Bunga Melati

Oude Rielseweg 2 5131 NR Alphen Nederland Kaart

Over het restaurant Bunga Melati

Restaurant Bunga Melati aan de Oude Rielseweg in Alphen, is het juiste adres voor de heerlijkste Indonesische gerechten. Het restaurant is al jarenlang een begrip onder de inwoners van Alpen en omstreken. Op de zeer diverse menukaart vind je onder andere Indonesische specialiteiten als de Pangsit Goreng, Soto Ayam en kikkerbilletjes in kecapsaus.
De vriendelijke en gastvrije bediening zorgt ervoor dat je niks tekort komt en een heerlijke avond tegemoet gaat.
Kom een gezellig samen met vrienden en familie langs bij het sfeervolle en gezellige restaurant Bunga Melati en ervaar de Indonesische sferen.

Meer informatie over restaurant Bunga Melati

9,2

Jouw recensie over het restaurant Bunga Melati

Vincent L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Erg goede en diverse gerechten! Het is aan te raden voor een rijsttafel te gaan voor de diversiteit. We hadden er zelf nog twee favorieten bijgekozen, en daarmee een goede mix.
R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Genoten van zeer lekkere rijsttafel in een gezellige omgeving. Warm ontvangst en uitstekende bediening. We komen zeker nog eens terug.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Eten was prima maar bijna uur moeten wachten op eten.
S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We hebben enorm genoten van het heerlijke eten! De suggestie om een rijsttafel te kiezen bleek een gouden zet. We komen graag nog eens terug!
Ce K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
de rijsttafel bunga melatti speciaal was nog steeds simpel. standaard gerechten.
Christian L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Vlotte en vriendelijke bediening. Het eten was heerlijk en we kwamen niets te kort.
Aggie W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
we waren met vijf mensen, waren allen zeer tevreden en hebben heerlijk gegeten. we komen hier vaker tot onze volle tevredenheid.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
stoelen zit je op de veren, dit kan echt niet en aankleding restaurant doet heel oubollig aan, maar eten is wel lekker en smaakvol maar gezellig zit je er niet
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
zoals altijd , lekker eten een leuke sfeer en super goede gastvrouwen en bediening.
Net als of je bij de familie op bezoek bent.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Super lekker gegeten en als je van Indisch eten houdt dan is dit de plek
Toos B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten op ons gemak.
Frans R.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Kort en bondig UITSTEKEND!!!!!
Peer V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Inrichting is sinds de opening niet meer aangepast, heel oudbollig. Personeel was heel aardig maar niet professioneel. Wij konden alle privé gesprekken horen. De baas zat aan een 5 persoons tafel achter ons alleen een zakelijk telefoongesprek te voeren. Personeel sprak over de lastige klanten aan tafel 5, die het alleen met een grote fooi goed konden maken. De telefoon waarop ook regelmatig bestellingen werden doorgebeld heeft een muziekje en staat heel hard, waardoor het heel irritant klonk.
B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Deze keer meer dan een uur moeten wachten op het eten. Ook zelf moeten vragen om de desertkaart. Niet alle bediening waren vriendelijk. Jammer maar het eten was mer dan genoeg en lekker.
M N.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Het was een super avond uit met heerlijk eten!!
Christa O.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijke avond met familie. Genoten van de ambiance en heerlijke Indonesische gerechten.
Een echte aanrader voor een fijne avond uit in Oosterse sfeer. Warme, gezellige ontvangst.
D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Zeer uitgebreide rijsttafel met uitgesproken smaken. Vlotte bediening in een gezellige sfeer. Lang geleden dat ik hier geweest was, maar dit gaan we zeker nog een keer doen.
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Wij vonden de sfeer alles behalve gezellig,de meisjes in de bediening waren wel aardig maar het ouder stel vonden wij niet.
Geen rede om nog eens te gaan eten
Joost O.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We hadden ons hier maandenlang op verheugd en we werden niet teleurgesteld. Je waant je hier in Azië. De vriendelijke en professionele bediening en het voortreffelijke eten zijn daar voorbeelden van. Onze 8 kinderen waren, net als wij, lyrisch. "Wanneer gaan we weer?", vroegen ze. Dat typeert het beste het succes van de avond.
veulpruuver .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Altijd goed, en altijd lekker. Tip: met een bunga melatie rijsttafel voor 2 personen, kun je ook je kinderen mee laten eten :)