Over het restaurant BuitenSporig

Biologisch Tiel

Biologisch, puur en eerlijk eten is wat in dit restaurant centraal staat. In een bijzonder gebouw met een groot terras geniet je van eten dat met liefde wordt bereid. Hier werken mensen met een verstandelijke beperking dag in dag uit om het meest heerlijke eten voor jou op tafel te zetten. Uiteraard met behulp van vertrouwd vakmanschap en altijd met een lach!

Meer informatie over restaurant BuitenSporig

Maandag t/m Vrijdag 10:30 - 21:30
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant BuitenSporig

Annamaria V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Hele vriendelijke en behulpzame bediening, goede sfeer, heerlijk eten. Goed bereikbaar en mooie inrichting in oud stationsgebouw.
Patricia C.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Altijd weer een feest om hier te eten.
Het personeel doet het fantastisch, heerlijk om te zien.
En de keuken is zeer culinair
G. D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Keurige ontvangst. Netjes begeleid naar onze tafel. Alles zag er keurig uit. Het eten werd netjes opgediend en we hebben er van genoten. Voor herhaling vatbaar.
Wim N.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten van verrassende gerechten en met een heerlijke verrassing als toetje met super bediening door heerlijke eerlijke mensen.
ma.rap .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Buitensporig heeft een apart AH-menu dat duurder is dan hun normale menuprijs. Beetje jammer, maar ik begrijp het wel. Verder is alles uitstekend.
hans W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
is (weer) voor herhaling vatbaar
Will V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Leuke entourage. Speciaal AH menu was 34,50, 2e gratis. Als prijs voor twee menu's kan het net, als prijs voor een menu veel te duur. Kwaliteit was redelijk. Keuze uit gewone kaart was waarschijnlijk niet veel duurder geweest als we allee hoofdgerecht hadden genomen.
awthoven .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wij vonden de prijs van 1 menu ad. 34,50 aan de hoge kant. Als je de prijzen ziet van een normaal menu dan springt de aanbieding eruit.
Wat ook tegenviel was dat we moesten bijbetalen voor de frites die wij bij vroegen.
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Geweldig eten op.
Lieve aardige mensen. Aan de sfeer mag wel wat gedaan worden beetje kil. Verder hebben we prima genoten. Komen zeker nog een keer terug.
Han B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
we hadden ons iets anders voorgesteld van een stations restaurant maar dit was een prachtige locatie! Keurig en vriendelijk personeel . Prima gegeten.
Anoek S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We waren hier met een actie waardoor we uit bepaalde gerechten konden kiezen.
Wegens een allergie hebben ze de keuzes speciaal voor mij aangepast.
We werden vriendelijk geholpen.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Aante bevelen, omdat er een gemoedelijke sfeer hangt, een van de bedienden toonde over humor te beschikken, wat daartoe bijdroeg.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Lekker eten. Goede bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jammer dat de keuze van het AH actie menu erg klein was.
Ook hadden de porties wel iets groter mogen zijn.
gw V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het eten was erg lekker en een goede bediening ,
alleen de AH kaart was niet veel keus erg jammer, omdat wij niet alles van houden.
T V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zeer beperkte keus in gerechten en de hoeveelheid was minimaal. Niet echt een voldaan gevoel.
De welkomst mail was heel attend met een verwijzing naar het menu om te downloaden. Dat was de normale menukaart en niet voor de actie. Als ik daar op een voorgerecht, hoofdgerecht en toetje zou bestellen kom ik ook niet boven de 34,50 euro uit wat nu een ah menu zou kosten. zeer misleidend en niet eerlijk. De bediening was heel vriendelijk.
Gera P.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
"Buitensporig"in Tiel is een TOP restaurant. We werden zeer vriendelijk ontvangen. De bediening was uiterst correct. De omgeving was rustig, geen muziek aan ons hoofd! Het eten was verrukkelijk ! , kortom: voor ieder een aanrader!!!
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Lekker en gevarieerd menu genomen. Voor ieder wat wils , vlees vis vegetarisch prima!Goede prijs kwaliteit verhouding . De cheesetaart was heerlijk !
harry06 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
goede sfeer goed eten goede bediening erg vriendelijk komen zeker nog een keer terug . Zal het ook aan familie doorgeven
Anjosepers V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gezellige sfeer, vriendelijke bediening, op een rustige en ontspannen manier. zijn erg tevreden gaan zeker hier nog eens eten.
tondebruijn49 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heel prettig restaurant met vriendelijke mensen en buitengewoon lekker eten. Mooi buitenterras. Goede samenwerking met de mensen met een handicap.