Buitenplaats Plantage

Vogelenzangseweg 49 2114 BB Vogelenzang Nederland Kaart
31-641903986

Over het restaurant Buitenplaats Plantage

Rustig en puur genieten van een heerlijk(e) ontbijt, lunch of diner zoals de natuur dat voorschotelt? Dan ben je bij de Buitenplaats Plantage in Vogelenzang aan het goede adres! Het restaurant is gelegen aan het prachtige wandel- en fietsgebied Woestduin. Start je wandeling met een heerlijk ontbijt of sluit deze af met een hemels(e) lunch of diner.

Er wordt op duurzame wijze en met 100% biologische producten gekookt. Dagvers, met de seizoenen mee én zonder toevoeging van witte suikers of e-nummers. Groenten en kruiden komen uit eigen kas, verser kun je het niet bedenken!

Ben je op zoek naar een fijne sfeer waarin je je vergadering wilt laten plaatsvinden? Buitenplaats Plantage biedt aantrekkelijke vergaderarrangementen in een inspirerende en bosrijke omgeving tegen zeer gunstige tarieven. Daarnaast kun je hier terecht als je zoekt naar een verrassende en biologische trouwlocatie. Van intiem tot groot en van chique tot romantisch.

Bij 100% organic worldfood cafe Buitenplaats Plantage in Vogelenzang zijn de mogelijkheden eindeloos!

Meer informatie over restaurant Buitenplaats Plantage

• Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
In alle opzichten......fantastisch
S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Binnen zeer korte periode voor de tweede keer hier gegeten en wederom geen tegenvaller en zeker een aanrader. Wij zullen hier ook vaker terugkomen. Prima sfeer, heerlijk eten, vriendelijke en goeie service.
Roos E.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Wat een bijzondere ambiance. We hebben ervan genoten. Zou er wel iedere week naartoe willen.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Fijne locatie voor ons, ouders, kinderen en kleinkinderen bij gelegenheid iets te vieren. Fijne relaxte sfeer, voor volwassenen om bij te praten en kinderen fijn samen spelen ( het water wel punt van zorg!!)
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Hebben een geweldige avond gehad, en werden erg goed en attent bediend door o.m. Anja ebn haar collega's.
het huwelijk dat er tegelijkertijd was, viel qua geluidsoverlast enorm mee. Sterker: het was juist rustiger aangezien de aanwezigen voor het merendeel in de andere ruimte aan het feesten waren.
het was een topavond, dankjulliewel!!!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Zeer aan te bevelen aan een ieder!
Martyn L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Super leuke plek en heerlijk eten!
Wij zijn hier inmiddels vaker geweest met vrienden en/of familie en telkens weer is het een geweldige ervaring.
Wij komen graag snel weer terug!
K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Zorg voor voldoende dekens en laat deze regelmatig schoonmaken zodat er geen hondenharen opzitten. Een recensie van 120 tekens wekt de indruk dat je eigenlijk niet geinteresseerd bent in een recensie. Wie is immers van plan zo n lang verhaal te schrijven.
Cathy K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Wat een geweldig restaurant. Ongedwongen. Heel aardig personeel en lekker gegeten.
Eerst heerlijk relaxed in de loungestoelen gezeten en daarna aan tafel buiten gegeten.
Ook de kinderen (10, 8) hebben zich prima vermaakt.
V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Ik vond het erg tegenvallen. Behoorlijk prijzig en de wachttijd is veel te lang! Hamburger lauw geserveerd, teruggestuurd, toen warm maar de friten waren daardoor'ingezakt'. Ik vond het erg tegenvallen, bediening ook erg matig. Ik zou het niet aanbevelen.
S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Leuke locatie, lekkere gerechten, vriendelijke en goeie bediening, genoeg parkeergelegenheid, hangt een leuke sfeer.
Absoluut een aanrader en de moeite waard om naar toe te komen!
Cathelijne G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We hadden een prima avond, enige nadeel was dat er geen afzuigsysteem lijkt te zijn, dus flinke etensgeuren, buiten al te ruiken en kleding kon direct de was in...
Jannet J.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Service was traag ondanks dat het niet heel druk was. We zijn er nu meerdere keren geweest en de service is nog nooit echt goed geweest. Het is dat we het concept goed vinden en het daarom af en toe weer eens proberen.. jammer want met een klein beetje meer aandacht daarvoor zou het zo geweldig kunnen zijn...
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
We hadden van tevoren gemeld dat twee personen glucose en lactose vrij moesten eten. Onze kleindochter was een van de gasten en heeft een zeer ernstige lactose en glucose intolerantie. Zij verheugde zich erg op de frietjes en was teleurgesteld dat die niet gebakken konden worden. Want vet van de bitterballen kun je niet gebruiken voor de frietjes. Voorstel: indien mogelijk twee verschillende vakken met vet.
Verder gezellig en erg lekker gegeten
Annemiek K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Buitenplaats Plantage is een unieke en idyllische plek waar iedereen welkom is. De bediening is erg vriendelijk en het eten is heerlijk. Ook de drankkaart is zeer divers en biologisch. Als er nog meer vegan keuzes zouden zijn, zou ik het nog hoger waarderen. Makkelijk is om de vega gerechten te veganizen. Dat is dan voor zowel veganisten als vegetariërs een optie. Andersom is dat niet zo terwijl de aanpassing weinig moeite kost. Verder kom ik graag een keer weer terug.
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Zeer ontspannen .... Nooit naar toe gaan voor een snelle hap, dan verpest u de sfeer !
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Bijzonder aardig personeel.
Leuke sfeer en we werden goed verzorgd.
Janice W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Abiance en sfeer heel gezellig, we hebben echt van genoten. We zeiden dit is echt voor herhaaling vatbaar. De plantage is echt een plek om te relaxen en chill out met je vrienden en familie. Verder geen aan of op merken toe te voegen.
Sophie P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
De patat was erg doorgebakken, vooral de pompoen-patat, wel erg goed van smaak.
Het eten was lekker en apart, vooral de salades.
Eddy O.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk eten, dito ambiance.

Tip: kaasplank bestaande uit (te) veel en (te) grote stukken manchego (met héél véél brood) wellicht vervangen door subtiel plankje met diverse soorten, kleinere porties, kaas.

Verder: perfect en bedankt.