Buitenlust

Apeldoornseweg 30 7351 AB Hoenderloo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Buitenlust

Lokkie .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Op deze zaterdagavond hier heerlijk op een mooi buitenterras gegeten met z'n vieren. We gingen allen voor de Boswachter schnitsel, welke werd geserveerd met aardappelkroketjes en diverse groenten, waaronder heerlijke rabarber. Ook het ijsdessert was om over naar huis te schrijven. Bediening prima. Jammer dat we op onze rekening E 2,25 hebben aangetroffen voor een portie mayonaise, maar dit heeft de fijne herinnering aan dit restaurant niet negatief beinvloed.
JandL .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Buitenlust in Hoenderloo ligt op een korte afstand van de toegang naar de Hoge Veluwe. Na een dag rondzwerven in het gebied koos ik voor het terras van dit restaurant. Geen verkeerde keuze bleek later. De verse groentesoep deed zijn naam eer aan. Goede binnenkomer. Het hoofdgerecht was een prima op de huid gebakken snoekbaarsfilet, rijkelijk voorzien van diverse garnituren, zoals aardappelkroketjes, aardappel/kaasschotel, diverse groenten, salade en niet te vergeten een lekker rabarberschotel. Ik besloot de maaltijd met een kop koffie en zette dit restaurant op het lijstje van restaurants waar ik zeker nog een een keer zal terugkomen.
M---en---M .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Goede en heel vriendelijke bediening. We hadden gekozen voor de actie met het driegangenmenu. Het eten was heel lekkerl en een leuke presentatie. Omdat we niet van die hele grote eters zijn was het wel te veel voor ons.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Inmiddels tweemaal bij Buitenlust gegeten. Een restaurant waar mijn overige familieleden graag komen en erg tevreden over zijn. Van de eerste keer herinner ik mij vooral een overheerlijk kaasplankje als dessert. En een over t algemeen goede ervaring. Eergisteren ook weer lekker gegeten. Een fijne carpaccio (wellicht iets meer vlees, iets minder salade). De varkenshaas een beetje te droog. Bijgerechten rijkelijk en goed van smaak. Bief en schnitzel vielen goed in de smaak bij tafelgenoten. Bediening prima, met pinkster wat langer moeten wachten en de bediening had t zichtbaar druk. Buitenlust sfeervol en toch persoonlijke touch, mooie ligging, goede parkeerplaatsen. Aan te raden.
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Geweldig gegeten! In dit sfeervolle restaurant werden wij bijzonder gastvrij geholpen. De gerechten waren heerlijk en werden vergezeld door vele lekkere bijgerechten. Wij waren met 5 volwassenen en een kleintje en hebben stuk voor stuk genoten.