Buitenplaats Plantage

Vogelenzangseweg 49 2114 BB Vogelenzang Nederland Kaart
31-641903986

Over het restaurant Buitenplaats Plantage

Rustig en puur genieten van een heerlijk(e) ontbijt, lunch of diner zoals de natuur dat voorschotelt? Dan ben je bij de Buitenplaats Plantage in Vogelenzang aan het goede adres! Het restaurant is gelegen aan het prachtige wandel- en fietsgebied Woestduin. Start je wandeling met een heerlijk ontbijt of sluit deze af met een hemels(e) lunch of diner.

Er wordt op duurzame wijze en met 100% biologische producten gekookt. Dagvers, met de seizoenen mee én zonder toevoeging van witte suikers of e-nummers. Groenten en kruiden komen uit eigen kas, verser kun je het niet bedenken!

Ben je op zoek naar een fijne sfeer waarin je je vergadering wilt laten plaatsvinden? Buitenplaats Plantage biedt aantrekkelijke vergaderarrangementen in een inspirerende en bosrijke omgeving tegen zeer gunstige tarieven. Daarnaast kun je hier terecht als je zoekt naar een verrassende en biologische trouwlocatie. Van intiem tot groot en van chique tot romantisch.

Bij 100% organic worldfood cafe Buitenplaats Plantage in Vogelenzang zijn de mogelijkheden eindeloos!

Meer informatie over restaurant Buitenplaats Plantage

Zondag 11:00-22:00

Jouw recensie over het restaurant Buitenplaats Plantage

Susan A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Super eten! Wij waarderen echt het hele concept - en het lukt goed! Lekker eten, snelle service (al wisten we van de website dat het wat langzaam kon zijn). Alles positief!
S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hebben erg genoten in het restaurant van heerlijke gerechten waarbij goed rekening werd gehouden met persoonlijke voorkeuren en wensen (o.a. vegan). Er is wel veel geluid (o.a.door een hoog plafond), dit zou verbeterd kunnen worden door het ophangen van kleden o.i.d.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Sfeervolle hippe uitstraling, leuke niet voor de hand liggende kaart. Fijne bediening. Gekozen voor de kalfswangen tajine, boterzacht vlees, smakelijk gerecht. Het cakeje bij de koffie maakte het mooi af.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
We waren zeer tevreden,
Alleen het wandelen wat gepromoot wordt zouden ze wat meer duidelijkheid in kunnen geven.
Personeel had ook geen idee waar de wandeling begon.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
We waren aangenaam verrast door de sfeer, we hebben heerlijk gegeten, maar de porties waren wel vrij groot! Vooraf een broodje, een voorgerecht en een hoofdgerecht, was echt (te)veel.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Héérlijke taarten !
Annelien V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Voor het eerst hier een lunch gegeten, en niet voor het laatst!!!
Heerlijke nori zalm rol besteld, volgende keer weer wat anders van de kaart.
S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
geweldige locatie, hele aardige mensen die er werken en lunch was top! we waren met een groep van 19 mensen en merkte dat men daarop is ingesteld.
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het is een heerlijke plek, relaxte sfeer, heerlijk eten.
Halit S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Super leuke plaats waar je ook nog eens lekker kunt eten. Zeker aanrader
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Lekker gegeten en gedronken in een ontspannen sfeer. Een ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is. Ook onze gasten waren tevreden
Marianne A.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Als altijd heerlijk geluncht bij De Plantage. De bediening is wisselend goed maar vandaag boften wij erg!
Spanjeganger .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Wederom gegeten bij de buitenplaats, de bediening was een stuk beter dan de laatste keer dat we hier waren.Wat ook opviel was wel dat de stoelen en tafels zijn vernieuwt zodat je nu tenminste prima kunt zitten.Ik had gekozen voor de Libanese minder pizza die prima van smaak was, dat in tegenstelling van de biologische bitter ballen.Ik vond ze nog al flauw.Prijzen zijn wat stevig maar de lokatie is leuk.Komen hier nog wel terug.
Marga T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
De ontvangst is heel fijn en informeel, we hebben heerlijk geluncht, in een fijne rustige omgeving. We komen zeker nog eens terug.
Madelon H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijke plek, goed aanrijdbaar en goed en gratis parkeren. Jammer dat we om 22.00 al weg moesten wegens sluiting, we waren nog lang niet uitgepraat. Dat was wel erg aan de vroege kant, maar hadden we ook kunnen lezen op de website.
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Eindelijk een plek gevonden waar je heerlijk gezond kunt eten.
Echt er ander soort menukaart.
Lekker veel ruimte om je heen met veel groen buiten.
Ook leuk met kinderen (overal hangmatten en een echt varken).
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Er was een besloten feestje gaande, waardoor wij beperkt zitplaats binnen hadden, terwijl wij alweer weg waren voordat de groep ging dineren.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Fijne plek om een surprise party te vieren met familie en vrienden voor mijn ouders, denken echt mee en proberen alles zo goed mogelijk te laten verlopen.Was een top dag en wij komen zeker terug!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijke locatie, bij elk weertype.
Aardige behulpzame bediening.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijke avond, relaxt en lekker slow food