Buitenlust

Apeldoornseweg 30 7351 AB Hoenderloo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Buitenlust

Jouw recensie over het restaurant Buitenlust

Mieke1957 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We kwamen hier, althans ik, voor het wild op het menu. Mijn partner houdt niet zo van wild. Beide maakten wij een keus uit het keuzemenu. Voor mij was dat de hertencarpaccio, overheerlijk, voor mijn partner de pompoensoep, ook overheerlijk. Als hoofdgerecht had ik een wildstoofpotje met hutspot en mijn partner een boerenschnitzel ook hier genoten wij weer van smaak en opmaak. Het dessert voor mij creme brulee, mijn favoriete dessert, heerlijk. Voor mijn partner een ijsje met warme kersen wat niet in het keuzemenu stond maar hij gewoon mocht omwisselen. De bediening was top, omgeving gezellig en als wij weer in de buurt komen staat dit restaurant hoog op mijn wensenlijst om terug te komen.
JandL .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Dit was de laatste wandeletappe van een zwerftocht van meer dan 800 km over de Veluwe. Ik had besloten om in Buitenlust mij Veluwezwerftocht af te sluiten en parkeerde mijn auto al 's morgens in het bos nabij het restaurant. De dagen ervoor had het gestormd en nadat ik was uitgestapt vielen er met veel geraas taken naar beneden niet ver van mijn auto. Ik zocht een veiliger parkeerplaats en op dat moment zag de eigenaar van Buitenlust mij en bood mij aan om, zonder enige verplichting, mijn auto op het parkeerterrein van het restaurant te parkeren. Hij kon niet weten dat ik al besloten had om er 's avonds te gaan eten. Mooie Veluwse gastvrijheid op deze afsluitende wandeling. Ook de maaltijd zelf was een prachtige afsluiting. Mijn keuzemenu bestond uit een pompoensoep vooraf, een wildstoofpotje als hoofdgerecht en een dame blanche als nagerecht. Het hoofdgerecht was rijkelijk voorzien van bijgerechten als rode kool, hutspot, spruitjes, rabarber, vruchtencompote en rauwkost. Ik was hier ruim een jaar eerder geweest en koos toen voor een snoekbaarsfilet, maar dit wildstoofpotje was, zeker als afscheid van de Veluwe in de herfst, een prima keuze. Ik denk met plezier terug aan mijn wandelingen op de Veluwe en zeker ook aan de beide keren dat ik daarna in Buitenlust heb gegeten.
Lokkie .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Op deze zaterdagavond hier heerlijk op een mooi buitenterras gegeten met z'n vieren. We gingen allen voor de Boswachter schnitsel, welke werd geserveerd met aardappelkroketjes en diverse groenten, waaronder heerlijke rabarber. Ook het ijsdessert was om over naar huis te schrijven. Bediening prima. Jammer dat we op onze rekening E 2,25 hebben aangetroffen voor een portie mayonaise, maar dit heeft de fijne herinnering aan dit restaurant niet negatief beinvloed.
JandL .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Buitenlust in Hoenderloo ligt op een korte afstand van de toegang naar de Hoge Veluwe. Na een dag rondzwerven in het gebied koos ik voor het terras van dit restaurant. Geen verkeerde keuze bleek later. De verse groentesoep deed zijn naam eer aan. Goede binnenkomer. Het hoofdgerecht was een prima op de huid gebakken snoekbaarsfilet, rijkelijk voorzien van diverse garnituren, zoals aardappelkroketjes, aardappel/kaasschotel, diverse groenten, salade en niet te vergeten een lekker rabarberschotel. Ik besloot de maaltijd met een kop koffie en zette dit restaurant op het lijstje van restaurants waar ik zeker nog een een keer zal terugkomen.
M---en---M .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Goede en heel vriendelijke bediening. We hadden gekozen voor de actie met het driegangenmenu. Het eten was heel lekkerl en een leuke presentatie. Omdat we niet van die hele grote eters zijn was het wel te veel voor ons.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Inmiddels tweemaal bij Buitenlust gegeten. Een restaurant waar mijn overige familieleden graag komen en erg tevreden over zijn. Van de eerste keer herinner ik mij vooral een overheerlijk kaasplankje als dessert. En een over t algemeen goede ervaring. Eergisteren ook weer lekker gegeten. Een fijne carpaccio (wellicht iets meer vlees, iets minder salade). De varkenshaas een beetje te droog. Bijgerechten rijkelijk en goed van smaak. Bief en schnitzel vielen goed in de smaak bij tafelgenoten. Bediening prima, met pinkster wat langer moeten wachten en de bediening had t zichtbaar druk. Buitenlust sfeervol en toch persoonlijke touch, mooie ligging, goede parkeerplaatsen. Aan te raden.
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Geweldig gegeten! In dit sfeervolle restaurant werden wij bijzonder gastvrij geholpen. De gerechten waren heerlijk en werden vergezeld door vele lekkere bijgerechten. Wij waren met 5 volwassenen en een kleintje en hebben stuk voor stuk genoten.