Buitenzorg

Amsterdamseweg 19 6712 GG Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Buitenzorg

Ongeveer alles is mogelijk in Buitenzorg Ede. Gewoon lekker eten kan, maar door de ruim opgezette locatie kun je er ook terecht voor allerlei andere gelegenheden. Zalen genoeg! En stuk voor stuk sfeervol ingericht. Een monumentaal pand uit de 19e eeuw, waar een avondje uit een belevenis is. Een gevarieerde menukaart maar met mogelijkheden om precies datgene te eten waar jij zin in hebt! Wel even van te voren aangeven, dan weet je zeker dat je een topavond zult hebben!

Meer informatie over restaurant Buitenzorg

Dagelijks 16.00 - 22.00 uur

Alie E.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Wij hadden het 4-gangen verassingsmenu, alle gerechten waren smakelijk. Porties waren mooi opgemaakt op het bord en voldoende om de honger te stillen. De bediening was vriendelijk.
E A B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We waren blij verrast. Het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk.we hadden echt het gevoel van een luxe diner in een fantastische ambiance.Zeker voor herhaling vatbaar.
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk 4-gangen verrassingsdiner van de AH actie! Goede service en een rustige locatie. Enige minpuntje is de hoeveelheid; het was aan de krappe kant.
Piet L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Geen overdadige porties, maar in juiste verhouding. Heerlijk gegeten. Soep iets te zout, maar dat komt meer dat we thuis zoutloos eten.
Gé S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
De kwaliteitprijs verhouding bij het AH menu van 37,50 is onvoldoende. Normaal gesproken zou ik voor dit menu geen 37,50 willen betalen. Bij hoofdgerecht 4 frietjes en wat smaakloze saus over het vlees. Wel een erg sfeervolle inrichting van het restaurant.
Joyce P.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Grote teleurstelling! Op alle fronten missers. Twee uur moeten wachten op het hoofdgerecht. De gerechten waren grotendeels slecht bereid. Tongfilet onherkenbaar, biefstuk taai, zand in de prei, in toetje room geschift en verkeerde saus. Toiletten gesloten. Je moest door de keuken, die er onhygiënisch uitzag naar een vies toilet ergens achter. De bediening had er ook duidelijk geen zin in. Als alternatief werd een chocolademousse geserveerd die naar gesmolten mars smaakte. Feestje van onze moeder verdiende veel beter!
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke bediening en dat alles in een prachtig buitenhuis, met rachtige terrassen. Een aanrader!!
Iedereen zat heerlijk te eten, bediening bleef ondanks drukte relaxed!
Debby D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten op een prachtige locatie
Weer een ander menu dus niet steeds hetzelfde, wel zo leuk als je zoals wij vaker naar hetzelfde restaurant gaat
Will M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Een smoezelig terras en onverzorgde bediening: Man in vakantie-outfit met korte broek. De soep werd nagenoeg koud opgediend en werd later opgewarmd. Een slibtongetje ter grootte van een postzegel werd hard gebakken geserveerd. De Entrecote was taai niet te kauwen. Beide maaltijden werden vervangen. Dit alles in een restaurant was best prijzig is een naam heeft "goed" te zijn.
Evelinda K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
een sfeervol restaurant met vriendelijk en goed personeel en eten waar je je vingers bij aflikt. het toetje met chees cake en witte chocolade was of een engel over je tong pieste zo ontzettend lekker. we waren met 4 personen met de AH restaurant kaart en ik kan het echt iedereen aanraden. we hebben super genoten.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Inrichting is gezellig. Personeel vriendelijk en attent. Verrassingsmenu is een aanrader! Voor ons voor herhaling vatbaar!
binekevanreeuwijk .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten, prettige bediening!
Verzorgd vier- gangen menu!
Er werd goed rekening gehouden met speciale wensen!
Beslist een plek om nog eens terug te komen!
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
de ontvangst was prima en er werd meteen rekening gehouden met de geuite voorkeur.
de bediening was attent zonder lange wachttijden
jos S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
mooie ambiance. 4 gangen verrassings menu was echt een verrassing. Aardige bediening.ik snap niet dat het niet drukker was . Je weet niet wat je mist.
Ik heb al weer geboekt!!!!
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het reserveren was snel geregeld. We werden keurig ontvangen. Het eten was naar wens. Het personeel was vriendelijk en attent. Het was erg gezellig. We gaan zeker nog een keer terug.
Gert en Ria Burggraaf.
Cees C.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Bijzonder "oud" gebouw. Zacht muziek op de achtergrond zodat conversatie met je gesprekspartner(s) prima is. Eten was voortreffelijk. Ook de bediening kwam ons professioneel en "ludiek" over. Genoten dus.
j.floor3 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het is authentiek pand in een leuke oude buurt van Ede. Door de klassieke uitstraling heerst er een gezellige sfeer.
Eten was prima en de bediening was ongedwongen en ontspannen.
Reenen35 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het restaurant is erg klassiek. Niets of weinig veranderd sinds lang. Een beetje modernisering zou best eens mogen. Het is er ook vrij donker. Maar de bediening is hartelijk en adequaat en het eten is goed.
Debby D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Schitterende locatie, heerlijk gegeten en goede bediening
Voor de tweede keer geweest en weer een ander heerlijk menu gekregen
Resie V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
het was prachtig weer mooi terras....geen kussen op een stoel......eten was goed maar minimaal....ik was blij dat er nog een bak patat was.....overigens we hadden bitterballen bij de borrel genomen.....en die waren echt BIJZONDER lekker...we hebben een gezellige avond gehad maar ik zou er zeker niet naar teruggaan gezien prijs kwaliteit