Bungel's Pannenkoekenhuis

's-Gravenweg 178 2902 LG Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bungel's Pannenkoekenhuis

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag tot en met zondag geopend van 11.30 - 21:00 uur. De keuken sluit om 20.30 uur.

6,9
5,5
6,8
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Bungel's Pannenkoekenhuis

Freek V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Mooie plek, borrelplank is goed. Bediening nog nooit zo meegemaakt. Drinken bestellen duurde vreselijk lang. Toen de drankjes gebracht werden was het niet compleet. Vergeten, kan gebeuren, zou gelijk gebracht worden. Niet dus, na een kwartier maar weer iemand aangesproken, kreeg de indruk dat ik niet zo moeilijk moest doen. Dit seizoen slechts twee keer geweest, maar daar blijft het ook bij, wat een ergenis. Er zijn relaxtere plekjes in en rond de stad te vinden.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Locatie is geweldig! Anderhalf uur wachten op eten en dan boos zijn als je klant vertrekt. Onbeschofte eigenaar die het niet zo nauw neemt met de waarheid.
Emma D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Drank bestellen duurde veel te lang, simpele tafel drank 2 x fout . De bediening had geen goede instelling, chagrijnig en slordig
Nina H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Deze tent gaat achteruit. Erg lang wachten. Alleen al 30 min op stokbrood. Eten werd koud geserveerd. Bediening toont geen interesse in gasten en reageren kortaf. 2e ronde drinken besteld, bon bleek kwijt wat pas na lang wachten werd gezegd! Ook betalen is een drama, tot 2x toe de verkeerde bon gekregen en 3 drankjes teveel aangeslagen. Met name het eten en de bediening, komen wij hier nooit meer. Het ligt zeker niet aan de locatie!!
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Erg lange wachttijd en eten was aangebrand. Dit restaurant is beter geweest maar de laatste keren wordt het steeds slechter!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
klein foutje bij 1e levering,zeer snel gereageerd door I-T ,doch 2e ook niet geheel correct, weer zeer snel gereageerd door I-T ,3e levering oke. Ook de retour bonnen ging snel, wij hebben ook onmiddelijk het foutieve retour gezonden want deze behoren toe aan I-T punt uit..Dus tevreden met alle afhandelingen door I-T... E-mail gezonden aan Rick en collega,s op de goede afloop....DUS O.K. bij I-T.
Merijn V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Een leuke locatie voor kinderen. Toffe speeltuin.
Echter heb ik nog nooit zo'n onbeschoft personeel meegemaakt.
In een pannenkoekenhuis lopen/rennen kinderen rond, geen enkel probleem behalve wanneer je geestelijk gehandicapt bent. Dan wordt er geblaft dat je aan je tafel moet blijven zitten. Wanneer ik verhaal ga halen waarom dit zo is krijg ik als antwoord dat het een restaurant is en je niet mag rondlopen als gehandicapte want mensen (aanname van de onbeschofte man) "kijken". De knul waar het om ging gaf geen enkele overlast en verheugde zich enkel op zijn pannenkoek. Ik heb ook nog gevraagd of er klachten waren maar die waren er niet. De begeleidsters van het groepje is, net als ik kwaad weggegaan.
Dit is onacceptabel en ronduit onbeschoft gedrag!
Ook zat het groepje al een half uur te wachten op een serveerster om de drankjes op te nemen....
renehol .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wat een slechte service, er was niet mogelijk en alles ging fout. Pannenkoeken zijn droog en snitzel ook. Aan afruimen wordt niet gedaan tafels vies echt een drama!
Saskia A.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Eten goed.
Bediening vriendelijk.
Alleen het eten laat erg lang op zich wachten. Ruim 1 uur moeten wachten. Te lang met klein kind.
Jantar B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Mooi, romantisch terras, ruime kinderspeelplaats, al moesten we wel een beetje zoeken naar stoelen zonder vogelschijt. Debediening was vriendelijk en bracht al gauw de drankjes. Het schone bestek werd samen met een servetje in een envelop op tafel gelegd en door mij bestelde pannenkoek spek-ui-kaas smaakte goed; de stroop moest ik zelf bij een kastje aan de ingang van het restaurant halen. Mijn vriendin wilde graag de aanbevolen "pannekoek van de chef" proberen , die volgens de serveerster belegd was met meloen en Parmaham. De meloen was lekker vers, maar de Parmaham was nergens te vinden. Voor een thuisblijver bestelden wij nog een boerenjongenspannenkoek, die op aanraden van de serveerster op het einde van ons bezoek geserveerd werd, vanwege het afkoelen. Er werd een zorgzaam ingepakte en opgerolde pannenkoek gebracht met daarbij een klein jampotje, dat volgens de serveerster ragout bevatte. Dat vonden wij vreemd, want bij een zoete boerenjongenspannenkoek verwachtten wij geen hartige ragout. Later bleek dat wij een boerenpannenkoek gekregen hadden, i.p.v. de bestelde boerenjongenspannenkoek. Ondanks de goede kwaliteit van de pannenkoeken vonden wij dat er behoorlijk slordig met twee van onze bestellingen omgegaan was.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Met 2 personen verschillende pannenkoeken gegeten, een woord PRIMA !
