Bunga Melati

Oude Rielseweg 2 5131 NR Alphen Nederland Kaart

Over het restaurant Bunga Melati

Restaurant Bunga Melati aan de Oude Rielseweg in Alphen, is het juiste adres voor de heerlijkste Indonesische gerechten. Het restaurant is al jarenlang een begrip onder de inwoners van Alpen en omstreken. Op de zeer diverse menukaart vind je onder andere Indonesische specialiteiten als de Pangsit Goreng, Soto Ayam en kikkerbilletjes in kecapsaus.
De vriendelijke en gastvrije bediening zorgt ervoor dat je niks tekort komt en een heerlijke avond tegemoet gaat.
Kom een gezellig samen met vrienden en familie langs bij het sfeervolle en gezellige restaurant Bunga Melati en ervaar de Indonesische sferen.

Meer informatie over restaurant Bunga Melati

Jouw recensie over het restaurant Bunga Melati

Andre S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
De rundvlees gerechten waren droog,vlees was of niet gaar,of het was door gekookt.niet smakelijk.sates waren ook droog jammer.
Het restaurant kan wel een opknap beurt gebruiken stoelen waar de veren onder uit steken,al met al niet top.(kregen wel ter compensate 2 koffie van het huis maar daar gaat het niet om)
A.s Gravendijk.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wederom ontzettend lekker gegeten bij Bunga Melati! Minpuntje, het duurde wel lang voordat de bediening kwam om een drankje te bestellen. Maar verder was het top!
Sonja .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Was heerlijk en vriendelijk personeel gezellige avond komen binnen kort met vrienden ff eten en babbelen onder een genot van een wijntje graag tot ziens
K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Het was erg lang geleden dat we hier gegeten hadden en het voelde alsof we terug in de tijd gingen:
- De ambiance was nog steeds gezellig
- Vriendelijk personeel
- Nog steeds dezelfde welkoms cocktail!
- Heerlijk gegeten!

Zeker voor herhaling vatbaar!
louise L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
een heerlijke rijstetafel voor 2 , de volgende keer komen we graag terug.
F.a S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Eten was te zoutig veel gerechten waren opgewarmt en droog
Cindy S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij waren er tijdens de kerstdagen voor de 1e keer. Stonden binnen te wachten tot we welkom geheten werden en n tafeltje toegewezen kregen. Personeel liep ons vieren steeds voorbij. Medewerker achter de bar merkte ons wel op maar ging door met telefoontjes aannmemen terwijl hij probeerde uit te zoeken bij welke tafel wij gepland stonden. Uitendelijk werden we naar een tafel gewezen. Personeel was heel de avond niet echt in een "kerststemming" zoals wij dat gewend zijn vanuit andere restaurants. Jammer.
Je kiest met zulke dagen toch bewust om te gaan uit eten. Verwacht je toch een gevoel om als welkome gast behandeld te worden. Eten was goed. Op die resenties zijn wij ook afgegaan en we eens wat anders wilden qua eten. Maar de omgang met en aandacht aan de klanten was een tegenvaller. We kregen het gevoel alsof we bij een camping restaurant wat gingen eten op een doordeweekse avond.
Aggie W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten, hadden een kerstrijsttafel. Kregen om te beginnen knabbeltjes met satesaus en een lekkere coktail. Daarna 2 x kleine hapjes, super lekker. En toen een fantastische rijsttafel. We waren zeer tevreden????????????
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
heerlijk gegeten leuke bediening gezellig rustig een min puntje stoelen leuningen zaten los
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Het was gewoonweg heerlijk
LVoeten V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
De ontvangst was koeltjes. Onderdeel van het menu was een cocktail. Is niet over gesproken, werd niet geserveerd en zou wel berekend zijn als we dat niet zelf opgemerkt hadden bij de afrekening. Minpuntjes.
Deel van de vleesgerechten was heel droog. De rest was smaakvol.
Daniella R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk eten, leuk restaurant, mooie inrichting, erg sfeervol. Gemiddeld €50,- p.p. Betaald, maar het eten was echt heeel erg goed.
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
De rijsttafel was uitgebreid en had een authentieke indische smaak die ik nog van thuis ken.Wij hebben met onze vrienden genoten van de maaltijd en de avond. Het bedienend personeel was korrekt en aardig maar hun houding was wat passief.
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Knap om zoveel jaar hetzelfde menu op de kaart te hebben en kwaliteit te handhaven.misschien entourage wat vernieuwen ? Buiten wat donker.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Wederom is wens voor rustige plek in een hoek niet gehonoreerd. Dat is dan toch jammer. Eten is super.
Britt M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heel goed eten. Helaas was er niet veel zicht op de tafel waardoor we geen contact kregen voor drinken of dat dit gevraagd werd.
Maja B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Mijn lievelings restaurant, zou het iedereen aanraden. Was met 3 personen die er nog nooit geweest waren en deze vonden het eten ook super lekker. Tot de volgende keer. Groetjes, Maja
Jopie D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Doordat afhalen en binnenkomst in het restaurant in dezelfde ruimte is, is het niet duidelijk waar te melden.
Onze plaats was tussen twee grotere gezelschappen.
Daardoor minder intieme sfeer.
De wachttijd tussen bestelling en opdienen was drie kwartier. Indien dit bekend was, had dit gemeld kunnen worden waardoor we ons daar op konden instellen.
Het eten was HEERLIJK! ????????
De koffie iets minder????.
Wilco V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017