Over het restaurant BuitenSporig

Biologisch Tiel

Biologisch, puur en eerlijk eten is wat in dit restaurant centraal staat. In een bijzonder gebouw met een groot terras geniet je van eten dat met liefde wordt bereid. Hier werken mensen met een verstandelijke beperking dag in dag uit om het meest heerlijke eten voor jou op tafel te zetten. Uiteraard met behulp van vertrouwd vakmanschap en altijd met een lach!

Meer informatie over restaurant BuitenSporig

Maandag t/m Vrijdag 10:30 - 21:30
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant BuitenSporig

w.woltz W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Een restaurant waar je vrolijk van wordt. Geen exotische schuimpjes of gefermenteerde sprinkhanen maar goed, eerlijk, vers, geurig , perfect bereid eten. Een kalfslever precies goed bakken ( zeker als de gast vraagt om iets stevigers dan gebruikelijk) is een kunst die aandacht vraagt- en dat gebeurt. Vooraf een taartje van zalm en tonijn- bijna perfect maar had iets lichter gekund. De Boeuf Stroganoff heb ik zelden beter ontmoet- volmaakte combinatie van pittige saus en boterzachte biefstukpunten. Beter krijg je het in de wijde omgeving niet.
De bediening is al even warm en oprecht, zonder aanstellerij. Het is er fijn rustig, zonder geblaat van muziek. Alleen zou ik ( tot ergernis van mijn vrienden) de aankleding "gezelligers" willen. Een gordijntje hier en daar ( foei), iets meer afsluiten van de buitenwereld rond het donkere stationsgebied. Maar als je eenmaal binnen bent , ontdek je dat dit een toprestaurant in Tiel is. Ik zou zeggen ( en ik heb er geen belang bij) : probeer het .
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
We hebben lekker gegeten en er was voldoende.Ik had een schnitzel die nogal taai was. De smaak was wel goed.
Hetty Voorhoeve.
Alexandra K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten .alleen is het AH menu niet zo uitgebreid. Je had weinig keuze.
Maar wat je kreeg was voortreffelijk.
Marry V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Te duur bij de gratis diner kaart van AH wat is er. Verder nog van te schrijven als wij het te duur vinden nog npmasr een keer om aan 120tekens te komen
albertmarijke .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Kwaliteit van het eten was uitstekend, heerlijke aardappeltjes, groeten en vis, er is ook goed rekening gehouden met dieetwensen. De bediening was erg vriendelijk en attent.
Jolande M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was goed het personeel was vriendelijk.het menu had wat uitgebreide gemogen niet alleen vis niet iedereen houd van vis.
ewjl .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. In een heel sfeer vol restaurant. Met zeer hartelijke en fijne bediening. Het was top!!!!!! We hopen nog een keer terug te komen.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Is een fijn restaurant om te komen. Begeleiders en me(d)ewerkers doen hun best om de gasten met plezier terug te laten komen
gerardvanzelst .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
wij hadden beiden kabeljauw genomen als hoofdgerecht, mijn partner soep van zoete aardappels en ik garnalenkroketten en het nagerecht was een verrassing van de kok.
Alle gerechten waren ruim voldoende en heerlijk van smaak.
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lekker gegeten, de vitello tonnato super en de kalfswang was zalig mals. Vriendelijke bediening. Fijn om hier weer eens te eten. De sfeer is goed, de kaart is in balans. Een verbeterpuntje is wat mij betreft de droge witte wijn.
Annamaria V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Hele vriendelijke en behulpzame bediening, goede sfeer, heerlijk eten. Goed bereikbaar en mooie inrichting in oud stationsgebouw.
Patricia C.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Altijd weer een feest om hier te eten.
Het personeel doet het fantastisch, heerlijk om te zien.
En de keuken is zeer culinair
G. D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Keurige ontvangst. Netjes begeleid naar onze tafel. Alles zag er keurig uit. Het eten werd netjes opgediend en we hebben er van genoten. Voor herhaling vatbaar.
Wim N.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten van verrassende gerechten en met een heerlijke verrassing als toetje met super bediening door heerlijke eerlijke mensen.
ma.rap .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Buitensporig heeft een apart AH-menu dat duurder is dan hun normale menuprijs. Beetje jammer, maar ik begrijp het wel. Verder is alles uitstekend.
hans W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
is (weer) voor herhaling vatbaar
Will V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Leuke entourage. Speciaal AH menu was 34,50, 2e gratis. Als prijs voor twee menu's kan het net, als prijs voor een menu veel te duur. Kwaliteit was redelijk. Keuze uit gewone kaart was waarschijnlijk niet veel duurder geweest als we allee hoofdgerecht hadden genomen.
awthoven .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wij vonden de prijs van 1 menu ad. 34,50 aan de hoge kant. Als je de prijzen ziet van een normaal menu dan springt de aanbieding eruit.
Wat ook tegenviel was dat we moesten bijbetalen voor de frites die wij bij vroegen.
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Geweldig eten op.
Lieve aardige mensen. Aan de sfeer mag wel wat gedaan worden beetje kil. Verder hebben we prima genoten. Komen zeker nog een keer terug.
Han B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
we hadden ons iets anders voorgesteld van een stations restaurant maar dit was een prachtige locatie! Keurig en vriendelijk personeel . Prima gegeten.