Buitenplaats Plantage

Vogelenzangseweg 49 2114 BB Vogelenzang Nederland Kaart
31-641903986

Over het restaurant Buitenplaats Plantage

Rustig en puur genieten van een heerlijk(e) ontbijt, lunch of diner zoals de natuur dat voorschotelt? Dan ben je bij de Buitenplaats Plantage in Vogelenzang aan het goede adres! Het restaurant is gelegen aan het prachtige wandel- en fietsgebied Woestduin. Start je wandeling met een heerlijk ontbijt of sluit deze af met een hemels(e) lunch of diner.

Er wordt op duurzame wijze en met 100% biologische producten gekookt. Dagvers, met de seizoenen mee én zonder toevoeging van witte suikers of e-nummers. Groenten en kruiden komen uit eigen kas, verser kun je het niet bedenken!

Ben je op zoek naar een fijne sfeer waarin je je vergadering wilt laten plaatsvinden? Buitenplaats Plantage biedt aantrekkelijke vergaderarrangementen in een inspirerende en bosrijke omgeving tegen zeer gunstige tarieven. Daarnaast kun je hier terecht als je zoekt naar een verrassende en biologische trouwlocatie. Van intiem tot groot en van chique tot romantisch.

Bij 100% organic worldfood cafe Buitenplaats Plantage in Vogelenzang zijn de mogelijkheden eindeloos!

Meer informatie over restaurant Buitenplaats Plantage

Zondag 11:00-22:00

Jouw recensie over het restaurant Buitenplaats Plantage

Lm D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
heerlijke bijzondere eetgelegenheid, optimale combinatie van eten en drinken en sfeer bij een open haard, met vriendelijk en voorkomend personeel. Aanrader!
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Heerlijk eten en drinken. Bediening had het erg druk deze middag en hebben daardoor enkele momenten gemist waarop wij een drankje hadden kunnen bestellen, maar dat we dat niet deden. Gemiste verkoopkans. Erg vriendelijk personeel
G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Ik heb nu voor het eerst ervaren dat wanneer het restaurant helemaal vol is dat het moeizaam luisteren en praten is. Keelpijn kreeg ik ervan. Jammer, eerder maakte ik mee dat er fijne muziek was en wat minder mensen en dat was aangenamer.
Ik vind het ondanks alles een hele fijne plek om te vertoeven!
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Fijne plek, vol aandacht ingericht, sfeer goed, het voelt als familie. Prijs kwaliteit iets uit balans. Prima om meer te betalen voor mooie producten/ organic etc, maar een soepje ruim boven 10 euro vind ik net even uit balans voor deze pure boerse keuken. Ook de prijs van de kaasfondue is even over de top alsook de desserts. Ik zou dat iets laagdrempeliger maken. Een menu als aanvulling lijkt me een idee. Evengoed kom ik graag terug.
Annelien J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Was weer op alle fronten geweldig! Dank aan keuken en bediening voor een heerlijke avond.
Marco P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Prima alleen 1ding er stond een fles spa op de rekening en die hadden wij niet gebruikt beter opletten dit vond ik niet netjes
Fenneke V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Een bijzonder leuke en lekkere avond gehad! Topavond!! Dikke aanrader voor kerst, maar ook zekere alle ander dagen van het jaar, zeker met kids.
D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Leuk restaurant. Prachtige locatie. We komen zeker nog eens langs tijdens de bloementijd.
Fijn dat er ook aan de kleine bezoeker is gedacht.
Helen D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Niet voor een snelle hap, maar om heerlijk te ontspannen. Geen doorsnee gerechten, maar veel vergeten groenten en wat je je daarbij voor kan stellen. Personeel is super aardig, maar neemt voor iedereen de tijd, waardoor wachten soms wat langer duurt. Geen plek om te bezoeken met haast.
M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Wat mij zo aanspreekt is dat je gemakkelijk relaxt drie uur kunt lunchen, bijpraten , etc. De bediening is zo prettig terughoudend dat er bij de bezoeker geen gehaast gevoel ontstaat, maar wanneer door de bezoeker gewenst, dan is de bediening vlot en adequaat. De ambiance is ook heel plezierig; ruimtelijk gevoel, ruime tafels, aangenaam aangekleed. Kortom, prettig om lange tijd te verblijven.
J.K. R.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Ongewoon bijzonder, eerlijk, goed en ongedwongen!
Zonder twijfel een aanrader!
Zeker ook voor gezelschappen met kinderen.
G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Wij hebben wederom genoten van de prachtige ambiance, de vriendelijke bediening, de heerlijke gerechten.
Er is lekker veel ruimte voor de kinderen, binnen en buiten, niemand die zegt dat de kinderen lawaai maken of te hard rennen, zoveel vrijheid, wat een genot!!
Lekker buiten een beetje struinen, de leuke zwijntjes erbij.. fantastisch!
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Heerlijk gegeten en de hele middag lekker gezeten. De verschillende hoekjes in het restaurant geven het een prettige huiskamersfeer. Ook al wordt er aangegeven dat het een slow food restaurant is, kregen we het eten heel snel op tafel. De bediening doet het goed en laat je lekker met rust als je dat wilt.
Enige verbeterpunt is het temperatuurverschil, in de middag heel warm en aan het eind van de middag fris. Ook stond het op een gegeven moment blauw van de rook uit de keuken, waardoor het niet lekker rook. Maar kan me voorstellen dat dit lastig is op te lossen in een kas.
Al met al een absolute aanrader en fijne plek!
S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk geluncht in een gezellige, rustige sfeer. Een zeer leuke locatie met lekkere gerechten en vriendelijk personeel.
Susan A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Super eten! Wij waarderen echt het hele concept - en het lukt goed! Lekker eten, snelle service (al wisten we van de website dat het wat langzaam kon zijn). Alles positief!
S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hebben erg genoten in het restaurant van heerlijke gerechten waarbij goed rekening werd gehouden met persoonlijke voorkeuren en wensen (o.a. vegan). Er is wel veel geluid (o.a.door een hoog plafond), dit zou verbeterd kunnen worden door het ophangen van kleden o.i.d.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Sfeervolle hippe uitstraling, leuke niet voor de hand liggende kaart. Fijne bediening. Gekozen voor de kalfswangen tajine, boterzacht vlees, smakelijk gerecht. Het cakeje bij de koffie maakte het mooi af.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
We waren zeer tevreden,
Alleen het wandelen wat gepromoot wordt zouden ze wat meer duidelijkheid in kunnen geven.
Personeel had ook geen idee waar de wandeling begon.
V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
We waren aangenaam verrast door de sfeer, we hebben heerlijk gegeten, maar de porties waren wel vrij groot! Vooraf een broodje, een voorgerecht en een hoofdgerecht, was echt (te)veel.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018