Buitenlust

Meer informatie over restaurant Buitenlust

7,1
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Bediening is niet goed. Drie kwartier nadat het hoofdgerecht op was zijn we maar weg gegaan. Bediening is ons met zijn tweeën wel 20 keer voorbij gelopen maar hadden geen tijd om af te ruimen. Geen toetje gehad maar moest wel afgerekend worden. Als excuus op klagen werd gezegd dat het heel druk was en dat we dan maar hadden moeten zeggen dat we tafel afgeruimd wilden hebben. Je moet er heen voor het uitzicht. Niet voor de rest. Erg slecht!
Bernadette S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heel slecht dat er geen vegetarisch eten is. Al bij de vraag of ze vegetarisch hadden, werd er vreemd gereageerd. Ik miste gastvrijheid en de mogelijkheid tot het bespreken van het maken van een vegetarisch gerecht. Vorig jaar juli was dit (kan de juiste datum niet invullen)
Dus vegetariërs een afrader!!!
Er staan wel degelijk een paar vegetarische gerechten op de kaart! Ook vorig jaar trouwens... Toch bedankt voor uw tijdige reactie. Hartelijke groeten uit een zonnig Camerig!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Goede bediening
Gemoedelijke sfeer
We komen er regelmatig het is daar altijd goed toeven .
Mooie kaart,geweldige ijscoupes
Ruben W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Gereserveerd, en inderdaad de gewenste perfecte tafel gekregen binnen. Buiten is er oom veel overdekt terras. Waarom uitgerekend hier? Op een wandeltocht er langsgekomen wat gedronken en 's avond teruggereden vanwege de goede kaart, indruk en sublieme uitzichtlocatie.
Ook deze keer hoge verwachtingen. Gastvrij correcte deskundige prettige bediening. Super asperges met ge-wel-dige ham. En een vis salade....wat een smaakfeest en kwaliteit. Feestelijke presentatie, deze kok is trots op zijn werk. Wat ben ik blij naar het hotel teruggereden.
De toiletten zijn balzalen en werkelijk een visitekaartje. Tot de volgende keer.
Stijlvol en neutraal ingericht, met zorgvuldige details zonder tirelantijnen. Opvallend schoon.
Met ee
Mariaenwim .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Na veel omzwervingen door het Limburgse land zijn we terecht gekomen in dit prachtige restaurant met een fantastisch uitzicht in Vijlen !!
Bij binnenkomst voelden wij ons al meteen thuis! Zeer vriendelijke bediening zowel mannelijk als vrouwelijk.
Na een goed culinair advies hebben wij heerlijk gegeten voor een redelijke prijs.
Wij zijn ongeveer 2x per week daar om lekker te eten.
Chapeau voor het team van Restaurant Buitenlust!!!
Ga zo door.
grts: Maria en Wim van Gaalen uit Heerlen
Marjo G.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Zeer arrogante bediening. Maar een advies: niet voor herhaling vatbaar. Vanaf een meter afstand werd eten en drinken aangereikt. Werd niet op tafel neergezet. Afrekenen groep kon niet per persoon, niet per tafel, en er werd niet gewisseld. Alleen als groep en zoek het je verder maar uit.
Bram S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Het was helemaal top heerlijk eten naar wens bedient . Helemaal voor herhaling vatbaar. Wij komen zeker en regelmatig terug . Waar voor je geld
Ttelling .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Panoramisch uitzicht was mooi. Echter de bediening was slecht en personeel arrogant . Ze willen maar 1 ding: geldverdienen !!! Geen oog voor de gasten.
Brigitte W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Wij waren met vijf personen op tweede kerstdag en hadden gereseserveerd voor een brunch. We zaten net vijf minuten toen een serveerster per ongeluk een heel glas wijn over mijn rug liet vallen. Ik was kletsnat tot op mijn ondergoed. Ik kreeg alleen het advies hoe ik het thuis schoon moest maken en verder werd er niet meer over gerept. Ik heb het hele diner in kletsnatte kleren gezeten. Wat ik zo jammer en ook klantonvriendelijk vind is dat er geen enkele tegemoetkoming van de eigenaar is gekomen. Geen excuus geen drankje van de zaak, helemaal niets.
Dit hadden we uiteraard anders moeten oplossen. Excuses! Graag even een mailtje naar panorama@buitenlust.nu zodat we contact met u kunnen opnemen.
Sjaak K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Overdag fantastische locatie qua uitzicht. In de avond daar een hoofdgerechtje genuttigd: varkensmedaillon voor mijn vrouw en stoofpotje wild zwijn voor mij. prijs zeer redelijk. Eten goed klaargemaakt en van goede kwaliteit. Vlotte bediening. Aanrader.
JoannaGemma .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
's Middags tijdens een wandeling hier toevallig terecht gekomen en wat gedronken op het terras. Het uitzicht was prachtig en de bediening heel vriendelijk en attent.
