Over het restaurant BuitenSporig

Biologisch Tiel

Biologisch, puur en eerlijk eten is wat in dit restaurant centraal staat. In een bijzonder gebouw met een groot terras geniet je van eten dat met liefde wordt bereid. Hier werken mensen met een verstandelijke beperking dag in dag uit om het meest heerlijke eten voor jou op tafel te zetten. Uiteraard met behulp van vertrouwd vakmanschap en altijd met een lach!

Meer informatie over restaurant BuitenSporig

Maandag t/m Vrijdag 10:30 - 21:30
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:30

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Peter Jan G.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
AH actie bij Buitensporig zeer beperkte keuze en kleinere porties.!!!!!
Ah spaarkaarten tweede menu gratis waardeloos!!!!!
Het is jammer.
Chrick V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
De smaken zijn erg verfijnd. De ambiance prima. Alleen ons beider hoofdgerecht was geen hoofdgerecht. Asperges met zalm zou het zijn. Het was nog niet eens een senioren portie. 2 halve groene asperges en een half mootje zalm in aluminium folie met een inimini bakje rucola sla en dito bakje frietjes. We hebben dit gemeld aan de begeleiders, die het zouden terugkoppelen naar de keuken. Hierop hebben we niets meer gehoord. Jammer
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het drie gangenmenu van de AH actie genoten samen met een vriendin. Vooraf kregen we een mandje brood met knoflookboter van het huis. Wij hadden beide een carpaccio als voorgerecht die prima was. Daarna had mijn vriendin gekozen voor de ossehaaspuntjes, maar wilde er liever geen ui, prei en paprika in. Aan deze wens werd helemaal voldaan. Top! Ikzelf had de zalm met asperges. Het bleken groene asperges, maar deze waren ook heerlijk. Het verrassingsdessert was Crème brûlée die we heerlijk vonden en IJs met een soort koffiesaus. Dat laatste hadden ze van ons weg mogen laten of vervangen door een ander soort saus (bijvoorbeeld karamel of vruchten). Al met al zijn wij heel erg tevreden over Buitensporig. Hou wel rekening met het speciale karakter. Door het inzetten van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt gaat het soms net even anders, maar persoonlijk vind ik dat zijn charme hebben. De begeleiders houden het overigens wel goed in de gaten.
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
we hebben genote, bediening was vlot, we wisten niet dat om 21.30 de zaak eigenlijk sloot, werd niet moeilijk over gedaan. Erg prettig en zeker met de AH bonnen, prima keuze en voor herhaling vatbaar.
C G.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Na de prima ontvangst hebben wij hier heerlijk gegeten. Alle lof voor dit concept. Personeel en begeleiders : HET WAS VOORTREFFELIJK
Ryan V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het is een aanrader lief personeel super leuke avond gehad. Wil hier wel vaker heen gaan breder weet ik iet mee wat ik schrijven moet
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Zoals altijd gezellig, goede sfeer. De opleiding van het speciale personeel vindt ik heel erg leuk. Maar ook het contact maken met hun. Eten is altijd voortreffelijk. Ga zo door. We zijn nu verhuisd maar toch nog even hier gaan eten. Dat zegt toch wel wat.
Alexandra K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij hebben genoten van het 3 gangendiner.Wat mij opviel was dat je bij binnenkomst meteen vriendelijk werd ontvangen en de vraag kunnen wij uw jas aannemen. Top. Voor herhaling vatbaaŕ ook zonder ah coupon.
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heel gezellige entourage. Attent personeel om jassen weg te hangen en terug te brengen . Maaltijd smakelijk en redelijk in prijs /wijn aan de prijs 3.95 per glas .
Nel F.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We vonden het een gezellig restaurant en gaan er zeker nog een keer terug.
ekkalp .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Als voorgerecht hadden wij de carpaccio van tonijn. Een aparte ervaring, heerlijk.
