Buitengewoon Lekker

Kemphaanpad 4 1358 AC Almere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Buitengewoon Lekker

Hans F.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Positieve verrassing om in deze prachtige omgeving te kunnen lunchen. Ze hebben een niet standaard lunchkaart.
Originele gerechten die ook leuk worden opgediend zoals de bostapas (in diverse varianten) op een houten dienblad. Bekijk even de lunchkaart op de website. De omschrijving "bosrestaurant" is niet overdreven.
Sjaac .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Leuk en bijzonder restaurant met vriendelijk personeel waar je een uitgebreide bos tapas kan eten, deze wordt geserveerd in 5 rondes.
Deze is zeer gevarieerd!
Heerlijke biologische producten, eigenlijk teveel om op te noemen.
Maar hier toch een aantal: Olijven, Loempiaatje met eend, Dadels met roomkaas, Hertencarpaccio, Brandnetelkaas (blokjes), Brood kruidenboter en tappenade, etc.
Een aanrader voor een ieder die van een bijzondere maaltijd houdt.
Je kan hier echt van het eten en natuurlijke uitzicht genieten :)
Jos R.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Gisteren heerlijke gegeten bij Buitengewoon Lekker, dat is tegenover Dubbel-Op De Kemphaan. Vrijdags serveren ze daar BosTapas, dat is een variant van de normale tapas. Nu met escargot, Schotse hooglander worst met spek, dadels met roomkaas, tomaat met mozzarella, loempia eend, brandnetelkaas, krekels, een soort soep (weet niet meer hoe het heet) en nog veel meer. Die krekels was effe wennen maar we hebben het geprobeerd. Het was echt lekker.
Volgens mij is dit het enige restaurant in Nederland dat dit soort voedsel serveert. Leuk bedacht concept. En prima bediening en prettig personeel.