Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Het AH Restaurantactie menu betreft een regelmatig wisselend menu. Dit betreft geen keuzemenu.
      Wisselend voorgerecht "suggestie van de chef"
      vegetarisch alternatief beschikbaar
  • Hoofdgerechten
    • Wisselend hoofdgerecht "suggestie van de chef"
      vegetarisch alterntief beschikbaar
  • Nagerecht
    • Wisselend nagerecht "suggestie van de chef"

Over het restaurant BuitenSporig

Biologisch Tiel

Biologisch, puur en eerlijk eten is wat in dit restaurant centraal staat. In een bijzonder gebouw met een groot terras geniet je van eten dat met liefde wordt bereid. Hier werken mensen met een verstandelijke beperking dag in dag uit om het meest heerlijke eten voor jou op tafel te zetten. Uiteraard met behulp van vertrouwd vakmanschap en altijd met een lach!

Meer informatie over restaurant BuitenSporig

Restaurant BuitenSporig! bevindt zich in het stationsgebouw van Tiel, dus naast trein, taxi en bus!
  • Kom je met de auto?
    Volg de bordjes "station"

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 21:30 uur
Zaterdag 15:00 - 21:30 uur
Zondag 16.00 - 21.30 uur

Jouw recensie over het restaurant BuitenSporig

Y V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Grappige plek en eten. Lekker gegeten.
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Een hele gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.
Gerdo B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Vriendelijke vlotte bediening. Eten zeer smakelijk en mooi gepresenteerd. Ongelukkig moment: er was een receptie net afgelopen, maar het was onze eigen keuze om de afspraak niet te verzetten want we hadden helaas teveel haast. We komen zeker terug.
A.M. S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Verrassende smaak combinaties.
A.M. S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijk gegeten en attente bediening. Fijn om zo verwend te worden!
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten in mooie ambiance. Vriendelijk personeel. Ga er zeker weer eens heen
Chrick V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Voor de AH-actie slechts 1 menu en dat is marginaal . Dat was vis. Geen vlees alternatief.
Anders maken ze wel iets vegetarisch werd gezegd.
Porties minimaal.
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Gisteren voor de tweede keer in korte tijd bij Buitensporig in Tiel gedineerd .We werden vriendelijk ontvangen en naar een tafel bij het raam geleid . Het menu was een keuze mogelijkheid tussen vlees en vis . Wij hebben voor vlees gekozen en dat was niet verkeerd . Een heerlijk malse biefstuk met een paar aardappelchips er over heen . Prima menu met een salade van mais en komkommer en heerlijke bak frieten . Het nagerecht was een bolletje ijs, slagroom en een soort van cakeje . Erg lekker en verrassend . Ook hiervan lekker gesmuld . Conclusie prima plaats om heerlijk te eten in een prachtige ambiance .
Wij gaan hier vaker heen .
Kees-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Gegeten hier in het kader van de AH restaurantactie. We hadden en vaststaand menu dat ons zeer beviel.
De bloemkool kaassoep was heerlijk pittig. De varkenshaas medaillons waren heerlijk rosé en lekker mals. De tempranillo wijn was krachtig en vol van smaak, paste prima bij het hoofdgerecht. Nagerecht met kaneelijs smaakte ook voortreffelijk. Bediening uiterst vriendelijk en attent. Wij zijn hier al verschillende keren geweest en elke keer is het niveau hoog. Prijs/kwaliteit verhouding is hier ook prima in orde.
Leny J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Het was weer een heerlijk menu we hebben prima gegeten
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Zoals gewoonlijk top!
Cora O.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Voldeed precies aan de verwachtingen. Goed en eerlijk eten voor een goede prijs.
Meta D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Heel fijn restaurant en heerlijk eten.
Raymond G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Bijzonder vriendelijke bediening en verrassend lekker menu.
Margareth S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Geen keus qua menu. Was alleen vegetarisch. Matig. Moet je echt van houden.
Ruben G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
In tegen stelling tot de ‘twee magere sterren’ die ik als recensie hieronder lees, waren we gisteravond aangenaam/positief verrast. Ben van huis uit niet enthousiast over een vegentarisch menu, maar dit overtrof mijn verwachting. Terugkijkend naar het moment waarop we naar buiten liepen, kan ik niet anders concluderen dan erg lekker en ruim voldoende. En dat alles icm een zeer vriendelijke bediening.
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Geachte mevrouw / heer , de reden waarom ik maar 2 magere sterren aan u restaurant toe ken is de volgende : Wij kwamen voor het AH menu , een keuze van de chef werd vooraf gemeld maar die keuze bestond uit 1 vis menu en 1 vegetarisch menu .... Ik vind dat geen keuze menu zonder vlees omdat ik voor vis allergisch ben en ik geen full time vegetarier ben ,alhoewel voorrecht was ook niet vegetarisch is . Ik heb daarover geklaagd maar het was van hogerhand zo opgelegd , geen discussie mogelijk ook niet als ik bereid ben bij te betalen . IK denk dat AH zich moet bedenken of u restaurant wel aan deze actie mee mag doen ?? Het grootste probleem voor mij is 1 is GEEN keuze . De 2 magere sterren hebben u personeelsleden verdiend door ons zo goed mogelijk te woord te staan en ons een gratis drankje aan te bieden . . We hebben toen maar besloten om een keuze te maken van de kaart zonde de AH actie wat zeker niet onze bedoeling was . Gemiste kans voor Buitensporig denk ik . Met vriendelijke groet Ad Burgers .
Beste meneer Burgers, Graag reageren wij op uw recensie. Wij zijn blij dat u deze geschreven heeft, immers, alleen missers die wij kennen kunnen wij herstellen. Het klopt dat wij een vast AH menu hanteren met daarop een wisselend vlees- of vis gerecht met daarbij een alternatief voor vegetariërs. In het geval van een allergie proberen wij altijd onze gasten goed van dienst te zijn en te zorgen voor een passend alternatief, in uw geval is dat jammer genoeg niet gebeurt. Of dat ligt aan de meewerker, de begeleider of de kok maakt niet uit, u had lekker moeten kunnen eten! Wij willen dat graag goed maken en nodigen u uit om opnieuw een tafel bij ons te reserveren en op onze kosten met twee personen van het AH menu te genieten! Met vriendelijke groet, Hetty van Wakeren
P.J. K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Voor de eerste keer hier gedineerd, maar zal zeker niet de laatste keer zijn. Gebruik gemaakt van de AH-actie. Kregen een heerlijk verrassingsmenu. Vlotte en zeer vriendelijke bediening en ongedwongen sfeer. Voldoende gratis parkeergelegenheid en zeer gemakkelijk met de trein bereikbaar.
Lia R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Bij binnenkomst mijn favoriete muziek van de King! Daarna heerlijk gegeten en nog 2x de King gehoord, ik ga hier zeker terugkomen! Leuke ambiance, lekkere muziek op de achtergrond, goede bediening en hoewel het AH menu slechts 1 keuze was heerlijk gegeten. De keuze van de kok was TOP! Fijn dat er gevraagd werd of we de volgende gang gelijk of later wilde hebben.
Fred T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk eten en vriendelijk personeel.