De vegetarische Polentaburger en gebakken kabeljauw zijn beiden een aanrader.
De desserts waren beiden ook heerlijk.
Samengevat: een prima restaurant, vriendelijke mensen en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Niks op aan te merken!!!
chmif .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Ontvangst was weer hartelijk zoals altijd. Als voorgerecht had ik overheerlijke pompoen/venkelsoep. Die was goed in balans wat betreft smaak maar een beetje aan de dikke kant. Heerlijk verder! Als hoofdgerecht had ik krokante burger van polenta geserveerd met tomatencompote,geitenkaas en pittig rucola. De burgers waren ook heerlijk krokant zonder dat ze te hard waren en precies goed, ook niet te groot. Het was precies genoeg. Hoofdgerecht werd weer - zoals altijd - vergezeld met de fantastische zelfgemaakte frietjes van het restaurant en een kleine salade. Als dessert had ik gekozen - nieuwsgierig als ik ben - gekozen voor het ietwat niet gangbare nagerecht Mousse van kastanjes met oud Hollandse karamel en kaneelschuim. Als je van gerechten met tamme kastanje houdt is het een absolute aanrader. Met die schuim erop was het een hemelse combinatie.
Enig minpuntje vond ik de dame die ons bediende. Ze nam de bestellingen op uit haar hoofd en dat ging haar toch niet helemaal goed af. Ze moest steeds terugkomen om te checken wat er besteld was. Ook vroeg ze elke keer of het volgende gerecht gelijk er achteraan kon komen of dat het even moest wachten. Nu houden mijn tafelgenoot en ik niet van haast dus gaven we elke keer aan even te wachten. Na een tijdje kwam ze dan weer aanzetten om te vragen of het al kon doorkomen. Daardoor stond ze wel erg vaak aan onze tafel. Ook was ze nogal erg direct, Zat duidelijk geen kwaad in maar ik ben niet gewend zó direct behandeld te worden in Buitensporig. Ik moest haar er ook zelf aan herinneren om lege glazen, kopjes e.d. mee terug te nemen. Ik heb echt een leuke avond gehad, de sfeer was goed maar deze serveerster heeft duidelijk nog wat extra coaching nodig. Maar verder geen enkele wanklank van mijn kant en ik kom zeker weer terug!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
De bediening was vriendelijk en vlot. We vinden het prachtig om te zien dat mensen met hun eigen vermogens een rol hebben in het restaurant.
Het eten was heerlijk. We hebben genoten.
Fam. N.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Buitensporig levert verrassend lekker eten, helemaal biologisch. We hebben hier weer gesmuld met ons gezin. De bediening wordt gedaan door gehandicapten, dat geeft een bijzondere en betrokken sfeer.
C. O.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Op een mooie locatie in het oude stationsgebouw. Goed over nagedacht dat men geen overlast van treinreizigers zal ondervinden. Zeer sfeervol ingericht. Vriendelijk personeel en heerlijk eten voor een redelijke prijs. Een aanrader voor zowel plate service als a la carte.
H V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Erg vriendelijk personeel,heel aandoenlijk.erg lekker gegeten.
J.n.veldhuijzen V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij waren met een rolstoeler en kregen hierbij alle nodige begeleiding. Ook bij het slechte taxivervoer van de rolstoeler, kregen wij alle nodige, ook telefonische, hulp.
Voor ons allen was het een zeer geslaagd etentje, van goede kwaliteit, smaak en goed verzorgd.
Dat er wat langer gewacht moest worden lag aan het slechte taxivervoer voor de rolstoeler, waar dus ook de kok op diende te wachten.
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk, biologisch gegeten. Verrassende gerechten, mooie opmaak, zalige smaken! Personeel zeer vriendelijk! Aanrader!
richard en bep opheikens .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Genoten van de kroketjes met mascarpone. De kalfsentrecote met rode ui was heerlijk. De chocoladetaart met sinaasappel ( een klassieker) met bolletje vanilleijs was een plaatje om te zien en bovendien heeeeeerlijk.