Bunga Melati

Oude Rielseweg 2 5131 NR Alphen Nederland Kaart

Over het restaurant Bunga Melati

Restaurant Bunga Melati aan de Oude Rielseweg in Alphen, is het juiste adres voor de heerlijkste Indonesische gerechten. Het restaurant is al jarenlang een begrip onder de inwoners van Alpen en omstreken. Op de zeer diverse menukaart vind je onder andere Indonesische specialiteiten als de Pangsit Goreng, Soto Ayam en kikkerbilletjes in kecapsaus.
De vriendelijke en gastvrije bediening zorgt ervoor dat je niks tekort komt en een heerlijke avond tegemoet gaat.
Kom een gezellig samen met vrienden en familie langs bij het sfeervolle en gezellige restaurant Bunga Melati en ervaar de Indonesische sferen.

Meer informatie over restaurant Bunga Melati

9,2

Jouw recensie over het restaurant Bunga Melati

• Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Goede service , lekker gegeten. dus de volgende afspraak staat reeds gepland. Aanrader voor iedereen die van de Indonesische keuken houdt.
Klaas S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Even goed eten als tijd.
Top
Corry S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het was gezellig. Doordat de temperatuur goed was konden we buiten eten. Een rijsttafel met 5 personen. Eten was weer voortreffelijk, gezellige locatie.
Een aanrader om daar te gaan eten.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Erg lekker eten in een mooie omgeving met een supervriendelijke bediening. Wat zou je nog meer willen.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Blijft jarenlang al favoriet. Goede en meer dan voldoende qua rijsttafels en genieten. Vriendelijke bediening. Óók heerlijk in de tuin gezeten.
Dave B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Het eten smaakt exact zoals het moet smaken. Ieder gerecht had qua smaak de subtiliteit en dimensie die ik ervan had verwacht. We komen hier absoluut terug.
Rian P.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Leuke accomodatie en heerlijk eten, we hebben genoten
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Alles was zoals je het verwacht. Attente bediening.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Heerlijk gegeten in goede ambiance. Gastvrije ontvangst, personeel attent (extra aandacht voor speciaal verzoek via internet vooraf) en vriendelijk.
N. K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Vriendelijk Personeel!!
ottolien2 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Voortreffelijk gegeten met 4 personen in de buitenlucht. We misten buiten rechauds om alles op temperatuur te houden. Eten vaak Indonesisch! Maar in de buurt van Alphen is dit restaurant ons nummer 1.bij thuiskomst bleek de nota niet helemaal te kloppen, maar dat breien we de volgende keer wel recht.
Eugene V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Altijd lekker en fijne bediening. Kwaliteit is super goed en locatie is schitterend. Parkeer voorzieningen zijn goed. Kortom, top!
Leo L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Niet al te groot en druk, op tijd reserveren want zeker rond het weekend is het vol,
wij hadden de rijsttafel, en deze was super, lijkt eerst niet zoveel maar uiteindelijk zit je helemaal vol, veel kleinere hapjes,
de bediening is vlot en vriendeljk
al met al een uitstekende ervaring en wij gaan hier zeker meer komen.
en ja is niet de goedkope afhaalchinees maar zoveel beter dat het de prijs zeker waard is
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Ontzettend lekkere rijsttafel met verse producten en kruiden bereid. Precies zoals het moet zijn. De spekkoek alleen al is de moeite waard. De koffie kan beter. We zullen hier nog vaak terug komen.
E.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Samen met vrienden (club MoC) bedrijf bezocht, enkele mannen hiervan hadden dit bedrijf nog nooit bezocht en zijn erg te spreken over bedrijf, eten en de bediening.
Egna L.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Heerlijk gegeten! Alle smaken komen goed tot hun recht. Gezellige ambiance: rustige toepasselijke muziek. Voor herhaling vatbaar.
Harrie S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Om zes uur een tafel gereserveerd omdat mijn moeder van 94 niet tegen laat eten kan maar kregen ons eten pas om 19.15 u . En we kregen niet alles wat we besteld hadden, toen we klaar waren kregen we wat we tekort kwamen. Wel jammer terwijl we het al 3 x aangegeven hadden. Eten was wel goed.
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heel lekker gegeten! Uitgebreide menukaart. Wij hadden een rijsttafel besteld zodat je van alles kunt proeven. Het was meer dan genoeg. Bediening was vriendelijk en vlot. Enige minpuntje vonden wij de akoestiek van het restaurant, het was erg rumoerig/lawaaierig.
AWC R.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Sfeervol, lieve bediening en heerlijk eten. Mijn Indonesische man komt hier heel graag eten.
W.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Jammer dat na al het goede eten, goede bediening en na toch een behoorlijke rekening, mijn sympathie negatief beinvloed wordt door nog 5 cent op de rekening te zetten voor een plastic tasje. Kan dat echt niet opgebracht worden door Bunga Melati zelf???