Doordeweeks kun je er, als het weer het toelaat, heerlijk in de tuin zitten, op zaterdag en zondag lijkt het ons een drukke tent maar daar hebben we geen ervaring mee. We werden door een zeer vriendelijke medewerkster geholpen.
Volgende keer eens wat anders dan pannenkoeken proberen.
Wij blijven in ieder geval terugkomen.
C Vier A M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Een reservering gemaakt en expliciet verzocht om een tafel bij de speelhoek.
In het restaurant aangekomen bleek dit niet te zijn doorgegeven. Het was niet zo druk dus het kon gelukkig alsnog.
De bediening is erg traag. Na een minuut of 10 werden we opgemerkt en werd gevraagd of we al geholpen werden. Ze vroegen netjes wat we wilden drinken. Na weer 5 min vroeg ik om de menukaart. Deze werd haastig gebracht, in onze handen geduwd met een sorry en weg was de serveerster. Na besteld te hebben duurde het ruim 45 minuten voordat we ons eten hadden ondanks het niet echt druk was.
Dit duurt echt te lang als je met een kind van 2 gaat eten. Gelukkig was er wel een leuke speelhoek voor kinderen. Het eten duurde even maar was lekker en het formaat van de porties was goed. Na het eten een dessert besteld. Deze kwam met een redelijke tijd. Bij het dessert nog twee bolletjes extra ijs besteld. Duurde weer lang dus weer gaan vragen waar het bleef.
Kortom: het eten is lekker, de locatie super voor kinderen maar de bediening erg traag. We voelden ons constant vergeten ondanks we hadden gereserveerd.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Wat een heerlijke plek! Ze kunnen glutenvrij eten klaar maken en het was heerlijk.
Vriendelijke bediening.Heel veel keuze.
kortom was top, op vraag konden ze ook een dessert maken wat niet op de kaart stond.
Is aanrader dit adres.
Hartelijk dank!
moetie92 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wij komen regelmatig met onze kinderen en soms met de hele familie bij Bungels! Het eten is goed, het personeel vriendelijk en de locatie mooi. Buiten een gezellig terras met voor de kinderen een leuke speeltuin. Binnen ook gezellig maar erg gehorig en wederom een leuke speelhoek voor de kleintjes. We eten hier het liefst een rijkbelegde pannenkoek of de kipsate met friet. Ga zo Door!
Jan-Peter S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Leuk pannenkoeken restaurant zeker als het mooi weer is want dan kunnen de kids naar buiten. Ondanks dat het niet echt druk was duurde de bestelling bijna 45 minuten voordat deze op tafel stond. Eten was ook niet heel erg warm, gelijk op eet temperatuur. Eten smaakte wel goed. Dessert genomen en ook dit nam ruim een half uur in beslag. Voor een restaurant gericht op kids zou mijn advies zijn sneller te werken. Evt. Borden verwarmen scheelt ook een hoop.
Bedankt voor uw recensie. Elke week wordt besproken hoe het beter kan, en we nemen uw opmerkingen m.b.t. de wachttijd zeker mee!
Joopieee .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Gezellig en warm was mijn eerste indruk. Het was alleen een beetje koud binnen maar het eten en de service was top!! Ook de kinderen hadden het naar hun zin, wij komen hier zeker terug
Edmee H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Vanavond met een groep van 9 man heerlijk gegeten en genoten van hun speciale actie. Onbeperkt spareribs eten. Aanrader om dit ook lekker te gaan doen, kan ook nog het aankomende wee?end. Bediening vlot en vriendelijk. Entourage ziet er keurig uit. Wij hebben een gezellige avond gehad voor een redelijke prijs. Zulke acties nodigen uit om vaker te komen.
we houden jullie (facebook) in de gaten.
Sanne-- .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
2e kerstdag geweest. Helemaal prima voor kinderen en voor ons. Eten was goed genoeg (salades en pannenkoeken), leuke presentatie van kinderpannenkoek. Genoeg speelmogelijkheden en een kerstman die leuke balonfiguren maakte en goocheltrucs deed. Kleine tip: check geregeld de stroopflessen en potloden. En ik begreep dat een italiaanse pannenkoek iets beter kon. Maar kortom: leuk restaurant op een mooie locatie!
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Wij waren met een grote groep (23 pers) ter ere vd verjaardag v (o)ma. Van heel verschillende leeftijden. (0-63) Wij hadden een super middag/avond. Alles liep gesmeerd,van de mandjes stokbrood t/m het toetje. Er was genoeg bediening en we hoefden nergens lang op te wachten. De kleintjes konden lekker spelen,de groten gezellig kletsen! Kortom; een geslaagd feest!
Lenie F.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Slecht,slecht en nog eens slecht. Ongeïnteresseerd personeel.
Kipsate niet gaar ,volgens de kok wel. Onze dochter houd niet van rauwe kip.?
Niet kind vriendelijk te grote kinder ijsjes ,niet een beetje leuk met een parapluutje of iets dergelijks.
Misschien personeel een klant gerichte cursus of workshop geven, maar zeker op gastvrijheid wat doen.
Ons zien ze niet meer terug dat is zeker en denk dat er meer volgen die zeggen dit hoef voor ons niet meer,, dus erg gevaarlijk voor jullie.en de omzet.
Hopelijk doen jullie hier wat mee.