Buon Appetito

Weverstraat 44 1791 AE Den Burg (Texel) Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Huisgemaakte verse tomatensoep met bruschetta en parmezaanse kaas
      Italiaanse uiensoep met bruschetta en parmezaanse kaas
      Funghi trifolati in witte wijn saus met verse gebakken brood
  • Hoofdgerechten
    • Penne al a pizzaiola, tomatensaus met stukken biefstuk, kappertjes en olijven
      Risotto met parmaham en brie
      Risotto met walnoten en brie
      Kipfilet in een roomsaus met champignons en pilafrijst
      Pizza Quattro Stagioni
    • Dame blanche
      Verrasingsdessert

Over het restaurant Buon Appetito

Authentiek Italiaanse gerechten op Texel

Zin in een echte Italiaanse pizza? Bij Buon Appetito kun je dagelijks genieten van de typisch Italiaanse keuken. De pizzabodem wordt bereid volgens het originele recept van de grootvader van de eigenaresse. Er worden uitsluitend verse en vooral echte Italiaanse ingrediënten gebruikt. In een buitengewone Italiaanse sfeer en met wijnen tegen een eerlijke prijs, ga je gegarandeerd een heerlijke avond tegemoet!

Meer informatie over restaurant Buon Appetito

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren
6,9

Jouw recensie over het restaurant Buon Appetito

Ludo G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening, kortom aanrader
Monica B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Super super super super super super lekker!...................;....................................................................................................................................................
Ko B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Sfeervol en bediening goed, restaurant voor de hele familie.
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Het eten was absoluut heerlijk, de bediening echt heel slecht, het duurde erg lang voor we een drankje konden bestellen en de ober leek er niet bij te zijn met zijn hoofd. Het eten heeft echter veel goed gemaakt.
Eveline W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Het eten was goed maar helaas niet zoals van te voren beloofd, glutenvrij! De bediening liet te wensen over. Als je pas na 3x vragen je tweede rondje drankjes krijgt tijdens je dessert, gaat het toch niet helemaal goed. Jammer maar voor ons niet nog een keer.
Tiny D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Op een snikhete dag van 30º C heerlijk gegeten bij Buon Appetito. Er stonden diverse ventilatoren aan dus van de warmte weinig last. Op de voor ons gereserveerde tafel lag het AH-restaurantactie menu al klaar. Kleine kaart maar voor ons voldoende keuze. Verrassingsdessert tiramisu met ijs en slagroom heerlijk. Het was prima en het personeel gastvrij.
Inekevp V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Eten was goed, alleen de ontvangst kan beter. Onze reservering was bij hun onduidelijk. Er zou ook lactose vrije producten zijn maar dat was blijkbaar niet duidelijk bij het personeel. De eigenaresse moest erbij komen. Ook was er geen dessert zonder lactose. Alhoewel dat eerst wel toegezegd was.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Wij vonden het bijzonder warm, en dat is niet goed, verder vonden wij dat we lang moesten wachten op de gerechten, het eten was wel redelijk goed
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten, de bediening kwam wat onzeker (onervaren) over maar ze waren allemaal super vriendelijk en de heerlijke pizza en tournedos maakten alles goed!
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Het was redelijk druk en het duurde even voordat we werden opgemerkt, ondanks de reservering. Daarna was er voldoende aandacht. We hebben heerlijk gegeten voor een prima prijs. Jammer dat er een grote groep achter ons zat, met de nodige herrie. Dat maakte het voor ons lastig om een gesprek te voeren.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Veel, 3 gangen menu, voor mij een te grote pizza zelfs.
Lida K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
ik heb hier eigenlijk niets aan toe te voegen. De dag dat wij daar waren was het erg heet, wij misten een airco. Verder geen aanmerkingen
Coby V.
...
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Heerlijk gegeten bij Buon Appetito. Pizza en salade was echt smaakvol . Vriendelijk personeel.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Zojuist hier wezen eten, vriendelijke bediening ( die het volgens ons best zwaar hadden met dit weer, in combinatie met de druke ).
Het AH kortingsmenu smaakte prima.
Enige puntje van kritiek zijn de aanwezige vliegen die de nodige irritatie oproepen.
Verder een prima restaurant, en voor een prima prijs van een goed 3 gangen menu genoten. Top ????
Alida K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Een geweldig goede keuken en hele aardige bediening. Nog nooit zulke heerlijke risotto gegeten!
Barbel V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Gezellige sfeer, top bediening, vlot en leuk, echt leuk avondje uit! Als ze dichter bij t centrum zouden zitten zou t er bom vol zijn elke avond denk ik!
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Heerlijke pizza's.
Johan O.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. De jongen die bediende was aan zijn eerste dag begonnen maar dat gaat beslist goedkomen
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Leuke pizzeria. De pizza's zijn heerlijk!