Buitenplaats Slangevegt

Straatweg 40 3621 BN Breukelen Nederland Kaart

Over het restaurant Buitenplaats Slangevegt

In dit eeuwenoude rijksmonument in hartje Breukelen zit restaurant Buitenplaats Slangevegt. Die naam is gekozen omdat de rivier de Vecht als een slang door het landschap waart. Er is een fijne harmonie tussen klassieke en moderne elementen in het decor en op de kaart, bijvoorbeeld steak tartaar en quinoa. De troef is het loungeterras dat uitkijkt over het water en omringd is door groene bomen en paarsblauwe hyachinten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Buitenplaats Slangevegt

De bus vanaf Utrecht Centraal: Lijn 120, Amsterdam Bijlmer Arena, halte Slangevegt
  • : Wij beschikken over 80 (GRATIS) parkeerplaatsen rondom het pand op ons privé terrein. Mocht u onverhoopt uw auto niet kwijt kunnen, Slangevegt bevindt zich buiten de bebouwde kom, hierdoor is het toegestaan om in de berm aan de Straatweg te parkeren. Zorg

Maandag t/m zondag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Buitenplaats Slangevegt

Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Genieten! Goede bediening, lekker eten met bijpassende wijn, prachtige lokatie. Echte aanrader voor zowel lunch als diner
Wendeline S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Het eten was voortreffelijk!De bediening vriendelijk en correct.
Jurryt V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Zeer goede service door een enthousiaste alerte en attente ober; eten ok, Tonijn vooraf niet overdreven bijzonder van smaak, hoofdgerecht eend was lekker en mals.
Jeanne P.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
perfect en origineel eten
Harry O.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Misschien lag het aan het weer en dat mijn gast wat later kwam maar een fraaie tafel ging bijna aan mn neus voorbij. Jammer dat men daar niet beter op schakelt. Voorgerechten zijn qua opmaak mooi. Paling met eendelever is een mooi gerechtje maar wel wat klein. Bijgeleverd lekkere brood wordt vergezeld van een soort cocktailsaus. Past er niet bij en werd gelukkig na herhaald verzoek omgeruild voor boter. Speaking about: botermalse angus beef. Super. Groente mag wat meer zijn. Vriendelijke bediening maar je kan merken dat ze het flink druk hebben. Geslaagde avond op een geweldige locatie !
Martin L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Eerste Pinksterdag hier geluncht met z'n vijven. Ik was hier al vaker geweest, maar deze keer voor het eerst op het terras gegeten. De ambiance was perfect, een tafel direct aan de Vecht, in de aangename schaduw van de bomen en prachtig weer. We hebben gekozen voor het Pinkster lunchmenu. Dit bleek een prima keuze met vlees of vis naar voorkeur van mijn disgenoten. Al met al een zeer aangename zondagmiddag. Klein minpuntje was de lange wachttijd voor het hoofdgerecht, wellicht een gevolg van het grote aantal gasten.
Ellie S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Wij eten regelmatig bij Slangenvecht
Onno N.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Wat een heerlijke plek om buiten te eten! Goed eten, bediening ok; aan het water, wat wil je nog meer? Enige verbetering die wij konden bedenken: een rookvrij terras.
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Héél gezellig & lekker gegeten! Amuse van paling met eendenlever, voorgerecht: tuna tataki, tussengerecht: roodbaars met vongole, hoofdgerecht: eendenborst met eendenleverjus en o.a. witte asperges. Geen nagerecht meer (de cheesecake werd aanbevolen)... zeer mooie omgeving buiten, prima interieur binnen, prettige service. Aanrader, m.i.
Vincent N.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Wat een heerlijk plek voor een business lunch en wat een mooi uitzicht met zeer vriendelijke bediening. Aanrader!
Roelof B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Prachtige plek super bedienend personeel heerlijk gegeten, sterwaardig
Marga M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Vandaag waren wij 42 jaar getrouwd , echt super gegeten (gedronken) werkelijk alles was TOP michelain ster waardig ????????????
Maggy V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Het is zeker een aanrader heel toegankelijk, super bediening, lekkere gerechten.
Heerlijke omgeving, voor zowel loungen aan de Vecht als heerlijk lunchen/ dineren
Mocht er iets niet helemaal gaan zoals U verwacht had, dan wordt dat door Robèrt meteen opgepakt en ruimschoots goed gemaakt!
Gert H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten, fantastische en relaxe bediening. Echt een aanrader
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Sinds lange tijd weer eens hier gegeten. Vooral de locatie blijft trekken. De kwaliteit van het eten wisselt nog wel eens. We waren met 4 en zaten in de serre. We werden heel hartelijk ontvangen door een meisje dat begrepen heeft wat een goede gastvrouw is. Persoonlijk, attent, vrolijk, allert, pro-actief: kortom zo hebben we het lang niet gehad! Twee van onze gasten konden niet kiezen en wisselden van gerecht: lastige klanten dus maar daar werd perfect op gereageerd. De voorgerechten waren heerlijk maar als een gerecht coquille (s) met ham heet en ik krijg slechts 1 minuscule coquille (ja enkelvoud of meervoud klinkt hetzelfde) ben ik wel teleurgesteld! Noem het dan ham met coquille! Twee mannen hadden een topgerecht van de bbq en er was een gerecht met zwezerik waarbij de hoeveelheid zwezerik ook echt onder de maat was. Hoofdgerechten waren royaal en ook heerlijk.
Dessert viel me erg tegen. Ik zag lycheetaart staan en dat was een caketaartje met een vrij laffe vulling met een doorgesneden lychee ernaast. Bijbehorend proseccoijs was weer tóp. Nog 1 persoon had een toetje van mandarijn en dat was ook heerlijk. En zo gaat het eigenlijk al jaren bij Slangevegt: er zijn hoogtepunten maar helaas ook altijd tegenvallers. Gezien de prijzen ligt ons verwachtingspatroon hoog. De plek blijft trekken en een fantastische gastvrouw maakt ook veel goed. Het totaalplaatje is nog steeds positief. Maar er zijn echt wel verbeterpunten!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Petekind Kees studeerde af, wij werden uitgenodigd, ook voor het diner. Groot feest dus!
Voorgerecht een coquille op parma(?)ham. De coquille was perfect gegaard. Maar de ham eronder was moeilijk te snijden op het bord, en voegde weinig toe aan de schelp. Omdat Kees' bij de jaarclub Sancerre zat was de keus van de witte wijn niet moeilijk. Domaine Pierre Riffault ‘Sancerre’ Loire ‘16 . En die combineerde prima: verfrissend droog, mineraal, met fruit. Daarna voor mij kalfslende met kalswang, waar de keuken een mooi gerecht van had gemaakt. Daar paste de Ripasso Superoire D.O.C. Torre del Falasco, Valpollicella ‘14 prima bij. Kersen! Nagerecht diverse kazen. Als ik in Breukelen een restaurant zoek zal ik graag nog eens bij Slangevegt gaan eten.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Genoten van kerstdiner. Heerlijk 5 gangen menu met prima bijpassende wijn. De bediening is vlot en zeer klantvriendelijk.
Ontvangst bij de voordeur beetje rommelig door de drukte.
Menukaart met onze naam er op is natuurlijk heel attent. En de gratis fles Cave, omdat we een terugkerende klant zijn, is natuurlijk helemaal top.
Kortom zeer tevreden!
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Helaas geen invalidentoilet aanwezig, ondanks vermelding op de pagina van Iens.
Wel lekker gegeten op een zeer mooie plek aan de Vecht op het terras.
Stephanie S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten !!
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Heerlijk gegeten, in een mooie ambiance!