Bunga Melati

Oude Rielseweg 2 5131 NR Alphen Nederland Kaart

Over het restaurant Bunga Melati

Restaurant Bunga Melati aan de Oude Rielseweg in Alphen, is het juiste adres voor de heerlijkste Indonesische gerechten. Het restaurant is al jarenlang een begrip onder de inwoners van Alpen en omstreken. Op de zeer diverse menukaart vind je onder andere Indonesische specialiteiten als de Pangsit Goreng, Soto Ayam en kikkerbilletjes in kecapsaus.
De vriendelijke en gastvrije bediening zorgt ervoor dat je niks tekort komt en een heerlijke avond tegemoet gaat.
Kom een gezellig samen met vrienden en familie langs bij het sfeervolle en gezellige restaurant Bunga Melati en ervaar de Indonesische sferen.

Meer informatie over restaurant Bunga Melati

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bunga Melati

Frank E.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gereserveerd via IENS, prima. Ontvangst was goed en eerste drankjes ook. Moesten echter na 3 kwartier zelf nog vragen of er iemand de bestelling eens kwam opnemen want dat waren ze vergeten. De BM rijstafel speciaal kwam vervolgens binnen redelijke tijd. Daarna veel te weinig aandacht voor onze tafel. Te laat gereageerd om de tafel af te ruimen. Moesten zelf weer vragen om de kaart voor een dessert. Tafel afruimen en kaart halen duurde veel te lang. Weer geen aandacht voor de tafel na dessert en moesten daarna weer zelf naar de balie om de rekening te vragen en betalen. Zijn we niet gewend van Bunga Melatti. Bediening en aandacht voor de klant, snelheid van handelen kan allemaal veel beter. Alles bij elkaar van 19.00 tot 22.35 u daar aan tafel gezeten ! Veel te lang. PS de keuken heeft prima zijn best gedaan; het eten was voortreffelijk CHAPEAU. We komen zeker nog een keer terug, hopelijk loopt het dan allemaal wag vlotter.????
Mariette H.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
De Indische rijsttafel was lekker alhoewel de temperatuur beter had gekund. De cocktail had voor ons niet gehoeven, maar wij misten wel een karaf water op tafel. De vochtige handdoekjes die bij het afrekenen werden uitgereikt, hadden vroeger gegeven kunnen worden. De bediening leek niet echt geïnteresseerd in hun gasten, vooral de serveerster maakte een verveelde indruk en was absoluut niet attent. De jongen deed zijn best, maar kwam behoorlijk onbeholpen over. De inrichting is onderhand wel aan een resytling toe.
Anna R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Op goed eten moet je lang wachten
helma V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten !!We gaan zeker terug voor de visavond!Bediening was erg gastvrij.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Zo lekker! Echt prima!
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Zeer goed eten en keurige bediening!
Henny H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het was heel druk en gezellig maar wel rumoerig.
Diana J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten vriendelijke mensen, sfeervol
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We komen jaarlijks een keer eten bij Bunga Melati. Het eten stelde niet teleur, maar de bediening wel. We moesten erg lang wachten voordat we konden bestellen. Daarnaast deden ze erg moeilijk over 4 rijsttafels voor 5 personen (er was een klein kind bij) terwijl we wel gewoon extra wilden betalen. Ook ontvingen wij onze cocktails (die bij het menu hoorden) niet. Al bij al niet zon positieve ervaring.
Wilbert L.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Afgelopen zondag was het de eerste keer... komende zondag wordt het de tweede keer!! Het eten was verrukkelijk lekker! Wij kennen geen ander restaurant waar je zo lekker Indisch kunt eten. En dat voor een hele nette prijs. Het personeel is zeer kindvriendelijk. Snelle service. En toch kun je een leuk praatje maken met het personeel! :) echt TOP! Tot zondag.
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Geen indonesische sfeerinrichting. Meer groen (planten) en lichte gamalanmuziek zou voor mij de sfeer verhogen.
arjen2710 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Als je van Indisch eten houdt is dit dé plek on te gaan eten!!
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Eten is zoals altijd fantastisch! Zeer vriendelijke bediening. Alleen jammer dat we aan een beetje ongelukkige tafel zaten helemaal in de hoek tussen de opgestapelde warmhoudplaatjes. Verder niets aan te merken. De saté (kip en varken) smaken zoals je ze nergens anders kan krijgen, super!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Eten is super en ondanks grote drukte gaat de bediening vlot en soepel.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Jammer dat ik een attentie vraag TGV een verjaardag en dat die niet kwam.
Verder lekker gegeten. Je hebt er veel last van de pratende mensen om je heen.
renskedeboer .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Is altijd gezellig en het eten is gewoon goed. Ook prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Wel viel het ons op, dat wij na het eten niet meer de dampende schoonmaakdoekjes kregen voor de handen. Misschien even vergeten? Het was niet druk, dus daar kan het niet aan liggen. Tot de volgende keer!
Wil W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Zoals altijd zeer goed. Echt een aanrader.
Arnaud D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wederom erg lekker gegeten. We moesten helaas wel naar de balie lopen om de vragen of we nog drinken konden krijgen. Alles glazen waren al even leeg er en kwam niemand vragen of we nog wat drinken wilden. Na deze vraag kwamen ze gelukkig regelmatig kijken :)
Toke R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Geweldig lekker, snelle erg vriendelijke bediening en steeds weer biezonder om hier met onze vrienden te eten en lekker te babbelen!