Bulls and Dogs - De Pijp

Maandag t/m Donderdag 11:30 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:30 - 03:00

Nicki V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Wat een leuke tent! Hier terecht gekomen via een bon, en blij dat we daardoor dit pareltje ontdekt hebben. We waren met een groep vrienden, dus bijna alle biertjes en hotdogs zijn langs gekomen. Stuk voor stuk even lekker. Met een hotdog, bijgerecht en toetje heb je ook echt meer dan genoeg. Voldoende variatie, en wat een lekkere en orginele toetjes! Absoluut aan te raden.
Gerben B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Leuk, nieuw concept met twee vestigingen in de hoofdstad. De hotdog (Funky Fresh Dog) smaakte prima, waarbij de frisse tzatziki en uitjes goed contrasteerden met de 'dog' en de curly fries lekker waren gebakken (niet te vet). Er kwam wel een beetje weinig saus erbij. Het dessert (Nutty Banana) was aan de zware kant (en vrij zoet), al waren de zoute sticks een welkome afwisseling.
Noor W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Toen we rond 7 uur binnen kwamen was het erg rustig. Onze bestelling werd snel opgenomen en binnen een kwartiertje stond alles op tafel. We hadden de hotdog met tzatziki en de gene met bacon en chips, allebei erg lekker, de gene met tzatziki was minder zwaar dan de ander. Als bijgerechten hadden we de sweet patato fries, de corn en de onion rings. Alle drie erg lekker, wel zwaar op de maag door de hoeveelheid frituur. De mais was erg lekker maar minder lekker dan de corn on the cob die we bij de bulls&dogs in de foodhallen gewend zijn. Lekker dus maar een stuk zwaarder door de room dan zou hoeven. Als dessert twee sundays genomen, ze bevielen allebei erg goed. Al met al dus een leuke en lekkere ervaring, onze tip is wel om kleinere side dishes te serveren voor misschien een euro minder, zodat je nog steeds meerdere dingen kan proeveren zonder meteen vol te zitten. Want om eerlijk te zijn wie wil er nou twee hele gefrutuurde uien bij z'n hotdog.;)
MuffinKatja .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Heerlijk gegeten. Het was een heel bijzonder broodje, erg lekkere vulling en alles werd op leuke houten platen gebracht. Je krijgt zeker meer dan je in eerste instantie verwacht bij een "hotdog". Dus dat was zeker een aangename verrassing.
De side dish was ook erg lekker. Ik ben helemaal fan van de zoete aardappel friet. En er is verder ook volop keuze. De prijs/kwaliteit verhouding is redelijk en zeker ook fijn dat er voor iedereen wat wils is. Ook met je vega vrienden kan je hier makkelijk uit de voeten. Dat is zeker wel een plus!
Ik kom hier zeker nog langs, het is echt wel een leuke ervaring!
Hi Katja,
Bedankt voor je recensie we hopen je snel weer te zien!
Enjoy Life, Fries en Hotdogs ;)
Bulls and Dogs
Ralph O.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Erg creatief en lekker met een hotdogmenu. Ingredienten worden door het restaurant geselecteerd en door een nabij gelegen slager tot worsten gedraaid. Het worstje komt (in verschillende variaties) op een lekker vers pretzel-broodje. De sidedishes (zoals een salade of patat van zoete aardappel) kunnen er extra bijbesteld worden.