Bungel's Pannenkoekenhuis

Lang

Jouw recensie over het restaurant Bungel's Pannenkoekenhuis

Merijn V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Een leuke locatie voor kinderen. Toffe speeltuin.
Echter heb ik nog nooit zo'n onbeschoft personeel meegemaakt.
In een pannenkoekenhuis lopen/rennen kinderen rond, geen enkel probleem behalve wanneer je geestelijk gehandicapt bent. Dan wordt er geblaft dat je aan je tafel moet blijven zitten. Wanneer ik verhaal ga halen waarom dit zo is krijg ik als antwoord dat het een restaurant is en je niet mag rondlopen als gehandicapte want mensen (aanname van de onbeschofte man) "kijken". De knul waar het om ging gaf geen enkele overlast en verheugde zich enkel op zijn pannenkoek. Ik heb ook nog gevraagd of er klachten waren maar die waren er niet. De begeleidsters van het groepje is, net als ik kwaad weggegaan.
Dit is onacceptabel en ronduit onbeschoft gedrag!
Ook zat het groepje al een half uur te wachten op een serveerster om de drankjes op te nemen....
renehol .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wat een slechte service, er was niet mogelijk en alles ging fout. Pannenkoeken zijn droog en snitzel ook. Aan afruimen wordt niet gedaan tafels vies echt een drama!
Saskia A.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Eten goed.
Bediening vriendelijk.
Alleen het eten laat erg lang op zich wachten. Ruim 1 uur moeten wachten. Te lang met klein kind.
Jantar B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Mooi, romantisch terras, ruime kinderspeelplaats, al moesten we wel een beetje zoeken naar stoelen zonder vogelschijt. Debediening was vriendelijk en bracht al gauw de drankjes. Het schone bestek werd samen met een servetje in een envelop op tafel gelegd en door mij bestelde pannenkoek spek-ui-kaas smaakte goed; de stroop moest ik zelf bij een kastje aan de ingang van het restaurant halen. Mijn vriendin wilde graag de aanbevolen "pannekoek van de chef" proberen , die volgens de serveerster belegd was met meloen en Parmaham. De meloen was lekker vers, maar de Parmaham was nergens te vinden. Voor een thuisblijver bestelden wij nog een boerenjongenspannenkoek, die op aanraden van de serveerster op het einde van ons bezoek geserveerd werd, vanwege het afkoelen. Er werd een zorgzaam ingepakte en opgerolde pannenkoek gebracht met daarbij een klein jampotje, dat volgens de serveerster ragout bevatte. Dat vonden wij vreemd, want bij een zoete boerenjongenspannenkoek verwachtten wij geen hartige ragout. Later bleek dat wij een boerenpannenkoek gekregen hadden, i.p.v. de bestelde boerenjongenspannenkoek. Ondanks de goede kwaliteit van de pannenkoeken vonden wij dat er behoorlijk slordig met twee van onze bestellingen omgegaan was.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Met 2 personen verschillende pannenkoeken gegeten, een woord PRIMA !
Doordeweeks kun je er, als het weer het toelaat, heerlijk in de tuin zitten, op zaterdag en zondag lijkt het ons een drukke tent maar daar hebben we geen ervaring mee. We werden door een zeer vriendelijke medewerkster geholpen.
Volgende keer eens wat anders dan pannenkoeken proberen.
Wij blijven in ieder geval terugkomen.
C Vier A M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Een reservering gemaakt en expliciet verzocht om een tafel bij de speelhoek.
In het restaurant aangekomen bleek dit niet te zijn doorgegeven. Het was niet zo druk dus het kon gelukkig alsnog.
De bediening is erg traag. Na een minuut of 10 werden we opgemerkt en werd gevraagd of we al geholpen werden. Ze vroegen netjes wat we wilden drinken. Na weer 5 min vroeg ik om de menukaart. Deze werd haastig gebracht, in onze handen geduwd met een sorry en weg was de serveerster. Na besteld te hebben duurde het ruim 45 minuten voordat we ons eten hadden ondanks het niet echt druk was.
Dit duurt echt te lang als je met een kind van 2 gaat eten. Gelukkig was er wel een leuke speelhoek voor kinderen. Het eten duurde even maar was lekker en het formaat van de porties was goed. Na het eten een dessert besteld. Deze kwam met een redelijke tijd. Bij het dessert nog twee bolletjes extra ijs besteld. Duurde weer lang dus weer gaan vragen waar het bleef.
Kortom: het eten is lekker, de locatie super voor kinderen maar de bediening erg traag. We voelden ons constant vergeten ondanks we hadden gereserveerd.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Wat een heerlijke plek! Ze kunnen glutenvrij eten klaar maken en het was heerlijk.
Vriendelijke bediening.Heel veel keuze.
kortom was top, op vraag konden ze ook een dessert maken wat niet op de kaart stond.
Is aanrader dit adres.
Hartelijk dank!
