Buitenplaats Plantage

Vogelenzangseweg 49 2114 BB Vogelenzang Nederland Kaart
31-641903986

Over het restaurant Buitenplaats Plantage

Rustig en puur genieten van een heerlijk(e) ontbijt, lunch of diner zoals de natuur dat voorschotelt? Dan ben je bij de Buitenplaats Plantage in Vogelenzang aan het goede adres! Het restaurant is gelegen aan het prachtige wandel- en fietsgebied Woestduin. Start je wandeling met een heerlijk ontbijt of sluit deze af met een hemels(e) lunch of diner.

Er wordt op duurzame wijze en met 100% biologische producten gekookt. Dagvers, met de seizoenen mee én zonder toevoeging van witte suikers of e-nummers. Groenten en kruiden komen uit eigen kas, verser kun je het niet bedenken!

Ben je op zoek naar een fijne sfeer waarin je je vergadering wilt laten plaatsvinden? Buitenplaats Plantage biedt aantrekkelijke vergaderarrangementen in een inspirerende en bosrijke omgeving tegen zeer gunstige tarieven. Daarnaast kun je hier terecht als je zoekt naar een verrassende en biologische trouwlocatie. Van intiem tot groot en van chique tot romantisch.

Bij Buitenplaats Plantage in Vogelenzang zijn de mogelijkheden eindeloos!

Meer informatie over restaurant Buitenplaats Plantage

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Buitenplaats Plantage

Inge D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Geweldige locatie
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
We hebben met z'n tweeën gegeten en het vegetarische menu gekozen. Het is ons goed bevallen. De gerechten kwamen netjes op een goed tempo na elkaar. We hebben heerlijke wijn gedronken en het menu was verrassend en zeker niet standaard te noemen. Het enige verbeterpunt vond ik dat niet alles volgens het menu werd geserveerd, maar dit werd niet verteld. Sommige dingen waren blijkbaar op. Dit vind ik niet erg, maar ik zou het wel netjes vinden als dit zou worden gezegd. Verder zeker aan te raden als je eens lekker, biologisch, verrassend en op een unieke locatie uit eten wilt gaan!
Robbert L.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Vanwege het doorbrekende zonnetje en naderende lente besloten we onze businesslunch in een inspirerende omgeving met veel aandacht voor duurzaam, health en slowdown in Buitenplaats Plantage te doen.
Wat een magische plekje is dit! De energie van de mooie mix aan mensen en gezelschappen komt je direct tegemoet! De mooie lichtval, het groene om je heen, de warmet en levendigheid... het geeft allemaal zoveel energie! Precies wat we nodig hadden op dat moment om de plannetjes verder te smeden!
Het eten was ook bijzonder: Ik had inktvis en die smaakte gewoon heel erg sappig en smaakvol (en dat is best knap). De pompoen gerecht verdient ook een dikke 10 heb ik begrepen.
Wat ook erg bijzonder zijn de plantie specials... we hebben er een aantal uitgeprobeerd en zijn erg enthousiast over deze bijzondere producten! Het smaakt lekker (en is weer es wat andes) maar wij geloven zelf ook heel erg in de helende en werkzame werking. We hebben kennisgemaakt met versie Chaga thee en waterkefir.
Al met al een hele speciale, warme en liefdevolle plek waar we met heel plezier terugkomen!
WillemW D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Bediening was niet supersnel en oplettend af en toe. Wél zeer vriendelijk
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Wij hebben met 8 personen gegeten, het was heerlijk. Grote keuze aan vegetarische gerechten. De cote de Boeuf is om te smullen. Kortom bediening, eten en sfeer top. We komen zeker terug.
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk geluncht...eten was heerlijk, bediening erg vriendelijk. Kom zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Fijne tent om een avondje te vertoeven. Goed en eerlijk eten en een prettige sfeer. Kom er regelmatig waardoor ik wel toe ben naar iets nieuws op de kaart.
Ardi R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een geweldig vegetarisch menu !
De ambiance, het personnel..alles was top !!
HK M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Het is zondag en je besluit samen lekker een hapje te eten. En dan is het ook nog het eerste etentje samen. Ja, het was een date. Dan is het oh zo belangrijk dat je de juiste plek vindt. De toon was gezet en druk was hoog (viel mee hoor). De Amsterdamse grachten zijn altijd gezellig en knus maar we zochten samen toch iets wat buiten de drukke (uiteraard wel mooie) stad van Amsterdam lag.

