Buitenplaats Plantage

Vogelenzangseweg 49 2114 BB Vogelenzang Nederland Kaart
31-641903986

Over het restaurant Buitenplaats Plantage

Rustig en puur genieten van een heerlijk(e) ontbijt, lunch of diner zoals de natuur dat voorschotelt? Dan ben je bij de Buitenplaats Plantage in Vogelenzang aan het goede adres! Het restaurant is gelegen aan het prachtige wandel- en fietsgebied Woestduin. Start je wandeling met een heerlijk ontbijt of sluit deze af met een hemels(e) lunch of diner.

Er wordt op duurzame wijze en met 100% biologische producten gekookt. Dagvers, met de seizoenen mee én zonder toevoeging van witte suikers of e-nummers. Groenten en kruiden komen uit eigen kas, verser kun je het niet bedenken!

Ben je op zoek naar een fijne sfeer waarin je je vergadering wilt laten plaatsvinden? Buitenplaats Plantage biedt aantrekkelijke vergaderarrangementen in een inspirerende en bosrijke omgeving tegen zeer gunstige tarieven. Daarnaast kun je hier terecht als je zoekt naar een verrassende en biologische trouwlocatie. Van intiem tot groot en van chique tot romantisch.

Bij Buitenplaats Plantage in Vogelenzang zijn de mogelijkheden eindeloos!

Meer informatie over restaurant Buitenplaats Plantage

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Buitenplaats Plantage

V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Fantastische locatie, lekker eten, kaart vinden we iets te beperkt. Prijzen aan de hoge kant maar dat zal alles te maken hebben dat het biologisch is-
Nora H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Het eten kan echt beter, maar de locatie is zo prachtig dat het eten vanzelf beter smaakt. De bediening is zeer wisselend. De eigenaresse is fantastisch! Vrolijk, alert, snel, vol energie. Maar vooral de wat jongere bediening heeft er duidelijk geen lol in. Toen wij aankwamen en buiten zijn gaan zitten zijn we uiteindelijk binnen gaan vragen of het misschien selfservice. Het personeel stond heerlijk te kletsen en te grappen, maar gasten bedienen waren ze even vergeten. 1 meisje reageerde echt heel verstoord toen wij taart wilden bestellen toen zij een kopje thee bracht. Dat was namelijk niet iets waar ze zin in had (liet ze duidelijk merken door het haar ogen te rollen). Ontzettend zonde!!
Angelique2403 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Wat een gastvriendelijke ontvangst hebben wij genoten bij de Plantage. Met een zakelijk groepje wilden we wat meer van de achtergrond weten. An, de eigenaresse, heeft haar best gedaan om ondanks de drukte de tijd te nemen voor een rondleiding en het verhaal achter de Plantage. Voor ons zeer leerzaam.
Los daarvan, kopje koffie smaakte goed en (in mijn geval) de carrotcake was heeeerlijk!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Entrecote was niet best (well done ilv rare/medium), groente ook niet (niet gaar), de cheese cake vrij droog (de taarten staan ook onafgedekt in het restaurant; hygiene?).

