Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Het AH Restaurantactie menu betreft een regelmatig wisselend menu. Dit betreft geen keuzemenu.
      Wisselend voorgerecht "suggestie van de chef"
      vegetarisch alternatief beschikbaar
  • Hoofdgerechten
    • Wisselend hoofdgerecht "suggestie van de chef"
      vegetarisch alterntief beschikbaar
  • Nagerecht
    • Wisselend nagerecht "suggestie van de chef"

Over het restaurant BuitenSporig

Biologisch Tiel

Biologisch, puur en eerlijk eten is wat in dit restaurant centraal staat. In een bijzonder gebouw met een groot terras geniet je van eten dat met liefde wordt bereid. Hier werken mensen met een verstandelijke beperking dag in dag uit om het meest heerlijke eten voor jou op tafel te zetten. Uiteraard met behulp van vertrouwd vakmanschap en altijd met een lach!

Meer informatie over restaurant BuitenSporig

Restaurant BuitenSporig! bevindt zich in het stationsgebouw van Tiel, dus naast trein, taxi en bus!
  • Kom je met de auto?
    Volg de bordjes "station"

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 21:30 uur
Zaterdag 15:00 - 21:30 uur
Zondag 16.00 - 21.30 uur

Jouw recensie over het restaurant BuitenSporig

Karin E.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Leuke gelegenheid bij het station. Leuke sfeer, bediening was goed. Mooie biologische producten voor een goede prijs. Aanrader
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
zie bovenstaande moet voldoende zijn dacht ik zo
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heerlijk gegeten. De bediening was super en aandoenlijk. Iedereen deed erg zijn best en de chef van de bediening begeleidde zijn personeel zeer goed.
Leny J.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
het was prima de luxe
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Lekker eten. Gezellige sfeer
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Het AH-restaurant menu bestaat uit "De suggesties van de Chef".
Wij hadden gegrilde coquilles als voorgerecht.
Het hoofdgerecht was een Diamant-haasje, Perfect!
Als nagerecht kregen wij cheesecake.
Alles was prima van smaak.
De bediening was correct.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Mooi open restaurant in oud station. We hebben heerlijk gegeten!! Bediening was toppie????
Mevr. J. H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
We hebben heerlijk op het terras gegeten. De bediening was uiterst vriendelijk!
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Heerlijk puur eten...en een heerlijk terras..
Roelie V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
een verrassend diner met nieuwe gerechten.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Perfect, voor herhaling vatbaar. Soms duurt het iets langer maar dat geeft helemaal niets. Lekker eten, erg vriendelijke bediening.
Gert Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Zaterdag avond met 10 personen wezen eten , gevarieerde groep met kinderen en volwassenen. Van te voren gereserveerd op basis van de positieve recensies en de kaart. Vooral de voor - en na- gerechten ogen spannend. De grootste teleurstelling was eigenlijk de geringe bezetting.... Het eten is echt goed, geen liflajes maar degelijke hoeveelheden met goede smaken. Alhoewel de hoofdgerechten misschien anders doen vermoeden, geen eet cafe kwaliteit. De mogelijkheid tot halve porties werd gewaardeerd, handig voor de kleinere eter: zelfde kwaliteit, lagere prijs en minder afval, wat goed past bij de doelstelling van Tedinghsweert. Laat u niet afschrikken door het feit dat er personeel aan het werk is dat bij een ander restaurant niet wordt aangenomen. Er is duidelijke leiding en er worden niet meer fouten gemaakt dan in het gemiddelde restaurant met scholieren / studenten in de bediening. Misschien wel minder , want ze nemen hun werk zeer serieus , en toch met een lach. Het stationplein is niet het gezelligste plein van Tiel, maar “Buitensporig” is een prima restaurant waar je eigenlijk relatief goedkoop, goed kunt eten.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk biologisch Eten met veel smaakt.
w.woltz W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Een restaurant waar je vrolijk van wordt. Geen exotische schuimpjes of gefermenteerde sprinkhanen maar goed, eerlijk, vers, geurig , perfect bereid eten. Een kalfslever precies goed bakken ( zeker als de gast vraagt om iets stevigers dan gebruikelijk) is een kunst die aandacht vraagt- en dat gebeurt. Vooraf een taartje van zalm en tonijn- bijna perfect maar had iets lichter gekund. De Boeuf Stroganoff heb ik zelden beter ontmoet- volmaakte combinatie van pittige saus en boterzachte biefstukpunten. Beter krijg je het in de wijde omgeving niet.
De bediening is al even warm en oprecht, zonder aanstellerij. Het is er fijn rustig, zonder geblaat van muziek. Alleen zou ik ( tot ergernis van mijn vrienden) de aankleding "gezelligers" willen. Een gordijntje hier en daar ( foei), iets meer afsluiten van de buitenwereld rond het donkere stationsgebied. Maar als je eenmaal binnen bent , ontdek je dat dit een toprestaurant in Tiel is. Ik zou zeggen ( en ik heb er geen belang bij) : probeer het .
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
We hebben lekker gegeten en er was voldoende.Ik had een schnitzel die nogal taai was. De smaak was wel goed.
Hetty Voorhoeve.
Alexandra K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten .alleen is het AH menu niet zo uitgebreid. Je had weinig keuze.
Maar wat je kreeg was voortreffelijk.
Marry V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Te duur bij de gratis diner kaart van AH wat is er. Verder nog van te schrijven als wij het te duur vinden nog npmasr een keer om aan 120tekens te komen
Albertmarijke V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Kwaliteit van het eten was uitstekend, heerlijke aardappeltjes, groeten en vis, er is ook goed rekening gehouden met dieetwensen. De bediening was erg vriendelijk en attent.
Jolande M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was goed het personeel was vriendelijk.het menu had wat uitgebreide gemogen niet alleen vis niet iedereen houd van vis.
Ewjl L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. In een heel sfeer vol restaurant. Met zeer hartelijke en fijne bediening. Het was top!!!!!! We hopen nog een keer terug te komen.