Bumbu Bali

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

Herman W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Ben hier gisteren geweest,wij wisten niet dat restaurant vlak bij ons op de hoek zat, we waren met zijn achten en hebben fantastisch gegeten de bediening is heel vriendelijk en er is een fijne ongedwongen sfeer
Top!!!!!
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
We hebben er gisteren gegeten en het is ons enorm goed bevallen. Heerlijk authentiek Indonesisch eten, vers, fantastisch gekruid. Als oud Hagenezen zijn we wel wat gewend en dit restaurant is dan ook helemaal geslaagd.
Missus T.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het is geen afhaal+ tafeltjes maar een chiquere versie van een Indonesisch restaurant. Special met een omweg gereden omdat we erg zin in Indonesisch hadden en dit restaurant goede recensies had. Vol hoop hebben we plaats genomen. De aanwezige eigenaresse maakte inderdaad een beleefde maar erg strenge indruk. De gerechten werden op mooie borden en op tijd geserveerd. Jammer dat mijn man, ipv de verwachte Indonesische saus een soort tomaten-salsa-achtig over zijn grote stuk kippenborst filet (?!) gul gegoten kreeg. "Modernisering" gaat helaas niet altijd ten gunste van de smaak. Voor ons daardoor een eenmaal ervaring.
Pim A.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Zelf koken we heel veel Indonesisch en kennen die keuken ook goed van vele reizen naar die archipel. We vonden het eten bij dit restaurant matig. Daarnaast viel ons op dat de gastvrouw niet de vrolijkste in huis was en nogal wat commentaar leverde op het personeel terwijl de gasten hiervan konden meegenieten. Slechte zaak !
U-rik .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Net restaurant aan de stromarkt, gezellig klein terrasje met een mooie kleine kaart.
Ik heb hier heerlijk gegeten, de nasi rames was zoals mijn oma het ook maakte.
Service was goed, mocht het gerecht niet 'pedis' genoeg zijn kon er sambal bij geserveerd worden.
Ik vond het zeker een aanrader!
Anita J.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Heerlijk gegeten. Door het heerlijke weer konden we heerlijk buiten zitten. Volgens mijn tafelgenote smaakte het eten hetzelfde als bij haar Indonesische schoonmoeder. Top dus.
We hebben 3 gangen gegeten met thee als afsluiten voor nog geen 35 euro per persoon. Dus ook goed betaalbaar.
Litaycc .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Ik vond het eten en drinken erg lekker en het was voldoende. Ze kwamen ook telkens vragen of alles naar wens was... en het was een gezellige sfeer.

Ik kom zeker terug.
Taco V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Voor het eerst hier gegeten. Het enige Indonesische restaurant nadat de "Bali Baru" in 1999 gesloten werd. Reservering bleek nodig, het zat vrijwel vol. Prima binnenkomer: een zeer smakelijke tapas. We kozen een Nasi Bumbu Bali met gele rijst (nasi kuning) Snel en vakkundig opgediend, de witte huiswijn was een goede keus. Aardig interieur en niet te vol, je tafelburen zitten bepaald niet bij je op schoot. De kaart is heel aardig, niet teveel keus maar zeker niet krap. Aanbevolen!
Bobje .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Klein maar gezellig restaurant. Dat we voor de derde keer hier kwamen en vrienden hebben meegenomen zegt al genoeg: Bumbu Bali is ons goed bevallen. Overzichtelijke kaart met gerechten die qua smaak bijna hetzelfde zijn met wat wij gewend zijn en herkennen. Immers iedere streek in Indonesië heeft zijn eigen kruidencombinaties, dus smaakt bijv. de soto ayam overal net wat anders.
We hebben de verschillende satés als voorgerecht, dan rendang en smoor als vleesgerecht, makreel rica rica, tahu telor omelet en groente. En dit is een tip: vraag de gerechten in het midden v d tafel te zetten zodat je van van alles op je bord kan scheppen en genieten. De verschillende nagerechten waren heerlijk, hoewel..... de lange tjendol slierten lastig te eten zijn met een desertlepel, ik denk dat de originele vorm in 'druppels' beter en lekkerder in de mond is.
De vriendelijke service van gastvrouw Cynthia en collega is top! Kortom en plek om vaker terug te komen.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Heerlijk gegeten met drie personen bij dit leuke restaurant. De bediening was heel vriendelijk en attent. De gastvrouw nam alle tijd voor haar klanten. Voor mensen die van pittig houden maken ze de Ajam Bumbu Bali extra "pedis" echt om je vingers bij af te likken.
Ook de Nasi Rames is hier voortreffelijk. Ja, wat eigenlijk niet. Heerlijke voorgerechten en desserts. Een aanrader om eens lekker echt Indonesisch te gaan eten.
Bibber2 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
De eerste keer daar gegeten. Dan neem je nasi rames - weet je meteen hoe men de verschillende spijzen bereidt (of vlees- en groentengerechten qua smaak verschillen en hoe de smaken combineren. De mix van gerechten is goed en afgewogen en de schikking eveneens. De hoeveelheden zijn voldoende en de kwaliteit goed (verse bereiding). Had iets warmer gemogen. Emping is erg lekker. Afgesloten met rujak. Tip: vruchten los serveren en schaaltje rujak er apart bij.
Lindavdsoeria .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer. Lekker tapas-voorgerecht. Goede huiswijn en leuke informele bediening.
ligging vd het restaurant is een beetje "buiten de loop". Als je voor niet teveel geld lekker Indonesisch wilt eten zeket de moeite waard om iets verder te lopen.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Vanavond bij Bumbu gegeten en ik ben een Indo en Eindelijk weer es authentiek Indonesisch eten!!! Pittig op smaak en gekruid! Verder super gezellige bediening die op alle wensen ingaan/meedenken. Topreataurant
Gouwenaartje .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
We hebben hier heerlijk Indisch gegeten. Het restaurant geeft een (modern) Indisch huiskamer gevoel. De kaart is klein maar de gerechten zijn erg lekker. Bediening is aardig en attent.
Voor wie van Indisch eten houdt een aanrader.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
dit is een klein intiem restaurant met een echte open haard dit gaf ons een echt huis kamer gevoel.
we begonnen met een voorafje dat bestond uit verschillende kleine hapjes,
het hooft gerecht bestond uit grotere hapjes en daarna hebben we een toetje na genomen .
we hebben er van genoten dus het was erg lekker.
het personeel was vriendelijk en erg attent ,
daarom is het beslist een aanrader om deze redenen.
ben en rik
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Informele sfeer, echte Indonesische smaken. Heerlijk spicy.. Hele lieve, aardige bediening. Leuke aanwinst voor Deventer.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Gisterenavond erg lekker gegeten bij Bumbu Bali.
Sateh Kambing, Nasi Kuning + Ketoprak. Gelukkig geen overvolle borden,
alles lekker vers en de gerechten in alle opzichten smaakvol opgediend.
Keurige en attente bediening in een gezellige + nette ambiance.
Een absolute aanwinst voor Deventer
Michael D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Het was heerlijk eten daar , bijna net zo lekker als bij me schoonouders (Indonesische ) gezellig lekker authentiek, zelf bamisoep hadden ze voor me dochter .