Over het restaurant BuitenSporig

Biologisch Tiel

Biologisch, puur en eerlijk eten is wat in dit restaurant centraal staat. In een bijzonder gebouw met een groot terras geniet je van eten dat met liefde wordt bereid. Hier werken mensen met een verstandelijke beperking dag in dag uit om het meest heerlijke eten voor jou op tafel te zetten. Uiteraard met behulp van vertrouwd vakmanschap en altijd met een lach!

Meer informatie over restaurant BuitenSporig

Maandag t/m Vrijdag 10:30 - 21:30
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:30

gw V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
T V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zeer beperkte keus in gerechten en de hoeveelheid was minimaal. Niet echt een voldaan gevoel.
De welkomst mail was heel attend met een verwijzing naar het menu om te downloaden. Dat was de normale menukaart en niet voor de actie. Als ik daar op een voorgerecht, hoofdgerecht en toetje zou bestellen kom ik ook niet boven de 34,50 euro uit wat nu een ah menu zou kosten. zeer misleidend en niet eerlijk. De bediening was heel vriendelijk.
Gera P.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
"Buitensporig"in Tiel is een TOP restaurant. We werden zeer vriendelijk ontvangen. De bediening was uiterst correct. De omgeving was rustig, geen muziek aan ons hoofd! Het eten was verrukkelijk ! , kortom: voor ieder een aanrader!!!
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Lekker en gevarieerd menu genomen. Voor ieder wat wils , vlees vis vegetarisch prima!Goede prijs kwaliteit verhouding . De cheesetaart was heerlijk !
harry06 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
goede sfeer goed eten goede bediening erg vriendelijk komen zeker nog een keer terug . Zal het ook aan familie doorgeven
Anjosepers V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gezellige sfeer, vriendelijke bediening, op een rustige en ontspannen manier. zijn erg tevreden gaan zeker hier nog eens eten.
tondebruijn49 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heel prettig restaurant met vriendelijke mensen en buitengewoon lekker eten. Mooi buitenterras. Goede samenwerking met de mensen met een handicap.
Trudy N.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Super leuke lokatie,super goed eten en het gekozen ah actie menu was overheerlijk. Bediening super vriendeijk en de opzet van het restaurant sprak ons erg aan. Het was het reizen vanuit Enschede waard.
DeTunties .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Met mijn gezin met 8 personen in een prima sfeer met een vriendelijke en vlotte bediening lekker gegeten. De prijs/kwaliteit verhouding is prima en het AH keuzemenu beperkt in keuze maar van goede kwaliteit. Wij hebben genoten van ons verblijf in Buitensporig.
machteld D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
niet te veel, mooi en aantrekkelijk opgediend. Vooral de vegetarische gerechten waren heel goed!
D J V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het personeel is vriendelijk en de bediening is goed verzorgd.
De borden zijn netjes opgemaakt en het eten was lekker.
Het is voor herhaling zeker mogelijk.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Hier ga ik altijd graag heen als ik mijn hond bij me heb als ik de stad in ga en toch lekker op een terras wil lunchen of dineren. En het toeval wil dat ik dat onlangs op één dag beide deed, lunchen en dineren voor het karakteristieke stationsgebouw van Tiel !!!
Eerst ontmoette ik er een collega vrijwilliger voor een bespreking met een kop koffie, wat uiteindelijk uitliep op een lunch. Een boerenland brood boterham van de zorgboerderij Thedingsweert met biologische kaas en één met eigengemaakte eiersalade en een groot en koel glas volle melk.
s'Avonds was ik er met mijn dochter en twee kleinzoons om er voor de tennistraining gezellig even te eten. En dat kan daar, want de bediening, allen met een beperking zorgen voor een unieke sfeer wat BuitenSporig zo bijzonder en gezellig maakt! We kozen alle vier voor de specialiteit van het huis, de boter mals gebakken ossenhaas in eigen braadjus geserveerd. Driemaal een 'Lady' van 150 gram en éénmaal een 'XL' van 300 gram, lekker met huisgemaakte frietjes en lekker veel mayo!
awthoven .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Leuke vriendelijke bediening. Eten goede kwalitiet, eigenlijk iets te weinig. Frites bijgevraagd en gekregen.
Toetje voortreffelijk.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Lekker gegeten, goede bediening. In en recensie gelezen dat porties te klein zouden zijn, daar ben ik het mee oneens. Was prima, genoeg gegeten! Voor herhaling vatbaar!
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Altijd leuk en gezellig om hier te eten! Vlak in de buurt en bovenal het personeel wordt goed begeleid . Stralen altijd en zijn trots op wat ze doen.
Peter Jan G.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
AH actie bij Buitensporig zeer beperkte keuze en kleinere porties.!!!!!
Ah spaarkaarten tweede menu gratis waardeloos!!!!!
Het is jammer.
Chrick V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
De smaken zijn erg verfijnd. De ambiance prima. Alleen ons beider hoofdgerecht was geen hoofdgerecht. Asperges met zalm zou het zijn. Het was nog niet eens een senioren portie. 2 halve groene asperges en een half mootje zalm in aluminium folie met een inimini bakje rucola sla en dito bakje frietjes. We hebben dit gemeld aan de begeleiders, die het zouden terugkoppelen naar de keuken. Hierop hebben we niets meer gehoord. Jammer
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het drie gangenmenu van de AH actie genoten samen met een vriendin. Vooraf kregen we een mandje brood met knoflookboter van het huis. Wij hadden beide een carpaccio als voorgerecht die prima was. Daarna had mijn vriendin gekozen voor de ossehaaspuntjes, maar wilde er liever geen ui, prei en paprika in. Aan deze wens werd helemaal voldaan. Top! Ikzelf had de zalm met asperges. Het bleken groene asperges, maar deze waren ook heerlijk. Het verrassingsdessert was Crème brûlée die we heerlijk vonden en IJs met een soort koffiesaus. Dat laatste hadden ze van ons weg mogen laten of vervangen door een ander soort saus (bijvoorbeeld karamel of vruchten). Al met al zijn wij heel erg tevreden over Buitensporig. Hou wel rekening met het speciale karakter. Door het inzetten van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt gaat het soms net even anders, maar persoonlijk vind ik dat zijn charme hebben. De begeleiders houden het overigens wel goed in de gaten.
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
we hebben genote, bediening was vlot, we wisten niet dat om 21.30 de zaak eigenlijk sloot, werd niet moeilijk over gedaan. Erg prettig en zeker met de AH bonnen, prima keuze en voor herhaling vatbaar.
C G.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Na de prima ontvangst hebben wij hier heerlijk gegeten. Alle lof voor dit concept. Personeel en begeleiders : HET WAS VOORTREFFELIJK