Buitenplaats Vaeshartelt

Meer informatie over restaurant Buitenplaats Vaeshartelt

7,2
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Uitstekend 4 gangen diner met zeer vriendelijke en attente bediening. Het geheel was zeer smakelijk en verzorgd. De keuze is niet zo groot maar toch voor elk wat wils. Met mooi weer is het leuk om op het terras te zitten.
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Gisteren met vier personen lekker geluncht in Vaeshartelt. Wij zaten in het kleine restaurantgedeelte, gemiddeld druk. We hadden gereserveerd (social deal), duurde lang voordat de bestelling voor een drankje werd opgenomen, duurde lang voor we de kaart kregen. Duurde lang voor de bestelling werd opgenomen. Duurde lang voor de soep kwam en duurde nog langer voor de belegde broodjes werden geserveerd. Twee uur voor een lunch, het had wel wat sneller gekund.
Joost R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Lekker gegeten tijdens een weekend in de Buitenplaats Vaeshartelt. Menukaart is beperkt, maar biedt voldoende keuze: vlees, vis of vegetarisch. Wijn was goed, maar personeel deed weinig moeite om een passende wijn aan te bevelen. Ambiance met plastic stoelen doet goedkoop aan, maar stoelen zaten verder redelijk.
AdrianaMaria .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Eten: Het dagmenu menu was lekker. Niet echt goedkoop als je het vergelijkt met vele prima restaurants in Maastricht.

Service: Als je het van te voren heel duidelijk aangeeft wordt er rekening gehouden met voedselintolerantie/allergie.

Decor: Wij vonden het heel smaakvol, op de witte plastic stoelen na.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Het kasteel en de tuin zijn erg mooi!!
En een mooie locatie verder.
Maar eenmaal binnen, is er geen kasteelgevoel meer.
Te modern en te felle verlichting in het restaurant en de bar.
En de kamers zijn zeer basic, nog nooit zo basic gezien.
Merwede .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Dit was de tweede keer dat we in het kasteel logeerde.
Ondanks dat het nog vakantietijd was,was er dit keer veel geschoold personeel aanwezig.
Het Kasteel is beeldig van buitenaf gezien.Eenmaal binnen is het een modern verbouwd hotel.Eigenljk heel tegenstrijdig.De bedden zijn gelukkig verbeterd.Aan de kamerdeur hangt een beertje zodat je de indruk krijgt dat een kind dat vergeten is.Maar deze beertjes worden gewoon verkocht.
Het eten is lekker maar niet bijzonder.Echter het ontbijt is fantastisch.Perfecte koffie en zelf geperste verse jus.Veel soorten brood Alles in een woord gezegd de moeite waard.
Volgend jaar gaan we weer.
WillemGM .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Prima gegeten, beperkte kaart met drie keuzen per gang. Keuken bood extra mogelijkheid voor vegetarisch en kinderen. Ook beperkte keuze wijn waaronder een lokale wijn. Gebruik lokale producten, verzorgde presentatie en smaakte uitstekend. Goede prijs prestatie. Ondanks zeer vriendelijke en goed willende obers liep bediening ontstonden rommelig, van reserveren tot afrekenen. Is overigens allemaal naar wens opgelost.
Booby T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Buitenplaats Vaeshartelt is een aardige plek om te verblijven. Goed hotel, jammer dat de kamers geen airco hebben. Wij wilden er ook wel een avond eten, zeker omdat je bij mooi weer er goed buiten kunt eten in de tuin. Eerst probeerde ik zelf om 19.00 uur een tafel te reserveren voor 20.00 uur met het verzoek om een warme plaats. Het antwoord was 'we zien dan wel welke tafel nog vrij is' (?). Toen mijn echtgenote zich rond 20.00 uur meldde mocht ze overal gaan zitten waar geen bordje 'gereserveerd' op de tafel stond. Dat deed ze dus, om vervolgens binnen 3 minuten te worden gevraagd om naar een ander tafeltje om te kijken.....
Dit bleek de opmaat voor een reeks van dezelfde ervaringen die we op afstand volgden. Het mannelijke personeel straalde uit geen plezier te hebben in de uitoefening van hun beroep, ik kreeg niet de indruk dat deze mensen daar met plezier werken. In een omgeving van vakantievierende gasten lijkt mij dat toch een must.
Het eten was niets op aan te merken, niet in positieve noch in negatieve zin. 4 km verder zit je in het centrum van Maastricht, daar kan je voor hetzelfde geld bij vele restaurants een maaltijd nuttigen waar je wel blij van wordt.
Chris J.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Sfeer wat je mag verwachten van dit buiten. Genoten een mini lunch, niet echt uitdagend, niet hetgeen opgediend krijgen van wat vermeld staat, een asperge"soep", zonder asperge....
Gilbert P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Hier op eerste kerstdag gegeten het was vol geboekt dus begrijpelijk dat e.a fout kan gaan
maar bij ons ging wel erg veel fout geen broodjes en een andere tafel die extra broodjes krijgt ?
rode wijn er waren er 3 beschikbaar maar we kregen er gewoon een. Water in een fles ipv 5 kleintjes was lastig. Vooraf coquilles met tonijn ,de tonijn had wat meer aangemaakt mogen zijn.
Fazanten Bouillon met truffel sousjes leuk gerecht. Hertenbiefstuk met rodekool en spruitjespuree stukjes puree waren koud en rodekool was aangebrand. (scheelde per bord)
Speculaas ijs met een dessert wijn hier werd wel omgevraagd of we die erbij wilde we kregen het idee dat er zoveel mogelijk moest worden omgezet en dat is niet prettig.

Yvonne E.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Tijdens ons weekendje Maastricht verbleven wij in dit hotel en besloten s avonds hier ook een hapje te eten.
De eetzaal in dit kasteel viel ons tegen. Vooral de stoelen welke grotendeels wit en van plastic zijn, dus koud en hard sluiten niet geheel aan bij onze verwachtingen.
Nadat wij hadden plaatsgenomen aan ons toegewezen tafeltje, duurde het erg lang voordat iemand van het personeel ons kwam vragen voor een drankje.
(Omdat het personeel erg druk met tafels afruimen en weer opnieuw indekken was)
Wat erg leuk was dat de ober,die ons drankje kwam opnemen,ons attendeerde op de mogelijkheid voor een Nederlandse wijn. Wij kozen de witte variant, maar later op de avond kwam hij ons ook nog even de rode variant laten proeven. Petje af voor hem ,dat hij ondanks de drukte,dit nog kwam doen! Het werd door ons erg gewaardeerd!
Wij kozen voor het menu, dit was redelijk qua smaak maar zonder fantasie en werd geserveerd zonder persoonlijke noot.