Buitengewoon

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag en donderdag van 16:30 - 22:00
Vrijdag en zaterdag van 12:00 - 22:00
Zondag van 16:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Sr_de_vries .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heerlijk gegeten voor een goede prijs kwaliteit verhouding. Originele gerechten en leuke presentatie. Daarnaast een leuk modern ingericht restaurant met een vriendelijke bediening.
Emmeke R.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Wij hebben zondag lekker gegeten bij Buitengewoon. Het restaurant had nog wat vrije tafels toen wij aankwamen (18.00 uur), maar voordat de drankjes geserveerd werden waren alle tafels bezet. Reserveren dus, in het weekend. Op het voorgerecht hebben we wel even moeten wachten, maar ach, met zo'n lekker broodmandje erbij is dat niet echt erg. De gerechten zelf waren weer voortreffelijk, zoals van een goed restaurant (dat Buitengewoon toch is) verwacht mag worden. Een klein minpuntje is dat wij om 20.00 uur verzocht werden snel af te rekenen, want de volgende klanten stonden al te wachten en men had onze tafel nodig. An sich is het natuurlijk wel een goed teken dat het restaurant de tafels op 1 avond dubbel kan bezetten.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Alle goede dingen in 3en. Uitgenodigd in dit bijzonder leuke restaurantje Buitengewoon. Vriendelijke ontvangst, mooi ingerichte moderne zaak, hoffelijke bediening en een verrassend, kwalitatieve menukaart. Ook fijn dat je keuze hebt uit diverse wijnen per glas. Ikzelf heb alleen gebruik gemaakt van een hoofdgerecht (kabeljauw) en die was voortreffelijk, gegarneerd met een Mediterrane aardappelpuree en diverse groenten. Ook de frietjes zijn heerlijk gekruid. Voorgerechten (combinatie van sushigerechten) andere hoofdgerechten (roodbaarsfilet en wildzwijn) werden door mijn dishgenoten eveneens zeer gewaardeerd. De menukaart wordt hier blijkbaar maandelijks veranderd, in de gaten houden dus, want Buitengewoon is Gewoon- Bijzonder!
Sanne R.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Was hier voor een zakelijke lunch. Ivm dieetwensen tafelgenoot hebben we de salade met gebakken witvis, fishcake en chilijam laten aanpassen: geen chilijam maar olijfolie. Dit was geen probleem. Mijn tafelgenoot vond het heerlijk, ik was zelf niet zo onder de indruk. De salade was slap en glazig geworden, er zat een vet vel op de vis dat niet krokant gebakken was (dat zou lekker zijn geweest!) en de fishcake was een punt wit casinobrood met een vis-smeersel erop en dan gebakken. Creatief bedacht en denk ik potentieel ook lekker, maar ik miste de smaak. Natuurlijk kan dat komen doordat we de chilijam weg hadden gelaten, maar dan zou het personeel kunnen adviseren om iets anders te kiezen. Het was oké, maar niet meer dan dat.
ReneSlootweg2 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Buitengewoon lekker gegeten in dit goed ingerichte restaurant. De goede huiswijnen en het heerlijke broodmandje beloven direct veel goeds en die belofte wordt ingelost. Frisse brocolisoep, degelijke carpaccio en een perfecte sashimi worden opgevolgd door een perfecte moussaka, tournedos en kalfsribey. We genieten met z'n drieen van een perfecte keuken en aangename bediening. Voor het vlees geen gekartelde babecue-messen maar gladde goede messen die de goedkeuring van Johannes van Dam zouden wegdragen. Aanrader!
Stef D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Afgelopen zaterdag wezen eten bij Buitengewoon. Buitengewoon is een hippe zaak met een strak mooi uiterlijk. Wij hebben het 4 gangen verrassingsmenu genomen. Gangen waren erg goed op het dessert na. Het dessert was een bolletje appelijs en verschillende soorten mousse. Ook de amuse was erg simpel, toast met een soort aardappel salade.

Pluspunten:
Eten was over het algemeen goed
Mooie inrichting

Minpunten:
Amuse en dessert konden beter
De bediening kon iets formeler zijn

Prijs kwaliteitverhouding was goed