moetie92 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wij komen regelmatig met onze kinderen en soms met de hele familie bij Bungels! Het eten is goed, het personeel vriendelijk en de locatie mooi. Buiten een gezellig terras met voor de kinderen een leuke speeltuin. Binnen ook gezellig maar erg gehorig en wederom een leuke speelhoek voor de kleintjes. We eten hier het liefst een rijkbelegde pannenkoek of de kipsate met friet. Ga zo Door!
Jan-Peter S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Leuk pannenkoeken restaurant zeker als het mooi weer is want dan kunnen de kids naar buiten. Ondanks dat het niet echt druk was duurde de bestelling bijna 45 minuten voordat deze op tafel stond. Eten was ook niet heel erg warm, gelijk op eet temperatuur. Eten smaakte wel goed. Dessert genomen en ook dit nam ruim een half uur in beslag. Voor een restaurant gericht op kids zou mijn advies zijn sneller te werken. Evt. Borden verwarmen scheelt ook een hoop.
Bedankt voor uw recensie. Elke week wordt besproken hoe het beter kan, en we nemen uw opmerkingen m.b.t. de wachttijd zeker mee!
Joopieee .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Gezellig en warm was mijn eerste indruk. Het was alleen een beetje koud binnen maar het eten en de service was top!! Ook de kinderen hadden het naar hun zin, wij komen hier zeker terug
Edmee H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Vanavond met een groep van 9 man heerlijk gegeten en genoten van hun speciale actie. Onbeperkt spareribs eten. Aanrader om dit ook lekker te gaan doen, kan ook nog het aankomende wee?end. Bediening vlot en vriendelijk. Entourage ziet er keurig uit. Wij hebben een gezellige avond gehad voor een redelijke prijs. Zulke acties nodigen uit om vaker te komen.
we houden jullie (facebook) in de gaten.
Sanne-- .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
2e kerstdag geweest. Helemaal prima voor kinderen en voor ons. Eten was goed genoeg (salades en pannenkoeken), leuke presentatie van kinderpannenkoek. Genoeg speelmogelijkheden en een kerstman die leuke balonfiguren maakte en goocheltrucs deed. Kleine tip: check geregeld de stroopflessen en potloden. En ik begreep dat een italiaanse pannenkoek iets beter kon. Maar kortom: leuk restaurant op een mooie locatie!
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Wij waren met een grote groep (23 pers) ter ere vd verjaardag v (o)ma. Van heel verschillende leeftijden. (0-63) Wij hadden een super middag/avond. Alles liep gesmeerd,van de mandjes stokbrood t/m het toetje. Er was genoeg bediening en we hoefden nergens lang op te wachten. De kleintjes konden lekker spelen,de groten gezellig kletsen! Kortom; een geslaagd feest!
Lenie F.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Slecht,slecht en nog eens slecht. Ongeïnteresseerd personeel.
Kipsate niet gaar ,volgens de kok wel. Onze dochter houd niet van rauwe kip.?
Niet kind vriendelijk te grote kinder ijsjes ,niet een beetje leuk met een parapluutje of iets dergelijks.
Misschien personeel een klant gerichte cursus of workshop geven, maar zeker op gastvrijheid wat doen.
Ons zien ze niet meer terug dat is zeker en denk dat er meer volgen die zeggen dit hoef voor ons niet meer,, dus erg gevaarlijk voor jullie.en de omzet.
Hopelijk doen jullie hier wat mee.
Mireille B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Mooi groot pannenkoeken restaurant. Leuk ingericht en voor kinderen is er genoeg te beleven. Eten prima en veel keus, ook als je geen trek hebt in pannenkoeken. We komen zeker terug.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Voor de eerste keer hier een pannenkoek gegeten, een naturel en een boerenpannenkoek, beide waren heerlijk en wel zo lekker dat we hier vaker naar toe gaan. Bediening was aardig en gastvrij. Tijdens ons bezoek was het niet zo erg druk maar op het terras is het met mooi weer goed vertoeven.
Nogmaals een aanrader.
Johanneke D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Voor het eerst en voor het laatst hier vandaag gegeten. De naam en de speeltuin waren veelbelovend, maar bij binnenkomst waren we al iets teleurgesteld. De ruimte is vrij saai ingericht en er leek ook geen speelgelegenheid voor de kinderen aanwezig te zijn binnen, maar ik lees net in een andere recensie dat die er wel is. De bediening is duidelijk nog niet ervaren, wat maakt dat je vaak moet vragen om geholpen te worden. Dit alles zou nog niet zo erg zijn als het eten het compenseert, maar dat is helaas niet zo. De poffertjes waren zoals ze zijn moeten, maar de pannenkoeken vond ik erg slecht! Het beslag wat gebruikt wordt is niet bijzonder en het beleg érg mager.
Ik hoop dat ze snel hieraan gaan werken!
JMA .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Op vrijdagavond bij dit restaurant gegeten. Mooi groot terras en leuke speeltuin voor kinderen. Belabberde service met bediening die er echt geen zin had. Eten werd echt bijna op tafel gesmeten.

