Buon Appetito

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Buon Appetito

Authentiek Italiaanse gerechten op Texel

Zin in een echte Italiaanse pizza? Bij Buon Appetito kun je dagelijks genieten van de typisch Italiaanse keuken. De pizzabodem wordt bereid volgens het originele recept van de grootvader van de eigenaresse. Er worden uitsluitend verse en vooral echte Italiaanse ingrediënten gebruikt. In een buitengewone Italiaanse sfeer en met wijnen tegen een eerlijke prijs, ga je gegarandeerd een heerlijke avond tegemoet!

Meer informatie over restaurant Buon Appetito

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Terras

Jouw recensie over het restaurant Buon Appetito

Marijke Sietske .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
De sfeer is goed in het restaurant. Er heerst een Italiaanse sfeer. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Het eten was prima!
Aanrader!
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Tieneke K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben er heerlijk gegeten. Het was een drukke avond maar toch werden we niet weggekeken (ook al waren we daar met de AH-actie-spaarkaarten).
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Uit het AH keuzemenu: Uitstekende voorgerechten (Bruschetta, uiensoep) en hoofdgerecht met zalm, de gehaktballetjes in Penne con polpette waren "vrij gewoon", de tomatensaus was goed. Dessertkeuze matig, met koffie/thee als derde optie.
Met AH korting redelijk voordelig, maar dit is geen € 30 menu, meer € 23-€ 25.
Josee C.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Buon Appetito is een klein gezellig en sfeervol restaurant. De bediening was heel hartelijk en het eten was voortreffelijk. We hebben genoten.
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Heel veel keuze op de kaart. Eenvoudige maar sfeetvolle inrichting. Ga hier een volgrnde vakantie zeker terugkomen. Ook zonder AH-bonnen
Paula P.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Wat ons verbaasde is dat na het voorgerecht het gebruikte bestek weer op tafel gelegd werd voor het hoofdgerecht. Beetje knullig.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Bruschetta was erg lekker, evenals de gebakken zalmfilet en de varkenshaasmedaillons. Pilafrijst, heerlijk!!
Jammer van de uiensoep, niet lekker.
bergsmit .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
We hadden ieder andere gerechten en alle twee heerlijk gegeten. Ook de wijn was erg goed en lekker. Dit restaurant komen we graag terug en is een aanrader.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Ik had tomatensoep, penne con polpette en tiramisu, allemaal erg lekker! Mijn partner had tonijnsalade en ook de penne. Als toetje een profiterole, die had wel wat groter mogen zijn of twee kleinere. De bediening was naar wens.
Een restaurant om zeker nog een derde keer naar toe te gaan (vorig jaar waren we er ook al eens).
Olga G.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, omringd door attent en vriendelijk personeel in een prettige, Italiaanse sfeer. Een echte aanrader
Nelly S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk gegeten leuke bediening en een zeer gastvrij familie restaurant, echt een aanrader om daar te gaan eten. De bediening was uitermate vriendelijk.
Gerrit A.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk 3-gangen menu gegeten met speciale aandacht van de kok.
p.haan231 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Zeer de moeite waard. Fijne bediening. Gezellig. Willen er zeker nog eens heen wanneer we weer op Texel komen..............."...............
otten257 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Het eten was heerlijk, alleen duurde het lang, dat er honden in de zaak zijn, vind ik persoonlijk iets minder, maar het eten was goed.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Eten was heerlijk, alles was mogelijk evt verandering Wb het menu.
Zeer ruime portie, voor grote eters meer dan genoeg. Vriendelijke bediening.
Zeker een aanrader als u van pizza's houdt.
Roelof V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We hebben vooraf gereserveerd via de Albert Hein site voor korting via een ah spaaractie. Bij het afrekenen werd dit niet door het restaurant geaccepteerde en moesten we het gehele bedrag betalen. Zeer teleurstellend. De bediening was erg gehaast.het eten smaakte goed.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Super lekker gegeten voor een schappelijke prijs! Vlotte en vriendelijke bediening! Een aanrader voor iedereen die naar Texel komt.
Ora B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Erg lekker gegeten en leuke Italiaanse sfeer!
carlo G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Komen hier zeker terug was erg goed