Buon Appetito

Weverstraat 44 1791 AE Den Burg (Texel) Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Buon Appetito

Authentiek Italiaanse gerechten op Texel

Zin in een echte Italiaanse pizza? Bij Buon Appetito kun je dagelijks genieten van de typisch Italiaanse keuken. De pizzabodem wordt bereid volgens het originele recept van de grootvader van de eigenaresse. Er worden uitsluitend verse en vooral echte Italiaanse ingrediënten gebruikt. In een buitengewone Italiaanse sfeer en met wijnen tegen een eerlijke prijs, ga je gegarandeerd een heerlijke avond tegemoet!

Meer informatie over restaurant Buon Appetito

6,8
w.riepma .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Er was op ons gerekend. Het eten was lekker warm . Veel verse producten. Bij het dessert nam mijn vrouw een glas thee en daar kreeg ze een goedkoop koffiekoekje bij. Dat was het enige wat wij niet goed konden vatten.
jan.linden .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Lekker gegeten. Goede prijs-/kwaliteiteitverhouding. Goede en vriendelijke bediening.Korte pauzes tussen de drie gangen.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
heerlijk gegeten, gezellige sfeer, aardige eigenaresse af ons goed advies
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Er ging hier veel fout: i.p.v. bestelde 2 pizza's kwam 1 pizza en 1 pasta waardoor de pizza alleen werd gegeten en de 2e pizza veel later. Een gevraagd 2e glas wijn werd niet gebracht en daar moesten we nogmaals om vragen. Ook de rekening was niet correct. Een grote teleurstelling dus. Een goedmakertje werd niet aangeboden. Jammer, wij zullen hier niet meer komen.
margareth.m .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Bediening ging niet vlot, maar we zagen wel dat er een meisje net werd ingewerkt. Prijs wat we nu betaalden met bonnen AH was oke, maar ik zou voor het menu wat we nu hadden nooit 30 euro pp overhebben.
Pizza; vrij smakeloos.
Toetjes; ijskoud opgediend uit koelkast.
Te koud!
David G.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig familierestaurant, dankzij Italiaanse gastvrijheid. Een aanrader ! Via AH restaurantactie op deze locatie terechtgekomen.
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het restaurant was redelijk druk toen we het bezochten, maar geen probleem met wachttijden of gastvrijheid, die waren top! De keuze is groot, ook met Albert Heijn menu. Alleen misten we de lasagne op het (AH) menu. Verder prima en heerlijke tiramisu!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
AH Restaurantkaarten gebruikt jammer dat je maar uit een paar dingen kon kiezen voor vastgestelde prijs was allemaal erg karig de smaak was redelijk vind het de centen niet waard
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het was geweldig lekker super. Goede en vriendelijke bediening zeker een aanrader en komen graag nog een keer terug als we terug komen op Texel met vakantie of andere gelegenheid
j.a.j.kok K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heel attente en beleefde bediening. De tonijnsalade was voortreffelijk. De pizza een calzone was rijk gevuld. Ook de ijscoupe als nagerecht was prima. Kortom een hard en goed werkend team.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Lekker gegeten en een goede bediening.
Het was er heel rustig daarom was een achtergrond muziek wel welkom.
Deze heb ik gemist
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Gegeten met AH restaurantbon, menu € 30,00.
In mijn ogen veel te veel geld voor gebodene.
Aparte menukaart zeer beperkt.
Noemi S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
De ontvangst was erg hartelijk en warm. Alles was lekker, voorgerecht antipasti italiano en als hoofdgerecht een heerlijke ossobuco voor mij en voor mij partner risotto met pocini en truffel kaas... in een word heerlijk!
Kortom, we gaan zeker nog eens terug! Een aanrader!
Chercheur P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Was echt super, heerlijk gegeten. Ik heb ontzettend genoten samen met mijn vriendin . een aanrader! We komen zeker terug als we weer op texel zijn.
Roel R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Ontzettend leuke avond gehad, allerebeste pizza die ik ooit gegeten heb, gezellige restaurant en leuk personeel. Een aanrader.
Louise M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Beetje vreemd om een bord op de stoep te zetten voor een driegangen menu voor 19.95. Voor de AH actie betaal je 30 euro. En dat is dat menu -hoewel smakelijk- echt niet waard. De medewerkers zijn aardig, maar niet professioneel. Je weet toch wel hoe je een glas aan geeft en je haalt een bord niet terug omdat je de mayonaise vergeten bent. Breng een schaaltje. Beslist geen aanrader
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Hoge prijzen voor de drankjes, rommelig en bediening slecht....Ze bieden een 3 gangen diner aan voor 19,75, (Bord op straat) als je met de ah kaart komt betaal je 30,00 voor een 3 gangen diner. Bij het AH diner heb je weinig keuze. Toen wij er waren was het erg druk, deze drukte konden ze niet aan. Dit restaurant wil graag verdienen maar verdienen het niet zulke hoge prijzen te vragen.
M V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Het eten was heerlijk. Ook onze zoon van 5 zei dit uit zichzelf. Hij had de pizza knakworst. Mijn pizza was zeer smakelijk. De lamsschenkel was botergaar. De bediening was wat rommelig maar vriendelijk. Enige minpuntje was het binnenklimaat. Bij binnenkomst vroeg op de avond nam ik sigarettenrook waar. Later vermengd met kookgeurtjes en aanbrandlucht. De ramen besloegen. Ons was het wat benauwd. Maar omdat het eten erg goed was, zullen we vast nog een keer terug gaan.
marieke D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij dit no-nonsens restaurant. De bruschetta en caprese vooraf. De smaken waren heerlijk en echt Italiaans. Net als de risotto en tortellini. De pizza's waren ook goed volgens de kids. Extra leuk detail is dat je vanuit het restaurant de werkzaamheden van de pizzabakker kunt volgen. Zelden in Nederland zo goed Italiaans gegeten.... bij een 'gewoon' Italiaans restaurant. Oja , goede koffie.. bijna vergeten!
patrickvos1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Restaurant maakte een amateuristische indruk. De vegetarische lasagne was zeer droog en vlak qua smaak .

Ik zou dit restaurant niet aanbevelen.