Paar keer de bediening aan moeten spreken om te vragen of we mochten bestellen.
Na 1,5 uur wachten kregen we de pannenkoeken, die bleken ook nog eens niet helemaal gaar en 1 pannenkoek was niet de pannenkoek die we besteld hadden. En nog extra moeten vragen om de honing die niet bij de pannenkoek meegegeven was, wat wel hoorde. Het toetje hebben we dan ook maar laten zitten, durfde het niet aan om nog eens zo lang te moeten wachten.
Het terras was niet helemaal vol, wel een grote groep aanwezig. Verder veel chagrijnige mensen, omdat veel mensen (met kleine kinderen) lang moesten wachten.

Bij het betalen aangegeven dat we lang moesten wachten, ipv excuses of compensatie kregen we te horen dat ze het zelf ook vervelend vonden en dat het druk is in de keuken. Dit mag niet het probleem van je gast zijn!
Bediening op het terras is niet op orde, te weinig personeel en het personeel heeft geen overzicht over het grote terras.

Wij komen hier niet meer terug. Jammer want de locatie is erg leuk!
KNed .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Hier voor de tweede keer gegeten. Deze keer op het lekker grote terras. De pannenkoeken waren weer heerlijk. Voor de kinderen is er zowel binnen als buiten genoeg speel gelegenheid.
De bediening ging nu een stuk beter dan vorige keer. Al ging er bij ons en bij anderen een paar keer iets fout met de gerechten naar een verkeerde tafel. Dat is dus nog een verbeterpuntje.
Al met al zeker een aanrader!
ariekeeskanarie .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
De lekkerste pannenkoeken heb ik hier gegeten. Een leuke speeltuin voor de kinderen naast het grote, witte restaurant. Snelle en zeer vrolijke obers. Zeker de moeite waard om nog een keer ernaar toe te gaan.
Hartelijk dank voor de fijne recensie! Daar doen we het voor, en we blijven ons best doen!