Bull's steakhouse & grill

Coevorderweg 4 7707 AR Balkbrug Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bull's steakhouse & grill

MaartenVanOijen .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Afgelopen zondag heerlijk gegeten. De sfeer was relaxt en vriendelijk. Het eten was heel lekker en de bijgerechten als friet en aardappel salade was ruim voldoende. Ook de bakjes met saus voldeden prima.
We hebben genoten van een heerlijke uiensoep vooraf daarna de supersate met heerlijke satésaus en als afsluiter wat ijs. Kortom, we hebben genoten en gaan zeker vaker komen.
John L.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Samen met vrienden hebben we hier afgelopen zaterdag gegeten. De lady steak, de ribs en de mixed grill waren heerlijk. Wat minder was waren de piepkleine schaaltjes met saus waar 1,75 voor betaald moet worden en het wachten op ons eten op het afruimen. En dat laatste ondanks het feit dat het echt niet druk was. Maar overal toch een positief oordel omdat het vlees gewoon prima in orde was.
Eskéa H.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Helaas. Na een leuke dag in Slagharen wilden we gezellig en lekker afsluiten in Balkbrug. Mijn man en zonen gingen voor de klassieke spareribs. Ik wilde zelf de tonijnsteak, medium. De eerste keer was de tonijn droog en veel te doorbakken. Nieuwe poging. Terwijl de mannen hun ribs verorberden, wachtte ik met spanning op mijn medium steak. Hoe groot was de telleurstelling dat toen mijn tonijnsteak voor een tweede keer arriveerde deze koud en aan de binnenkant bevroven bleek :(
Jammer! De mannen hebben genoten van hun spareribs, maar voor andere zaken als steaks of ribs lijk je hier niet aan het goede adres te zijn. De bediening wist het debakel ook niet erg commercieel handig op te lossen. Nogmaals jammer!
Astaaij .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Zeer goed vlees restaurant met prachtige stukken mals vlees. Heel goed klaar gemaakt en uitstekende service: we kregen de stukken vlees van te voren te zien en als je 1 kg vlees besteld (voor 2 personen, maar het was zo lekker dat 1 persoon het ook in zijn eentje had op kunnen eten), krijg je ook écht 1 kg, het bot wordt eruit gehaald. Gezellige entourage, amerikaanse sfeer en muziek. Hele lekkere toetjes met american pie, chocoladetaartje, cheesecake en Bull's coffee met rum. Een echte aanrader, ook voor kinderen.
Rien27 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Voor een stevige steak in een authentieke sfeer is dit een super locatie. Uitstekende kwaliteit voor een zeer nette prijs in een ambiance die je nu niet echt verwacht in dit dorp. Maar het is de moeite waard om er even 10 minuten voor om te rijden vanaf A28 (richting Dedemsvaart). De kaart is prima en er is zowel gedacht aan grote als aan kleinere (vlees)eters. Vegetariër? Ook daar is aan gedacht. Eenvoudige maar prima garnituren en sauzen, lekker gekruide patat en een dessertkaart die gevarieerd en betaalbaar is. Wat mij betreft een prima plek om vaker naar toe te gaan met mijn vrouw, mijn vrienden of met kinderen. Erg leuk en boven verwachting, en dat ligt niet alleen aan het eten maar ook aan de bediening en de sfeer die hier is gecreëerd.