Het was de laatste dag van onze vakantie in het mooie Limburgse heuvelland en we hebben meteen gereserveerd voor het diner 's avonds. Ook dat was prima. De porties van onze hoofdgerechten hadden iets kleiner gemogen (we hadden een kalfsstoofpotje en varkensoester) maar de smaak was voortreffelijk, ook van de voorgerechten (runderbouillon en carpaccio). De groenten bij de varkensoester waren vers, gevarieerd en qua smaak puur genieten. En ook 's avonds was de bediening weer top!
En bij dat alles hebben we nog genoten van de mooiste zonsondergang ever! Als we in de buurt zijn komen we hier zeker nog eens terug!
Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Prachtig uitzicht over het Limburgse landschap. Heerlijk lokaal biertje gedronken bij een ondergaande zon. Prima plek om even lekker te zitten (dekens voor buiten zijn beschikbaar).
Diner was ook prima. Zeer vriendelijke bediening. 3 gangen menu genomen. Verse runderbouillon was lekker net als de varkensoester met pruimencompote. Toetjes met notenijs was prima. Lekker gegeten in een mooie setting.
Sunny-2001 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Dit restaurant ligt prachtig met uitzicht over het Geuldal. Geweldig en gezellig. Heerlijk buiten gedineerd tot zonsondergang. Eten was erg lekker. Gezellige verlichting. We hadden een topavond met vriendelijk personeel. Jammer dat we niet in de buurt wonen !
Mieppppp .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Heerlijk gegeten op het terras. Vriendelijk personeel, eten komt snel en is goed. Prachtig uitzicht en een heerlijk verwarmd terras
Timm1967v .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Prima lunch genoten bij Buitenlust. Het mooiste uitzicht van de omgeving (en dat kun je heel erg ruim nemen) combineert met Limbugse gezelligheid, vlotte service (misschien ook omdat het ten tijde van ons bezoek zeer rustig was), goede prijs kwaliteit en prima eten. Het broodje met beenham was heerlijk en we "kregen" zelfs nog Limburgse vlaai!
Leon O.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Lekker eten en voortreffelijk uitzicht op donderdag de 25e rond 20:00 uur . De leiding van het restaurant had op die dag besloten grote terras-tegels door hun ingehuurde werklui te laten zagen, nota bene op 10 meter afstand van de volle restaurant waar alle klanten buiten zaten te eten. Ondanks onze herhaaldelijke klachten over behoorlijke bovenmaatse geluidsoverlast, heeft de bedrijfsleider niets gedaan om dit te laten stoppen, onder de motto van " het werk moest op die dag afgerond zijn". De verantwoordelijk van zoiets werd aan de ober overgelaten. De bedrijfsleiding is niet eens bij de restaurant komen opdagen. Na meer dan een uur geluidsoverlast zijn wij vertrokken. Ik vind dat de management/leiding van zo’n restaurant met zo’n houding geen enkele klant waard is.
De enige waardering gaat naar de ober die geprobeerd heeft om te bemiddelen tussen de bedrijfsleider en de werklui buiten.
Ellents63 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Lekker gegeten in restaurant Buitenlust. Vooraf een voortreffelijke uiensoep. Gevolgd door varkensoester en eend. Beide zeer smakelijk bereid. Daarna nog een lekker, maar niet heel bijzonder toetje. Voor € 25,50 heerlijk en niet duur. Het uitzicht is fantastisch en het restaurant is gezellig ingericht. Vriendelijke bediening, een aanrader!
Lemmens .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
3-gangen menu € 25,50: uiensoep vooraf, wildstoofpotje van everzwijn als hoofdgerecht met cholademousse met ijs na. Goede porties, goed bereid en erg lekker. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Mooiste uitzicht van Nederland. Bediening kordaat en efficiënt maar mag wel iets vriendelijker. Ook meteen jijen en jouen naar de gasten vind ik minder geslaagd. Maar goed, dame bedoelde het wel goed. Samengevat: hele gezellige avond gehad en lekker gegeten, hier komen we zeker terug.
Nadine L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Zondagochtend onder het genot van een prachtig uitzicht over de Zuid Limburgse heuvels genoten van een overheerlijk stuk kersenvlaai op het terras van Restaurant Buitenlust. Hier moet je eens geweest zijn. Wij komen graag nog eens terug voor de lunch of het diner!
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Ik kom al jaren bij Buitenlust over de vloer, minimaal eens per jaar moet er hier worden gegeten. Vroeger kwam ik hier al als kind met mijn ouders, de laatste paar jaren samen met mijn vriend. Het uitzicht is geweldig, ik kan hier uren blijven zitten en langzaamaan de avond zien vallen over het dal.

