Bunch Burgers

7,2
7,2
Xmarietx .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Afgelopen weekend hier voor de tweede keer gegeten.
De eerste keer was in de zomer van 2015. Toen waren de burgers heerlijk vers en duidelijk zelf gemaakt. De patat ruim en het garnituur prima.
Helaas was onze ervaring afgelopen weekend een stuk minder! We waren in het bezit van drie socialdealbonnen en één persoon die regulier at. Bij de voorwaarden van de bonnen stond dat je alle burgers van de kaart mocht kiezen, met daarbij de link naar de kaart. Bij het bestellen werd ons echter vermeld dat er bij een aantal burgers bijbetaald moest worden. Toen ik aangaf dat dit nergens in de voorwaarden staat, werd de bazin erbij gehaald. Zij zei dat er gewoon bij betaald moest worden. Ik gaf aan dat het zo niet werkt en stelde voor even contact te zoeken met Social Deal. Haar antwoord was op een onbeschofte toon: 'Nou uh ik heb geen tijd voor discussie bestel maar wat je wilt.' Toen ik later nogmaals naar haar toe ging, omdat het me niet lekker zat, wilde ze mij amper te woord staan.
De verschillende burgers die kwamen, leken van de groothandel te komen en zo smaakten ze helaas ook... Al met al een negatieve ervaring en wij komen niet meer terug. Jammer!
Ingeborg T.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
hier 2x gegeten, 1x met 'n socialdeal en daarna nog een x terug. Eerste keer was 't best leuk en lekkere burger ivm glutenvrij zonder broodje met wat extra sla, die viel toen al wat tegen. Komkommer blokjes en selderij in 'n sausje. Diverse burgerkeuzes, lamsburger met geitenkaas was lekker.
Tweede keer waren de patatjes niet te eten, keihard, alsof de aardappels al dagen lagen voordat ze gebakken werden. En ditkeer zat er iets onherkenbaars door de salade die erbij werd geserveerd, moest denk ik kaas voorstellen, maar was echt van kwaliteit nul, compleet smaakloos. Voorlopig gaan we niet meer terug. Jammer, besparen op de bijgerechten is echt zonde. Service was wel goed, leuke meiden en behulpzaam. En het ziet er binnen echt leuk uit.
Phyllis M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Dit gezellige familierestaurant is een aanwinst voor Ijmuiden. Het prachtige moderne interieur zorgt voor een gezellige sfeer. Je proeft de goede kwaliteit van de burgers en de verse friet. Ik ben fan van de heerlijke Brander mayonaise, de speciale extra gekruide Bunchburger en de super schattige mini-burgertje genaamd het mini trio. Al met al dus zeer de moeite waard om langs te gaan.
Savanna V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Aangename verrassing op de Langenieuwstraat in IJmuiden. Brede menukaart met naast sandwiches ook vele soorten hamburgers. Hamburger smaakte zeer goed en de patat + mayonaise was superlekker. Prijs/kwaliteit is helemaal in orde. Het enige minpuntje was dat de sauzen die op de tafel stonden erg plakkerig aanvoelden.
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Dit vrij nieuwe burgerrestaurant ziet er fris en jong uit. Het assortiment burgers is goed. Heerlijke champignonburger gegeten. Bediening is uiterst vriendelijk en het is grappig dat je in de keuken kan meekijken. Leuk restaurant met prima sfeer
Discordia K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Eigenlijk in gedachten om een patatje te gaan eten.
Zag ik opeens dat er een burgerzaak geopend was.
We werden niet meteen begroet .
Zijn dus maar zelf bij een tafeltje gaan zitten.
Het eten was supergoed grote porties en zeer mooi opgemaakt.
Heel leuk dat je extra toppings bij je hamburger kan bestellen.
Broodje heel lekker en knapperig.
Echt een aanrader voor hamburger liefhebbers.
Roowd O.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Vandaag wezen eten bij Bunch Burgers!
Totaal met een open visie komen eten en het was top! De wieringerwijde burgers waren goed op smaak en je proeft dat het vers is. Heel anders dan de recensie hieronder. (Misschien toen opstart problemen?)
Ik had de trio burgers en het is echt burgerwaardig, en de patat is en blijft heerlijk.
Ik begrijp daarom ook niet dat het niet wat drukker is!

Maar kortom de uitstraling is modern en erg mooi, en het eten was top!
We komen zeker terug.

Maar als ik dan toch een aanmerking moet maken is dat ik het jammer vind dat ze op vrijdag en zaterdag ook maar tot 8 uur open zijn.
Primabikken .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
mooie zaak, leuk ingericht en prima bediening. Leuk verhaal over het WieringerWeide rundvlees, waar de burgers van gemaakt worden. Echter proef je niets van dit verhaal en zijn het gewone geen huisgemaakte burgers die op de plaat gaan en maar op 1 manier gebakken worden, en dat is doorbakken. Vlees is zeker niet droog maar proeft niet vers, grove stukken, hard geperst en is op smaak gebracht met aardig wat kruiden en andere hulpmiddelen om het vlees ook doorbakken sappig te houden. Ik dacht aan een restaurant met verse huisgemaakte hamburgers maar niets is daar van waar. Home made friet maar geen home made burger. Dat is jammer.