Bumbu Bali

• Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Was voor herhaling vatbaar
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Prima Indonesisch eten in een gezellig restaurant met gastvrij personeel. We vroegen naar de rijsttafel en daar bleek soep als voorgerecht bij te zitten. We hadden geen zin in soep. Daarmee viel de rijsttafel af voor de medewerkster. Jammer dat ze niet meer moeite deed om een rijsttafel op maat te verzorgen. Klein minpuntje. Al met al heerlijk gegeten. We komen zeker nog eens terug voor een rijsttafel inclusief soep!
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het eten was erg goed. De sfeer was super relaxed. We hebben volop genoten. Zeker de moeite waard om nog een keer terug te komen.
Hessel G.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lekker eten, service okay maar mag gastvriendelijker.
Henry C.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heerlijk gegeten!
Peterbothof .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
we hebben er weer heerlijk gegeten. de bediening is prima en persoonlijk en het restaurant heeft een huiselijke sfeer.
Top !
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
zeer lekker eten en leuke uitleg van het eten. Als je aangeeft dat je van niet heel scherp houd dan houden ze daar rekening mee.
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Prima Indonesisch restaurant. Verfijnde smaak. Heb in tijden niet zo lekker Indonesisch gegeten.
Reinder V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Leuk klein restaurant. Lekker eten. De Amerikaanse muziek past niet bij Indonesie.
frits T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
alles goed
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Wij hebben lekker gegeten en gedronken. De Soto ajam soep vond ik een klein beetje flauw mag iets pittiger zijn.. Ik bestelde een Nasi Rames speciaal en dacht dat ik echt gebakken rijst (nasi) zou krijgen maar kreeg witte rijst maar misschien hoort het zo? Al met al het was verder prima en wij gaan zeker weer 1x daar eten. De bedieng was zeer goed.
Sissy G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben lekker gegeten en er was meer dan genoeg voor herhaling vatbaar
Simon L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het was heerlijk en een vriendelijke bediening
Kortom een aanrader
David B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Bumbu Bali pronkt – geheel terecht – met de leus ‘Authentiek Indonesisch restaurant’.
De sfeer al! Een charmante ‘hostess’ in traditionele kleding, een warme welkomst, originele tafels, tafellinnen van de hoogste kwaliteit en dan meteen een bord met kleine loempia’s en gemengde kroepoek… Alles ademt kwaliteit en aandacht voor detail!
Ik bestel de nasi rames vegetarisch (€17,50), een feest voor het oog én voor de smaakpapillen.
Mijn disgenoot heeft minder trek en bestelt de sate ajam (feitelijk een voorgerecht) met rijst (€7,50): drie volle stokjes malse kippenvlees overgoten met een verrukkelijke pindasaus.
We drinken groene thee (merk: Kusmi) – een grote mok voor €2,50 p.p.
Ik verheug me nu al op mijn volgende bezoek!
Reserveren is sterk aan te raden en kan gemakkelijk via de website of bumbubalideventer@gmail.com
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gezellig en goed gegeten, prima
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Erg lekker indonesisch gegeten. Grote porties met veel kleine dingetjes erbij. Allemaal lekker
Fdriessen .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk Indonesisch gegeten met z'n vieren bij Bumbu Bali. Niet voor niets waren alle tafeltjes bezet: wat een feestje om hier uit eten te gaan. Het personeel is hartelijk en persoonlijk, de bediening vlot ondanks de drukte en de gerechten vol met heerlijke Indonesische smaken. Indonesisch muziekje op de achtergrond maakte bij de smaakvolle inrichting de sfeer kompleet. Dat smaakt naar meer...
David B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Niet voor niets staat dit restaurant in de top vijftien van Nederland!
Een warm onthaal, snelle service en vooral voortreffelijk eten met de authentieke verfijnde smaakcombinaties die de vele verschillende gerechtjes van een Nasi Rames typeren.
Zelf heb ik van de vegetarische Nasi Rames (€17,50) genoten, mijn disgenoot van de Bumbu Bali Nasi Rames (met diverse vleessoorten) (ook €17,50).
We konden een dessert moeilijk overslaan - wat een keus van overheerlijke mogelijkheden! Een portie 'gebakken banaan geflambeerd in Grand Marnier' hebben we gedeeld (€7,50) - lekker!
Nog twee punten:
- pluspunt: ruime, nette wc's + een kastje met allerlei nuttige 'optut'-middelen
- minpunt: de achtergrondmuziek (radio?) doet afbreuk aan de sfeer; anders gezegd, een zorgvuldiger selectie sfeervolle muziek, die bij de stijl van het restaurant past, is meer op z'n plaats.
Ria F.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Vriendelijk ontvangst, lekker gegeten zoals het heurt en ouderwets gelachen! gezellige inrichting met open haard. Alles ziet er verzorgd uit. Gastvrouw was ook erg aardig, dochter in de keuken met haar crew maken er een feest van.
Herman W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Ben hier gisteren geweest,wij wisten niet dat restaurant vlak bij ons op de hoek zat, we waren met zijn achten en hebben fantastisch gegeten de bediening is heel vriendelijk en er is een fijne ongedwongen sfeer
Top!!!!!