Het eten veranderd niet heel veel in de laatste jaren, krijg al tijden dezelfde kaart in mijn handen, maar dat betekend wel dat het eten wat ze klaarmaken goed is. Naast de vaste kaart hebben ze altijd seizoensgebonden gerechten. Deze keer mosselen (vertel ik je zo meer over). De vriendelijkheid en stiptheid van de bediening wisselt per keer. De ene keer staan ze regelmatig aan de tafel, andere keer is het bijna springen om aandacht, dit ligt tevens heel erg aan de drukte. Hoe drukker het is, hoe het soms wat minder vlekkenloos verloopt.

Het eten deze avond was wederom erg goed. Mijn lievelingskostje (om het zo te noemen) is hier toch echt de carpaccio. Nergens heb ik een lekkerdere gevonden, deze staat bovenaan de lijst. Zeer dunne carpaccio van ossenhaas, met kappertjes, olijven, zongedroogde tomaatjes, sla (rucola) en truffelmayonaise. Als het zou kunnen zou ik mijn bord aflikken ;)

Als hoofdgerecht had ik een pannetje mosselen, nog in de schelp ook! In een grote pan met heerlijke groenten erbij en een klein portie patat, meer heb je ook niet nodig want zo'n volle pan vult goed. Deze keer hadden we daarom ook geen nagerecht genomen, maar wel een lekker bakje koffie.

Mijn vriend had een tomaten crème soup vooraf, de soep was verstopt onder een laag crème, maar was wel erg lekker. Als hoofdgerecht de zalm met spaghetti en dillesaus, deze heb ik zelf eerder ook gehad, hele zachte en malse zalm die erg goed combineert met de dillesaus. Ook hier een groot bord vol en bijna teveel om op te kunnen.

Daarnaast kan ik denk ik over elk gerecht een recensie schrijven, maar dat is veel teveel schrijfwerk. Alle gerechten op de kaart zijn prima en altijd is het een bord vol. Je vraagt je vaak na het hoofdgerecht af of er nog wel een dessert bij kan ;)

Kortom een goed restaurant met erg goed eten en een top uitzicht, ik kan iedereen aanraden om hier te gaan eten, ook al komt het wel eens voor dat de bediening wat steekjes laat vallen (al ligt dit meestal aan nieuwe krachten..).