Lekker eten staat hoog op ons lijstje. Gezellig sfeertje ook niet onbelangrijk en een leuke inrichting/lokatie werkt toch altijd mee. Google it is. We vonden dit restaurant vrij snel na het zoeken op "unieke restaurants in Noord-Holland". Dit terwijl we toch verwachtten dat we door een zee van toeristische 'standaard' plekjes heen moesten zwemmen. Maar nee, dit vonden we toch binnen 10 minuten.

De sfeer, de mensen, de gasten en het personeel waren allemaal zoals wij graag zeggen 'on-point'. Grote wauw factor bij binnenkomst. Een enorm scherm waar een film wordt gedraaid voor kids waar we stiekem aan wilden sluiten en bij binnenkomst van het restaurant kijk je je ogen uit. Gezellig, sfeervol, hip maar niet te hip en een geur waar je toch langzaam van begint te watertanden.

De service was zoals eerder aangegeven 'on-point'. Vriendelijk personeel die graag mee dacht en (misschien uit beleefdheid) om onze grapjes lachten. Dat hebben wij nodig. Gezelligheid en mensen die doen alsof we grappig zijn. Goed begin.

Het eten was heerlijk en het werd snel (maar niet te snel) geserveerd. Lekkere wijntjes, open haartje en een heerlijke avond verder gingen we met vol genot (en volle maag) naar huis.

Een enorme aanrader en wij komen hier zéker terug. Mocht het personeel dit lezen: bedankt voor de fantastische avond. Het was een heerlijke herinnering. Zo hoort een eerste echte etentje te zijn. Score.
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Zo sfeervol ingericht, aardige mensen en heerlijk gegeten.
Sietske B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Zowel in de zomer als in de winter is het een heerlijke plek om lekker te eten en te genieten voor jong en oud! Fijne sfeer, lekker eten, een echte aanrader!
Chloe S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een prachtige ruimte! Alles smaakte super vers en er waren veel vegetarische /veganistische opties. Het personeel was ontzettend aardig, niets was teveel. We gaan hier zeker weer naartoe!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een prachtige ambiance, geholpen door bijzonder vriendelijke bediening.
Een aanrader!
Olga Leona S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Erg gezellig en super goede bediening, lief voor mens en dier, erg kind vriendelijk
Echt een plek om tot rust te komen of je nu alleen komt of met een groot gezelschap er wordt aan al je wensen voldaan
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij hebben 1e kerstdag met de familie doorgebracht bij de Buitenplaats Plantage en wij hebben ontzettend genoten van alles, de sfeer, de bediening, het eten was voortreffelijk, het restaurant was volledig in kerstsfeer en de ontvangst was warm. Onze complimenten aan Gerrit & Anja en natuurlijk het voltallige personeel die avond.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het was een warm bad waarin we terecht kwamen bij Buitenplaats Plantage. Zeer vriendelijk personeel en een heerlijke ambiance. Het eten was goed: biologisch en lekker. We gaan zeker terug.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
We hebben hier met z'n vijven geluncht. De gerechten op de kaart zijn lekker maar vrij prijzig. Er is ook niet superveel keus. Kleine cakejes bij de koffie en thee, heerlijk. Jammer alleen dat je na afloop ruikt alsof je een week in een niet goed geventileerde snackbar hebt gestaan.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Wederom heel goed gegeten op een winterse middag. De Plantageburger blijft een aanrader met heerlijke zelfgemaakte frietjes. En alles biologisch natuurlijk.

Cappuccino was ook erg goed.

De gerechten met pompoen konden wat meer smaak gebruiken.

Leuke locatie, ook in de winter. We vonden de decoraties ook erg creatief: kerstbomen opgehangen aan het plafond.

Wij komen zeker terug (na een wandeling in het nabijgelegen Leijduin.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Vriendelijk personeel, originele kaart
Trudy D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gastvrij. Heerlijke aparte gerechten, voor iedere smaak; vegetarisch en biologisch.De nagerechten waren lekker en de taarten zelf gebakken.
Enige minpunt: veel omgevingslawaai door de grote ruimte en open keuken. s' avonds is het koud bij de ramen. ( nov.).