust eens langs mogen komen.
Andries D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Best gezellig tentje en veel reserveringen (zo bleek toen we daar al zaten). Eten was redelijk, maar niet heel bijzonder.
han-pam .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gezellig restaurant en vriendelijke personeel. Belachelijk dat je minimaal 120 tekens moeten tikken. Dit moet echt veranderd worden.
Marietje B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Hoofdgerecht was erg flauw en drinken werd nauwelijks aangeboden. Wel mocht ik twee smaken pizza in een bestellen, dat was goede service. En de voorgerechten waren erg lekker. We waren er met restaurantbonnen en hadden een aangepast menu maar wel veel keuze.
Cathy M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Weer prima gegeten. Interieur ziet er nog wat sjofel uit, maar de goede kok maakt alles goed. Kom graag terug. De pizza Contadina is mijn favoriet, heerlijke gegrilde groentes op een krokante bodem.
Elma T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Vanavond hier gegeten met de ahrestaurant actie. Bediening was vriendelijk. Voorgerecht eenvoudig (parmaham). Hoofdgerecht penne met zalm was lekker en goed warm. Tiramisu niet verkeerd maar wel eens lekkerder gehad. Kortom, 30€ , voor een driegangenmenu wat betreft specialiteit te veel. In combi met actie prima. Pizzabodem van pizza voor kleinzoon was te slap. Gezellige ambiance.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Ik vond het een duur etentje, ondanks het 2e menu gratis. De prijs van het driegangen diner was 30,00euro. Dit was pas bij binnenkomst op de menukaar te zien., Zeer klein voor -en zeer klein nagerecht met een pizza....Normaal ben je daar veel minder voor kwijt. Dus al met al 40,00 kwijt incl 3 drankjes.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Goed eten had een heerlijke varkenshaas met blauw schimmelkaas boterzacht Vrienden kipfile gevuld was gewoon goed fijne bediening. Voor herhhaling vatbaar
Gerrit G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Met AH actie gereserveerd. Jammer dat er een speciale kaart is samengesteld voor deze actie. Hierdoor wordt de beoordeling over het restaurant moeilijk . De smaak van het menuutje was op zich goed. Echter hetgeen werd aangeboden op de speciale menukaart was wel heel simpel en beslist veel te duur. (€ 30,-).
Zou op basis van deze constructie en de prijs dit restaurant helaas niet aanbevelen.
IlseLv .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Niet helemaal naar verwachting gezien de vorige recensies. Redelijk eten: iets te simpele salade voor, oké lasagne, en zoet toetje achteraf. Het eten vind ik relatief duur voor als je de volle mep zou betalen (30e pp). Met de kortingscoupon is het qua prijs-kwaliteit wel ok.
pnommk .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Vriendelijk personeel, heel lekker gegeten, tiramisu voortreffelijk ! Komen er beslist terug om de andere gerechten te proeven.