Bumbu Bali

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bumbu Bali

Frans K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Prima Indonesisch restaurant. Verfijnde smaak. Heb in tijden niet zo lekker Indonesisch gegeten.
Reinder V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Leuk klein restaurant. Lekker eten. De Amerikaanse muziek past niet bij Indonesie.
frits T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
alles goed
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Wij hebben lekker gegeten en gedronken. De Soto ajam soep vond ik een klein beetje flauw mag iets pittiger zijn.. Ik bestelde een Nasi Rames speciaal en dacht dat ik echt gebakken rijst (nasi) zou krijgen maar kreeg witte rijst maar misschien hoort het zo? Al met al het was verder prima en wij gaan zeker weer 1x daar eten. De bedieng was zeer goed.
Sissy G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben lekker gegeten en er was meer dan genoeg voor herhaling vatbaar
Simon L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het was heerlijk en een vriendelijke bediening
Kortom een aanrader
David B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Bumbu Bali pronkt – geheel terecht – met de leus ‘Authentiek Indonesisch restaurant’.
De sfeer al! Een charmante ‘hostess’ in traditionele kleding, een warme welkomst, originele tafels, tafellinnen van de hoogste kwaliteit en dan meteen een bord met kleine loempia’s en gemengde kroepoek… Alles ademt kwaliteit en aandacht voor detail!
Ik bestel de nasi rames vegetarisch (€17,50), een feest voor het oog én voor de smaakpapillen.
Mijn disgenoot heeft minder trek en bestelt de sate ajam (feitelijk een voorgerecht) met rijst (€7,50): drie volle stokjes malse kippenvlees overgoten met een verrukkelijke pindasaus.
We drinken groene thee (merk: Kusmi) – een grote mok voor €2,50 p.p.
Ik verheug me nu al op mijn volgende bezoek!
Reserveren is sterk aan te raden en kan gemakkelijk via de website of bumbubalideventer@gmail.com
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gezellig en goed gegeten, prima
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Erg lekker indonesisch gegeten. Grote porties met veel kleine dingetjes erbij. Allemaal lekker
Fdriessen .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk Indonesisch gegeten met z'n vieren bij Bumbu Bali. Niet voor niets waren alle tafeltjes bezet: wat een feestje om hier uit eten te gaan. Het personeel is hartelijk en persoonlijk, de bediening vlot ondanks de drukte en de gerechten vol met heerlijke Indonesische smaken. Indonesisch muziekje op de achtergrond maakte bij de smaakvolle inrichting de sfeer kompleet. Dat smaakt naar meer...
David B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Niet voor niets staat dit restaurant in de top vijftien van Nederland!
Een warm onthaal, snelle service en vooral voortreffelijk eten met de authentieke verfijnde smaakcombinaties die de vele verschillende gerechtjes van een Nasi Rames typeren.
Zelf heb ik van de vegetarische Nasi Rames (€17,50) genoten, mijn disgenoot van de Bumbu Bali Nasi Rames (met diverse vleessoorten) (ook €17,50).
We konden een dessert moeilijk overslaan - wat een keus van overheerlijke mogelijkheden! Een portie 'gebakken banaan geflambeerd in Grand Marnier' hebben we gedeeld (€7,50) - lekker!
Nog twee punten:
- pluspunt: ruime, nette wc's + een kastje met allerlei nuttige 'optut'-middelen
- minpunt: de achtergrondmuziek (radio?) doet afbreuk aan de sfeer; anders gezegd, een zorgvuldiger selectie sfeervolle muziek, die bij de stijl van het restaurant past, is meer op z'n plaats.
Ria F.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Vriendelijk ontvangst, lekker gegeten zoals het heurt en ouderwets gelachen! gezellige inrichting met open haard. Alles ziet er verzorgd uit. Gastvrouw was ook erg aardig, dochter in de keuken met haar crew maken er een feest van.
Herman W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Ben hier gisteren geweest,wij wisten niet dat restaurant vlak bij ons op de hoek zat, we waren met zijn achten en hebben fantastisch gegeten de bediening is heel vriendelijk en er is een fijne ongedwongen sfeer
Top!!!!!
loes H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
We hebben er gisteren gegeten en het is ons enorm goed bevallen. Heerlijk authentiek Indonesisch eten, vers, fantastisch gekruid. Als oud Hagenezen zijn we wel wat gewend en dit restaurant is dan ook helemaal geslaagd.
Saida B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het is geen afhaal+ tafeltjes maar een chiquere versie van een Indonesisch restaurant. Special met een omweg gereden omdat we erg zin in Indonesisch hadden en dit restaurant goede recensies had. Vol hoop hebben we plaats genomen. De aanwezige eigenaresse maakte inderdaad een beleefde maar erg strenge indruk. De gerechten werden op mooie borden en op tijd geserveerd. Jammer dat mijn man, ipv de verwachte Indonesische saus een soort tomaten-salsa-achtig over zijn grote stuk kippenborst filet (?!) gul gegoten kreeg. "Modernisering" gaat helaas niet altijd ten gunste van de smaak. Voor ons daardoor een eenmaal ervaring.
Pim A.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Zelf koken we heel veel Indonesisch en kennen die keuken ook goed van vele reizen naar die archipel. We vonden het eten bij dit restaurant matig. Daarnaast viel ons op dat de gastvrouw niet de vrolijkste in huis was en nogal wat commentaar leverde op het personeel terwijl de gasten hiervan konden meegenieten. Slechte zaak !
U-rik .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Net restaurant aan de stromarkt, gezellig klein terrasje met een mooie kleine kaart.
Ik heb hier heerlijk gegeten, de nasi rames was zoals mijn oma het ook maakte.
Service was goed, mocht het gerecht niet 'pedis' genoeg zijn kon er sambal bij geserveerd worden.
Ik vond het zeker een aanrader!
Anita J.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Heerlijk gegeten. Door het heerlijke weer konden we heerlijk buiten zitten. Volgens mijn tafelgenote smaakte het eten hetzelfde als bij haar Indonesische schoonmoeder. Top dus.
We hebben 3 gangen gegeten met thee als afsluiten voor nog geen 35 euro per persoon. Dus ook goed betaalbaar.
litaycc .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Ik vond het eten en drinken erg lekker en het was voldoende. Ze kwamen ook telkens vragen of alles naar wens was... en het was een gezellige sfeer.

Ik kom zeker terug.
Taco V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Voor het eerst hier gegeten. Het enige Indonesische restaurant nadat de "Bali Baru" in 1999 gesloten werd. Reservering bleek nodig, het zat vrijwel vol. Prima binnenkomer: een zeer smakelijke tapas. We kozen een Nasi Bumbu Bali met gele rijst (nasi kuning) Snel en vakkundig opgediend, de witte huiswijn was een goede keus. Aardig interieur en niet te vol, je tafelburen zitten bepaald niet bij je op schoot. De kaart is heel aardig, niet teveel keus maar zeker niet krap. Aanbevolen!