heel gezellige locatie, maar het eten was echt onder de maat.
janegarden .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
De buitenplaats Plantage had een heerlijk paasbrunch verzorgd. Het eten was zoals gewoonlijk vers, biologisch en heerlijk klaar gemaakt. Mijn familie heeft er van genoten. Tip: koffie inclusief de prijs van de brunch doen.
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Buitengewone bijzondere locatie, heel relaxed, fijne mensen en heerlijk eten. De gelegenheid ligt heel mooi buiten met prachtige tuin.
R. R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Zelden hebben we zo heerlijk vegetarisch gegeten. We hadden het vegetarische 4 gangen menu, en elke gang was opnieuw genieten. De service was heel correct en vriendelijk en het is een verademing dat nu eens niet alle gangen vlug vlug vlug achter elkaar worden uitgeserveerd. Maar het is ook niet zo dat je eindeloos zit te wachten. In tegendeel. Dit is tafelen zoals het ooit bedacht is, in ook nog eens een hele mooie ambiance. Wij zijn fan en komen zeker snel terug.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
ik had de curry laksa pot vegan, mijn vriendinnen een broodje burger met friet, was super lekker!! We komen gauw terug!!
V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Gezellige, ongedwongen sfeer, met groot haardvuur in het midden. Verassende gerechten van hoge kwaliteit. Ruim opgezet zodat je geen last hebt van de omliggende tafeltjes. Zelfs in de winter heb je het gevoel dat je buiten bent.
Echt een aanrader voor mensen die eens iets anders willen dan de conventionele formules.
Florentine N.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We hebben er 2 uur gezeten en 1 rondje koffie besteld. Kregen het gevoel dat we werden geboycot. Manager vroeg ons om ons plastic speelgoed en onze intertoys kinderen bij ons tehouden, zij hadden antroposofisch speelgoed. buiten het feit dat er geen speelgoed te vinden was, waren onze kindjes heel rustig bij ons aan het spelen. Niemand had last van ze
Ingeborg A.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Wij hebben enorm genoten van de verjaardagslunch in jullie kas! Vooraf een heerlijke (grote) artisjok die we samen aten met een heerlijke dip van wortel/spinazie en knoflook. Toen een curry en de gevulde calamaris, die helaas van de kaart verdwijnt binnenkort. Maar verandering is belangrijk!! Misschien babysquid in de plaats...? Heerlijke wijnen, gezellige gesprekken en een onuitwisbare herinnering!! Dit is een restaurant voor de pure genieter die van romantisch en vooral bourgondisch tafelen houdt! Het werd een lunch met een gouden randje!
Max V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
goede bediening, goede menukaart, lekker gerecht
M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. Leuke bediening, goede wijn en een relaxte sfeer. Kinderen kunnen lekker buitenspelen.
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Leuke kaart en een goede sfeer. Ik kom zeker nog eens terug...................................................................
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Prachtige ruimte, wel heel rumoerig. Het eten was erg lekker. Het duurde alleen ontzettend lang voordat we werden geholpen. We moesten toch wel telkens zelf iemand aanspreken om iets te kunnen bestellen. Maar over het algemeen was het een leuk bezoek aan de plantage.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Geweldige locatie
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
We hebben met z'n tweeën gegeten en het vegetarische menu gekozen. Het is ons goed bevallen. De gerechten kwamen netjes op een goed tempo na elkaar. We hebben heerlijke wijn gedronken en het menu was verrassend en zeker niet standaard te noemen. Het enige verbeterpunt vond ik dat niet alles volgens het menu werd geserveerd, maar dit werd niet verteld. Sommige dingen waren blijkbaar op. Dit vind ik niet erg, maar ik zou het wel netjes vinden als dit zou worden gezegd. Verder zeker aan te raden als je eens lekker, biologisch, verrassend en op een unieke locatie uit eten wilt gaan!
Robbert L.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Vanwege het doorbrekende zonnetje en naderende lente besloten we onze businesslunch in een inspirerende omgeving met veel aandacht voor duurzaam, health en slowdown in Buitenplaats Plantage te doen.
Wat een magische plekje is dit! De energie van de mooie mix aan mensen en gezelschappen komt je direct tegemoet! De mooie lichtval, het groene om je heen, de warmet en levendigheid... het geeft allemaal zoveel energie! Precies wat we nodig hadden op dat moment om de plannetjes verder te smeden!
Het eten was ook bijzonder: Ik had inktvis en die smaakte gewoon heel erg sappig en smaakvol (en dat is best knap). De pompoen gerecht verdient ook een dikke 10 heb ik begrepen.
Wat ook erg bijzonder zijn de plantie specials... we hebben er een aantal uitgeprobeerd en zijn erg enthousiast over deze bijzondere producten! Het smaakt lekker (en is weer es wat andes) maar wij geloven zelf ook heel erg in de helende en werkzame werking. We hebben kennisgemaakt met versie Chaga thee en waterkefir.
Al met al een hele speciale, warme en liefdevolle plek waar we met heel plezier terugkomen!
WillemW D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Bediening was niet supersnel en oplettend af en toe. Wél zeer vriendelijk
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Wij hebben met 8 personen gegeten, het was heerlijk. Grote keuze aan vegetarische gerechten. De cote de Boeuf is om te smullen. Kortom bediening, eten en sfeer top. We komen zeker terug.